Melnā kaste arī kaut kur saņem tādu vai citādu signālu ... tupa mērkaķošanās kuru apies visi kam nav slinkums ...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Melnā kaste arī kaut kur saņem tādu vai citādu signālu ... tupa mērkaķošanās kuru apies visi kam nav slinkums ...
Vienīgais labums no šāda auto - lētums, pārējais mani absolūti neuzrunā. Un tad arī vēl jautājums vai tas lētums ir no tā ka spēj lēti uzražot, vai tomēr tās ir labi zināmās Ķīnas subsīdijas ...
Pēc būtības arī tas var nepalīdzēt - enkura darbība pēc būtības ir tāda, ka ļoti svarīgs ir izlaistās enkura ķēdes garums, lai enkurs vispār kaut ko spētu noturēt. + Atkarībā no dziļuma tas var pat nebūt risinājums, jo kaut cik jēdzīga enkura darbība ir sagaidāma ja izlaistās enkura ķēdes garums ir apmēram 6+ reizes garāks par enkurošanas dziļumu ... Un tur vēl kaudze ar faktoriem :
www.myseatime.com/blog/detail/the-ultimate-actionable-guide-of-anchoring-a-ship
P.S. un tad vēl visādi kuģu navigācijas brīnumi par to kur drīkst un nedrīkst enkuroties principā, teiksim ļoti nepatīkami var beigties tāda "bremzēšana" naftas un gāzes vadu tuvumā, nu tā ka izmaksu ziņā nogrimis kuģis ir sīkumi ...
Litija bateriju konteinera nelaimes un "crash" nejēdzot tās pārvadāt:
Nu jau varu pateikt ka - jo jaunāks zāles pļāvējs jo sūdīgāks ķīniešu karbūzis nāk virsū, šis jomas pazīstamiem brendiem vēl ir puslīdz OK, bet visādiem nepazīstamiem ir lieli brīnumi.
Pa lielam pats uzturu kādus nu jau 6 dažādus Stiga, Husqvarna un kaut kādus vēl brīnumus ... Un sūdīgākajiem variantiem stabili palīdz neatstāt pa ziemu degvielu iekšā ( Aspens nav provēts). Un vēl ir secināts ka dažiem mazpazīstamiem nosaukumiem izrādas ka palaišanas striķa gājiens ir par mazu ( no vai varbūt vārstu regulējums sūdīgs - negribas tur līst iekšā, tā kā risinājumu atradu) - noņem to striķi no roktura atsaites un rauj praktiski no paša motora - dauz labāk pielec ...
P.S. Vecām Husqvarna motori iet un iet, bet 51 cm dzelzs pannas gan kaut kā fiksi izbeidzas ...
Tātad jābrauc ar to elektro fufeli kurš skaitas elektro elosipēds t.i. tāds štrunc kuram ir pedāļi. Bet nu mums daudzviet ir problēma ar to ka likuma burts stāv pāri likuma būtībai ...
Izcili, lāpstiņu nepieciešamībai nomainīt nav nekāda sakara ar sarožotām GWh, tās arī miera stāvoklī nostāvot visu šo laiku būtu jāmaina. Kuriem izmešiem tu gribētu pievērst pastiprinātu uzmanību ?
Vai CO2, ja tā, tad ej atpakaļ pie mācību grāmatām, tev vēl daudz apgūstams !
NU pag zaļie aktīvisti tak ir pat piespieduši lielas naftas kompānijas izvākt naftas torņus no jūrām un utilizēt ... ar ko jaunā "naftas brīvā" industrija būtu izņēmums ????
Problēma ir tā ka pirmkārt par mūsu (tavu un manu ) nodokļu naudu tiek subsidēta industrija kas ražo jauna veida atkritumus tikai un vienīgi, praksē nu jau izrādas ka tie "zaļie verķi" par atkritumiem kļūst daudz ātrāk kā vajadzētu, jo izrādas ka daudziem cilvēkiem tie nemaz neder lai darītu to ko spēja iepriekšējie "ne-zaļie"...
Tikai kārtējais kaut kādas dumjas politikas izveidotais "sūds" kas mums visiem kaut kā "jānorij"/jāpārslimo. Ja tic solījumiem, tad teorētiski tas varbūt varētu strādāt, bet praksē vēl neesmu redzējis ka kāds "solījums" būtu atnesis to "paradīzi" zemes virsū ...
P.S. bet individuāli ir cilvēki kuriem teiksim BEV un saules paneļi strādā un dod pat finansiālu atspaidu, tādēļ pretenzija ir tikai pret kopējo "bulšita apjomu", nevis tehnoloģijām kā tādām ...
Ne mirkli neapšaubu, ka ir vietas kur tas ir nepieciešams, te es neredzu pēc būtības nekādu problēmu, ja vien vadītāji nesāk izdomāt kaut kādus savus ceļu "ne"saprašanās noteikumus.
Te "galvenā ceļa beigas" zīme nekādi neattiecas uz tiem kuriem no labās puses ir STOP zīme.
Kāda škirba, abi stāsti par vienu un to pašu nevienu nepiš ekoloģija pēc būtības - naudiņa ir kaut kāda nopelnīta, lai sūdus vāc kāds cits, "just business and nothing personal" un tieši par to arī ir stāsts, ja nu vēl pats nepaspēji izlobīt, un jaunā "zaļā nākotne" ir tikai mārketings pasākumam lai ražotu arvien lielāku skaitu nākamo izgāztuvju "mēslu" un lētticīgie pircējiem to ieskapētu par lielu naudu ... spiežot uz jūtām par nepieciešamību "glābt planētu" ...
Galvenā ceļa beigas video tiek absolūti nepareizi tulkotas - tā nevienam satiksmes dalībniekam nedod priekšrocības t.i. tā tur ir vai tās vispār nav nevienam neko nemaina, tā tikai brīdina pa galveno ceļu braucošos, ka priekšā sagaidāmas "satiksmes izmaiņas" t.i. sagaidāms šķērsojums ar ceļu kuram būs lielāka prioritāte pret to uz kura šī zīme atrodas. Visur citur ir nepieciešamās zīmes kas nosaka nepieciešamību dot ceļu tiem kas brauc pa škērsojamo brauktuvi, ir jābūt izcili dumjam lai iedomātos ka pie STOP zīmes tev ir jebkādas priekšrocības pret škērsojamo ceļu.
Nevari pastāstīt kāpēc liekot CSDD eksāmenu, tā ir viena no prasībām spēt braukt are maksimāli atļuato ātrmu tajā skaitā 90 km/h ??? Kā tāds vadītājs kurš nespēj braukt ar 90km/h piemēram Jelgavas šosejas un Rīgas apvedceļa viaduktā spēs plūsmā iekļauties no ieskrējiena joslas ???
Manis pēc brauc ar kādu ātrumu gribi, tikai tad nevajag pārdzīvot ja tādi kā es tevi regulāri apdzīs ... un iespēju robežās varbūt var palūgt nebremzēt pirms radariem turpat līdz 60 km/h ... citādi vietām kur ir nepārtrauktā turp vai šurp no radara - nu kaut kā baigi nezolīdi, ja man tevi ir jāapdzen ...
To 0.21 mAh tu tā kā nomēŗiji tad kad stabili visas lietas jau "guļ" ??? JO pēc aizslēgšanas daudziem auto vēl savas 10 min. viss nav aizgājis "sleep" režīmā ... piem. dažam Fordam vispār ir idiotiska nelaime pat 30+ min. darbināt borta vadību, ja gadijumā esi atslēdzis un aizslēdzis neiedarbinot auto ....
Vistiešākais - tā mēs vecos neekoloģiskos kuģus aizbliežam prom no acīm, un jūras krastā turki un indieši vai vēl kaut kas eksotiskāks sagriež ar parastu acetilēna gāzes degli utml. Kāda f-king ekoloģija ja visu kas "smird" un slikti izskatas "nometam" tālāk no acīm ... Sazin kas vēl tiek "veikli" aizstumts uz kaut kurieni kur vietējais plebejs nesaprot, kādu indi saņēmis ... un tik skaisti dziedam par 'jaunajām zaļajām normām' un kā mēs glābjam ekoloģiju, tas nekas ka labākajā gadijumā tas kaut ko maina tikai CO2 kontekstā ...
Ārprāts dranķa polotiķi norok jebkuru zaļu ideju :
Jeb tomēr nē ?!?!?
Visu ražo ķīnā un rebrando ...
Klau man nav grūtības atškirt auto kuri neiet ātrāk par 80 no tiem kuri iet, tapēc beidzam izdomāt muļķības. Ja tevi jau sāk kravas auto "stumt" ( kā vakardien) pa Liepājas šoseju no apmēram Lielupes tilta līdz apvedceļam, tad atvaino ... tiesa tā kolonna ar nebija nekādi seviški saprātīgie - distace tur ar bija ļoti švakra, kaut līdz apvedceļam apdzina no 15 -20 auto kolonnas tikai kādi 4 vai 5, mani ieskaitot ...
Nu padomā par to no citas puses - ja jau skaidrā saulainā vasaras dienā šoferis pie 90m/h atļautā knapi sasniedz 80km/h ko tas liecina par viņa vadīšanas prasmēm ?!?!? Vai varbūt par to ar ko jams nodarbojas paralēli "stūres pieturēšanai" ?!?!?!?
Tam Ora nevar paļauties uz tā programmatūru - galīgi nemāk pats bremzēt, kolēģa BMW nepamanīja ... stāvvietā, stāvošu.
Tas itkā ir pareizi, bet pasākums jāskatas kontekstā ar visām siltumnīcas efektu radošajām gāzēm un to kādu "pienesumu" tā vai cita "efekta" radīšanai tās "dod".
400+ ppm nav ne daudz ne arī maz, bet 800 ppm teiksim guļamistabā un tu norīta nebūsi "svaigs kā gurķīts" bet jau būsi ātri noguris. 1000+ ppm un tu no rīta jau nebūsi lietojams !
Tesla priekšrocība ir datu apjoms ko jamie ir savākuši par reālām dzīves situācijām uz ceļa, viss pārējais gan diemžēl ir liels kraps, pārāk daudz "shortcut(u)"...tikai tas Tesla glābj, kaut teikšu godīgi, pašbraucošs/pašlemjošs auto ir pilnīgs stulbums no mana skatu punkta ...
P.S. taču no citas puses - es nevaru ciest automātiskās kārbas dēļ ta ka tās "pieņem lēmumus" manā vietā ...
Saprotams ka pārstrāde (un ražošana) joprojām ir energoietiplīgs process, taču ja tiek iegūts vai nu mazāks enerģijas patēriņš, vai/un materiālu paaugstināta tīrība - tā jau ir "maza uzvara" ...
Patiesībā jau nē - Tesla vienīgais mērķis kas ir viegli saskatāms - ir uzražot maksimāli lētu auto, ko pārdot par diezgan palielu piķi. Un turpināt apaudzēt to visu ar ne visai vajadzīgām fīčām, par kurām papildu nokāst labu naudas summiņu ...
Ja paskatīsies uz komponentēm - tad tas kļūs acīm redzams. Un "pateicoties" Tesla - tagad tā sāk darīt gandrīz visi ...
Kur jūs tās dīzeļu problēmas atrodat ... es savukārt ar BEV būtu nosipies līks ar uzlādēt gribēšanu ... jeb nu laukos jāmaina pieslēgums ( XZ cik maksās) jo nu turp un atpakaļ - nesanāks. Teorētiski ja Liepkalnos būtu uzlādes stacija - tas varētu iet cauri, bet tad atkal ir jāplāno laiks kad caur turieni braukt, lai nav baigi jāstūķējas kafejnīcā ...
Teiksim tā BEV ir nolādētas neērtības, par kurām, ja godīgi, negribu neko pat zināt, jo nu degvielas izmaksas ir sīkums pret vidēju mana darba samaksu par stundu ( jā jā es saprotu ka es daudzviet laiku mēdzu pilnīgi nelietderīgi tērēt, bet lai to vēl darītu auto dēļ - nē paldies!)
Pilsētās tipa BEV - jā tas varētu man labi strādāt, bet nu tad atkal velo - strādās tieši tikpat labi ...
Tu padomā tā centīgāk ... naftas pumpētājiem nedraud krahs, patiesībā, bizness līdz ar BEV attīstību ir garantēts un piedevām uz ilgu laiku. Bez plastmasām neizdzīvosi ...
Un naftas mazāka ieguve dos lielāku peļņu no viena barela ... un piedevām bizness ilgtspējīgāks, nu jeb citiem vārdiem mantas pietiks ilgākam laikam