iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 16.02.2021 15:17

NU tad moš tas ko sen redzēju nebija no šī džeka, bet arī šī džeka video redzēju, tikai baigi likās ka sen atpkaļ.

WALA 16.02.2021 14:48
WALA 16.02.2021 14:40

Nu ko būs vieta jaunām sazvērestības teorijām par vīrusa izcelsmi:

arstechnica.com/science/2021/02/china-refused-to-hand-over-key-data-to-who-team-probing-pandemics-origin/

WALA 16.02.2021 14:36
WALA 16.02.2021 14:21

Negaidīju bet netīšām uzkāpu uz šādu ASV enerģētikas "sadrumstalotības" problēmu:

arstechnica.com/science/2021/02/texas-power-grid-crumples-under-the-cold/

WALA 16.02.2021 11:08

Man lūk patīk šāda attīstība:

Un arī šis:

www.caranddriver.com/aston-martin/valkyrie

P.S. pie tam abi izpilda ekoloģijas prasības kas uz tiem attiecināmas ;)

WALA 16.02.2021 11:05

To es esmu redzējis labi sen, bet aprēķins ir uz štatiem, tiesa tajā nav ņemts vērā pasākums, ka ASV elektrības tīkls ir salīdzinoši ļoti nestabils un gļukains, un daudzām lietām "zaļā enerģija" ar saviem gļukiem ir labāk nekā kad tās vispār nav, bet kopumā viss nav nemaz tik skaisti. Bet citādi protams - ja biznesam būs vieta - tas to centīsies aizpildīt.

P.S. nopietni - Japānai ir pavisam cita situācija, Eiropai arī cita (bet laba) situācija utt. Japāna savus elektrības robus nevar aizpildīt patiešām zaļi, vismaz ne tik ātri kā "zaļām pakaļām" gribētos.

WALA 16.02.2021 10:26

Nagi jau nu baigi niez aizšaut. Bet vēl 100% nesaku jā, jaskatas kads laiks bus tas dienas, ka nav atkal jaker labs laiks un jāvelk berni kaut kur incanti pavadit laiku.

WALA 16.02.2021 10:23

Man ātri apnika tas seriāls pat pirmajā sezonā, tiesa ta apnikšana saistijas ari ar to ka paradijas ko darit pie mājas laukos utml. t.i. ja vajadzetu laiku tupa nosist, tad jau bija tiri skatams.

WALA 16.02.2021 10:18

Unces, mārciņas, collas, pēdas un jardi ;)

Esmu 6 pēdas garš un sveru ap 180 mārciņām ;)

P.S. tās mērvienības tādas ka britu mērvienības jūtos īsāks un smagāx

WALA 16.02.2021 7:48

Japānai tā arī ir būtiska problēma, jo viņu iepirktā enerģija kaut vai tikai no Krievijas ir iespaidīga. Un protams samie jau var megināt izlikties zaļi, bet ja Krievija vai Ķīna kurinas ogles lielaka apjomā dēļ Jap pieprasijuma - ta bus pseido ekoloģija.

Visur citur izskatas ka lavinveida pāreja uztaisitu sūdus, bet pat 5x ātrāka pāreja uz EV uz atru roku škiet ka netraucetu un pat enerģijas cenu baigi nesadārdzinatu. Bet nu viens ir teorija, otrs ir piem. Cov izraisitas elektronikas utml. piegāžu problēmas.

WALA 15.02.2021 16:19

Nu man ar servisā hondai veči visu laiku ir teikuši, lai kā jūs (ekonomiski) arī nebrauktu, reizi nedēļā tomēr nododat "pa pedāļiem" tā kārtīgāk.

WALA 15.02.2021 15:57

Vai nesķiet ka starp "krīt kā mušas" un ir katriem 3 no 4 ir augsta temperatūra ir drusku tā kā "bezdibenis starpā".

Es vispār izvēlos normālos apstākļos nesist pat sev nost augstu temperatūru, ja tā nevelkas vairāks dienas no vietas ... līdz ar ko tā īsti vispār šo "augstas temperatūras" štelli par nopietnu neuzskatu, jo īpaši Covid-19 kontekstā.

Bet nu man laikam vispār ir raksturīgi kārtīgi "nokrist" 1 reizi 10 gados, kaut katru ziemu nekādi netieku vaļā no regulārām kakla problēmām.

WALA 15.02.2021 15:40

Salīdzinājums ar Teslu ziemas vs vasaras braukšana:

un mazliet braukšanas stratēģijas, lai tas strādātu labāk. ;)

Tiesa 8 stundas uzlādes laika, lai pievarētu Eiropā 3K+ km, ir drusku pain in the ass, jo man patiktu vilkt ~ 1200-1600 km vienā gabalā, tad 8 stundas gulēt utml. Bet ja ir variants ar 4 vadītājiem - varbūt ka pat palielāks Tesla var strādāt braucot uz Eiropu, bet nebūs ne puse no ērtības kas tev ir braucot ar teiksim BMW 5 series GT vai Toyota Venza 3.5 ;)

WALA 15.02.2021 13:26

Ņemot vēra ziņas tendeciozitāti, diezin vai šis temats ir apspriešanas vērts ( un pat mans šeit rakstitais ir par daudz ievērības konkretajai ziņai ) ;)

WALA 15.02.2021 13:04

Izpārdošana veikalā ?

WALA 15.02.2021 11:51

Ir tak OK, nekļūdas tas kurš neko nedara, bet nu kaut kādu bonusu acīgajiem var piešķirt ;)

WALA 15.02.2021 11:46

To nu es zinu gan, un vismaz 3 gadījumos esmu speciāli izdarījis citu izvēli lai 2 personu diskusija paliek tur kur tā sākusies ;)

WALA 15.02.2021 11:45

Darīsim ??? - Bonusa Litri tam kurš ievēro pirmais ;)

P.S. Bet nu nelielas ģeogrāfijas zināšanas tomēr nekaitētu.

WALA 15.02.2021 11:43

NU to regulāro EGR (atgāzu recirkulācijas) vārstu problēmu kas nu jau ir praktiski visos dzinējos "iestrādāta" es tomēr uzskatu par profilaktiski novēršamu ( un pat nekas nebūs jāmaina). Tas ir tāpat kā AdBlue liet, eļļu/filtru/siksnu mainīt - tādi nu reiz ir tie "pārprastās ekoloģijas" noteikumi.

P.S. arī salons laika gaitā "aizaug ar kultūrslāni" ja ar to neko nedara.

WALA 15.02.2021 11:39

Ja siltums pazuda - skaties kas darās ar auto dzesēšanas sistēmu, un seko līdzi līmenim.

Cerams ka visas minētās problēmas nav dzesēšanas sistēmas sūkņa radītas, tam sūknim gan nevajadzētu sprūst normālos apstākļos, bet daļai motoru tie sēž uz sadales piedziņas siksnas !

Bet vispārīgi apgriezienu lēkāšana var būt daudz iemeslu - sensoru gļuki, kāds no "uzkarināmajiem" agregātiem ar pārtraukumiem rada slodzi (piem. teiksim kondicioniera sūknis) ...

WALA 15.02.2021 11:23

Sapratu jau sapratu to tavu norādi, bet nu pat tam "neuzticamākajam" dzinējam lielākā daļa problēmu ir prakstiski pareizi apkopjot laicīgi novēršamas - un viss būs štokos. Pat tā neuzticamā galvas blīve ja nobrauc 150+K vai 15 gadus, ir "interesants" neuzticamības "rādītājs", bet pret teiksim manu FR-V 2,2 dīzeli ar tikko uzkritušiem 313131 km tas ir itkā stipri neuzticamāks ( pie kam pēdējos gandrīz 200K nekas tur nav tīrīts ieplūdē utt. - tad nu domāju - moš vajag to izdarīt.)

WALA 15.02.2021 10:47

Kaut gan tev laikam šitāds:

WALA 15.02.2021 10:24

Tas ka nelūst, nenozīmē ka tajā ne2iemetes "laikmeta garam" raksturīgās problēmas, kā piem. ieplūdes aizsērēšana no atgāzu recirkulācijas/kartera ventilācijas.

More general info:

WALA 14.02.2021 21:11

Ja īsti nevelk, tad varbūt kaut kas ar gaisa padevi vai sliktākaja variantā ar degvielas padevi kas nav kartībā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti