Nevar būt, jo Latvijā nav bijis zem -30C.
Varbūt filtrā ūdens no bākas kondensāta, vai degviela iazdomīgas izcelsmes
Nevar būt, jo Latvijā nav bijis zem -30C.
Varbūt filtrā ūdens no bākas kondensāta, vai degviela iazdomīgas izcelsmes
Saskāries nav, lai arī gadi atpakaļ bija vasarene kannā un lējām T40AM traktorā pie minusiem "aizdomīgā stāvoklī" bet nekas izbraucām un viss labi, bet ja būtu sūdi tad parasti tie sākas un beidzas filtrā, un reti kad tas tiek kur tālāk, jo filtrs ir "šaurā vieta".
Pēdējo reizi bija apt 1995-96. Arī tad nesasala, bet liekas sabiezēja, pēc pielaišanas tvertne visdrīzāk sasila no recirkulējošās degvielas un vairs nekas līdzīgs netika novērots. Auto bija VAG B2 1981 D1,6 Pazīme bija, dzinējs "nevelk", tomēr noņemot slodzi brīvgaitas rpm neslāpst. Manuprāt, lietojot EU atbilstošu DD, sekojot filtram, tvertnei attiecībā uz ūdeni, sasalšana ir maz iespējama par ja ir normāla ziema. VAG B6 CR TDI 12,5 g. laikā nav bijusi situācija, kad nevar iedarbināt jebkuros laika apstākļos.
Pirms gadiem 12 bija sanācis saskarties ar sabiezējušu, ne sasalušu gan. Tad laikam bija sanācis tā, ka ielējām degvielu mazākā DUSā un nepadomājām, ka pēkšņā sala dēļ tur vēl varētu tirgot t.s. vasaras degvielu.
No rīta mīnusi (-10 varbūt, neatminos) un auto nelec. Atvilkās viens zinātājs, pameklēja, kur nu tur vajadzēja meklēt un konstatēja - nebūs, sabiezējusi degviela. Pēcpusdienā, kad jau temperatūra bija mazliet uzkāpusi, vilkām ārā 2 fēnus un sildījām. Nu neko, pēc kāda laika izdevās arī - pielēca.
Tiesa, tas bija stipri prastāks motors par CR.
Ne CR, bet stipri prastāks motors - no rīta pielaist varēja kā parasti, bet pēc kādas minūtes noslāpa un nebija vairs piekurbulējams, griez kamēr aķis sauss. Filtrā parafīns, dienā sildīju un pielaidu kā pienākas, striķī vilkt nevajadzēja.
Tagadējam auto ir degvielas sildītājs. Tiesa gan, tas atrodas aiz filtra, sūkņa pusē, tā ka sliktas degvielas problēmu tas nenovērš. Pirmais vienmēr nodambēsies smalko daļiņu filtrs.
Dažiem ir paradums turēt pustukšu bāku.Vai savureiz pat gribēdams no tā neizbēgsi.Skaidrs, ka mainīgos sala/mitruma apstākļos vismaz kaut/kāds kondensāts tur izveidosies.Īpaši nesen nopirktam auto, kurš garantēti ir kādu laiku stāvējis ar dažiem litriem bākā vai 5g nemainītu degv filtru.Visdrošāk ir ik pa laikam degvielai pieliet šķidrumu, kurš uzsūc mitrumu.
Līdzīgi kā ar šķaidāmajiem logu šķidrumiem vai ziemas/vasaras maisījumu.Traukā liekas ok, bet jau pie kādiem -6 tas sāks apsalt tieši sprauslu rajonā.
Doma jau Tev pareiza, vien jāprecizē, ka vienīgā strādājošā metode ir tā, kas realizēta dīzeļu filtros, t.i. apakšā ūdens noliešana! Tā kā vieglajos auto bākai nekā tamlīdzīga nav, tad atliek vien turēt pilnu bāku vai arī atsūknēt visu degvielu, nostādināt, virskārtu saliet atpakaļ...
Diez kāds ir ierīkojis bākai krānu un izgājis TA?
Tikai nevajag liet tādu šķidekli, kam rakstīts,.. un tīra degvielas sistēmu, tad ir piedzīvojumi.
Vajag "liet" tikai un vienīgi zināmas un pārbaudītas markas šķidrumus.Vēlams vel TUV sertificētus.Tādi ir, bet ne mahimas plauktā.Ja reiz kāds cilvēks runā par brīnumiem, skaidrs ka viņa sistēma nav kārtībā.Nav nekur bijis notikumu apraksta- kāds bija sākuma iemesls un konkrēti ko/kurš ielēja tajā gadījumā,pēc kura viņš pa visu pasauli tālāk izplatīs briesmustāstus.Lai tik kāpj iekšā bākā un tīra ar misteru properu.
Nezinu, kas ir jāizdara / jālej bākā, lai kaut kas sasaltu pie mūsdienu temperatūrām. Pēdējoreiz sala ciet kaut kāda xviņzin dīzeļdegviela 84. gada Ford Sierra modlim kaut kad 90. gadu vidū. Rāva ciet izejā no bākas.
Kādreiz pie -30 ir bijis, ka kāds auto nelec, bet biežāk kombinētas iedarbības dēļ, gan aķis švakāks, gan vēl kādas vecumkaites.
Kad bija nobraukti pirmie 60 000 km, noņēmu degvielas filtru, un pārzāģēju uz pusēm. Nekāda ūdens, nekādu nosēdumu, tīra degviela kā bērna asara. 95% pildos Neste. Filtrus mainīšu pa 120 000 km.
Sasalst dīzeļdegviela.
Vai kāds ir saskāries ar šādu problēmu mūsdienu dīzeļdzinējiem ar comon reil sistēmu.Kā tas izpaužās?