Tam nav dižas nozīmes - ja kārbu pareizi Toyotai sastutē, tad konkrētais motors man izskatās ka to TFSi mierīgi saliktu visā izņemot varbūt "Top speed" parametrā.
Jo Nm Toyotai ir priekšrocības ;)
Pārākums Zs ir tāda ļoti mānīga lieta ;)
Tam nav dižas nozīmes - ja kārbu pareizi Toyotai sastutē, tad konkrētais motors man izskatās ka to TFSi mierīgi saliktu visā izņemot varbūt "Top speed" parametrā.
Jo Nm Toyotai ir priekšrocības ;)
Pārākums Zs ir tāda ļoti mānīga lieta ;)
msh rakstīja: Nu jā, tikai tu visu laiku aizmirsti kas ir ātrumkārba... Ātrumkārba ir mehānisms, piebāzts ar zobratiem, kas pārtaisa ņūtonmetrus darbā [apgriezienos] vai darbu ņūtonmetros. Ja tu uztaisi garākus robus lai motoram nebūtu jāgriežas uz 6k, tu vienlaicīgi panāc ka līdz riteņiem nonāk mazāks griezes moments - bet diviem līdzvērtīgiem motoriem, benzīnniekam un dīzelim, griezes moments ir līdzīgs, jo tiek sadedzināts līdzīgs degvielas daudzums - bet ar tavu garo kārbu dīzelis vilkt nespēj, jo ņūtoni paliek kārbā... Un tieši tāpēc arī ir tas, ko es pieminēju tajā piemērā, ar GTD vs R.
Paskaties vien uz šajā raksta saliktajiem grafikiem tur kā reiz 2.0 TFSI ar Toyota 2.0 D4D stav blakus ;)
x-engineer.org/automotive-engineering/internal-combustion-engines/performance/power-vs-torque/
NU dīzelis in general vibrē vairāk, tiesa nav bijis VW lai varētu ko plašāk par to pateikt. Jo var būt problēma nemaz nav panelī, bet gan dubultmasas spararatā, balansieros ( vai pat to neesamībā ( te nesen balkus topicā kāreiz viens bija izmetis apakšējos balansierus un nomainījis pret parastu eļļas sūkni).
Varbūt vienkārši motora spilveni pavairāķ cietuši kāda iemesla dēļ.
JO ja panelis nav jaukts - parasti vibrācija būš tikai jūtama, bet ne dzirdama - un tas ir principā normāls stāvoklis ne-premiumam dīzelim. ;)
Visiem autonomo auto fanātiem par prieku:
Un diemžēl autonomiem auto bija vairāk problēmu nekā vajadzētu būt, tajā skaitā ar reālu sienu "nepamanīšanu" ;)
Tad OK, galvenais lai pats saproti ko raksti, jo vienu brīdi tā vairs neizskatījās.
Nebūšu dikti zinošs par MB, bet mēģini teiksim google:
MB CL203 electric wiring diagrams
Un MB forumus teiksim iekš UK, vienīgi ņem vērā ka tur var būt UK meršu diagrammas, (nezinu, meršiem varbūt ka velk vienādus vadus kā UK, tā EU modeļiem).
viencexperc rakstīja: Angļu valodā potašs ir jebkurš savienojums ar kāliju.
Man lūk par šo ir lielākie iebildumi !
Te vēl viens pļukrstam gabals par 90 km/h bet ar diezgan vērtīgiem domu graudiem:
Par detaļām - ir būtiski jo ir interesanti, tikai nav īsti tik daudz laika (man) cik gribētos lai šobrīd izpētītu pietiekami precīzi fūru sadaļu. Bet konkrētā raksta tēžu muļķīguma apstrīdēšanai tavos aprēķinos vispār kļūdām nav nozīmes ne statistiski un ne aritmētiski.
Tādā kontekstā es saku - lūdzu pieņem manu atvainošanos, par pārāk asu reakciju.
Es īsti nezinu kas tiek meklēts - nekad diži neesmu par to interesējies, bet moš tev kāda reklāmas aģentūra spēs izstāstīt kas, kur un kā ir pieejams.
Latvijā pārstāvēti ir tādi lielie zīmoli kā Publicis grupa/Starcom, McCann, Saatchi and Saatchi utml.
Moš pat kāds gatavs ņemt pie sevis apmācīt ...
Tātad lai paskaidrotu kas man īsti nepatika:
tu izvēlējies salīdzināt kuģa max ātrumu ar kravas auto vidējo, uzsverot, ka jāpievērš uzmanība tam ka kravas auto nekad netuvosies 70 km/h vidējam ātrumam. Tā var likties no malas - jo teorētiski kas tad kuģiem var traucēt "pucēt" ūdens virsmu ar max ātrumu ...
Tādēļ es spiezu uz to ka vai nu tad salīdzinam maksimumu ar maksimum, vai arī reālistiskās vidējās vērtības.
UN jā es arī esmu stipri vienkāršojis to sadaļu kas attiecas uz kuģiem, bet galvenās domas tajā atbilst patiesībai .. nu labi par 90% atbilst, jo tiešām esmu izmetis padaudz mainīgos lielumus un pārāk noapaļojis.
Iebilde nebija par aprēķinu, bet par izvēlētajiem ātrumiem. Ar vēl vienu piebildi, ka Emma ir moderns, bet ne vairs ne modernākais - tā tapa vēl laikos kad ekoloģiju tā baigi neviens nepiedomāja, tgada tajā pašā Maersk ir kuģi, kuriem ir mākslīgi ierobežota jauda lai tie būtu izteikti ekonomiskāki.
Tas stāsts bija aptuveni tāds, ka Emma projektēta ~20+ mezglu vidējam ātrumam (ar kuru vairs praktiski nekuģo), bet visi nākamie šī stila /klases Maersk kuģi jau bija projektēti ar 16+ mezglu vidējo ātrumu.
O te laikam ir diezgan precīzi par to visu:
Nepaliec nu smieklīgs, ja es visas savas zināšanas balstītu uz Wiki lapām - es te tādu tuftu būtu sastūmis ka maz neliktos ...
P.S. Man ir aizdomas ka tie 25 mezgli (47.2 kph) nav īsti taisnība, jo tas ja pareizi atceros bija "makslīgi" ierobežots visiem tie šis pašas klases kuģiem kas ražoti pēc Emmas. Un Emmai bija kaut kādus gandrīz 10% lielāka jaud un attiecīgi mazliet lielāks ātrums.
Moš 31 mezgls - bet pēc atmiņas tagad varu arī samelot ...
Nu b^&^ "experc"- vēl arī tu tagad parādi ka izmuldējies neko nesajēdzot. Latviešu valodā tam pareizais skaidrojums ir tieši šāds:
Un nekādi tur visi kālija sāļi !!!
Precīzu ātrumu nezinu no galvas, kad būs laiks atradīsu, bet vajadzētu būt ap 50 km/h (ja prcīzāk, tad lielai daļai imho bija kaut kas ar 47 km/h ) tad kad rij ap 14 tonnām stundā.
Pievienojos Bradypus - plus es ar netīšām uzzināju ka ir reta "formāta" pagriezienu oranžās spuldzes, kuras benzīntankā nenopirksi !
Un kā par nelaimi vismaz 2 auto man ir tieši tādas ( 3 auto nezinu - neesmu tur vēl ielīdis !)
Labi ka kādu pāraudzinošu CP kadru tur nesatiki. Mūžu dzīvo mūžu mācies, labi ka ne vienmēr tā ir "maksas izglītība". ;)
Un pats motors ar šādiem parametriem:
Un man vēl ari tava vietā 2+2 jāsaliek ??? Ar nolūku tizlojies, jeb tiešām matematikas aptumsums pēkšņi iestājies + google tev atslēguši.
Bet ja pietiekoši tevi tas interese , tad tieši no motoru ražotāja šādu šteli var pameklet:
Sāc palikt apnicīgs :
www.vesselfinder.com/vessels/EMMA-MAERSK-IMO-9321483-MMSI-220417000
Tad iesaku sameklet elektrisko shēmu un kā numur viens parbaudit visus masas savienojumus, to skaits ir ierobežots, un daļu noteikti var loģiski atmest. Var protams uz aklo ar taustities,brt xz cik tas efektīvi
Tu tiešām esi tāds pilnīgi dīvains vai arī reālā satiksme vispār neesi piedalījies ... atkarība no ta kadas riepas un cik precīzs spidometrs tu vari itka braukt ar 90 bet priekš visiem citiem būt traucēklis kurs brauc ar reāliem tuvu 80 km/h.
Tad nakamais jautājums ar 90 brauc tapēc ka tā ir tava spēju robeža, jeb ka to tulkot, jo man šķiet divaini un reize stulbi ka ir daļa kas uzskata ka 90 ir vienigais drošais atrums vasarā, un tieši to pašu apgalvo par ziemu. Prakse gan rada ka tiem kas vasara brauc ar to knapi 90, ziema butu jābrauc max ar 70km/h, bet kaut ka tā nenotiek, jeb tu varbut vispār pa ziemu.nebrauc ...
Tad pirmais ko var uzdarit apskatīt otru galu - tur kur salonā pie drošinātāju/releju bloka tie vadu saišķi.pienak - vai viss izskatās labi. Tehniski vēl ir dažiem veciem auto trapijies,ka durvju locījuma vietā vadi ir čupā. Tad ja atrodi to vadu saišķu otru galu, tad ar testeri iziet cauri vai vadi veseli vai nav kaut kur pušu un teiksim 2 vadi ir savienjošies kopā vai uz masu.
Un tālāk ja tur nekā aizdomīga tad meklēt elektrisko shēmu/vadu diagrammu, kur kam.un kā jābūt. Varbūt kāds pārmainījis vadus štekeros vietām, vai vēl kaut kādu šķūningu uztaisījis ...
Pirmajai problēmai tev nāksies izpētīt vai tev vaditāja pusē durvīs ir vajadzīgais vadu skaits. Ja nav tad nakamais jautajums ka tavs MB ir ticis pie šādas fīčas - durvis no UK mašīnas vai kas par prikoliem ?
1. jautājums - kam tas vajadzīgs ?
2. jautājums - ja ir strādājoša sistēma kurai vienā pusē iemetušies gļuki - vai tiešām pārbūvētu visu sistēmu ??? Vai tomēr meklētu problēmas sakni ?