Man tāda drusku cita doma tikko radās - a nav tā ka radiatora ventilators neslēdzas iekšā kad jau vajadzētu ? Pamēģini sākumā ar roku - vai pats ventilators normāli griežas (neķeras) un vai arī neļurkājas.
Tad aizbrauc pie kāda kam ir lāzera temperatūras mērāmais verķi pie rokas - un kamēr motors rūc un sildās pašauadaties pa augšējo radiator trubu un pašu radiatoru (nezinu kur saabam tieši ir tas relejs kas slēdz ventu iekšā atkārībā no temperatūras) . Un tad skatās ja ventilators "sačko" tad kad augšējā trubā jau nāk 100 grādi - tad pamēra kas notiek pie paša releja (termoreleja, bimetāliskas plāksnes vai HZ kas tev tur ir ) kādu temperatūru rāda.
Vēl var būt ka ventilators pēkšņi nav orģināls, un arī nestrādā gaisa plūsma kā vajag (sūc garām, par vāju utml.),
Radiators (redele) aizdrists - arī gadās ka gaisu cauri laiž pa minimālo, kaut gan ja tā ir nepastāvīga problēma - tas atkrīt.
P.S. ka ar laiku motors paliek silts neatkarīgi no tā vai ir termostats vai nav - domāju nevajag paskaidrot ?



















NU ja,nu ja man arī parūsējis FR-V (arī 300K) aizmugures vāks no visiem sū ko ceļ no LV ceļiem gaisā, jā problēma bija visdrīzāk jau no rūpnīcas, būtu salabots tad kas es to nopirku, bet kāds sūdabrālis bija braucis ar pajaunu Hondu servisoties HZ kur, un nebija autorizēta servisa ierakstu par zināmu laika period - līdz ar ko atteica ražotāja garantiju. Bet tas vāks tāds ir pēdējos 9 gadus, protams drusku sūdīgāk izskatās, un tomēr. Par auto ir jārūpējas vismaz tik daudz cik jānomazgā. Un pēc CSDD iepriekšējās apskates datiem redzams ka tur neviens nav sevisķi rūpējies - aizbrauc uz apskati un dabū kaudzi ar 2-niekiem …
Nojāt auto jau nav seviški liela problēma ...