iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 03.02.2011 13:07

Gauss rakstīja:

No pieredzes ar ES un citiem projektiem varu teikt, ka kā minimums 1/3, reizēm pat puse naudas aiziet kautkādām mistiskajām uzraugošajām iestādēm un adminiem ministrijās. Tāpēc, ja vajag ļimonu, tad ir jāprasa 3 un tad vēl jādomā vai tas ļimons sanāks.

Tas ir f-kin smieklīgi, jo valsts pārvaldē jau ir dažādu uzraugošu iestāžu ka biezs. Tādēļ tā uz sitienu varu iedomāties vajadzību pēc teiksim būvuzraugiem un līdzvērtīgiem speciem kurus varētu vajadzēt piesaistīt, bet citādi ir VITA, Sat.Min.,CERT lokālā nodaļa un kas tik vēl nekas - nu tak var IT jomā normāli paprasīt un uzraudzīt visu ko vajag un nevajag paši.

WALA 02.02.2011 12:22

daudzām LV izstrādātām lietām ir tendence nesasniegt to mērķi kas tiek gaidīts. Vai nu ir problēmas ar nepieciešamību definēšanu, vai nu esam sūdīgākie "programmetāji" uz pasaules !!!Protams vēl paliek variants par slinkumu, bet nu par 800kLs tā ā nebūtu pamata slinkot ...

WALA 01.02.2011 9:44

TDIOTS - es ne pēc opiciālās "gļukistikas" (statistikas), bet pec tā ko apkārt esmu dzirdējis. Pēdējo 1,5 gadu laikā man tuvajā apkārtnē ir pāris BMW mēģināti aizdzīt vai aizdzīti, tad LC, un RAV4. Cirvji nav tik populāri apkārtnē (salīdzinoši reti manīti) , tā kā nevaru par tiem komentēt.

Un protams spoguļu un visas kā kas viegli nāk nost sērga ( tā pat manu nejauno Avensi ķēra).

WALA 31.01.2011 16:58

Kat gan koyotu džipveidīgie ir pēdējo laiku viens no hītiem - tā kā ja gribēs ... nu pats saproti !!!

WALA 31.01.2011 16:57

rudens68 rakstīja: Pie reizes jautājums par maiņas auto iespējamiem knifiem . Pagaidām zinu man dod auto ar pilnu bāku un adodu ar pilnu bāku . Ir vēl kas kam pievērst uzmanību ?

Jautājums kāds tev tam dampim pašrisks un kas ietilpst apdirsinātāju kompensējamos gadījumos un ko jamie ne par kādu naudu nekompensēs. Pārējais parasti nav nekas tāds no kā būtu jāraustās.

Pieņemot ka ņem vietā tādu pašu dampi ir risks ka arī mēģinās nofenderēt ja turēsi to turpat kur iepriekšējo !!!

WALA 31.01.2011 16:05

kliks rakstīja:

...Visu pametuši un aizbraukuši. Bardačokā pat nav līduši (tur blutūsa auss, GPS aparāts), laikam lai nav iemesla mentus saukt.

Tiem kas šādi attaisa durvis, tas bardačoka saturs pie veiksmīgas aizdzīšanas visdrīzāk tiek sakrauts melnā maisā un izmests tuvējā misenē !!! Kam profam liekus pierādījumus pret sevi ?!?!?

WALA 29.01.2011 11:50

Maija_Eskuella rakstīja:

Tu zināji, ka virs 10 litru glabāšanai jābūt arī veikala čekam?

Tas gan ir pamatīgs sviests - un ja ir sadāvinātas daudz un dikti pilnīgi leģitīma un diezgan pačotīga degvīna, tad darīt ko ??? Variants vienā piegājienā aizliet mūli -mani neparauj !!!

WALA 28.01.2011 23:58

TDIOTS - tu tur mierīgāk ar laimes apcerējumiem, a to atnāks "msjē PVNs" un noakcizēs tevi un tavu laimi pēc pillas progas.

WALA 27.01.2011 13:11

Bet kopsummā "statistiski" visvairāk degviela patēriņu sabojā gļukainas zondes, vai gaisa masas sensori ( tiesa ar to gļukiem arī auto motors jūtami gļuko.)

Joka pēc pamēģina atvienot pa vienai zondei un pabraukt kādu laiciņu vismaz vienu tukšu bāku - tad jau redzēsi kas notiek.

WALA 27.01.2011 13:09

Bezmiegs rakstīja: Cik nopietni un cik lielaa meeraa sitais strunts (taa bojaajums), vai vispaar aizvietosana ar kaut kaadu gofru-var ietekmeet degvielas pateerinu?

Neiet runa par ziemas vai vasaras sezonu atskiriibaam, bet kopumaa! Auto ir izbraucis visas diagnostikas un kompjus-visi uzraada OK, zondes un citas fiicas ieskaitot.... bet 1,6 bendziins rij kaa vismaz 2,5...!!!!! Ja ne vairaak....

Kur nu iauto-bez uzbraucieniem un spama- taatad -welkomeets.....!

Nu ja tev izpūtējs nav vienkārši aizaudzis nakuj ciet - tad nu pārlieku nevajadzētu ietekmēt. Bet kopsummā jau jautājums kas par auto un cik ta tev jams rij. Jo reizēm auto ar 2 litru dzinēju tiešām var ēst mazāk kā 1,6, ja tas 1,6 ir absolūti nepiemērots dzinējs konkrētā auto pašmasai, vai jau daudz brauc "uzkrāvies" tad kopējai masai.

WALA 26.01.2011 0:08

Kā ko darīt - kompreses, uzlējumi utt. - tas tak dabīgs ārstēšanās līdzeklis, ja vien nav mērķis piebeigt to kvantumu 2 dienās.

WALA 26.01.2011 0:06

www.uscars.lv neesi skatījies - tur pārsvara US auto mīļi apgrozās.

Bet kaut kur pa ausu galam ir dzirdēts ka speedo nerādīšana bieži esot ar šādu "pavadījumu" - kārbas avārijas režīmu.

Tā tīri no loģikas viedokļa teiktu ka drīzāk kaut kāds ātruma datčiks nosprādzis ( gan jau ka tas pats kas dod signālu spidometram !!!).

WALA 18.01.2011 13:09

modena rakstīja:

glups esi tu, ja uzticies bez domāšanas visām ko tev pasaka...

un par to komunismu... ja es būtu komunists, es ticētu uz vārda visiem pēc kārtas.... un ietu protestēt un cīnītos par visas pasaules melno un to "kuriem ir tiesības dzīvē kļūdīties" (vairākkārt pēc kārtas) tiesības

To tu negribēsi pieņemt bet ir cilvēki kas vienkārši zina ka šajā gadījumā iespēja ka tu kļūdies ir tuva 100% kamēr iespēja ka Crankshaft stāsta "tuftu" ir tuva 0%.

Bet kā nu katrs māk tā arī izsakās konkrētajā gadījumā.

WALA 17.01.2011 23:13

Modena tu tak esi āksts gatavais ( piedod par izteicienu) - TEXACO un kaut ko baudīt pie mūsu mentiem - kad sapņo piever acis !!! Runa drīzāk būtu par autobahnpolizei vai USA līdzīgiem izmēģinājumiem. Kaut gan pieļauju ka autobahnpolizei būtu interesantāks izpētes objekts - ir kur ieskrities.

WALA 17.01.2011 23:06

Tik nu tagad nesāk stāstīt ka "bezradžu" braucēji pa tiem ceļiem tā normāli uz 90 droši "kutina". K-gan moš ar "kutina", laukos jau var stundām nevienu auto nesatikt šādā laikā.

WALA 17.01.2011 14:47

Jep nupat jau man arī šķiet ka bez sporta radzēm uz šiem ceļiem nav ko darīt.

Diez kā vispār ceļu dienesta vīri tika ar šito kuiņu galā - pirms jamiem tak neviens to ceļu nekaisa, tip bezmaz jābrauc ar kaisītāju ar muguru pa priekšu.

WALA 14.01.2011 16:08

sarashkins rakstīja:

Eksperti ir Šlegelmilhs, Elbakjans (un arī vairāk pa autosporta jomu), vai kādi no dīleru kantoru ilggadējiem darbiniekiem (un tad arī vairāk pa savas markas jomu). Blodons blakus viņiem ir tāds puslīdz advancēts entuziasts.

Blodons pa lielam ir tikai balamute ... pat ja arī kaut ko patiešām zina.

WALA 14.01.2011 9:28

kliks rakstīja: Par to dzinēja slāpēšanu.

Čoms iebrauca savā pagalmā ar Mazda 6 divlitru četrpārnesumu automātu. Virsū sniega putra, apakšā ledus, laikam arī drusku sēdēja uz vēdera... Protams, priekšējie rati griežas un nekas nenotiek. Ledus tik slidens, ka var atstāt uz D, izkāpt ārā un riteņi turpina griezties. Bet šādā situācijā (riteņi bez gāzes došanas griežas), ieliekot R, autiņš noslāpē dzinēju. Kaut kāda aizsardzība?

Kad uzkāpj uz bremzes un liek R, tad viss OK.

Domāju ka jā tā ir aizsardzība ka nevar bez bremzēšanas ielikt atpakaļgaitā. Man kaut kas līdzīgs uz Forda Ranger, tikai neslāpē, bet atpakaļgaitā neieliekas, kaut kloķi pārslēdz.

WALA 14.01.2011 9:25

Riepas - nu nezinu, ziemas sākumā braucu astē čomam kuram Impreza AWD, jams brauca ar vasarenēm kad uzsniga pirmais sniegs. Tipa tāds kalniņš kur es ar savu auto ar visām ziemenēm arī tā uz robežas uzlīdu, jams ar vasarenēm mazliet škērsām ( ~vidū kalnam nācās apstāties lai palaistu pretīmbraucošos) bet arī uzbrauca es teiktu ka bez liela iespringuma. Tā kā "bezpiedziņas" veids tomēr ir svarīgs ja tiešām slīd.

WALA 13.01.2011 20:03

sarashkins rakstīja:

WALA rakstīja: Tā arī nespratu kas viņam traucēja

Riepas?

NU zin ja tik jaunam dampim nevar normālas riepas uzlikt ....

Pie kam man ir 3 ziema Hankookam vai kaut kādām tādām "vidējām" ziemenēm - un nu toč nebija jāiespringst par iebraukšanu ar FWD.

WALA 13.01.2011 13:36

Šodien viens jaunais Outlanders mēģināja ieparkoties uz Vesetas ielas tajā vietā kur es ar savu Avensi tikko biju ieparkojies (bet pēcāk pabraucu vienu stāvvietu uz priekšu kad tā atbrīvojās lai sievai vieglāk izbraukt). Pamocījās un beigās aizbrauca tālāk citas stāvvietas meklējumos

Tā arī nespratu kas viņam traucēja, mēģināja 2 x bet pāri "kupenai" netika.

Manam auto protams tur lienot pāri sasalušajam sniegam auto vēders pieklājīgi paskrāpējās, bet nu tiku pāri bez iespringuma ...

WALA 12.01.2011 16:40

nomiks rakstīja:

Tāds dziļi teorētisks jautājums

Saprātīgs CR-V lietotājs apzinās, cik dziļi jūrā ar šo auto var braukt. Nevajag pārvērtēt sava auto spējas un tad problēmu nebūs.

NU kā lai pasaka esmu redzējis situāciju kur CR-V sēž itkā nekaitīgā peļķē uz sausas meža stigas/ceļa. Tik ārā jamo beigās tikai ar traktoru dabūja.

WALA 12.01.2011 15:33

Patiesībā ja tiešām ir tā kā nomiks saka par to 4x4 neesamību atpakaļgaitā Cirvim, tad faktiski iebrauci "jūrā līdz ceļiem" secināji ka tālāk netiksi, a kā atpakaļ ?!?!?!

WALA 12.01.2011 15:29

nomiks rakstīja:

...

Nemaz nezināju, ka RAV-4 šo sistēmu nevar tā viēnkārši atslēgt. Tātad vēl viens labs arguments par labu CR-V

Nāksies tevi apbēdināt, šī "problēma" jau ir atrisināta, bet par sliktu CR-V runā tas ka tev 4x4 atpakaļgaitā nestrādā - nu vot iebrauci kupenā kāds iestājās priekšā - un tu paliki tajā kupenā ar visu to ka ASC vai atslēgt.

WALA 12.01.2011 10:49

nazurbajev rakstīja:

Apsveicu ar atrisinājumu, bet būtu naivi cerēt, ka tie krakšķi paliks bez sekām. Diemžēl, bet gaidi vēl brīnumus!

NU man domāt par šo pārlieku iespringt nav nozīmes, maz ticams ka ar minēto auto tiks nobraukti 500'000 km "zem viena īpašnieka". Jo pie ideālas eļļošanas un normālas slodzes tās detaļas kalpos ilgāk par auto virsbūvi.

Vot spoooortistiem - tiem gan mēdz čābīgāk šitādi joki beigties.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti