iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 29.12.2010 16:43

Gauss rakstīja: Šorīt pa radio viens zinošs klausītājs izteicās, ka VF ir kategoriski aizlieguši samazināt naudu veselības aprūpei, bet ko dara Lācītīs!!!!!

Neievēro VF prasības, klaji spļauj sejā tautai un aizdevējiem.

Safisies esi, kāds sakars Lācītim ar veselības aprūpi un konkrēto "reformu" piedāvājumu ?!?!? Varbūt prasi no Veselības ministērijas konkrēta kadra atbildību par stulbiem priekšlikumiem ?!?!? Pārējais jau ir jautājums tiem kas "vicina rociņas balsošanas mašīnā" !!!

WALA 29.12.2010 16:34

modena rakstīja:

jautrākais ka sekas var pie 90 arī nebūt.... jo pie lielāka ātruma parasti ir pavisam cits piespiešanas spēks...

kaut kur, laikam iekš TG bija tests, kur vajadzēja braukt ar ātrumu ne zemāk par 70 km/h, jo savādāk formulai nebija pietiekošas saķeres uz parasta asfalta.

Kāda "zāle" te tiek pīpēta ?!?!? Kāds piespiešanas spēks ielas auto pie 90km/h - pie šī ātruma knapi gaisa pretestība sāk uz auto iedarboties tā ka atstāj kaut cik manāmu iespaidu uz degvielas patēriņu.

Formulām un sporta auto kas apkarināti ar dažādiem aerodinamikas elementiem ir pavisam cits "bazars" un arī tad aerodinamiskais efekts pie 90km/h ir niecīgs ( 70km/h vispār nekāds). Bet savukārt pie noteiktiem ātrumiem > 200km/h F1 vispār varēja braukt pa "griestiem" tīri dēļ aerodinamikas.

WALA 29.12.2010 15:59

Ja jaunā sajūga diskā būtu problēma, tad ir tikai variants ka jams ir stipri pa biezu ( pie tevis aprakstītajām problēmām). Otrs iespējamais variants ir ja sajūga disks met, bet tad arī pie sajūga atlaišanas būtu tāda kā jūtama auto "raustīšanās".

Pārējās probzas jau ir tādas kuras izjaucot/noņemot sajūga disku būtu uz aci redzamas.

WALA 29.12.2010 15:51

Nu ja velk līdzi kaut mazliet, tad tomēr sajūga nelaime.

Tad acīmredzot jāskatās kas notiek kārbas galā, jāsāk ar to vai trose pilnībā "atvelk" līdz galam sajūgu (no tā izdarīt secinājumu vai jārok ir virzienā uz pedāli , vai virzienā uz sajūgu). Ja sajūga virzienā izskatās ka ir problēma, tad apstīties vai ar izspiedējdakšu un izspiedējgultni viss kā notiek kā vajag ( arī izsziedējgultņa attālumu no stiprinājuma vietas izspiedējdakšā līdz izspiedējvirsmai). Ja arī sajūga diskam pēc izmēriem utml. viss sakrīt, tad atliek vienīgi teikt ka problēma ir "kurvī", un jams tev nepietiekami "atlaiž" sajūga disku.

Ja virzienā uz pedāli ir probza tad vai nu trose "stiepjas" vai jamā nav pienācīgi nostiprināta, vai arī nostiprināta ne tā kā paredzēts. Tāpat arī ja trose ir neatbilstoša garuma arī var rasties problēmas ka tā "izlocas" no "tiešo pienākumu" pildīšanas.

WALA 29.12.2010 10:23

rudens68 rakstīja: WALA

Es jau nedomāju stilot plakaniski , vienkārši itkā patrenēties , bet nu kā jau minēju , jūtu ja kas tad rezultāts nebūs labs

Es jau arī tā sapratu, vienīgais kā tu vari izčakarēt pat ieslēgtu stabilitātes kontroli - vienkārši noraujot roceni, tikai protams ar šo auto var sanākt ka lai nelauztu auto tajā brīdī ir arī jāatmetas. Bet vispār iesaku sīkāk pastudēt kāds ir tā auto pilnpiedziņas un stabilitātes kontroles darbības algoritms - varbūt tiešām nav nemaz vērts mēģināt lauzt auto ...

WALA 29.12.2010 8:00

rudens68 rakstīja: Es savu rav4 pie maziem ātrumiem un pagriezieniem mēģinu "samest", vienīgais ko secinu , ja reāli sametīs pie kādi 80-90 km/h neko neizdarīšu . Vispār nav man izprotama tā visa gudrā pretslīde , u t t auto elektronikas darbība . Varu tik piebilst nēesmu nekāds braukšanas meistars.

Stabilitātes kontrole šādos gadījumos normāli ir jāatslēdz ( ja tā ir atslēdzama), lai ar no lūku auto samestu. Bet vispār RAV4 nav gluži piemērots braukšanai "plakaniski" -smaguma centrs augsts piekare mīksta utt.

WALA 28.12.2010 22:04

brmbrmm rakstīja:

...

Ko vispār LAI DARA???

Jācep jauns topics iAuto par idiotiem kas brauc ātrāk par tevi, vai tad tu to NEZINĀJI

Pie mums tak nav pieņemts to ka savādāk "risināt" ...

WALA 28.12.2010 21:57

monteros - sajūga ta itkā visu samainīji, bet vai tev nav problēma ātrumkārbas pievadā līdz kloķim ?!?!? Tipa kaut kāda iemesla pēc tu liekot ātrumā vienkārši netrāpi ātrumā bet kaut kur pa vidu starp diviem !!!

JO tehniski ja izspiežot sajūgu auto stāv mierīgi arī ātrumā esot, un aºī izņemt nav problēma tad ar sajūgu tev viss ir kā nākas, problēma ir ātrumkārbā vai tās pievadā, vai pat kloķī.

Man patiesība Avensim ar jau izskatās ka ir padilis tas viss un pie lielākiem mīnusiem arī rodas probzas ieslēgt ātrumā, tiesa man vēl arī grjobanijs paklājiņš reizēm neļauj izspiest jau tā "padilušo sajūgu" (izspiedējgultni) līdz galam.

WALA 28.12.2010 17:21

kalfonso rakstīja: ...

plūsma turās ap 90-100 robežās.

un, kāds brīnums, neviena grāvī sēdētāja ar nemanīju.

Kamēr jau nu visi turpina vienmērīgu daudzmaz taisnvirziena kustību - tā nav problēma. Problēma rodas tad ja kādam pēkšņi nākas bremzēt - da kaut vai mums tik klasiskajā situācijā ierauga CP ekipāžu un nomet pa bremzēm - pofig ka brauc jeļi ar atļauto ...

WALA 28.12.2010 17:16

Palaidniex rakstīja:

Un kā ar kādu Akas ielu, Tērbateni pa dienu utt?

Tērbateni a - tur skuj ieskriesies - luksafori traucē, da i zobu plombes sāk par sevi atgādināt, ja nu tomēr izdodas sasniegt pacelšanās ātrumu ...

WALA 28.12.2010 17:06

Palaidniex rakstīja:

Gauss rakstīja: Man patīk braukt ziemā. Nekur nav jāsteidzās, 70-80. Bauda braukt. A kam jāskrien, tas lai skrien... nakuj...

tā neko sev pa pilsētu nesteigties uz 70-80...

No problema - Skanstes iela, Krastmala utml.

WALA 28.12.2010 10:16

Negrasos "mega" brauktmācētājus atbalstīt, bet ir cita problēma kas paliek arvien aktuālāka saistībā braktuvem kas paliek arvien šaurākas. Viena nelaime protams ir tā ka pamet tauta autosus ielu malās kā pagadās, tā kā daudzviet ielu tīrīšana nav izveikta ( tur atkal fui citā virzienā). Un tam visam pa vidu vārda vistiešākajā nozīmē idioti kas pa to špūri vienam auto tik min un neskatās vai kāds nāk pretī un tam ir kur palikt. Šodien pat mierīgi nolienu vietā kur var "izlaipot" divi auto pretējos virzienos, jo pretīm brauc un jamiem īsti nav kur likties, bet nē tak 4 idiotiem vajag aizlīst garām un uztaisīt f-kin korķi. Tā vietā lai 30 sekundes pagaidītu vajag 5+ min. mīcīties lai sagaidītu kad tas nabags kas brauc pretī ( pie kam viņam normāli būtu priekšroka, jo šķērslis ir jāapbrauc "manam virzienam") atrod kur to sava auto pēcpusi iestumt.

Vakar toč tas pats tik stūķis jau krietni pirms manis sācies, iemetu auto kupenā un gāju kājām kur vajadzēja, nācu atpakaļ pēc 10+ min - tikai tad "aste" kaut kur bija izkustējusies. NU domājat tauta ko darāt, bet ja tas tāds "aunu" princips - tad ejat un ārstējaties.

WALA 27.12.2010 12:16

kliks rakstīja:

Šos attālumus mēra no/līdz pilsētu galvenajām pasta ēkām. Rīgā vēsturiski šis nulles punkts ir 13. janvāra un Kungu ielas stūrī drusku uz Daugavas pusi - balts betona mietiņš atsprausts augšā uz dzelzceļa uzbēruma. Ja labi paskatās, tad pat var redzēt. Šobrīd gan zem sniega.

Tu to pārliecinoši zini ka tas ir TAS stabiņš, jo galvenā pasta ēka labu laiku skaitījās Brīvības ielā pavisam tuvu Brīvības piemineklim !!!

Bet tā protams ir diezgan labi saprotams ka tieši pastam šī attālumu mērīšana/zināšana bija vissvarīgākā.

WALA 26.12.2010 22:51

rudens68 rakstīja: Mjā................. ar rav4 nemaz daudz nevajag lai noraktos ...biku skumji ....

KO ta RAVs ar tikpat "slims" kā Hondas CiRVis - lēna domāšana pārnesot spēku uz citiem ratiem ?!?!? Jeb nelaime ka lai pārnestu spēku izmanto ratu bremzēšanu ?!?!?

WALA 26.12.2010 20:56

Eye rakstīja:

Par palidzibu pateica niknu "Spasibo!", un sniegu raka blakus auto priekšgalam.

Acīmredzot biji nelūgtais viesis, un palīdzība tika gaidīta no kāda cita "bruņinieka".

WALA 26.12.2010 19:16

Eye rakstīja: ... Toties pēc katra mēģinājuma pabraukt uz priekšu kāpa ārā un ar sniega lāpstu paraka sniegu BLAKUS savam auto. kaut ko tādu redzēju pirmo reizi....

Pats kā tāda "blondīne" - tas taču lai viņa varētu izkāpt un paskatīties cik tālu tikusi nesasmērējot zābaciņus, nu vai kas nu viņai tur kājās, tas viens un otrs - viņa taču negribēja izbraukt pati - viņa gaidīja palīdzību !!!

WALA 26.12.2010 14:23

Crankshaft rakstīja:

------------------------

Zobrati jau ir sazobē visu laiku (es domāju pārnesumus "uz priekšu"), izņemot atpakaļgaitu, bet arī ne vienmēr.

Tas, ko rīvē, ir sinhronizatora un pārslēgšanas "muftas"

berzes virsmas un, ja slēdz ar spēku, tad jau "zobi" , ar kuriem savienojas zobrati ar "muftām" ...

Gribēju jau rakstīt -WTF, bet tad sapratu kur pats esmu nolažojis. Danke par korekciju.

Tām "muftām" nav kaut kādi jēdzīgāki nosaukumi, tipa primārās un sekundārās vārpstas, jeb šamējie nosaukumi no "citurienes" nāk ?

WALA 26.12.2010 8:55

Neslēgšanās ātrumos patiešām biežāk ir pievada ( troses, vai kas cits) no ātrumkloķa līdz kārbai vaina, nu vai arī kādas bukses ("slīdgultņa") to pašu trošu galos vaina.

Savukārt par to ātrumu likšanu - nu tur velns tevi sapratīsi, izklausās pēc tā ka vienkārši pats lauz to auto !!! JO nu nenobremzējot vai neuzgāzējot un metot zemākā pārnesumā tev tur pamatīga nesaderība zobratu griešanās ātrumā, ko mēģina kompensēt sinhronizatori, bet tie nav visu varoši, un līdz ar to tu faktiski "piespiedu" kārtā rīvē zobratus savā starpā kamēr jamie ieiet sazobē.

WALA 26.12.2010 8:45

P.S. Man vispār pēdējā laikā ( nekāda sakara gan ar ziemu) ja ne kur nav jāsteidzas tad ātrumu turu robežās no 80 līdz 95 km/h. Džipakam parasti tuvāk 80 km/h, vieglajam parasti ap 90 ( tad vismaz sīkais un sieva paspēj vēl pa ceļam izgulēties - tik pašam besīgi kad visi apkārt guļ)

WALA 26.12.2010 8:43

Par "idiotiem" kādu apsaukāt, kas apledojuma laikā brauc 2-tik prātīgi, kaut kā "neceļas roka". Gan riepas katram savādākas, gan vajadzības, gan ceļa apstākļi nav prognozējami ( ir pašam gadījies normāli "vilkt" pa Pleskavas "štrasi" līdz priekšā kaut kāda avārija, apstājos un secināju ka ne vairs no vietas iesākt pret kalnu varu ne ar kājām pa to segumu normāli paiet). Tā kā mājās šādā gadījumā labāk pasēdēt vispār jebkuram kuram ir iespējams savus braucienus atlikt. Tad nebūs iAuto jāraksta visāda kuiņa !!!!

P.S. bieži vien ir labāk nonāk galā 20 min vēlāk, nekā tur nenonākt vispār vai uz evakuatora.

WALA 22.12.2010 20:20

rudens68 rakstīja:

Par tiem nejēgām Tu drusku šauj pār strīpu . Padomlaikos daudz ko sauca tautā savādāk kā oficiāli . To pašu 1-o žiguli , tauta iekš RUS vēljoprojām sauc par KAPEIKA

Cik Tev gadi ?

Cik gadus vajag ??? bišk pāri 30-tiem.

Es kādreiz ļoti daudz krievu izdevumus lasīju par un ap auto un tehniku, un godīgi sakot nekad neesmu nevienu sev apkārt dzirdējis VAZ 2102 saucam par pikapu ...

WALA 22.12.2010 1:08

Seene rakstīja:

Tapēc ka arī grāvi atrast ir jāmāk. Diemžēl sanāca to izdarīt vīkendā - par vēlu sapratu, ka priekšābraucošais uz ceļa ir fanveidīgais - ledus uz ceļa bija pārāk lielisks, lai nodzēstu ātrumu starpību. Attiecīgi apzināti iemetu auto ceļmalas kupenā. Kā rezultātā viss beidzās ar ~15min. aizkavēšanos, jaunu numura rāmīti un nedaudz atplēstu bampera stūri.

Bet nu komkrēti par šo avāriju... Ja autors nav piepušķojis rakstīto par riepām, tad bez komentāriem. Pieteik jau ar tiem, kas uzliek labas riepas un domā, ka tās visu atrisinās.

Nu ja tas nebija kāds kas no sānceļa izlīda tev priekšā, gribas pajautāt - tu ko pie stūres dari, vai ar kādu ātrumu braucam ?!?!?

Bet vot tos kas jeļi velkas izlīduši tev priekšā no sānceļa kur drīkst vilkt ar 90, tos gan vajag slānīt, pats bišku strjomu parāvu uz vienu tādu, bet nekas - nobremzēju.

WALA 21.12.2010 23:49

Bams rakstīja:

Kā tad nē? Bija parasts Žigulis un bija pikaps. Bija tokš arī Иж Комби jeb Иж-2125 uz 412 Moskābeļa bāzes.

Aizmugurē tā arī bija raxtīc -Kombi.

ru.wikipedia.org/...

Un Žiguļi ВАЗ-2102 un ВАЗ-2104 kā tagad atceros vecfāterim tehpasē bija ieraksts ВАЗ-2102 Пикап. No tā arī tautā tas iegājās. Bet Ņiva bija Ņiva bez kādiem tur pikapiem.

Tos ko tu nosauci par pikapiem patiesībā arī sauc par universāļiem, kombi vai station vagoniem atkarībā no kuras pasaules daļas tu nāc, bet par pikapiem tos sauca hmm, kā lai pieklājīgāk pasaka ... nejēgas.

Vēl par hetčbekiem ("lūk-pakaļām") būtu pieņemami tos unversāļus saukt, bet ne jau par pikapiem.

WALA 21.12.2010 20:28

rudens68 rakstīja:

EZ rakstīja: kaads ir max originalais pickup`s LADAi?

Ar lenkja sliippashiinu nogriezta aizmugures jumta dalja, tas nav originals.

Šķiet toreiz unversāļus sauca par pikapiem .

Kas nu nebija tas nu nebija !!! Par pikapiem universāļus un kombijus apsaukā jorporjām tie kam nav nekādas sajēgas par virsbūvju tipiem.

P.S. liela daļa nosaukumu jau sen ir aizmirsušies, tāpat kā daudzi nosaukumi tiek lietoti absolūti ne pa tēmu, bet orģinālā tie lielākoties nākuši no karietēm, un ja nekļūdos tad tieši no franču valodas.

WALA 21.12.2010 18:44

EZ rakstīja: kaads ir max originalais pickup`s LADAi?

Ar lenkja sliippashiinu nogriezta aizmugures jumta dalja, tas nav originals.

Vispār ir Ladai "pikups", tikai baidots ka tas nav retro auto !!! IŽam gan bija kabluks kuram šķiet būdu varēja noskrūvēt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti