Labāk aizmirsti tādu muļķību kā "interneta diagnostika" kontekstā ar "pin point" ...
Kārbā ir vairāk par vienu gultni, kaudze ar zobratiem utml.
Nebraucot ar konkrētu auto ir ļooooooti grūti kaut ko konkrētu pateikt, padiluši kārbas zobrati ar - sazobē var nebūt problēmu, bat kad tu atlaid gāzi - jamie mēģina "izlekt" no sazobes un attiecīgi taisīt lieku troksni ...
BET ... varbūt sāc ar to ka pārbaudi vai tur eļļas ir pietiekami !!! Paskaties vai motora un kārbas spilveni ir kārtībā utml. Principā jebkas kas "atmetoties" izkustas no savas vietas var taisīt troksni kaut vai tupi strīķējoties tur kur nevejadzētu ...
Un ja serviss tādu bonusu piedāva - es paceltu auto ar četriem ratiem nost no zemes, iedarbinātu un izpildītu to pašu vingrojumu - uzgāzēt un atlaist pedāli, ja zem mazas slodzes atkārtojas ( un eļļas līmenis ir "štokos") tad ticams ka nelaime ir tieši kārbā. Bet ja teiksim motora un kārbas spilveni ir beigti, tad pilnīgi var būt ka motora un kārbas kustības ietekmē tava ātruma pārslēga svira tupi "mēģina" "izraut" kārbu no pārnesuma ... Bet nu interneta diagnostika ir interneta "diagnostika" ...
P.S. tagad tik paskatījos ka te video motors škiet nepareizais ...
Ehh cilvēk, ne jau visi brauc "tikai turp un atpakaļ" ... daži brauc "pa ceļam" uz jūru ar "nelielu" līkumu, un tālāk uz jebkuru vietu Vidzemē ... Vilciens un nereti sabiedriskais mums kursē "Rīga ==> Turp" un "Turp ==> Rīga" ....