Kā vadošajiem klimata pārmaiņu speciālistiem šāda teorija patīk :
climate.nasa.gov/news/2948/milankovitch-orbital-cycles-and-their-role-in-earths-climate/
Kā vadošajiem klimata pārmaiņu speciālistiem šāda teorija patīk :
climate.nasa.gov/news/2948/milankovitch-orbital-cycles-and-their-role-in-earths-climate/
Nu tad kā kaulēšanās pretlīdzeklis jāliek pretī arguments, ka mes "neko nemaksāsim" kamēr nesāksim saņemt kvalitatīvu pakalpojumu - "oficiāli reģistrētu un VP parakstītu personīgo rekordu konkrētā ceļa posmā" ...
Bet vispar uz 200+ pa koplietošanas ceļiem neko tadu dižu tu nesajutīsi, ja vien kads tev neveikli neizlien priekšā, vai kāds līkums beidzas kokos ... t.i.adrenalīnu var noķert tikai negaiditi bremzējot ...
Vienīgais ko tas potenciāli dod laika ietaupījumu, ja tiešām ar to ātrumu var ilglaicigi vilkt ....
Ni ja gaisa kontrole atļauj, tad atliek tik tilta galā pacelties ...
Var moralizēt līdz riebumam, taču daudz bistamaks remontzonā būs kāds kurš uz ceļu neskatās, kā tas kurš 30 vietā tur uzbrauks ar 50.
Ja tu neskaties un neredzi, nav svarīgi ar kādu ātrumu brauc ...
P.S. un man lielakoties ir vienalga kādas ir zīmes, es vados no situācijas uz ceļa nevis kāda "aizmirstām" zīmēm ...
P.P.S. bet ja kāds ir oacentues (kaut ar to pašu 30 km/h) mani paveidināt par potenciālu bīstamību - par to lielum liels paldies !
Dzīvē viss atkarīgs no tā kāda plūsma, bet es piekritīšu faktam, ka braucot vienmērīgi visu ceļu ( teiksim uz Madonas rajonu), un praktiski nevienu nedzenot, ja var atrast labu "spraugu" un pieņemamu ātrumu ap 90 km/h - galā nonāc pat ātrāk, kā pastāvīgi "raustot ātrumu" starp 80 un 120 km/h apdzenot "vilcieniņus" aiz kravinieka.
bet nu atrast to zelta vidusceļu ir diezgan grūti, tādēl tos kas regulāri velk garus gabalus, es labi saprotu, kādēļ pie pirmās izdevības mauc garām ...
P.S. degvielas cena pret tavu darba stundas samaksu ir tīrie sīkumi, un pie fakta ka uz CP uzrauties ir ļoti "jāmāk", ir absolūti normāli ka "mauc" visi kam nav slinkums, jā varēja to darīt druksu vairāk ar prātu, bet tad atkal visās nozarēs varētu vēleties lai tauta vairāk intelekta ieliek tajā ko dara ...
P.P.S. un es satiskmi @LV uzskatu par pilnīgi normālu un atbilstošu tam kāds tautu un asiņu "sabantujs" mēs te esam ... jā man arī mazliet kaitina izteikti lēnbraucēji ... bet nu tas ir tikai vārdos, uz manu braukšanu tas iespaidu neatstāj nekādu ...
Nu kā lai saka, Norvēģijā atļautais 80 km/h, pārsvarā braucu 90+, Zviedrijā atļautais 90 un braucu ar 100+ un apdzenot tevi neviens neaiztiks ari ar 120 km/h ...
Bet nu es neesmu tur diendienā, moš man vienkarši tād "karma" ka nevienu nahren neintersēju ar savu brauksanas stilu ...
ej takš tu pamīties pa sniegu ![]()
Nu, kā uz to skatās, ja kurināno kļūmes pēc pados vairāk kā vajag, ja mazāk utml. ir paliela atšķirība vai tas ir zinatniska eksperimenta izmērs, vai industriāls līmenis ar visiem "iedzimtajiem cilvēku kasjakiem" ...
Daudz vārdu par labi zināmo bet ar apšaubāmu pievienoto vērtību !
P.S.vari tā nenopūlēties ar "izaicinājumiem uz sarunu" manā virzienā, mani nesaistošs sarunu temats turpināts vairs netiks.
Ņemot vērā, ka beidzot ir dabūjuši kaut ko ar pozitīvu "pienesumu" no reakcijas, tad izskatās labi un perspektīvi, bet ceļš vēl ļoti tāls ejams, tādēļ ir jādomā kā ar pašreizējām tehnoloģijām optimāli rīkoties, lai nav stulbi jālūdz lietot mazāk elektroenerģijas, tad kad visus esam paralēli aicinājuši izmantot to arvien vairāk ...
Ja nu kādam interesē tad šeit (šai kanālā) var mazliet pasmelties labas idejas ko un kā darīt, vai vismaz ko prasīt no konkrētas instalācijas:
Sūķņu un maisītāja setups ir līdzīgs manējam, tik ražotāji pilnīgi citi, un man ir granulas
Šis un tas par baterijām un "cita" tipa baterijām:
Kas un kāpēc var, vai iespējams nevar strādāt ar elektriskiem kravas auto :
Vārstu bloks pie priekšas rata, noteiktās pozīcijās un spiedienos laida gaisu.
P.S. Bet jā "izklaidējoši" muldēt protams jamie mīl ![]()
Vēl mazliet izklaidējoši par elektrību :
Dzīve ar Land Rover un pneimo piekari:
Žēl ka šis šķiet tikai uz USA Pennzoil lietotājiem attiecas - bet arī labs pasākums ekoloģijai:
www.pennzoil.com/en_us/warranty.html
tip garantija 15 gadi/ 500'000 jūdzes
Dalīšana pēc spējām ir kaut kādā veidā vajadzīga, jo spējīgajiem liela daļa stundas būs "garlaicīga", pats "tajā vietā esmu bijis, gan mājasdarbus paspēju izpildīt vēl klasē, gan vel visu ko, un tapat vēl lieks laiks bija, pat dažu labu romānu svešvalodāspamanījos izlasit kamēr citi .
Taču spējīguma "mērīšana" ir baigi tāda slidena tēma ...
Kā viens gudrs vēsturē iegājis cilvēks reiz teica, ja tu nespēj to paskaidrot bērnam saprotami, tad tu tēmu nepārzini .
Bet tas viss ir štrunts - mums viedā muldēšana ir augstā līmenī, lai tik kāds pamēģina konkurēt ![]()
Es šoreiz vairāk lieku uz to ka kaut kas un kaut kur ir iekritis kretīniskā vietā, un palielinoties ātrumam centrbēdze to piespiež pie ārējas sienas un tas "klusē" .
Ja būtu riepu spiediena sensori, tad varētu izteikt minējumu par tiem.
Man ex-kolēģim reiz Mazdai akmentiņš bija kretīniski iekritis kaut kur bremžu suportam tā ka pat serviss ne ar pirmo atrada ...
Bračkam bremžu disku aizsargs uz pasvaiga VW ar ir brīnumus taisījis, tik neatceros vai bija norūsējis vai jams kādas skrūves bija pazaudējis , kamēr lēni jams epizodiski pret disku trinās, kā ātrums tā laikam jau gaisa plūsma jamo "ieregulēja un piespieda" - un tip nekā ...
Mazliet savādāka elektriskā piedziņa:
Es teiktu pacel aizmuguri gaisā un ar roku izgrozi riteņus ...
Kā pareizi braukt pa Floridā
Iedirst ta iedirsi, bet atkal pilnīgi netrāpiji ... mēģini vēl ;)