jā, oficiālie pārstāvji plēš baiso $$$, bet viņi joprojām garanē... a vārdiņš garantē nozīmē, ka tev pēc šī remonta, motors neizkritīs un riteņi ripos taisni
Tieši tā. Piemēram, ja IBM servisa centrs atļausies pa garantiju remontēt šaubīgu datoru vai liks iekšā neoriģinālās rezerves daļas vai izmantos nepareizu remonta metodiku, tad var atrauties no pārstāvniecības ne pa jokam un zaudēt kaudzi klientu viena ņurkstētāja dēļ.
Pie tam, 300 LVL par mātesplati ir lēti, salīdzinot ar citiem ražotājiem.
Tad tā varētu nebūt krāpšana, bet nekompetence. Vai arī māte ir beigta, kaut arī vēl mēnesi nostrādās, kamēr kāds no skartajiem celiņiem sačakarēsies. Bet pierādīts tāpat nav nekas.
Sviestc rakstīja: nu jau gan Tu jauc divas lietas....
autodzinēju, kur tek eļļa, un datoru, kuram nekas netek...
ja sekas tiek novērstas ( nomazgātas ) kas tad vēll tur un kur var sulot no jauna
Nesaprotu
Ja uz mātes tiek kaut vai pile apelsīnu sulas, tad, pat pēc notīrīšanas, var sākties korozija. Uz mātesplates celiņi ir vairākās kārtās, un no sākuma nemaz nevar redzēt, vai kaut kur ir šaize, vai nav.
Oficiālajam pārstāvim pilnīgi pie pakaļas, lai negarantijas remonti izmaksātu lietotājam max lētāk. Visvienkāršākais veids, kā veikt remontu - nomainīt aizdomīgos moduļus. To arī ServiceNet piedāvāja izdarīt. Protams, ja servisa centra politika būtu piesaistīt visādus santīmp..., kam vajag ar lodāmura un zobu birstes palīdzību sacelt lūžņus par 20 latiem, tad var čakarēties, bet parasti ar šādu biznesu nodarbojas Koļas un Jurkas no tuvējās veļas mašīnu darbnīcas.
Iedomājies, kas notiktu, ja ServiceNet būtu izīrījis notebuku, bet viņam sāktos korozija un tas atteiktu pēc pusgada. Kas ir pilnīgi iespējams. Tad Tu būtu pirmais, kas prasītu, lai novērš defektu garantijas ietvaros, jo par sniegtā pakalpojuma kvalitāti taču jāatbild. Tāpēc vienkāršāk ir drošības dēļ nomainīt visu, lai klients pēc tam nepiestāda pretenzijas.
Kaneelis rakstīja: O! skaic! sākšu tad ar gaisafiltra čakarēšanu! Gandrīz vai prasās to plastmasas vāku uz silikona uzsēdināt, tikai nez kā būs pēčāk ar nost dabūšanu!
Conqueror rakstīja: naftas cena jau, nu tā normāli iet uz augšu, bet lūk, kad aizeju uz mego veikalu un tur viens litrs piens maksā 36 santīmus, bet blakus veikalā saulīte - 26 santīmus, to es nesaprotu. pie kam ir runa par pilnīgi vienāda iepakojuma vienas firmas pienu ar vienādiem izgatavošanas datumiem. kāpēc tāda cenu starpība?
Tāpēc ka vieniem vajag uzlikt uzcenojumu 100% un vairāk... pēc laika pilnas avīzes pilnas ar cenu atlaidēm 50%!!! Tad vēl čīkst ka cilvēkiem nav pirktspējas! Cits iztiek ar pieticīgāku cīparu ... un visu izpērk nevajag nekādas atlaides.
Ne tikai. Painteresējies, kādi ir darba apstākļi, telpas un algas RIMI un kādi - Saulītē, Supernetto u.c. Preču izmaksas un peļņa nav vienīgās cenas satādvaļas.
Nu beidz, nav jau tik traki...tu joprojām dzīvo aizspriedumu pasaulē??? Tas ir, tajā,kur par mašīnām uzskata tikai Audi,BMW un Mercedes???Tas jau sen vairs nav moderni
Kolēģei bij tāds. Pārdeva un pārsēdās uz Škodu. Esot nesalīdzināmi labāks autiņš, pie tam nav jādzīvo visu laiku pa servisiem. Pats tikko redzēju 2002. gada focusu ar pilnībā sarūsējušu durvju apakšu. Negnovēlu nevienam tādu draņķi.
JLo rakstīja:
jā, oficiālie pārstāvji plēš baiso $$$, bet viņi joprojām garanē... a vārdiņš garantē nozīmē, ka tev pēc šī remonta, motors neizkritīs un riteņi ripos taisni
Tieši tā.