Mega vidēji cieta smiltāja kalns dziļām risām pie Usmas ezera tuvumā novietotā skatu torņa tika mierīgi pieveikts arī no CR-V puses
Respect!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mega vidēji cieta smiltāja kalns dziļām risām pie Usmas ezera tuvumā novietotā skatu torņa tika mierīgi pieveikts arī no CR-V puses
Respect!
Droši vien tas pats 1.5 dzinējs.
5 gadus viss būs tā un nekādi citādi.
Šķiet, pirmais jaunais auto tādā komplektācijā, kādu sirds kāro. Čīkstēšanas nebūs ![]()
Auto - labs. Bet, ikdienai sev tādu pat neizskatītu, atgādina lielu neveiklu govi. Lai arī patiesībā ir gana žiperīgs un manevrētspējīgs auto. Patika skaņas izolācija salonā ![]()
Visu cieņu Hyundai
Un atkal pozitīvs pārsteigums. Automāta darbība, dzinēja spriganums, piekares darbība un pat ventilējamie sēdekļi ![]()
Ārkārtīgi skaļi ir braukt ar tādu
Ļoti nepatika ne tas, ne arī vājais dzinējs. Neatrodu iemeslu tādu vispār izskatīt iegādei kaut kad.
Testa auto maksāja...... 98k eur ![]()
Man nepatika. Arhaiskā manuālā kārba ar lielu kloķa gājienu utt. Auto reāli "neiet", atsaucības uz gāzes pedāli - nav.
Es tādu viennozīmīgi neizskatītu pirkumam.
Auto pelnījis mega komplimentus
Viss tur ir nevainojami.
Ļoti patīkams auto, pārsteigums (kārtējais). Kluss braucot ![]()
Ļoti, ļoti patika
Neatrodu mīnusus, ja ne testa auto dārgā iegādes cena - 60450 eur (bez atlaides - 73154 eur) ![]()
Vēl viens testa dienas pārsteigums. "Tikai" 1,4Tsi ar 150zs - ļoti patīkama dinamika un perfekta vadāmība arīdzan
Testa auto zelta zaļgandzeltenā krāsa
komplektā ar R-paku
atstāja ļoti labu iespaidu, kā arī lauza manus stereotipus arīdzan ![]()
Sveiciens smaidīgajai Baibai no dīlera puses
Auto - pārsteigums! Liels, kluss akustiski, žigls, labu automātu utt.
Raksts no manas puses būs drīzumā, tagad nav laika.
Bet, vienā vārdā, modelis, kas bija testā (280zs, 4motion ar DSG) ar kuru izbraucu ugunsrežīmā - "sex" ![]()
Pārdomas no malas. Cik mēs visi tomēr dažādi. Vienam kaifu sagādā jaudīgs dzinējs un labs aprīkojums (piem., man), citam - izskats (piem., VWFans). Es nemūžam neprastu novērtēt ne Aerton, ne 540i, braukdams strikti pēc CSN - bet, kāds cits var gan
Visu cieņu
Es apgalvotu, ka ne jau ātrums ir pats būtiskākais, bet gan paātrinājums un stabilitāte (vadāmība) kustībā. Testē teju visus auto izmēģināju līdz redline
Tikai uzreiz nācās bremzēt, lai bez tiesībām nepaliktu.
Savam jaunajam Passat gan to par būtisku vēlmi uzsvēru, nevaru pat sagaidīt rītdienas rītu, kad tas tiks man uzticēts
![]()
Taisnība, testā bija topversija ar 280zs dzinēju un 4motion
Tas auto man sirdij lika sajūsmā drebēt
Pat teiktu, bauda braukt bija vēl lielāka nekā ar ļoti labo BMW 540i.
Viens novērojums - jaunajiem auto vairumam nopakoto versiju jau ir elektroniski spidometrs un tacho. Izskatās
Bmw ir pat vadība no žestiem. Iespaidīgi. Šādi jauninājumi man patīk.
Es raustos no soda punktiem arīdzan.
Soda nauda ir samaksājama, punkti - nedzēšami gan.
25.09. lidoju uz Warsaw, 26.09. braucu mājup ar savu jauno balto gulbi
#jaunaautoprieks
autoplius.lt
Reizē ar to arī viņi to dzinēju turpat nomainīs. Izmaksas būs stipri lētākas nekā pie mums (gan detaļām, gan darbam).
Es atrastu citu dzinēju Lietuvā. Lēti un efektīvi ![]()
Starp citu, Sienna varētu būt labāka izvēle par Grand Voyager
Goda vārds.
Re, kur viens guru Lietuvā:
www.ss.com/msg/lv/transport/cars/toyota/sienna/bhicfl.html
Ērtāk taču vienu reizi aizbraukt un uzzināt visu par Sienna, vai ne?
Cilvēks ņemas ar tām gadus padsmit vismaz. Reāls guru Sienna lietās Baltijā.
Paldies, tad viss skaidrs.