Opel kā reiz no vācu auto ražotajiem ir pielicis kvalitātē.
Es teiktu, ka vācu auto es izskatītu vairs tikai Opel ![]()
Opel kā reiz no vācu auto ražotajiem ir pielicis kvalitātē.
Es teiktu, ka vācu auto es izskatītu vairs tikai Opel ![]()
Jaunie auto kļūst par izteiktiem garantijas laika braucamajiem. Tad mainīt atkal uz jaunu utt.
Jo, galvenais - piemēram, VW/AUDI kvalitāte pirms 30 gadiem - NAV tas pats, kas tagad.
Esmu minivenu fans.
Vadamība kā vieglajam, bet ērtības kā busam (gandrīz).
Uz ko tādu arī pamazām skatos.
Man ģimenē otrajam auto ir principā ap 80% pilsētas ekspluatācija.
OK, varbūt tikai kāds ceļojums arī pa vidu.
Būtu iegādes cena draudzīga - bez garām pārdomām iegādātos elektroauto. Zem mājas stāvvietā rozeti uztaisīt var bez grūtībām. Pagaidām gan izteikti patīk tikai TESLA, kuru atļauties nevaru
Jau kādu laiku atpakaļ te uzcepu vienu mazu topiku par hibrīdauto, kas man tā kā būtu perfekti piemērots.
Taču iegādes cena pilnībā atbilst nevis ekonomijai, bet ilgtspējīgam uzskatam un zaļākam dzīvesveidam.
Par vienu esmu pārliecināts, mazlietotu pēcgarantijas brīnumu es vairs negribu pat mēģināt - ar savu maku pietiekami daudz ir riskēts un nauda patērēta.
Dotajā brīdī tāpēc labprāt uzklausītu tautas viedokli ![]()
Man HONDA nekad nav bijusi, bet arī uzskatu to par izteikti kvalitatīvu auto ražotāju! Tikai padārgi, salīdzinot ar TOYOTA (kas pats par sevi vairāk tāds "paprasts" auto).
Kāds var detalizētāk pastāstīt par KIA vai HYUNDAI, kas aizvien agresīvāk sevi piesaka LV tirgū?
No savas pieredzes (finansiāli diezgan rūgtās, jāsaka godīgi) - agrāk superlabie un ilgtspējīgie vācu auto vairs sen kā nav uzticami un tikai pozitīvas emocijas sniedzoši.
Un, lai arī vācu auto ir ļoti atzīstami tehnoloģijās, komfortā un braukšanas baudījumā, ļoti šaubos, vai es tādu pirktu sev jaunu.
Dotajā brīdī vienīgo reālo alternatīvu redzu tikai japāņus.
Ar kuriem man vislabākā pieredze!
Laikam es arī esmu no tādiem
Un pie tam vēl arī ar BMW braucu.
No mājām līdz darbam (birojam) ir max 10 min. brauciens.
Jā, neveselīgi auto, jā - nepagūst pat uzsilt.
Toties to visu atkompensēju, veicot garos braucienus. Un liekot dzinējam kārtīgi pastrādāt tad!
Auto kalpo jau gandrīz 2 gadus tādā režīmā ![]()
Muļķības!
Staigāt, protams, ir veselīgi. Tas arī tiek darīts!
Bet ne jau darbiem, ārstiem un darīšanām pa vidu, ne jau slapjā laikā utt.
Ok, tēma bija par akumulatoriem.
Rezumē, manuprāt, jau pateicu.
Starp citu, www.pkp.lv tagad tirgo DURACELL. Interesanti izskatās bateriju krāsās
Ja jāpērk auto, ar kuru braukt ilgi - jāņem labu zīmolu.
Ja vajag īsākam laikam (piem., ja plāno tikai pāris gadu ar konkrēto auto braukt) - var arī "lēto" galu ņemt bez riska.
Nepiekrītu!
Tā ir katra individuāls lēmums būt auto vai nē.
Piemēram, mana ģimene. Nobraukums ar otru (ģimenes) auto ir a 500 km/mēnesī
Bet es nekādā gadījumā negribu, lai mana sieviete izmanto kaut kādus taksometru uzņēmumus, ja kaut kur (netālu) jābrauc. Tā ir attieksme. Ja kādam sava VIŅA ir maz vērta, var sūtīt savu dāmu uz sabiedrisko vai pat kājām. Vēl vairāk, ja ar bērnu/-iem. Man VIŅA ļoti dārga, attiecīgi pilnīgi vienalga, cik izmaksā tās retās reizes, kad auto tiek lietots. Un vēl mazāk interesē, cik degvielu patērē utt.
Vienmēr pirku DETA. Vienu reizi - arī BOSCH.
Visi kalpo vienādi super.
Tagad, piemēram, pkp.lv pat akcija - ja atstāj veco akumulatoru, viņi jaunajam labu cenu iedos utt.
Sev es nemūžam tādu lietotu nepirktu.
Pirms kāda laika taču Autobild apskatīja lietošanas izmaksas jaunam (bet visai prastam, protams) auto pret lietotu (max aprīkotu) Premium klases auto. Reālā dzīve ir skarba, būsi spiests mašīnai vien strādāt. Kas ir absurds un pilnīgi nevajadzīgi. Ja tici, ka tāds auto kalpos ilgi un uzticami bez naudas ieguldījumiem, vispirms uzzini, cik Cayenne maksā jauni amortizatori (visticamāk - pneimopiekare), cik maksā jaunu riepu komplekts utt. ![]()
Es teiktu vēl drosmīgāk, nekad nevienā DUS vēl neesmu iepildījis sliktu degvielu. Kad man ļauj domāt, ka nekāda degvielas kvalitāte nebūs pie vainas nekoptai tehnikai.
Tie teksti gan ēterā ir lieki
Citādi - ārkārtīgi "kvalitatīvs" darbs!
No viena grāvja - otrā!
Ir ziema, un tas ir normāli, ka ceļi var būt slideni un snigšanas laikā - sniegoti. Punkts ![]()
Interesanti, vai es arī esmu pieskaitāms pie "vīriem cienījamā vecumā"?
Ja nopietni, liels prieks, ka iauto attīstās un kļūst par auto cienītāju portālu. Vismaz es te ienāku ar prieku.
Kas atzīmējams jo ļoti - lielais mediju testa brauciens bija gana feins pasākums, kurā (arī līdzīgos) es dalību labprāt ņemtu arī turpmāk ![]()
Es te vairāk par pašu ideju kā tādu.
Jo TA "speciālisti" galīgi uzticamību neizraisa.
Vēl jo vairāk, kad runa ies par diagnostiku un OBD pieslēgumu utt. - domāju, mūs sagaida ne mazums jautrības!
Man visvairāk interesē, vai TA gudrinieki pratīs apieties ar to diagnostiku vai arī teorētiska varbūtība, ka kaut ko salaiž dēlī un nosvilina, piemēram, kādu kompi ![]()
Uzņēmumam noformēju NESTE karti.
Laba cena DUS + man RIMI kartē veidojas patīkams uzkrājums
No manas pieredzes - kvalitāte visiem vienāda, nekad neesmu izjutis nevienu problēmu. Vajag tikai savu auto kārtībā uzturēt ![]()
Pats nesmēķēju, bet likums šķiet smieklīgs.
Savā auto gan cilvēks drīkst darīt visu. OK, gandrīz visu ![]()
Nedaudz esmu izbrīnīts par rezultātiem. Var jau būt, ka stereotipus jālauž beidzot.
Katrā ziņā neesmu i20 mērķauditorija galīgi nemaz. Vai tas, ka GADA AUTO tituls kabatā to mainīs? Noteikti, ka nē!
Problēma pie mums tāda, ka cilvēki uztver GADA AUTO tikai kā "sapņu" auto konkursu. Nevis reāli labākā (balanss) auto izvēli. Un te jau minēju, SUPERB bija teju vai ārpus konkurences.
Tam var piekrist. Pagaidām.
Man BMW virsū stāv Centrāleiropas maigajām ziemām paredzētās Pirelli Sotozero - braucu kā vasarā (klusi un komfortabli).
Sniegiem uznākot, tomēr rodas kāre pēc "mīkstām lameļotām" ziemenēm.
Kaut kad taču esmu arī gājējs, tad pamanu detaļas ![]()
Ļoti laba atbilde! Paldies