ups...
to es teicu par lizings.lv piedāvāto ![]()
ups...
to es teicu par lizings.lv piedāvāto ![]()
Cena ir kosmoss
Bet tie beņķi, tie beņķi - āda izskatāskā pēc 500tkm ![]()
es arī VW Fanu zinu reālajā
Ir, ir īsts!
Mersis, protams, cienījama manta
Bet - Accord ir modernāks, noteikti mazāk investīciju prasošs.
Vienīgi divas nesalīdzināmas lietas te jāsalīdzina - viens ir automāts, otrs mehānika. Vienam māte, otram meita
Ideālā izvēle būtu Accord dīzelis ar automātu. Protams, ja vien japāņi iedomāsies tādu uzražot ![]()
Nesūdzos, kungs
Gana daudz km nobraukti pa Eiropu.
Mana līdzšinējā pieredze pie Martina Ikšķilē bijusi izteikti pozitīva (pulēšana), bet, kas attiecas uz ķīmisko salona tīrīšanu, atļaušos noreklamēt manuprāt labāko šī aroda pratēju Rīgā, Enri mazgātavā pie DEPO Ulmaņa gatvē. Sauc viņu Deniss un jārunā personīgi.
Maksā tāds prieks tikai 40 Ls (!!!) un mašīna tiek pasniegta pilnīgi kā no salona
Tas ar visu mazgāšanu, pilns komplekss. Ir izmantots vairākas reizes, arī no "bezcerīgiem" auto, kas izmantoti būvniecības materiālu pārvadāšanai
uztaisītas īstas pērles. Tas pats attiecināms uz uzlīmju noņemšanu no virsbūves ar sekojošu uzpulēšanu.
Martin sorry
)
Man galīgi nepatika satiksme Itālijā, pastāvīgi aizmugurē kāds regulāri "spiež", it kā gribot apdzīt, bet to nedarot, skūteristi un motociklisti
Teiksim tā, pie mums viss ir perfekti kulturāli. Apļveida kustības vairākās joslās - murgs. Pa labi griež no kreisās malējās joslas
Tādu piemēru tur desmitiem.
Un tas viss Milānas, Venēcijas, Rimini utt. apriņķos.
Pēc Vācijas tas viss liekas pē ![]()
atslābsti
Kāds var izstāstīt, ko var darīt ar dārza frēzi REGULĀRI???
Manā uztverē vienu reizi visu uzar, iesēj zālīti un lieta darīta.
Vai nav gudrāk izīrēt uz weekend kādā nomā?
Biju pagājušajā rudenī Itālijā, izmantojām Hertz pakalpojumus. Liels bija mans izbrīns, ka cenai klāt tika pieskaitīta apdrošināšana (bet bez tās Itālijā - paši saprotat, nav ieteicams) un rezultātā vilinošā cena divkāršojās
Vācijas pieredze ar šo kantori man bija izteikti pozitīva...
P.S. Fiat Grande Punto gan bija labs, jaudīgais 1,3JTD prasīja piepūli ne tikai kalnainā apvidū
P.S.S. Braukšana, ceļojot pa Itāliju NAV ATPŪTA
To es saku kā gana pieredzējis Eiropas autobraucējs ![]()
Piekrītu, jau agrāk nācās tos pircējus muļķot, tagad grūti pat iedomāties, ar ko vēl bez cenas pievilināt
Cenu ap 2k latu un aizies grabēdams
Lai veicas!
Nekā personīga, bet tas perversais stūres apvalks uzdzen riebumu... Arī ātruma pārslēdzējs mainīts un uzlikts no jaunā modeļa
Par reālo noskrējienu labāk nerunāt..
No savas pieredzes, VW tāda nepieciešamība rodas krietni pēc 350tkm ![]()
Tam ir risinājums, mana māja - mana pils un daru, ko gribu
Neviena kaimiņu vecenīte man nenorādīs, kā dzīvot.
Jāliek saprast, ka jaunais karalis rajonā esi tu ![]()
Es arī reālus mīnusus nesaskatu. Kad NĪ tirgus bija pīķa stadijā, adekvātu ~ 1000m2 gabalu jaunā ciematā nopirkt varēja par šobrīd jau pilnībā uzbūvētas (un iekārtotas) kvalitatīvas 2 stāvu mājas + zemes pašizmaksu..
Manā variantā šosejas malā, ātra un ērta piebraukšana. Ne reizi neesmu iebuksējis
Bet - katram tak sava doma
Un vēl - nekā slikta neredzu arī t.s. dārza māju variantos. Jā, apkārt kaimiņi utt., taču neviens neliedz iegādāties (šobrīd parlabu cenu) arī blakus esošos gabalus un divkāršot vai pat trīskāršot īpašuma platību.
Piederu pie tiem, kas tomēr labāk gadu pamocīsies un būvēs pašu spēkiem (kontrolējot procesus un tajos aktīvi piedaloties), ievērojot visas tehnoloģijas un normas, lieki neekonomējot uz lietām, kas būtiskas (piem., jumta siltināšana) utt. Varbūt arī rezultāts sanāk tāds padārgs, toties skaidri zinu, par ko maksāt to sasodīto kredītu
Galvenais, lai pašam patīk!!
Ja zemītes nav daudz, tad 1,5-2 stāvu māja tomēr ir labāks risinājums
Piemēram, nevajag kāpnes
Par konkrēto EKOCIEMS.lv projektu - izskatās baigi OK.
Nebūtu izlicis visu savu "es" un finanses savā jaunuzceltajā mājelē (kopā pašizmaksa ar visu zemi sanākusi tikai 15k ls mazāk nekā šamais piedāvājums), būtu iemesls ļoti intensīvi pārdomāt piedāvājumu...
Sretsked rakstīja: Labāk pastāstiet,kurš paķēris krītu NĪ iegādei pēdējā mēneša laikā.
Mans kolēģis tikko saformēja NĪ kredītu, ļoti negribīgi, taču DNB tomēr piekrita. Ar visu to, ka vērtējums OK un reālā īpašuma pārdošanas cena arī laba. Nervi gan tika patērēti ne pa jokam..
Meistars nebija īsti runīgs
Es gan tiku izzinājis, ka viss mans avanss uzreiz "aizgāja" viņa kredītparāda dzēšanā.. Un tas jau mani darīja nervozu..
Ja nu kas, šamo sauc Tengizs (galdnieku ar šādu vārdu Latvijā nebūs daudz) un viņu vairs nevienam neieteikšu
Cilvēks ar zelta rokām, bet bez smadzenēm..
Kāpnes pieņēmu pēc 4:00 no rīta...
Nu laimīgs bezgala
Tā epopeja bija tāda, ka liku saprast, ka viņš ir atrasts (Latvija ir maza un informācijas sistēmas plašas), pazvanīju iesākumā mātei, tad sievai - nedaudz iesildīju tēmu. Kad vecais atzvanīja un paprasīja 2 nedēļas laika, lai uztaisītu kāpnes, vienojāmies par labu atlaidi kā morālo kompensāciju utt.
Pagāja nedēļa un nebija sazvanāms. Tuvojoties 2. nedēļas beigām un joprojām nevarot sazvanīt, aizsūtīju sms, ka pirmdien deadline, pats esi vainīgs un pretējā gadījumā runāsim citādāk
Ar tekstu "uz ļoti drīzu tikšanos" šoreiz pietika, lai precīzi dienu pirms laika limita beigšanās MEISTARS pazvanītu un pabrīdinātu, ka viss gatavs un āpnes būs.
Nu traka epopeja 4 mēnešu garumā.
tas ir pisec
Šobrīd vēl joprojām sēžu un gaidu, kad parādījies meistars pabeigs kāpņu uzstādīšanu un nodos darbu... Visiem labrīt
P.S. Pietika ar pārliecinošu sms par sekojošām darbībām, gadījumā, ja šodien viss netiks uzstādīts vai nauda atgriezta.
Tie hroma elementi ap fārām ir izteikts piemērs, kā SAAB sasipās savā meistarībā
Es joprojām nesaprotu, kā kaut ko tik bezgaumīgu varēja izdomāt ![]()
Līguma nav, bet ir visi personas dati, bankas konta numurs utt.
Pirmo iemaksu pārskaitīju uz banku.
Braukt pa Poliju un ievērot ātruma ierobežojumus?
Jūs ko, saspieduši galviņas?
Cik ir braukts (pēdējā reize pirms pāris nedēļām), pilnīgs pohuj uz visām fotoradaru mulāžām, pilsētā jābrauc aiz fūrēm (tie zem 80km/h nenomet) un ārpus pilsētām - kā satiksme un ceļu stāvoklis atļauj
Polija kļūst cilvilizēta, ceļus atjauno, būvē kapitāli. Daža laba šoseja jau pārspēj Vāczemes vecos ceļus... Poļiem visu cieņu.