Un pa vidu visam vēl jāiegādājas visu santehniku, podus, vannu un arī flīzes. Pārējais no A-Z ir ražotāja iesniegtajā un bankas akceptētajā tāmē.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un pa vidu visam vēl jāiegādājas visu santehniku, podus, vannu un arī flīzes. Pārējais no A-Z ir ražotāja iesniegtajā un bankas akceptētajā tāmē.
Pld, pld
Būvnieks labi zināms, LĪVAS GRUPA. Atliek vien uztaisīt iebraucamo ceļu (bruģa sagatavi), izravēt visus celmus no gabala un gaidīt: 1) pamatus un 2) māju. Pēc tam uzreiz būs jāiespringst, ievelkot RŪ un GAT (cerams, ELT jau būs līdz tam laikam).
kasinsh79 rakstīja: Vaiii, kā es vairs nespēju sagaidīt savas 150m2 (optimāla dzīvojamā platība 2 stāvos) mājas būvniecības procesu
Vien Rīgā tā sasodītā Būvvalde iedzīs mani matu sirmumā
Pēdējais posms tagad (iesniegts atkārtoti pēc atrastiem 5 sīkumiem - iespēju piekasīties kaut kam projektā) bet jau 10+ mēn. ilgs periods visam. Esot divas padebilas Būvvaldes - Rīgā un Jūrmalā. Esmu veiksmīgi trāpījis uz vienu no tām.
Alleluja, nupat saņemta (beidzot) arī galīgā Būvatļauja Rīgas Būvvaldē
11 pilni mēneši no A-Z
Gan piefiksēju, arī arhitekts līdzvainīgs procesa ilgumā. Lai vai kā, laimīgs kā zilonis tagad
Lai arī jau esmu “Latv.praktiskais kreditētais” ![]()
Sīkums par tām stāvvietām (problēma nepazudīs laikam nekad tajos blokmāju rajonos), bet vismaz asās un dziļās bedres varētu likvidēt, ne?
Tāda sajūta, ka auto riteņus tur būs jāatstāj kādu dienu. Pie tam situācija pasliktinās ar katru nedēļu.
Nezinu nevienu cilvēku, kuram elektroauto būtu vienīgais auto ģimenē (te TESLA neskaitīsim). Kā otrs auto, easy ![]()
viencexperc rakstīja: Līdz Liepājai netiks pat vasarā. Un nāksies braukt uz 90km/h bez kondicioniera un logu apsildes.
Vienā piegājienā laikam netiks gan. Pa ceļam tagad ir vairākas uzlādes vietas - tas palīdzēs
Tas auto taču domāts pilsētai un piepilsētai (manuprāt). Kādi garie gabali?
ezis71 rakstīja:
Cilvēkam reāla cemme par to cenu, uzsvēra ārkārtīgi daudz reižu ![]()
Arī esmu izbaudījis 40 eur sodu. Caur aplikāciju nostučīja kāds kaimiņš laikam. Mudaki visi
![]()
100% taisnība. Vairumā gadījumu ir jāizmirst veselai paaudzei, lai bloķenes kontingents kļūtu adekvāts. Tas gan. Pēc jaunā projekta patīkamiem kaimiņiem šobrīd saskaros ar burtiski infantilu iedzīvotāju lērumu apkārt
Piemēram, ignorēt maza bērna “labdien”, truli blenžot. Par velti neņemtu veco projektu, ja noteikums būtu pašiem tur dzīvot. Goda vārds.
Neko darīt, ļoti patīk konkrētā vieta ![]()
Ir, ir, un kā vēl
Savulaik īrējām jaunajā projektā pilnīgi jaunu dzīvokli. Saimniece nāca čekot katru mēnesi, ar piebildi, lai pucējam, pucējam
Tas ar "nieka" 800 eur mēnesī (toreiz bija LVL, bet tāda summa kopā īrei ar komunālajiem). Pēc kā nosolījāmies nekad vairs neīrēt. Līdz... pārdevām dzīvokli un īrējam atkal līdz mājai. Arī tagadējā saimniece īsts unikums. Vecā projekta dzīvoklis ar remontu (bet, nekā tāāāda), elektrība gļuko, kontaktos te elektrība ir, te nav, vannai santehnika pati lētākā un ik pa laikam izjūk rokās, rullo žalūzijas te strādā, te nestrādā, paketniekiem vēji svilpo tā, ka aizkari kustas
Tomēr katru reizi jāuzsver, ka detalizēti izvērtēs katru niansi, nododot dzīvokli. Viņa mums toreiz iekasēja 700 eur rokasnaudu (depozītu), gan jau rēķinās ar MANU naudu kā jau savējo, bet skuju, pēdējos 2 mēnešus principiāli nemaksāšu, lai ietur no depozīta
vai arī - lai iesūdz mani tiesā ![]()
Vaiii, kā es vairs nespēju sagaidīt savas 150m2 (optimāla dzīvojamā platība 2 stāvos) mājas būvniecības procesu
Vien Rīgā tā sasodītā Būvvalde iedzīs mani matu sirmumā
Pēdējais posms tagad (iesniegts atkārtoti pēc atrastiem 5 sīkumiem - iespēju piekasīties kaut kam projektā) bet jau 10+ mēn. ilgs periods visam. Esot divas padebilas Būvvaldes - Rīgā un Jūrmalā. Esmu veiksmīgi trāpījis uz vienu no tām.
Ļoti simpātisks BMW
Vienīgais, ko nevaru pieņemt - drēbes salons tam auto nepiestāv. Citādi - viss kā BMW pieklājas. Es sacītu, ka ikdienai - labs auto. Ideāli, ja kā otrs auto ģimenē.
Vispār man patīk sludinātāji, ka parasts mirstīgais nespēj pārdot teju neko. Tādiem parasti uzsmīnu un lietas kārtoju pats. Manā pieredzē ir 2 reāli pārdoti dzīvokļi, kā arī 2 privātmājas (viena - ideāla, nesen būvēta, bet otra kā vasarnīca, remontējama). Pa vidu arī kādi 2-3 zemes gabali nekurienē (gan ar smagiem mīnusiem, bet kuru tas interesē)
Kaut kāda pieredze ir uzkrāta, tiesa gan, padārga, bet esmu gana vieds tagad ![]()
Jā, bet tikai daļēji var piekrist, ja par mājas plašumu. No NĪ vērtētājiem un arī bankām dzirdēts, ka patlaban līdz 150m2 - pats populārākais "izmērs" privātmājai. Lasi - max likvīds NĪ vienmēr un vairumam pircēju, arī vairumā lokāciju. Te ir vēl kāda nianse, ir jaunajos projektos arī "lielie" dzīvokļi. Arī divstāvu un pat ap 200m2 platībā. Tam ir viens ārprātīgs mīnuss, apsaimniekošanas maksa būs kosmiska. Respektīvi, nolocīt savus 200k eur par dzīvokli, bet papildus kredītam maksāt vismaz 500 eur mēnesī par rēķiniem - o, jā
Ak jā, lai vai cik liels tas dzīvoklis nebūtu, tomēr dzirdamību apkārt 100% izslēgt nevar.
Tā ir. Kad bankā interesējos par mājas iegādi / būvniecību, neviens neizrādīja sajūsmu par vecas (remontējamas) mājas iegādes finansējumu, ar visu pieklājīgo savu daļu finansējuma.
Protams, ne Tesla, ne Jaguar, bet tomēr ...
Šoreiz diemžēl man nav precīzs info, taču fakts IR posta vērts
Sievai darbā reāli dzirdēts piemērs. Klients iegādājies elektroauto, esot bijis laimīgs utt. Atbraucis nesen ziemā, esot lādējis to auto kā pēdējo mēslu. Tik traki, ka no viena punkta līdz darbam Rīgā (!) knapi pietiekot akumulatora, un tas ar izslēgtu audio, sēdekļu apsildi utt. Jptvm ![]()
Kāds kino? Tādēļ arī diskusija. Es aprakstu reālo pieredzi. Ar interesi lasu citu reālo pieredzi. Ko darīt, ja ekspluatācijas laikā nākas domas mainīt? Nedalīties ar to? Uzbraucienu noraidu ![]()
Pārāk daudz, ko rakstīt. Jūk visi devēji pēc kārtas, pie kam tam neredzēt galu. Nomaini detaļu un pēc laika atkal jāmaina
Ziemā teju jaunam P508 vairums palīgsistēmu nestrādā nemaz. Dīlerim šķiet ok, Peugeot tā esot ![]()
Viens moments - teorija un bukleti. Cits moments ir reālā ekspluatācija. Man bijuši divi Peugeot (407 un pēc tam arī 508), tagad pilnīgi noteikti neviens Peugeot man vairs nebūs. Kaut vai ar mega atlaidi neinteresē.
Franču auto dizains ir
Elektronikas ārprāts (piem., glītajiem Peugeot) - katastrofa. Vāciešiem tā noteikti nav.
Stacionārie FR principā netraucē. Tikai ceļazīmes jāvēro. Iauto rakstīja, rekordists FR iekasētajām soda naudām - Svētciema FR. Braucāt kādreiz uz Tallinu? Kāda xsa pēc tur uzlikts FR? Apsmiekls. Esmu par FR adekvāti bīstamos posmos, tomēr esmu pret FR šķietami neaktuālās vietās.
Neciešams bija Vitronic ar saviem pārvietojamajiem FR (pld Waze par brīdinājumiem tikai), ļoti netīkami būs posmi ar vidējo ātruma uzņemšanu. Citādi es esmu PAR FR tīklu, lai arī tie arī man piegriež skābekli ![]()
Daudz patiesības sarakstīji. Tomēr iebrauci auzās ar to VW nolikšanu. Atkārtošos vēl un vēl. Jauns VW ir kaifīgs auto
ar lielisku salona apdari un akustisko komfortu. Ja labi aprīkots, vispār nekā piebilstama. Tu kļūdies par VW ![]()
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
9
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
9
Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)
Tāds lēmums bija 100% plānots un apzināts, izvērtējot visas mājas būvniecības klapatas un laika patēriņu, kontroli, materiālu sagādi utt. - ko konkrētajā gadījumā no rūpēm izslēdzu