Manam kemperim elektrību nodrošina:
12V trīs dziļizlādes akumulātori+ 1200W invertors, ja gribās 220v bez kabeļa piesleguma.
220v pats par sevi saprotams, ja ir iespējams pieslēgties pie tīkla.
Plānā ir nomainīt Kīņā ražotu ģenerātoru uz labāku (Honda piemēram).
Daudz kas strādā uz gāzes( ledusskapis, apsilde, cepeškrāsns).
Nākotnē gribētos uz jumta uzlikt saules paneļus, jo tikai ar akumulātoriem var iztikt 2-5 dienas atkarībā no patēriņa.
iAuto rakstīja: Pārāk daudz runā par to vai 2.5 Zs ceļ vai neceļ glisē
Šis ir labs;)))) 2.5Zs un glise! 2.5 ZS principā ir palīgmotors vai arī trollinga motors. Tas, ka Latvijā ar tādiem cenšas braukt kā ar pamatmotoru ir nacionālā īpatnība
Man uz gumijas laivas bija 30ZS, pārdevu visu komplektu, jo likās, ka pa švaku, jāskatās uz kaut ko kuterveidīgu un iebūvētu V-8.
P.S.
Un kapēc tik daudziem Latvijā ir problemas ar atpūtas kuģa vadītāju apliecības iegūšanu?
Mazliet pamācījos un noliku CSDD eksāmenu. Tas tik nāk par labu, tas dod vismaz kaut minimālu sapratni par laivas vadīšanu.