Kārtot: Augošā secībā
1 2
Motorolers 04.04.2024 10:16

feciic rakstīja: Kāds kaifs sēdēt uz bāņa ar 140-160-180? OK ātrāk tiec galā, krāns pagarinās jo beidzot var "atvilkt", var auto iespējas izmēģināt, kas vēļ? 

Man tie braucamie nav nekādi prēmium un luxury hi end un kautkā tass saldais punkts 3+ stundu bāņa pievārēšanai tāpat nostājas 130-140 robežās jo neprasa baigo koncentrēšanos, degvielas patēriņš ir samērīgs pret iegūto laiku un nav arī mēmais troksnis salonā.

Tas tomēr no auto atkarīgs, man kruīza ātrums ir ap 180, biš pāri 2K apgriezieni, patēriņš arī normāls, virs 200 sāk ēst jūtami vairāk.

Motorolers 09.02.2024 9:36

GB12 rakstīja: 1. Savā laikā drošināju vienu, kurš pirka jaunu GLE mersi par 90 tūkstošiem... bez līzinga. Un nebija nekāds ūberlielais lauksaimnieks;

2. Cits pazīstams braukā ar Cupru Formentor;

3. Nesen kolēģis drošināja vienu ar jaunu Rexton (ap 55000 euro).

4. Pirms gada mēģināju pie sevis ievilināt vienu no Madonas - brauc ar pasvaigu Q7.

Bet vispār, ja gribi zināt, ar kādiem auto braukā zemnieki, aizbrauc kādreiz uz kādu lauksaimniecības izstādi un paskaties, kādi auto tur ierodas.

Tik Latvijā vairs nav nevienas jēdzīgas izstādes, Rāmava ir nožēlojama. Igaunijā ir laba izstāde, bet aizbraucot uz Vācijas lielajām izstādēm žoklis atkaras, tur ir kā auto izstādē Arī Polijā jau pirms gadiem 7-10, ļoti labs autoparks stāv parkingā. 

Kā strādājošs šajā nozarē varu teikt, ir čīkstētāji un ir darītāji, tie, kas brauc ar vecu kūpošu Passat, pamatā pats ir vainīgs pie savām nelaimēm, jo vienkārši neprot strādāt. 

Viena iezīme gan parādās pēdējā laikā ļooti uzkrītoši, nav vairs, kam strādāt, kaut algas sola normālas, dienā ir iespēja nopelnīt gana labi, tik galvenā problēma ir tā, ka tas ir sezonāls darbs. Graudinieki - tas ir jau cits stāsts.

Motorolers 08.02.2024 13:09

Pat ja visa eiropa sakāptu kokos, tāpat maz kas mainītos!

Motorolers 01.02.2024 9:17

650 rakstīja: Es domāt, ka pofiig tas zooms un (ja) ir jāņem, ta vnk paņemam augstāko,vai vismaz kādu "otro" no augšas.Un turpmākos 3g tad vienkārši "garantējam" (izslēdzam) sevi no lohu kategorijas maksāt/Par!

Es tagad esmu izvēles priekšā, pirms 3 gadiem paņēmu S21 Ultra, bet pēdējā laikā kamera tāda miglaina (it sevišķi tumsā), fokusu noķert nevar, baterija palikusi jūtami švakāka, kas tikai loģiski, būs tās aptuveni 1000 uzlādes. Vēl 2 paziņām ir tāds pats dzelzis un tieši tās pašas problēmas, gan jau atkal atraduši veidu, kā mūsu piespiest pāriet uz jaunu un nomaksāt ikgadējo Samsung nodevu  

No vienas puses, nomainīt bateriju un staigāt tālāk, jo arī skopums nāk virsū 1K+ samaksāt par klausuli, no otras, gribas ko jaunāku

Motorolers 10.01.2024 9:58

Ir paziņas, kas ir ielikuši par apmēram 3K antiradarus autiņos, jāaprasās, kā strādā.

Motorolers 08.12.2023 9:11

Kādi nez te Euro 6 dzinēji? DPF filtri ar nez ir?

Motorolers 07.12.2023 9:47

uupis rakstīja:

Bradypus rakstīja: Kurš nu runātu par adekvātumu. Tieši tu sludini pašiedomātu dzīvojamās zonas izņēmumu. 

Tieši tu melo, ka es esmu pret jebko parakstījies. 

Tieši tu melo, ka CSL dzīvojamā zona ir izdalīta atsevišķi. 

Tieši tu melo, ka esi lasījis likumprojektu, kuru tikai mediji ir sagrozījuši. 

Tieši tu melo, ka atrunājoties ar dzīvojamo zonu netiek ieviesta policijas iespēja atņemt tiesības par 120 km/h apdzenot uz šosejas, kas arī tieši un nepārprotami ir minēts ManaBalss iniciatīvā.

Tieši tu melo, ka kāds (tai skaitā es) ir apgalvojis, ka nav pieņemami, ja šis tiek ieviests, attiecinot tieši uz dzīvojamo zonu.

Un tagad uzmanību!

ES ESMU PAR TIESĪBU IZMANTOŠANAS LIEGUMU PAR +30!!!

Es pret!

Motorolers 01.12.2023 9:06

TomsTimosko rakstīja: Sauciet mani par vecmodīgu, bet 3,0 l dīzeļdzinējs ir un paliek arī šodien 3.0 dīzeļdzinējs. Atskaitot lielo zirgspēku skaitu, hibrīda versija uz papīra neizskatās pārliecinoša (salīdzinot ar konkurentiem), tāpēc 3,0 V6 ir piemērota izvēle, kas darbojas lieliskā saskaņā ar 8AT. Tas nebūs pats dinamiskākais SUV, taču demonstrē labu komfortu, pietiekami labas spējas bezceļā un veiklību pilsētā, pateicoties aizmugurējo riteņu piestūrēšanai.

Kāds nu vairs tautas auto. Pēc dažādiem kritērijiem Touareg atbilst premium klasei un attiecīgs luksusa līmenis atspoguļojas arī cenā. Reputācijas līmenis gan nav turpat, kur BMW, Audi vai Porsche.

Atsaucīgi un augstas izšķirspējas ekrāni, augstas kvalitātes apdare un ergonomika padara Touareg salonu par vietu, kurā ir patiesi patīkami atrasties. Tiesa, klimata kontrolei fiziski slēdži būtu ērtāki un “skārienpogas” uz stūres kā parasti neklausa.

Es ar lielu izbrīnu skatos uz cilvēkiem, kuri par 100K pērk Touareg Istenībā tāpat, kā uz tiem, kas par 60-70K pērk elektrisku Škoda

Motorolers 10.11.2023 13:31

viencexperc rakstīja: Vienalga cik šis auto būs labs, ķīniešus masveidā sāks pirkt Eiropā ap 2028 gadu. 

Pagaidām vēl neizauga paaudze, kura pērk Huavejus, Xiaomi, Realme u.ttt. Pagaidām visbiežākais pircējs eiropā vēl joprojām  ir kaut kāds pamuļķa stereotipisks  komunists, kurš vēl domā, ka vācu mēsli kuri piebāzti ar ķīniesu detaļām ir kvalitatīvi un labi, bet oriģinals auto ar tādām pašām detaļām ir slikts.

Pēc gadiem 5 cilvēki xiaomi skūteri izmetīs, Realme telefonu izmetīs un nopirks Baic un brauks priecīgs.

Tas, ka tas nenotiks pēc 5 gadiem ir vairāk nekā skaidrs! Tas, ka tas kādreiz var notikt, iespējams.

Motorolers 25.10.2023 9:45

imzz rakstīja: Pašnāvnieku klubs Krievijas armija Avdejevku šturmējuši arī ar tādu "bruņutehniku" kā GAZ-AA ( ražots 1932-1938 ) sauktām par polutorkām to 1.5 t kravnesības dēl. Sākumā domāju, ka tas nevar būt, bet par to jau vairākos kanālos stāsta:

www.reddit.com/r/ukraine/comments/17duk63/russians_again_attack_avdiivka_but_with_simple/

en.wikipedia.org/wiki/GAZ-AA

Brīnos, kur viņi tādas atraduši, vai tad 2.p.k. laikā viss netika nodedzināts?!? Kā arī kurš par viņām ir rūpējies, ka tās nesarūsēja šo gadu laikā, labi daži muzeja eksponāti...bet sūtīt frontē???

Motorolers 11.10.2023 16:04

Šis apgalvojums jau nu gan iet pret fizikas likumiem...

Motorolers 11.10.2023 16:02

iAuto rakstīja: Vēl.jau nav, tātad jaunākais

No S sērijas, nesen tak iznāca Fold5/Flip5, kurus nu gan neieteiktu pirkt, tie lokāmie ekrāni ir murgs!

Motorolers 10.10.2023 16:50

Jauno? Drīz jau S24 gaidāms...

Motorolers 10.10.2023 15:07

nomiks rakstīja: Jā, paldies WALA, ka izručīji! Šobrīd varu diezgan droši apgalvot, ka vidējais patērtiņš manam CR-V ir stabilizējies un tas ir 6,8 l/100 km. Lielākoties braukts tieši ārpus pilsētas un garākus gabalus, kas arī ir galvenais iemesls tik lielam patēriņam. Braucot tikai pa pilsētu, 5 l/100 km ir mierīgi sasniedzams rezultāts bez sēņošanas. Protams, priekšā ir ziema. Tad skaitļi būs pavisam citi.

Kas interesanti, šis ir mans pirmais auto, kuram datorā vidējais patēriņš sakrīt ar faktisko (pēc bākas metodes). Līdz pat desmitdaļām. Droši vien, ka tā ir likumsakarība, bet arī manam Honda mocim ir precīzi tāpat. Sakritība līdz pat litra desmitdaļai.

Kādēļ pirkt hibrīdu, ja vairāk sanāk braukt ārpus pilsētas? Paņem jebkuru normālu D auto un viņš tev patērēs mazāk..

Motorolers 06.10.2023 14:56

Ar to inflāciju ej nu saproti, manā nozarē ir daudzas preces, kuru cena 2022.gadā uzskrēja debesīs, bet šobrīd cena ir zemāka nekā 2021.gadā. Tas ka mums te Latvijā daudzi mēģina izspiest max cenas jebkuram produktam, tas ir cits stāsts, tie paši saules paneļi jau ir jūtami lētāki.

Motorolers 06.10.2023 11:11

msh rakstīja: Kāpēc, tavuprāt, aķiem būtu jāpaliek lētākiem, ja pieprasījums pēc tiem tikai augs?

Par šo cenu, viņus daudzi nevarēs nopirkt, cik esmu runājis ar zinošiem šai jomā, drīz ir gaidām jaunumi...

Motorolers 05.10.2023 9:57

Šobrīd akumulatori vēl ir dārgi, bet pēc gadiem 5-10, to cenas varētu būt pieejamākas, jo tad tūkstošiem elektroauto tās būs jāmaina, nu nevarēs viņas maksāt tik cik šobrīd, tad tie auto visi rindā ies uz tolmetu.

Man pašam šobrīd ir 6kw paneļi, domāju vēl tikpat fiksi piemest klāt, 5 gadus pasēdēšu uz neto sistēmu, pēc tam akumulatori.

Motorolers 18.09.2023 12:20

Vajadzēja mainīt mašīnu, tāds modes kliedziens bija/ir, pavilkās, bet kā saskaras ar ikdienas realitāti, domas sāk mainīties

Motorolers 18.09.2023 11:15

Paziņam ir E-tron, 408Zs versija, nedzīvo privātmājā, ir spiests lādēt kur nu pagadās, saka, zb jau, nopirka sev otru auto Cupra VZ5, lai var normāli pārvietoties, cik nojaušu kratīsies vaļā no elektro, jo viņam padaudz jābraukā, neesot starā, ziemā patēriņš arī esot turējies 33-35Kw, kas ir daudz, ja jālādē ātrajās uzlādes stacijās, kas arī ir viens liels gemorojs, ilgi, brīžiem kkas nestrādā, brīžiem netiec klāt.

Kaimiņš tikko tika pie Toyota BZ4X, arī nav starā, saka, labi ka ir otrs auto, kurš nav elektro.

Motorolers 18.09.2023 11:08

Vienu gan es gribētu piebilst, malku berkubā (kas vispār ir kkāda abstrakta mērvienība), pērk tikai loxi, vai nu krāmētu, vai neinteresē, jo reāli nesaprotu, ko var nopirkt (cik daudz) berkuba gadījumā.

Motorolers 18.09.2023 11:05

anonimikis rakstīja: Malku pērk lohi. Un viņi to pērk tikai tāpēc ka lohi. Malka ir izdevīgāka kā kurināmais tikai tad, ja to iegūst savā mežā pats. Visādi citādi briketes ir way to go, ja nu obligāti gribas kaut ko dedzināmu un granulām iekārta nav piemērota.

Man ir mežs, pie tam ne mazs, bet malku kamīnam, kublam un grilam es pērku, jo tā man sanāk stipri lētāk, nekā atvilkt no sava meža, kas atrodas 65km attālumā Tātad reizi dažos gados esmu lox Man pietiek ar kādiem 5 steriem dažiem gadiem.

Motorolers 20.08.2023 19:54

WALA rakstīja: Manam granulniekam paletes no vārtiem līdz pat katlam piebrayc ar rohlu, pa lielam tikai tik cik pacelt un kaut kādus 200 kg vienā piegājienā sabērt bunkurā Jātīra (cheap-shit polis, pirkts lai ir kamēr no mājas visu mitrumu izdzīs un tad domātu tālāk) 1x2 nedēļās intensīvas apkures sezonā, bet arī retāk nav problēma. Bet nu vismaz teorētiski (neesmu redzêjis darbībā) ir katli kurus ļoti reti jāapkalpo un pelnus aizskalo kanalizācijā ...

P.S. tā aarī neesmu to katlu mainījis - vienīgā neērtība "bieži" jātīra ...

Kamēr man bija Grandeg katls, bija līdzīgi kā Tev, nu jau dažus gadus ir polis, no problem, stipri ērtāk un ekonomiskāk.

Motorolers 19.08.2023 22:08

Man pat tikai 2x gadā jāizmet pelni, nu man 6 paletes aiziet sezonā, nav perfekti nosiltināta būda.

Motorolers 19.08.2023 18:54

msh rakstīja: Nomik, tev par pirmajiem diviem punktiem pašam smiekli nenāk?

Telpa ir nepieciešama, bet nu iebērt katlā ir problēma? Man tvertnes tilpums ir 750kg, pieberu un aizmirstu...

Motorolers 19.08.2023 14:06

ZZZZ rakstīja: Izskatās, ka sen neesi nekur bijis. Arī ICE neuzpildīsi ātrāk kā 15/20 min kas supercharger ekvivalenti. Gribētos redzēt kā pēc 200/300km novilkšanas tu pēc uzpildes momentā drāzies tālāk ar to savu dārgo laiku. Un tad, ja tiešām viņš Tev tik dārgs ir ļotaks...

Kā jāpilda degviela, lai tas aizņemtu 20min? Ar pipeti pilini bākā? 

Kad es braucu, reizēm pirmais stops ir Varšava, ja nevajag "pa maziņam" Agrāk stājos uz PL-LT robežas, bet kopš degviela PL ir lētāka, tam vairs nav jēgas un kā jau te kāds pieminēja, uz maģistrāliem ceļiem vairs nevajag pildīties, nobraucot no tiem degviela ir jūtami lētāka. 

Dodoties tālākā braucienā un vēl virzoties par maģistālēm, 200-300km tiešām ir nekas, tikko pat, posms Berlīne (centrs, kur arī uzpildījos)-Varšava, man aizņēma 4h26min, (565km), ar visām maksāšanām par bāni, kas tomēr jūtami samazināja vidējo ātrumu, jo vietām biš rindas, ko tur vēl stāties kkur?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti