jazzman rakstīja: Nekad mūžā nepirkšu to elektrosūdu un visus,kas tos reklamē un pērk uzskatu par lohiem un nozombētiem vientiešiem.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
jazzman rakstīja: Nekad mūžā nepirkšu to elektrosūdu un visus,kas tos reklamē un pērk uzskatu par lohiem un nozombētiem vientiešiem.
Vai ir kāds Latvijā uzradies!?
Pastāsti mums savu pieredzi
Nortel 1. kā esi kļūdījies savos uzskatos 🙈
Kā jau šādiem raktiem ierasts - meli un pusoatiesība: 'Lai risinātu šo problēmu laicīgi, jaunuzņēmums SimpleCharge ir izstrādājis un darbībā pārbaudījis elektroauto uzlādes staciju, ko ir viegli pielikt pie jebkura gaismas staba pilsētā."
Nē, ne pie "jebkura", bet gan tikai pie tādiem, kas ir nodrošināti ar attiecīgu elektroinstalāciju un jaudas rezervi attiecīgajā apkašstacijā. Un arī tad - lai draudzīgi varētu palielinār no Polijas importējamās ogļu elektrības jau tā lielo apjomu:
Man zināms elektronikas kantoris apgaismes stabos iebūvējamus lādētājus izstrādāja jau pirms hvz cik gadiem. Uztaisīja dažus strādājošus prototipus, bet ar to viss pa lielam apstājās, jo - tavu brīnumu - pieprasījuma pēc viņiem nav.
Te atbilde jums abiem. Kas der vienam neder visiem. Un jā iztieku jau 2 gadus ar 220v 2.5A auto štepselīti. Kaut ir aplikācijas kaudze un 11kWh lādētājs...Nevajag! Kur tie ašie ir ne paspējuši? tĀ vietā lai risinātu iezemiešu problēmas, tās tiek tikai sarežģītas! iĀ urā, urā!
"Kas der vienam neder visiem." precīzi pateici. EV der vienam hobijistam, nevis visai sabiedrībai. Kādēļ tava iztikšana, veicinot lielu čupu ķīmisko atkritumu, ko tā īsti nemaz neizmanto, ir labāka par to iztikšanu, kas ar sabiedrisko braukā?
Kur es teicu, ka tā ir labāka? par ko iekšdedzes 🙈 Es ar lielāko prieku braucu svētku reizēs ar sabiedrisko! Tik tur arī viss salaists jau šmugulī. Citiem iezemiešiem tāds ir pa brīvu.
Nē nu... vari jau reklamēt sliktāku un teikt, ka visiem tā vajag Bet jautājums bija par ko citu - varbūt pie savām mikrovajadzībām varēji vispār nepirkt to ķīmisko atkritumu čupu, bet būt pavisam ekoloģisks un pavisam iztikt ar sabiedrisko?
iAuto rakstīja: Vai ir kāds Latvijā uzradies!?
Pastāsti mums savu pieredzi
Kā gan cilvēks, kam uz mājas jumta ir saules baterijas var uzdot šādu dīvainu jautājumu. Tiem kam ir elektroauto problēmu ar uzlādi risina atrisinot uzlādi nevis pārdodot auto.
Jautājums no sērijas, ja bērns netīrs tad mazgāt esošo vai taisīt jaunu?
Vieu stāstu, ka pārdeva elektroauto gan esmu dzirdējis, jāatceras kur tas klejoja.
Tak vairāki jau ir tie stāsti, man vairāki klienti ir ar prieku tikuši vaļā no elektro un iekāpuši atpakaļ dīzelī, kaimiņš joprojām nespēj jūsmot par dīzeli un elektro auto atceras kā ļaunu murgu.
Kad tas bija, kad uzlādes nebija. Katram savs bizīts, nopērk etronu un brīnās, ka nekur nevar aizbraukt. EV nav domāts gāzt kā ar piem X7. Bet kas var maksāt par visu tas var lidot pat ar personīgo ļoteni un nesapratīs tādus kas mauc, atpūties cauri PL utt. Mēs katrs ar savām vēlmēm, un negribu papildināt kakalizātoru uc 1reizējo ūdu ražotāju detaļu bizīti.
Vai pareizāk būtu teikt - neatrisinot, bet samierinoties ar uzlādes problēmu, jo pārdot to krāmu bez milzu zaudējumiem otrreizējā tirgū nevar. Bet jā - maz ir laimīgo EV pārdevēju.
Visu var atrisināt, ja grib. Personīgi nezinu nevienu, kas par EV žēlotos. Tieši otrādi, kā reiz pārdeva otru auto, kas it kā bija atstāts garākiem braucieniem. Maksāt 1/3 no degvielas cenas it tiešām krāms, no tāda krāma jātiek vaļā, jo nav nekas labāks kā pirkt 3x dārgāku degvielu.
Auto pirkt tāpat ir vieni zaudējumi, tā kā nez par ko vispār runa. Pirkt auto, lai ietaupītu ir kā čurāt biksēs, lai sasildītos. Nopelna tikai perekupi.
Nu dafaj... Stāsti, kā tu risini EV lādēšanu vienādā ātrumā ar degvielas ieliešanu. Vai nu tā būs, ka tomēr "atrisināt" nozīmē ierobežot sava dārgā zaudējumus nesošā ieguldījuma izmantošanas iespējas, vienlaukus lepojoties ar degvielas cenā ietaupīto. Ak jā - ietaupījums jau ar tik uz citu reķina, jo pagaidām neliek kaut vienlīdzīgus nodokļus smagākam auto maksāt.
EV degvielas ieliešana ir vēl ātrāka kā benzīna dabūšana bākā.
Tik vien darba, kā iespraust un izraut štepseli. Un kā nāc no rīta, tā bāka pilna.
>Stāsti, kā tu risini EV lādēšanu vienādā ātrumā ar degvielas ieliešanu.
Kas tieši tur jārisina? Katru rītu ir "pilna bāka". To reto reizi, kad vajag palādēt pietiek ar 15min pie ātrā lādētāja un brauc tālāk. Benzīngalvām jau to grūti aptvert, pielipuši pie tām degvielas stacijām ostīt dinozauru pirdienus.
>neliek kaut vienlīdzīgus nodokļus smagākam auto maksāt.
Nodokļi jau nav pēc svara, bet motora tilpuma un svara, lai lieki nepērk lielus un smagus auto, kam attiecīgi arī motora jauda. Elektroauto motora jauda tur neko neietekmē. Ietaupījums kā reiz ir uz Latvenergo papildus peļņas.
Nu jā, cilvēkus kuru "vajadzība" pēc auto nav ikdienas atsēdēšana korķos jau tik par benzīngalvām var saukt... Tieši kā varēja gaidīt
Elektroauto jauda ir milzīga, ja skatāmies uz spēju plēst ceļu un svars vistiešakajā viedā ietekmē ceļu bojāšanu.
Tālbraucējs ierunājās, kam ikdienā jāizvago Latvija krustu šķērsu. Atslābsti, tādu ir tikai 1% no braucējiem. Izklausās pēc nelegālās nodarbinātības, ja savs privātais auto jālieto darbam.
Nē, tikai pavisam tups zābaks, pavadot brīvdienas pie TV domā, ka tikai 1% tās pavada savādāk. Un privātā auto lietošana darbam vispār ir kārtējie meli, kas bija jāizdomā, lai kaut ko spētu pateikt.
Patiesība ir pretēja - es gluži vienkārši uz darbu eju ar kājām, tā veselīgāk. Un korķu laikā braucu ārkārtīgi retos gadījumos - tik vien kā pietiekami, lai zinātu, kā tie, kam tā ir ikdiena, var notrulināties līdz tavam līmenim. Auto ir domāts tikai braucieniem, kas EV nav piemēroti - reizi nedēļā uz Rimi vai Depo aizskriet pēc korķiem ir vienīgie īsie braucieni.
Tātad esi 1% un tavs anekdotiskas piemērs vien neparāda kopējo tendenci. Vairums uz darbu nevar nokļūt kājām.
Savus brīvdienu braucienus var arī izplānot un nē tam nav nepieciešams nīkt pie lādētājiem.
Nē, tikai pamuļķiem, kas nemāk savu dzīvi izplānot, gribas ticēt, ka tikai 1% to spēj. Un pēc tam kad dzīve ir izplānota, lai ikdienā nav sava dzīve jāpakāš sastrēgumos, var arī brīvdienas saplānot tā, ka ar EV ir par maz.
Redz tam krāmam ir baterija kas vidēji atpakaļ var dot 3,5kWh. Un netērējot neko tie EV noamortizējās uz 0. Var beigu galā nolikt pie sPaneļiem. Citkārt jaunie auto jau ir tik daudz piecepti, ka arī palikuši par nevajadzīgiem krāmiem. Tikmēr tie, kas kustās visu laiku jāieguldās, jo lielāks Prēmiums jo vairāk izkūp gaisā piķis. iĀ tā gan, bet Bradypus ir sava versija par zemeslodes glābšanu, nĒ biznesa interesēs? Tikmer iezemieši domā kā atslēgties Off grid no zelta drātēm.
Vakar nācās braukt ar dīzeli, un vēl liet degvielu. Jāpēta, kur lētāk, kā lejupielādē Kūl aplikācija, jāiemaksā šiem priekšapmaksa. Jāgaida, līdz viens ielejās, aiziet, ilgi nevelkas atpakaļ. Drusciņ uzpil uz sandales, esmu zaudējis iemaņas. Smird. Maksāšana. Jāgaida, līdz ģimene nopērk desmaizes. 10 minūtes no dzīves pagalam!
Kur jūs tās dīzeļu problēmas atrodat ... es savukārt ar BEV būtu nosipies līks ar uzlādēt gribēšanu ... jeb nu laukos jāmaina pieslēgums ( XZ cik maksās) jo nu turp un atpakaļ - nesanāks. Teorētiski ja Liepkalnos būtu uzlādes stacija - tas varētu iet cauri, bet tad atkal ir jāplāno laiks kad caur turieni braukt, lai nav baigi jāstūķējas kafejnīcā ...
Teiksim tā BEV ir nolādētas neērtības, par kurām, ja godīgi, negribu neko pat zināt, jo nu degvielas izmaksas ir sīkums pret vidēju mana darba samaksu par stundu ( jā jā es saprotu ka es daudzviet laiku mēdzu pilnīgi nelietderīgi tērēt, bet lai to vēl darītu auto dēļ - nē paldies!)
Pilsētās tipa BEV - jā tas varētu man labi strādāt, bet nu tad atkal velo - strādās tieši tikpat labi ...
Tev vienkārši rokas līkas un pierasts pie elektriskās mašīnītes mazohisma - tāpēc arī kaut kada appene un priekšapmaksa. Pirms pāris nedēļām sanāca izbraukāt Kuldīgu ar patapinātu A4 1.9 TDI - atpakaļceļā netālu no Aizputes iedegās degvielas lampa; plāns bija Liepājā ieliet 20 litrus, bet ar svešu mašīnu riskēt negribējās - braucot garām Aizputes Kingam iebraucu, ielēju degvielu par piecīti, iegāju iekšā, nometu to piecīti uz letes un braucu prom - kopā kādas 2-3 minūtes. Kā tas būtu tev - piebrauc pie uzlādes kastes, izvelc plakano telefonu, dročī telefonu instalējot appeni un reģistrējoties, pēc tam kad izdevies piereģistrēties ieštepselējies, un pat ja viss darbojas, ej ēst bulkas vai ko tu tur dari - un kur nu vēl tas moments ka lai brauktu ar mašīnu, nepieciešams plakanais telefons ar internetu... 😂
topinamburs rakstīja: Vakar nācās braukt ar dīzeli, un vēl liet degvielu. Jāpēta, kur lētāk, kā lejupielādē Kūl aplikācija, jāiemaksā šiem priekšapmaksa. Jāgaida, līdz viens ielejās, aiziet, ilgi nevelkas atpakaļ. Drusciņ uzpil uz sandales, esmu zaudējis iemaņas. Smird. Maksāšana. Jāgaida, līdz ģimene nopērk desmaizes. 10 minūtes no dzīves pagalam!
Vakar nācās pabraukt ar Ioniq 5 N 🙈 Tas ir kas ļooti īpašs un sajūtas ko tāds korejas s piedāvā vēl šorīt nedod mieru ❤️ Ja jums tiešām interesē kaut kas no sportiska auto ir tiešām vērts atvēlēt sava mūža dārgo laiku un pamēģināt ko tādu.
ZZZZ rakstīja:
topinamburs rakstīja: Vakar nācās braukt ar dīzeli, un vēl liet degvielu. Jāpēta, kur lētāk, kā lejupielādē Kūl aplikācija, jāiemaksā šiem priekšapmaksa. Jāgaida, līdz viens ielejās, aiziet, ilgi nevelkas atpakaļ. Drusciņ uzpil uz sandales, esmu zaudējis iemaņas. Smird. Maksāšana. Jāgaida, līdz ģimene nopērk desmaizes. 10 minūtes no dzīves pagalam!
Vakar nācās pabraukt ar Ioniq 5 N 🙈 Tas ir kas ļooti īpašs un sajūtas ko tāds korejas s piedāvā vēl šorīt nedod mieru ❤️ Ja jums tiešām interesē kaut kas no sportiska auto ir tiešām vērts atvēlēt sava mūža dārgo laiku un pamēģināt ko tādu.
Manai ikdienai to pašu korejiešu 200 elektrisko zirgspēku pietiek atlocītiem galiem.
Interesants detalizēts elektroauto īpašnieka pieredzes stāsts
Urļiku propaganda, protams, ka Krievijā Žigulis ir vislabākais.
Kā parasti, tups ad hominem, jo nekā cita nav ko teikt. Interesanti, ka tu par "urļiku propagandu" sauc video, kas Teslu salīdzina kā labāku par ķīniešu un bēdīgu pret vācu autobūvi, tev mīļo žiguli vispār nepieminot.
Kāda mums daļa, kas neder Moskovijā. Meklē vēl.
Turpini vien tupos ad hominem - video nav NEKĀ "Moskovijai" specifiska. Vienkārši visnotaļ saturīgs EV pieredzes vērtējums, kas ir piemērojams jebkur. Bet tas, ka ej ad hominem ceļu, tikai pierāda, ka video saturu apstrīdēt nespēj.
Norvēģi pilnīgi nejēgas, ka pērk ziemeļvalstīm nekam nederīgus elektroauto. 95% jaunie auto ir elektro. Video saturs.
Nu ja tev ir naftas nauda, tad visādus brīnumus var atļauties finansēt. Norvēģiem nebūtu EV, ja tu nebrauktu ar ICE un nemaksātu par tiem. Vai norvēģi ir laimīgi par savu dramatiski dārgo zemi un uzpiestajiem EV? Varbūt. Tikai NOK vērtība krīt... Kā jau tas ierasts sociālistiskās laimes zemēs, kaut nafta mutē smeļas. Līdz Venecuāles liktenim vēl tāls ceļš ejams, kādam laikam vēl par naftas naudu varēs zaļos patēlot.
>Tikai NOK vērtība krīt...
Nu un, lai krīt. Mums lats bija stabils un vērtīgs, bet nez ko kredītus ASV dolāros un Vācu markās ņēma.
Nepielec, ka valūtes vērtības kritums norāda, ka valsts ekonomika brūk ātrāk, kā mūsējā, neskatoties uz naftas bagātību? Ja pielektu varbūt saprastu, ka piesaukt par piemēru valsti, kas iet uz iznīcību, nav visai gudri - var gadīties, ka tas ko viņi dara nav pareizi...
Par lata stabilitāti - tieši tas IR stabilitātes rādītājs - sabiedrību degradējošā patēriņa kreditētā ekonomika ir pretstats stabilitātei. Kredītu visizdevīgāk ir ņemt naudā, kas straujāk zaudē vērtību.
>Kredītu visizdevīgāk ir ņemt naudā, kas straujāk zaudē vērtību.
Sevišķi izdevīgi tas ir tad ja kredītu jāatmaksā no naudas kas strauji zaudē vērtību, kā tas draudēja ar lata devalvāciju pēc Parex bankrota. Superizdevīgi.
Bradypus rakstīja: Kā parasti, tups ad hominem, jo nekā cita nav ko teikt. Interesanti, ka tu par "urļiku propagandu" sauc video, kas Teslu salīdzina kā labāku par ķīniešu un bēdīgu pret vācu autobūvi, tev mīļo žiguli vispār nepieminot.
Ok pieņemsim, ka tam urļikam ir kaut tikai daļēji taisnība. Tad nu nosauc te studijā to labo, labāko auto izstrādājumu. Marka, modelis. Skatamies tauta kā Bradypus sāks braukt pa otru grāvi un stāstīt par zirga ratiem vai kājām iešanu un A4 formāta kravas malkas pievienotās vēŗtības transportēšanā, smoga pārņemtā pilsētvidē 🙈
Sen jau ir zināms, ka visu laiku labākais auto ir Audi 80 ar gāzi. Tēma jau gadiem izrunāta dažādos forumos, verdikts ir galīgs un nav apspriežams 😝
Bradypus jau stāsta par zirga ratiem. Tā runāja kādus 100 gadus iepruekš, ka auto ar benzīna motoru nekam neder, jo degvielu var nopirkt tikai aptiekā, bet zirgi pilsētā turpina to piemēslot un drīz noslīkšot mēslos. Bezizeja.
Atkal melo. Zirgi ir TAVU melu saturs. Bradypus stāsta, ka jau vairāk kā 100 gadus atpakaļ EV zaudēja konkurencē ICE, lai gan bija PIRMAIS autobūvē. Arī tagad EV bez subsīdijām zaudē, jo ir pa šo laiku mazāk progresējis, kā ICE un pat elektrību joprojām mums ar oglēm jāražo. Vienīgie EV fani ir nožēlojama un, manuprāt apkarojama, dzīvesveida piekritēji. Sēdēšana korķos, kā ikdienas norma, ir jāizskauž, nevis jāpārsēdina uz EV.
>Vienīgie EV fani ir nožēlojama un, manuprāt apkarojama, dzīvesveida piekritēji.
Oho, jauns hitleriņš mums aug.
Pie pašreizējās politiskās attīstības neko ļoti labu nevaru pateikt ne par vienu konkrētu modeli, bet no esošajām tehnoloģijām elektropiedziņas (nevis sinerģijas) PHEV. Kā diezgan veiksmīgs piemērs - Mitsu Outlander. Kā tehnoloģija - Mazda Skyactiv-X, kas māk iegūt dīzeļa līmeņa efektivitāti no benzīna. Auto, ko es vēlētos iegādāties, būtu elektropiedziņas hibrīds ar kondensatoru, nevis bateriju - daudz lētāka un mazāk toksiska iespēja iegūt visas elektropiedziņas priekšrocības. Ak jā - KERS ir tikai F1 tehnoloģija, jo politnaratīvā vajag BEV.
Par "smoga pārņemto pilsētvidi" arī vari pārstāt tupi muldēt un izdomāt kārtējo ad hominem. Tā "smoga pārņemtā pilsētvide" ir jālikvidē, nevis jāpiebāž ar augstas ugunsbīstamības ķīmiskajiem atkritumiem. Nokāp no sava augstā demagoģijas plaukta, un padomā, kāds būs līķu skaits, kad "smoga pārņemtā pilsētvidē" bezvēja dienā nodegs viens ar EV piestūķēts stāvlaukums.
Pat caur ekrānu var redzēt, kā tev melojot ausis kust.
Cik subsīdiju miļardus ir saņēmuši un turpina saņemt dažādi naftas un autobūves uzņēmumi visā plašajā pasaulītē?
Latvija iegūst necik naftas, un cik miljoni dienā aiziet ārpus valsts ekonomikas lai iepirktu tos melnā zelta pārstrādes produktus, ko sadedzināt? Pēc statistikas datiem 1283 tūkstoši tonnu 2023. gadā, Un jā, es noņēmu nost eksporta tonnas.
Elektrību toties mēs varam - vismaz daļēji - saražot paši.
Nu ja varam saražot paši, tad kādēļ importējam? Un, cik saprotu tās bateriju litija atradnes jau mums ar uz katra stūra vai ne?
Cik kārtu mazāk vajag litija tonnās un kiloeirās salīdzinoši ar naftas produktu importu, demagog?
Nu jā, metīsies 1:1 salīdzināt, damagog. Litija tonnās būs daudz mazāk. Kiloeirās? Nu parēķini pats, cik maksā EV baterija un cik degviela, neskaitot akcīzi. Ak jā - nezimirsti jau to elektrības importu arī pierēķināt klāt.
>Tā "smoga pārņemtā pilsētvide" ir jālikvidē, nevis jāpiebāž ar augstas ugunsbīstamības ķīmiskajiem atkritumiem.
Ogļu stacijas pie mums nav, demagog, tā kā viena ķīmiskā atkrituma(degviela un eļļa) aizstāšana ar citu pārstrādājamu mobilo atkritumu lieliski risina smoga problēmu, pat ja tas tiek pārvietots citur. Man nerūp, ka pāķiem būs jāsamierinās ar propelleriem vai saules parkiem.
Pierunāji. Sastrēgumi ir labi, vajag tos palielināt. "Tev nerūp" ir pareizā pieeja, galvenais, ka tev labi.
Pāķiem atkal nerūp tava smoga pārņemtā pilsētvide. Ko nu?
Stulbi tirst jau māki, tik tie pāķi nez kādēļ laužas uz to nīsto pilsētvidi, jo laukos valdošais ražīms ir ieviesis iznīcību. Kādēļ? Tādēļ, ka tāds pilsētas noderīgo idiotu elektorāts, kā tu ir nepieciešams varas saglabāšanai.
>jo laukos valdošais ražīms ir ieviesis iznīcību.
Demagoģijas paraugs. Kādu vēl iznīcību. Lauki attīstās kā nekad, tikai pašu neizdarība ievieš iznīcību. Stulbā valdība nenopļauj zāli un neuzliek man mājai jumtu. Stulbā valdība nav uzlikusi vēl lielāku nodokli spirtam un nākas nodzerties.
Stulbuma paraugs. Nav runa par pāris cilvēkiem, kas ar modernu tehniku apsaimnieko milzīgas lauksaimniecības platības, bet par dzīves un darba vidi tiem, kas nestrādā intensīvajā lauksaimniecībā. Nodokļu sistēma ir panākusi dramatisku guļamrajonu izveidošanos, padarot uzņēmējdarbību par slogu pašvaldībām - tadel lauki izmirst jo darba tur nav.
Es negribu apgalvot, ka Tesla ir tas visu laiku labākais EV. Bet izrāviens, par spīti skeptiķiem ir noticis. Un viņi ļoti seko tehniskiem jauninājumiem un pilnveido savus EV atbilstoši klientu vēlmēm. Arī cenas pret veiktspēju ir attiecīgi pieņemamas palikušas.
Patiesībā jau nē - Tesla vienīgais mērķis kas ir viegli saskatāms - ir uzražot maksimāli lētu auto, ko pārdot par diezgan palielu piķi. Un turpināt apaudzēt to visu ar ne visai vajadzīgām fīčām, par kurām papildu nokāst labu naudas summiņu ...
Ja paskatīsies uz komponentēm - tad tas kļūs acīm redzams. Un "pateicoties" Tesla - tagad tā sāk darīt gandrīz visi ...
Vienīgā inovācija no Tesla ir ka beidzot auto liek normālus ekrānus un ka elektromotori ir pietiekoši jaudīgi. Citādi ražotāji vien golfiņus ražoja.
Errrm... Normālus ekrānus? Tu gribēji teikt - normālās pogas aizvietoja ar lētiem, sūdainiem ekrāniem. Un par to jaudu - abet kam tā ir vajadzīga? Lai ātrāk vadītāja apliecību padirstu? Ir diezan zīmīgi ka mans golfs ir spējīgs izpuļķēt lielāko daļu Latvijā reģistrēto tosteru - jo pēc entajiem simtiem zirgspēku mašīnai, kas paredzēta tusēšanai Rīgas korķos, nav vajadzības, un tāpēc arī to parasti tur nav. Ar jaudu plātās amerikāņi - kuriem policijas klātbūtne ir pietiekami švaka lai varētu atļauties pilsētā starp diviem krustojumiem uzskrieties, procesā atstiepjot līdz divīti - es tikmēr neesmu vēl purnagrāmatā nevienu norvēģi redzējis lielāmies ar Tesla Model S Plaid jaudu - tur varbūt nevienam tāds pat nav, jo nav jau kur izmantot...
Bradypus rakstīja: Stulbi tirst jau māki, tik tie pāķi nez kādēļ laužas uz to nīsto pilsētvidi, jo laukos valdošais ražīms ir ieviesis iznīcību. Kādēļ? Tādēļ, ka tāds pilsētas noderīgo idiotu elektorāts, kā tu ir nepieciešams varas saglabāšanai.
Lūk, šis jau ir galīgs pamuļķa komentārs.
Epiteti, epiteti...
Bradypus rakstīja: Būsi novilcis līdz savam līmenim, bet sakaut ar pieredzi tāpat nemāki 😂
Tādus spītniekus kā tu savalda tikai infarkts vai kaps, nomierinies, saprāts tev nedraud.
Kanibaals rakstīja: Vienīgā inovācija no Tesla ir ka beidzot auto liek normālus ekrānus un ka elektromotori ir pietiekoši jaudīgi. Citādi ražotāji vien golfiņus ražoja.
Teslas AI ir pārliecinoši 20 gadus priekšā pārējiem. Tajā auto vadītājam ir vajadzīga 0sek adaptācija e-pedālim. Salīdzinot ar to piem Nissan ir pilnīgs craps. Teslas logtīrītāju un joslas pieskatīšanas softs ir kkas izcils. Vienīgi ventilācija ir kautkāda histēriska.
Teslas inovācijas līmenis ir nenovērtējams.
Tesla priekšrocība ir datu apjoms ko jamie ir savākuši par reālām dzīves situācijām uz ceļa, viss pārējais gan diemžēl ir liels kraps, pārāk daudz "shortcut(u)"...tikai tas Tesla glābj, kaut teikšu godīgi, pašbraucošs/pašlemjošs auto ir pilnīgs stulbums no mana skatu punkta ...
P.S. taču no citas puses - es nevaru ciest automātiskās kārbas dēļ ta ka tās "pieņem lēmumus" manā vietā ...
Nezinu īsti kā tas panākts, bet efekts ir: tas e-pedālis ir superdozēts diapazonā, kur man vajadzēja precīzi piemēroties satiksmei, bet jaudīgs, kad vajadzēja ko strauju. Visticamāk balstās uz lietotāju datiem.
Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts.
Kopā iespaids ļoti labs. Kur vēlāk patestējot Audi A5, tās AI fiškas ir tādas, ka labāk nemaz nebūtu mēģinājuši.
Aaa, nu skaidrs. Nissan E pedālis domāts tikai braukšanā sastrēgumos(pilsētā), viņš automātiski bremzējas un nav jaspaida bremzes.
A kas par problēmām ar E pedāli Nissan?
Man jau likās baigi ok, bet tu saki, ka Teslai kkas labāks. Interesanti, kas tur labāks var būt?
Bradypus rakstīja: Stulbuma paraugs. Nav runa par pāris cilvēkiem, kas ar modernu tehniku apsaimnieko milzīgas lauksaimniecības platības, bet par dzīves un darba vidi tiem, kas nestrādā intensīvajā lauksaimniecībā. Nodokļu sistēma ir panākusi dramatisku guļamrajonu izveidošanos, padarot uzņēmējdarbību par slogu pašvaldībām - tadel lauki izmirst jo darba tur nav.
Ak jā, vēl valdība neizmanto pirmās nakts tiesības un skolām sāk trūkt skolnieku.
Kāda vēl nodokļu sistēma laukos. Tur ne OCTA ne TA nevajag iet, kur nu vēl nodokļi. Stulbā valdība vēl liek alimentus maksāt. Darba laukos ir vairāk kā vajag, tik cilvēkiem patīk mazāk strādāt un vairāk saņemt, tā kā guļamrajoni ir vilinošāk.
Iedomājies... Arī laukos ir spēkā sistēma, kurā visus ienākumus no uzņēmejdarbības iekasē VALSTS, nevis pašvaldība. Un attiecīgi VALSTS var lemt, kur nodrošināt infrastruktūru vai kā izsaimniekot nodokļus. Pašvaldībām ienākumi ir tikai no guļvietām - tādēļ arī guļamrajoni, jo ierīkot uzņēmējdarbībai nepieciešamu infrastruktūru ar augstākām prasībām pašvaldībai naudas nav.
"Darba laukos ir vairāk kā vajag" - to var pateikt tikai kretīnisks pilsētas EV piepirdējs, kam vispār nav ne jausmas kā ir ārpus viņa iedomu pasaules.
Esi pamodies no letarģiska miega? Tendence, ka cilvēki pārceļas uz pilsētām ir vismaz pēdējos 100 gadus, tas tikai ar spēka metodēm PSRS panāca, ka vergi tika turēti ārpus tām(100. kilometrs). Tā kā turpini vien dzīvo savā iedomu pasaulē, ka vajag atpakaļ komunismu, lai dzimtcilvēki nevar brīvi pārvietoties. Nebūs tev pašvaldības kā valsts valstī, pietiek jau ar Lemburgiju un Rāviju.
Par pašvaldību finanšu izlīdzināšanas fondu arī neko neesi dzirdējis.
Kanibaals rakstīja: E-pedālis ir stulbuma kalngals, čakarē tikai bateriju tā vietā, lai varētu ripināties un netērēt neko. Uzlāde/izlāde ir ar zudumiem un e-pedālis ir tikpat ģeniāls izgudrojums kā Start/Stop sistēma.
Nu, tu jau viņu vari neslēgt(Nissan), nav jau spiesta lieta. Es tev vēlreiz saku - tas palīdz sastrēgumos ripināties un bremzēties neizmantojot bremzes. Kad esi āra no sastrēgumu atslēdz viņu un liec iekšā sporta režimu, ja jau tāda vajadzība.
Kanibaals rakstīja: E-pedālis ir stulbuma kalngals, čakarē tikai bateriju tā vietā, lai varētu ripināties un netērēt neko. Uzlāde/izlāde ir ar zudumiem un e-pedālis ir tikpat ģeniāls izgudrojums kā Start/Stop sistēma.
Ar viena pedāļa braukšanu jau arī var ripināties. Tikai tam pedalim jābūt attiecīgi nospiestam, lai iestātos brīvgaita.
Man pašam nepatīk, neizmantoju.
Bradypus rakstīja: Kā tieši palīdz faksts, ka auto nevar ripināties brivgaitā? "bremzēties neizmantojot bremzes" normāls auto māk sadalot bremžu pedāļa gājienu un bremzējot ar elektromotoru, pirms riteņu bramžu iedarbināšanas.
Ar stūres lāpstiņām, 3 rekuperācijas līmeņi. Un ar kreiso kas pastiprina bremzēšanās jaudu var arī vienkārši bremzēt un nobremzēt lai nav jātur ne pedālis ne jāaktivizē P auto režīms. Tad vēl distroniks kas aktivizētā režīmā pats visu dara. Tad arī neaktivizētā viņš bremzēs ja samazinās droša distance. Bremzēšana ir elektro ģenerāciju tikai. Nekādi pedāļi nav nepieciešami P.
Stūres lāpstiņas.... 3 rekuperācijas līmeņi... distroniks... Nē nu viss jau skaisti, noteikti katram proletārietim vajag šāda aprīkojuma EV. Bet kāds tam sakars ar elementāro - normālam auto, neaiztiekot NEKO, un neizmantojot asistentus vajadzētu izpildīt NEKO - t.i. ripināties brīvgaitā.
Jā tā ir, proletāriešu auto www.facebook.com/reel/283001131568294
topinamburs rakstīja: Cik kārtu mazāk vajag litija tonnās un kiloeirās salīdzinoši ar naftas produktu importu, demagog?
Intereses pēc parēķināju - pieņemot ka akumulators maksās 17 pakas [kaut kur tāds cipars manīts; gan neatceros kāpēc man galvā ielidoja tieši 17], kas manuprāt ir diezgan optimistisks cipars, un degviela 7 eiras uz simtu, par akumulatora naudu sanāk degviela 242 tūkstošiem kilometru. Pie tā ka Latvijas vidējā mašīna nobrauc 12 tūkstošus gadā, sanāk ka tie 242 tūkstoši tiks nobrautu 20 gados - nu pieņemsim ka tas aķis tik daudz izdzīvos, lai arī maz ticams - naudas eksports būs ne mazāks kā ar degvielu, tikai uz citām valstīm, Kāpēc tev to gribas atbalstīt, nezinu.
Kanibaals rakstīja: >jo laukos valdošais ražīms ir ieviesis iznīcību.
Demagoģijas paraugs. Kādu vēl iznīcību. Lauki attīstās kā nekad, tikai pašu neizdarība ievieš iznīcību. Stulbā valdība nenopļauj zāli un neuzliek man mājai jumtu. Stulbā valdība nav uzlikusi vēl lielāku nodokli spirtam un nākas nodzerties.
Kādu vēl iznīcību? Vistiešāko. Vienīgais kas laukos attīstās ir brīvdienu mājas. Stulbā valdība [es gan neteiktu ka stulbā, jo ja būtu tikai stulba, tad 30 gadu laikā arī kaut kas jēdzīgs patrāpītos] ar nodokļiem, regulām vai bezdarbību veicina sīkzemnieku izzušanu, ar nodokļiem un citām prasībām apgrūtina citu mazo uzņēmēju pastāvēšanu [uzmini kur atrodas lielražotāji - jā,uzminēji, pilsētās] un ar dažādām reformām - administratīvajām, skolu utt - veicina cilvēku aizplūšanu dēļ dažādu pakalpojumu kvalitātes krituma vai pazušanas - un tam visam vēl bonusā veicinot emigrāciju.
Kā jau teicu stulbā valdība neizmanto pirmās nakts tiesības un pāķi nevairojas, kā dēļ jāslēdz skolas.
Neredzu kā nodokļu politika atšķirtos pilsētās vai laukos. Kā jau minēju kā reiz laukos uz daudz ko tiek pievērtas acis, uzņēmumi laiž kanalizāciju upēs un nekas, ko tādu pilsētā nevarēsi ilgi izpildīt.
Kanibaals rakstīja: Norvēģi pilnīgi nejēgas, ka pērk ziemeļvalstīm nekam nederīgus elektroauto. 95% jaunie auto ir elektro. Video saturs.
Laikam neesi pamanījis cik Norvēģijā parastajām mašīnām lieli nodokļi. Ja Tesla maksā līdzīgi kā Golfs ar pašvaku motoru, es arī nopietni apsvērtu teslu...
eidis rakstīja: Nezinu īsti kā tas panākts, bet efekts ir: tas e-pedālis ir superdozēts diapazonā, kur man vajadzēja precīzi piemēroties satiksmei, bet jaudīgs, kad vajadzēja ko strauju. Visticamāk balstās uz lietotāju datiem.
Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts.
Kopā iespaids ļoti labs. Kur vēlāk patestējot Audi A5, tās AI fiškas ir tādas, ka labāk nemaz nebūtu mēģinājuši.
"Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts. " - jā, tieši tā - mašīna novēro vadītāju - ja nezināji, tad FSD prasa ne tikai rokas uz stūres , bet arī skatīties uz ceļu, un sāk pļērkt, ja sāk skatīties kaut kur citur, vai arī ja vadītājs valkā saulesbrilles, un var arī atslēgt uz braucienu, vai pat uz nedēļu, ja vaditājs nemāk uzvesties.
Stāsta morāle - ja tev to vajag, tad labāk aiznes savu apliecību atpakaļ uz CSDD.
Jā vajag! Mani tas jau iespējams 2x izglāba, kad iesnaudos, klusumā pie stūres. Un par tiem akumulatoriem tak vienu reizi te jau apskaidroju arī Bradypus... Piem
Uzliec priekšā jaunu mizu, savilcēji+riģipša skrūves+ valsts atbals un olĀ jauns auto tev irA.
Jā, nešaubīgi, sists BEV frankenšteins no Lietuvas ir tieši tas, kurā braucot var justies droši un vēlams to turēt kādā daudzstāvu stāvvietā vai notiekti privātmājai piebūvētā garāžā. Piedod, es pat ICE netaisos pirkt sistu
Šoreiz piedodu. Bagāts dara kā grib un brauc kur grib. Bet tajos zirgadeķu laikos 100km ar zirgu aizbraukt, bija citreiz dzīvības vai nāves jautājums. Te ir iespēja.
Bagāts? Paskaties, cik ss.lv maksā ejošs ICE ar izietu skati un tad piedāvā tiem cilvēkiem vietā pirkt sistu EV par 6 900 €
Paskatījos tīri aiz sportiskas intereses 14,500 tas pats Dacia 😂🙈👍
Te pat jādara nav nekas, arī lādētājs klāt. Un nav SMAGĀ baterija. Gan mājās gan ciemos uzlādēsi. Pat Elektruma lēnajā ilgi nebūs jāgaida!
Дальность хода 212 км
Cik būs palietotam ziemā? LIELISKS piedāvājums.
LV 30 km pietiek 👍 Uzlāde pie uzlādes un brīvi...atkal netēmā aizpeldēji. Bija tak konkrēti šīs te muļķības jau izrunātas.
Protams, ka netēmā. Jo nekā labāka nav ko darīt, kā pat uz laukiem braucot pa ceļam patusēt pie lādētāja. Un jābrauc jau obligāti tikai LV. Laikam jau neesi nevienā robežpunktā bijis, ja domā ka braukšana mazliet ālāk ir tāda ekskluzīva 1% iegriba.
Kā tu nesaproti vislabākā atpūta brīvdienās ir maukt nonstop 1000km un pirst salonā, jo apstāties nedrīkst. Tas nekas ka 99% braucēji tādu praksi nepiekopj, bet vai nu dari kā Bradypus vai vispār nejēdz kā jādzīvo.
Jau teicu - tu savā dīvānā pie TV esi tik tālu appirdies, ka neesi redzējis ne brīvdienu satiksmes blīvumu uz Latvijas šosejām, ne satiksmes intensitāti uz robežpārejām un tupi muldi par 99%, kas piekopj tavu korķos un pie TV sēdēšanas praksi.
Paskaties, kas notiek brīvdienās pie tās pašas dižās pilsētas - visi kaut kur brauc un ne jau 10 vai 20 km. Nevajag 1000 kilometrus braukt, lai izrādītos, ka dižais e-mobilis ar savu aķi īsti nevelk to attālumu.
Un par "piršanu salonā, neapstājoties". Varu vien izteikt par nožēlu nespēt nobraukt pat kādu stundu, neapstājoties, bet kā izteicās uzlādēts.lv tirliņš - viņa sievasmāte esot apstiprinājusi, ka normāls cilvēks no dižās pilsētas līdz Daugavpilij tāpat nevar nobraukt 1 piegājienā, tāpēc viņš izbaudīja savu 5,5h braucienu, kamēr salonā pirdēji to izdara ~3h laikā.
Bradypus rakstīja: Kā tieši palīdz faksts, ka auto nevar ripināties brivgaitā? "bremzēties neizmantojot bremzes" normāls auto māk sadalot bremžu pedāļa gājienu un bremzējot ar elektromotoru, pirms riteņu bramžu iedarbināšanas.
Nu, tak, jāizbrauc pašam lai to saprastu.
Īsuma - labs rīks sastrēgumos. Tā pat var teikt par kruīza kontroli - kas tā tas pa šoferi, kas nevar noturēt vienmērigu ātrumu. Jāvar, bet vieglāk tomēr ar kruīzu.
Esmu braucis, kretinē nepārtraukti, tai skaitā sastrēgumos. Mēsls, ne "labs rīks". Kā jau teicu - normālam auto rekuperatīvā bremzēšana ir uz BREMZES pedāļa. Un ar tādu braukt ir normāli.
D Ja jau tu esi braucis, tad ko prasi?. Tā jau domāju, ka nav vērts baigi iespringt un kko skaidrot.
Prasu, kā jābrauc, lai rastos pavisam pretējs viedoklis kā man. Es visnotaļ izmantoju brīvgaitu, lai pielāgotos plūsmai, nevis saraustītu gāzēšanu un bremzēšanu - pat visefektīvākā rekuperācija ir ar zaudējumiem. Bet jā - ik palaikam plūsmā ir tādi, kam bremžuguņu vietā ir diskogaismas. Un ar ari ar ICE, ne tikai debilu e-pedāli. Tiem tad arī prasu - kur tādas braukšanas jēga un bauda?
Nu es nezinu kā tev paskaidrot. Jēga ir atvieglota braukšana sastrēgumos. Es jau to kādas 3x esmu šaja diskusija minējis un atzīmējis, ka var tak neko neslēgt un braukt kā ir. Vot par Teslas pedāli es gan neko nezinu un tāpēc prasu.
Saku vēlreiz - tā bremzēšana ar gāzes pedāli braukšanu sastrēgumos APGRŪTINA. Iespējams, ka tā palīdz tiem, kas neprot vai negrib braukt bez raustīšanās. Par slēgšanu nezinu - esmu to darījis tikai ar nomas auto (Zoe un Teslu), kam nemēģināju neko slēgt. Tikai secināju, ka funkcija ir izcili debila un traucējoša.
Pārdodu elektro auto, lai pirktu iekšdedzes dzinēja auto
Interesē šāda pieredze. Cik saprotu galvenā ideja bija sava laika netērēšana visām šīm elektro auto uzlādes peripētijām.