Drīz sāksies finanšu krīze un lielie zīmoli savus auto tik uz exportu varēs tirgot Jau tagad auto virs 60K nav viegli pārdot.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Drīz sāksies finanšu krīze un lielie zīmoli savus auto tik uz exportu varēs tirgot Jau tagad auto virs 60K nav viegli pārdot.
Tās ar cirvi tēstās formas galīgi neuzrunā..
Gribētos dzirdēt domas, vai ir jēga aizbraukt?
Piesakos!
SQ5 šogad it kā parādīsies ar Bitdi (347zs)
Viss te ir aprakstīts, ko tev vēl skaidrot?
Ja viņi ir tik daudz tos Q5 tagad savilkuši, un kā izskatās neviens viņiem viņus par tādu ciparu nepērk (tā akcija jau labu laiku ir, bet pazuduši ir tikai pāris lētākie eksemplāri (42-45K)), pieļauju, ka drīz viņiem cena kļūs saprātīgāka. Ja nomestu vēl 10-15%, tad jau varētu sākt skatīties uz to pusi.
Izbraukt nesanāca ne ar vienu, bet saloni viņiem man patika!
Esošais SQ5 mani ļoti apmierina, bauda braukt! Tik sieva ikdienā tos priekus izbauda
Tu esi kā veca mēbele. Kur te kāds teica, ka lepojas vai vēl kko? Nav ko darīt, aizej padzirdi lopus, paskrūvē MK2, vai malku paskaldi, nu nelien visām pudelēm par korķi!
kasinsh79 rakstīja: Gaidītu kādu Audi akciju
Šobrīd Audi izmetis akciju, bet gaužām šķidru...tie paši vēži kas visu laiku, kaudze ar Q5 par 52-58K, kas manās acīs ir neadekvāts cipars par 2L motoru.
Tam Peugeot zirgi pa pļavu skrēja! Līdz simtam tika 9 sek!
Piekrītu Tavam pamatojumam, tik tas, ka nedraudzīga mums valstī politika, lai pirktu šo mazlietoto allroad. Var jau būt, ka ilgtermiņā tas izlīdzinas mazliet, jārēķina, vienīgais klupšanas akments lietotam, iespējamie remonti.
Mūsu mūžs nav tik garš, lai ar 1 auto brauktu 10 gadus! Tad ko tik kādi 4-5 auto mūžā? Ok, ja ir gadi ap 70...tad nopirki tādu (ja vari atļauties) un ripini līdz bedrei
Jā - izvēle ir grūta, pat paceļot budžetu uz 50K, nekas kardināli nemainās. Uzņēmumam ir plānota 2 auto iegāde, ņemot vērā esošo banku kreditēšanas politiku (jauniem 2%, lietotiem 5%) un valsts nodokļu sistēmu (360 vs 744Eur gadā x2), kasko polise jaunam ap 500Eur, mazlietotam premium ap 1000gadā x2, starpība 5 gadu periodā starp mazlietotiem un jauniem veidojas visai ievērojama. Tika pieņemts lēmums par labu jauniem auto, (vienam esošam lietotam neiet...ik pa brīdim padārgi remonti (Bmw)), tik jāatrod ko pirkt
Cik garantija ir Alfai, lasu, ka tikai 2 gadi?
Paldies par ieteikumu! Noteikti aizbraukšu aplūkot! Man gan pēdējā pieredze ir bijusi ar 156 Alfu, pie tam ne mana viņa bija. Tai bija piekares problēmas, bet tas bija ļooti sen.
To saprotu, bet šobrīd Škoda Superb ir uz to pusi, pie tam 0-100km/h ir 5,5sek.
Ir piedāvājums no viņiem par 48,5K, mazliet pa dārgu liekas, tur jau nedaudz pieliekot sanāk Audi
Ir vēl Škoda Superb, tik tas, ka viņiem feislifts aizkavējies, jāgaida līdz rudenim esot kā minimums...
200Zs ir prasība, papildinājums, lai ieskrējiens 0-100 ir zem 7sek.
Subars ir ārpus interešu loka Laikam piezīmēs vajadzēja ierakstīt, ka degvielas patēriņam arī vajadzētu 10L iekļauties un salonam nebūt no lētas plastmasas
Uz to pusi velk
Kādu auto nez Jūs izvēlētos, ja budžets būtu ap 40K, pamatprasības, pilnpiedziņa, ādas salons, 5 vietas, jauda virs 200Zs, dzinēja tilpums līdz 2L, benzīna dzinējs? Vēl viena piezīme - jauns auto.
Šī ir reize, kad Tev var ielikt plusu
Visiem tiem austrumkrasta ražojumiem bija ap 160-180Zs, bet jēga ta kāda? Kā Mersis skrēja ar tādiem pašiem vai mazāk Zs? 0-100km Seat iespēja tieši to pašu ar 1.0. Neesmu braucis ne ar vienu šķibacaino auto, kas puslīdz normāli ietu, pat tie Lexus, kam it kā pēc papīriem jāskrien - neskrien!
TDIOTS rakstīja: Bet Tu pameģini izbrauc ar to divu polšu turbo , būsi/kļūsi izbrīnīts
Runa nav par ticību tādam daunsaiza brīnumam ilgtermiņā , betja plānojas lietot 3-5 gadus un ~60-80kkm , tad gan jau būs ok
Iauto testā braucu ar tādu, ne ar ko nepalika atmiņā, ne ar ko! Nebija tik traki, kā Citroen vai Subaru, bet nekas labs ar nebija. Seat tad atstāja daudz patīkamāku iespaidu ar 1.0 motoru.
Viņam cena kā biznesa klases auto, ne visi var atļauties.