Kārtot: Augošā secībā
Motorolers 19.01.2019 18:27

Galīgi neesmu Voyager fans, bet nu braukt 8 gadus ar bulkvāģi, tas būtu drausmīgs sods Nu nafig to Rifter!

Motorolers 19.01.2019 18:25

Neesmu tik gudrs šai Euro 5 vai 6 jautājumā, tagad nopirku auto, kuram ir Euro 6, bija iespēja pirkt to pašu modeli ar Euro 5, bet speciāli skatījos lai ir gadu jaunāks un ir jau Euro 6, lai nav problēmas kkur vāczemē piemēram. Vai Euro 6 dīzelis ir jau arī gausāks gaitā?

Motorolers 18.01.2019 12:58

Kā Tu esi apnicis ar savu nabadzību...

Nu nelien foruma sadaļās, kur ir kkas pieminēts par jauniem auto, NELIEN! Tev tur nav ko darīt un izskatās, ka nekad nebūs.

Ja ir nosaukums, kā pašam salabot garāžā 20 gadus vecu auto - super! Tas ir TAVS! Tur Tu reāli vari palīdzēt cilvēkiem,bet nelien pie sadaļām, kur auto maksā vairāk, kā 3K eur...

Motorolers 16.01.2019 13:38

Audi Q8:

Jauns, stilīgs, iespaidīgs, varētu pat teikt - tāds nezināms lielums vidējam LV braucējam. Dalīšos īsos iespaidos par šo auto, ar kuru devos nelielā testa braucienā.

Man gribētos dalīt auto vērtējumu divās daļās:

• Pirmā daļa būtu tehniskais izpildījums, motors, piekare, gaita, interjers, utt.

• Otrā daļa - tehnoloģijas, ko šis auto piedāvā.

Ķeršos klāt pie pirmās daļas. Parasti pirms dodos iepazīties ar jaunu auto, apskatos viņa tehniskos datus, kas mani sagaida. Šim uz papīra viss izskatījās smuki, ne iespaidīgi, bet smuki. Aprīkots ar 286Zs 3.0D apēka agregātu, kas nodrošina labu paātrinājumu gan no vietas, gan gaitā, vieglus apdzīšanas manevrus. Ja gribat ar šo auto piedalīties dragreisā, nesanāks, tik dinamisks viņš noteikti nav, vai pie vainas lielā auto masa, vai ātrumkārbas darbība, īsti nesapratu, bet uz akseleratora pedāli viņš sākumā reaģē gausi, tā kā ar aizturi, un tad ar cirtienu paātrinas. Piebildīšu gan, ka vēl nevienā auto nebiju redzējis tik daudz dažādus ātrumkārbas režīmus, ko vadītājs var pats sakonfigurēt, pielāgot savām vajadzībām, tātad, noteikti ir atrodams risinājums šai problēmai. Gaita uz ceļa ļoti patika, pneimo piekare “nogludināja” visus nelīdzenumus, kaut ceļa segums nebija ne tuvu ideālam, arī “zemākajā” regulējumā problēmu nebija, kļuva tikai nedaudz “cietāks”, lieki piebilst, ka ātrumu šai auto nejūt, braucot uz 120km/h, sajūta ir ka max 92km/h, no fotoradariem jāuzmanas! Ja Es būtu šī auto pircējs, Es vēlētos niknāku dvēseli, jo tiek piedāvāts tas pats motors, kas ir daudziem citiem mazākajiem brāļiem (A4, A6, A8, Q5, Q7), piebilstot, ka sedani ar šo motoru būs krietni dinamiskāki. Pērkot flagmani gribētos, lai viņš šai ziņā ir pārāks par ierindas A6, Q5. Šobrīd tas ir vienīgais dzinējs, gaidam papildinājumu dzinēju paletē.

Salons – grūti ko īpaši izcelt, moderns dizains, varbūt nedaudz par daudz “stikla”, uz kura pat pie vismazākā pieskāriena paliek pirkstu nospiedums, līdzi gan dodas lupatiņa, ar ko to visu notīrīt, ja ir pedantisks īpašnieks, gan jau viss būs kārtībā, bet kā tas viss izskatīsies pie mazliet šmucīgāka saimnieka? Būs speķa panelis  Gaismas diodes ir gaumīgi ierīkotas gan durvīs, gan panelī, nekas lieks! Prasītos kāda papildus mantu glabātuve, jo vieta noteikti to ļauj, ir maza telpa zem elkoņbalsta, kur ieliekot lādēt telefonu, neko diži vairāk neiebāzīsi. Atšķirībā no X6, vietas aizmugurē ir daudz un ērti būs sēdēt arī 3 pasažieriem, sēdekļu apdare un ērtums, nav kur piesieties, viss no kvalitatīviem materiāliem un ērts.

Otrā daļa – Tehnoloģijas. Lai apgūtu visu ko šis auto piedāvā šai jomā, ar dažām stundām noteikti nepietiek, arī ar dažām dienām diez vai, it sevišķi, ja nav bijusi iepriekšēja pieredze ar līdzīgām ekstrām. Vadītājam tiek piedāvāti 2 displeji plus skārienjūtīgs panelis, kurš piedāvā gan regulēt klimatkontroli, gan brīžiem pārtop par klaviatūru, vai tāfeli, kurā ar pirkstu var uzrakstīt vārdu “Rīga” un navigācija saprot, ka jāpiedāvā Rīga – iespaidīgi! “Mazajā” ekrānā pie stūres tiek rādīta tik daudz informācija, ka sākumā nedaudz apmulsti, lai visu saprastu, “Lielais” ekrāns man prasījās lielāks, dažiem konkurentiem viņš ir lielāks, arī mazais ekrāns prasījās nedaudz lielāks, jo auto izmērs to noteikti ļauj. Ja runājam par pašu navigācijas sistēmu, tad viņa liekas “novecojusi”, jebkurā mūsdienīgā viedtālrunī viņa būs ērtāk lietojama un ar vairāk ekstrām, bet tas klibo visiem autoražotājiem un maksāt par viņu dažus tūkstošus eiro tiešām neredzu jēgu, Latvijā noteikti nē! Auto piedāvā tālruni savienot ar smartphone interfeiss, bet līdz tam netiku, lai varētu izteikt vērtējumu. Iekrita acīs tālruņa bezvadu uzlādes cena! 566Eur, pie tam vieta neērta, zem elkoņbalsta...Jūs nopietni 566Eur, bet ja ir kas maksā... 360 kameras, ņemot vērā auto izmērus ir derīga fīča, bet pie viņām ir jāpierod, lai skaidri pateiktu, vai ikdienā viņas ir noderīgas, jo vairāk tāpat skatījos vecajos labajos spoguļos.

Tāds gala slēdziens varētu būt: par šādu cenu (104000) prasītos lielāks pārsteiguma moments no jauna modeļa, sākot kaut vai ar dzinēju, nevis iesaiņot to pašu konfektīti spīdīgākā papīrītī. Tā – skaits auto, ar mūsdienīgām iespējām, šauram pircēju lokam.

Motorolers 12.01.2019 14:21

Pēc nedēļas braucu uz DE, atrākais maršuts joprojām Lomza-Ostrov-Mazovecki?

Motorolers 11.01.2019 16:33

Blondīni uz aizmugurējā beņķa, un jo dārgāka mašīna, jo smukāka blondīne (un lielāki p...)!

Motorolers 11.01.2019 16:32

Kkāda aplikācija to piedāvā, tik neatceros kura.

Motorolers 10.01.2019 21:05

Ja esi bijis 1 lietotājs un laicīgi manījis visus šķidrumus, tad jau var ilgāk, bet sāk apnikt tad vecais auto

Motorolers 26.12.2018 12:11

Tas, ka ķīna ielauzīsies tirgū ar laiku, tas skaidrs, bet nebrauks visi, noteikti nē!

Motorolers 21.12.2018 12:25

NATO samits

Motorolers 20.12.2018 16:52

A kad tad brauksi ar to ko gribās? 65-70 gadu vecumā? Kkā neesmu pārliecināts, ka izdosies piedzīvot bezrūpīgo vācu pensionāra dzīvi, braukāt ar kruīza kuģiem apkārt pasaulei ar sirmu galvu un pilnu maku. Kaut gan arī viņiem tie saldie laiki beidzās, cenas visur aug, bet pensijas līdzi netiek. Sūdzējās man viens, agrāk varējis atļauties ko gribās, tagad jāskaita.

Motorolers 20.12.2018 13:09

Tas ir garšīgs kumoss, tik ej nu tiec tādiem klāt!

Motorolers 20.12.2018 13:06

Ja kumoss ir gards, loģiski, ka menedžeris, kurš viņu atpērk, no maz saprotoša klienta, viņu nogrūž pa saviem kanāliem un ss.lv viņš nekad neparādīsies! Šobrīd pat man piedāvā A8, 2015. gada, pa 28K, tirgus cena tādam ap 33-35K, čalis pērkot Lexus vietā, to atstājot, bet kkā izlēmu, ka sedanu nepērku, skatos džipveidīgo. Tik problēma tā, ja meklē sev ko konkrētu, tad diez vai mūsu mazajā tirgū sagaidīsi sev vēlamo auto, tā var 2 gadus gaidīt un nesagaidīt, un ne jau vienmēr tos garšīgos kumosus piedāvās, uz tiem gribētāju netrūkst

Tādēļ skatos, ko šobrīd piedāvā tirgus, ir noteiktas prasības, ja atrodu, tad ņemu ciet.

Motorolers 20.12.2018 12:28

Nu ja šobrīd redzu uz ceļa auto, ka manā jaunībā 90jos jau nebija jaunas, tad gan jau ceed, atvests no zemes, kur tik traki nerūsē, arī ripināsies te 2028.g. Paskataties SS.lv, viņš ir pārbāzts ar 20+25 gadus vecām lamātām!

Motorolers 20.12.2018 12:14

Ja ir līgums uz nobraukumu 120-150Kkm, tad ir, tur tas tirgus ir tik liels, ka visus auto pa draugam nenopirksi, kā arī atlikušās atpirkuma vērtības ir tik augstas, ka nav tur vairs uz kā uzvārīties.

Šobrīd pat Moller dod operlīzingu ar atpirkumu 40% pēc 5 gadiem. Paņemam Q5, kurš maksā 55000K ar 2.0D, 40% pēc 5 gadi ir 22K, neko daudz uz tāda vairs neuzvārīsi, nu varbūt var mēģināt pa 25K viņu tirgot, bet vai izdosies?

Motorolers 20.12.2018 11:48

Visdrīzāk brauks ar vecākiem modeļiem. Šobrīd pat, ja pavēro mūsu LV auto parku, ir tik daudz 20+ gadus vecas mašīnas!

Vienīgā problēma, rūsa ar laiku viņas noēdīs...bet pārējo jau var salabot, nekā dārga tu vairs nav.

Pie manis pat šad tad klienti atbrauc ar cigāru, muciņu, passat no 88.gada...tam auto ir jau 30 gadi!!! Izskatās viņi bēdīgi, bet kkā ripo!

Motorolers 20.12.2018 10:57

Mobile un izsoles pilnas ar tādiem, viņi laikam ņem uz 2-3-4 gadiem vai nobraukumu 120000-150000, tad maina uz jaunu. Tas tiesa, ka cenas kritums ir bijis milzīgs, manā gadījumā, tas auto tagad maksā ap 50000 lētāk, nekā bija jauna cena!

Motorolers 20.12.2018 10:39

Es arī pārdevu savu Opel Zafira. Tomēr nosliecos par mazlietota auto iegādi, nu nekādi nevarēju sievu pierunāt uz kādu jaunu Škoda vai Seat, vai VW, viņa man pieprasa tikai Audi Jaunu pacelt, tādu kā gribas, bez līzinga nevaru, tad nu pētu mobile.de, jo Latvijā piedāvājums 2-3 gadus veciem auto ir tuvu nullei. (Kur nu vēl aprīkotiem) Šobrīd viens ir noskatīts, gaidu friča atbildi!

Motorolers 20.12.2018 10:24

Tas, kurš pērk jaunu auto, tam tas maz uztrauc, ko viņš darīs pēc 10 gadiem!

Motorolers 19.12.2018 17:23

Ir tā saucamās viduseiropas ziemas riepas, ja ikdienā nebrauc pa Eiropas maģistrālēm uz 180km/h, tad ar tādām mierīgi var nobraukt visu gadu. Jā, laukiem viņas nederēs, bet pārvietoties pa maģistrālajiem ceļiem, nekādu problēmu, uz plika ledus, tur biš jāuzmanas. Vienreiz tādas jaunas uzliku, ja nemaldos, Nokian WR modelis saucās.

Motorolers 12.12.2018 15:52

Es savā laikā Auto Rīga atstāju savu A8 kā pirmo iemaksu, no sākuma solīja ap 20-22K, beigās tik pa 18K novērtēja, bet kā minēji Tu, iedeva lielu atlaidi jaunam auto, kā rezultātā piekritu. Pārdošanā viņi viņu izlika pa 24K!!! Tā viņš viņiem kādus gadus 2-3 vismaz stāvēja, cik sapratu, beigās pa 15K pārdeva

Nesaprotu to dīlersalonu alkatību šai jautājumā, uzliec cenu plus 1-1,5K un sit gaisā un ir nauda uzreiz, nevis cer uz astronomisku peļņu, bet beigās nedabū neko!

Motorolers 05.12.2018 17:23

Ir jau arī tāds plauktiņš, kā uzņēmējs, kurš pats sev meklē auto, man viņu neviens nekad nepiešķirs, pašam vien būs jāpērk un jāuztur. Man pat sapņos nerādās, ka kāds man varētu nopirkt auto

Sakarā ar to, ka meklēju jaunus-citus auto, pārdodu vecos, tā ka ja kādam te interesē Audi A5 Sportback (3.0d, ap 300Zs, 2010.g.) vai Opel Zafira (2.0d, 165Zs,2013.g) (abi ar reālu vēsturi un nobraukumiem), varu piedāvāt.

Jānomazgā, jāsataisa bildes, jāliek ssā.

Motorolers 03.12.2018 17:27

Uzzvanīju, it kā no DE 17.gadā ievests. Paldies par info, tā būtu rīt uz Bausku aizskrējis

Motorolers 03.12.2018 16:51

Tas ir LV info, vēl jau jautājums, kas ar viņu noticis DE, kur pirmos 2 gadus dzīvojis un braucis pārsteidzoši maz, tikai 45K.

Priekš A8, remonta summas nav lielas, es ar savējo vienreiz suni notriecu, remonta izmaksas bija līdzīgas.

Motorolers 03.12.2018 15:33

Šai mašīnai pozitīvais ir tas, ka lielais cenas kritums ir aiz muguras, turpmākajos 5 gados, viņa zaudēs jau vairs tikai kkur ap 15K no savas vērtības, nevis 65K, kā iepriekšējos 3 gados.

Ja nobraukums atbilst patiesībai un nav sista, kas, protams, ir jāpārbauda - labs pirkums!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti