Kārtot: Augošā secībā
Motorolers 29.09.2018 12:08

Vakar atkal frontālā ar 3 līķiem! Laba šogad būs statistika!

Motorolers 28.09.2018 11:16

Ja autobusā ir videoreģistrātors, cik saprotu, tam tur vajadzētu būt, šis video jau ir nez iesniegts CP?

Motorolers 28.09.2018 9:41

Tātad, kurš var ieteikt kantori, kurš liek videoreģistratorus, laikam, jau jāliek 2 kameras, viena priekšā, otra aizmugurē.

Motorolers 28.09.2018 8:58

CP tas materiāls der?

Motorolers 28.09.2018 8:17

Šorīt kārtējie 2 pašnāvnieki posmā Rīga Ķekava, nesaprotu, kur tādi kretīni rodas. Plūsma uz Rīgu nepārtraukta, virzienā uz Ķekavu arī ceļš aktīvs, nē, viņi kretīni dzen garām, ka pretīm braucošajiem jālien malā, man jāliek pa bremzēm, lai tas kroplis varētu kkur iesprukt un nebūtu sadursme, galvenais, ka viens no viņiem pēc 2km nogriežas nost no šosejas! Viena Skoda Oktavia ar VN LB 2032, otrs ar vecu Bmw kūp kā vecs dīzeļvilciens, KJ 540. Uztaurējot, vienīgā reakcija, protams, ir vidējais pirksts. Toč jāliek videoreģistrators mašīnā un jāsūta CP, tik vai tas ko dos? Esmu ar mieru samaksāt tās autortiesības, vai kā tur to nodevu sauc, ja šādu materiālu var ņemt par pamatu viņu sodīšanai par agresīvu braukšanu, kas apdraud citu dzīvības.

Motorolers 27.09.2018 9:09

Testa laiks nav tik liels, lai tik smalki aprakstītu, tajās 10-15 minūtēs, ko sanāca pavadīt pie ši auto stūres, tik sīkumaini nevar novērtēt. Ja iedotu šādu auto uz vismaz dažām stundām, tad jau varētu analizēt sīkāk. Kad Tu jau iekāp 10 auto pēc kārtas testa dienā, biš viss galvā ir putrā sagājis un nespēj tik sīki visus sīkumus vairs uztvert. Tie kam iekrita loze ar viņu nobraukt garākas distances, varbūt spēj šādas smalkākas lietas aprakstīt.

Motorolers 26.09.2018 9:52

Manas domas par šo auto BMW kā BMW, klasisks, ar nelieliem tehnoloģiskiem uzlabojumiem, respektīvi nepārsteidza, un arī neko sliktu nevaru teikt.

Kā jau minēju iepriekš - sanāca pārsēties viņā pēc CLS, sajūta bija, ka tehnoloģiski tas ir 7-8 gadus vecāks modelis.

74KEur par X3, man liekas pa daudz, kaut ja pareizi atceros, bija iAuto testā pagāšgad Q5 ar 2,0D par šo cenu, tad BMW bija vismaz 3,0D, kas "skrien", bet tas cipars jau ir tik tuvu "premiumam", ka ļooti jāmīl X3, lai viņu pirktu par šo ciparu. Ja šis auto maksātu 50-55K, tad tas liktos pieņemami.

Motorolers 26.09.2018 9:45

Savāds auto, īsti nesapratu, kam viņš īsti domāts...komercauto ģimenei? Ja ģimenei, tad dzinējs krietni par vāju un tāpat vizuāli parasta bulka? Kkādas extras ir mēģināts viņā iestumt un varbūt pat ne sliktas, bet šeit Es nepiekrīt VW fanam, braukt ar tādu 10 gadus, jābūt ar ļooti zemām prasībām pret auto!

Motorolers 26.09.2018 9:40

Noteikti tās dienas pērle, ja dinamikā X3 turēja līdz, tad visā pārējā likās, ka X3 ir iepriekšājās paaudzes auto!

Cena, protams, tāda, ka 99% LV iedzīvotāji viņu jaunu nekad nenopirks, bet šis auto tiešām likās kkas jauns! Bija redzama vīzija, kur virzās autobūve, "Autopilota" režīms, sēdekļu darbība, braukšanas laikā, displeja kvalitāte un iespējas, utt. Man sanāca viņu ļooti maz patestēt dienas beigās, kad posmi kļuva īsi, tādēļ apskaužu VW fanu!

Vienīgais, kas dara bažīgu, kā šīs visas tehnoloģijas uzvedīsies pēc 5 gadiem, (tad kad Es varētu tādu auto nopirkt) vai nebūs gļuki, utt, bet to rādīs laiks!

Motorolers 26.09.2018 9:29

Laimīgais!

Motorolers 26.09.2018 9:25

Piekrītu Kasinsh79, tur neko vairāk nav ko teikt. Jā, 130Zs dzinējs bija pietiekošs šāda izmēra auto ikdienas pārvietošanai, bet viss pārējais...atverot salona durvis, man pat iekšā negribējās viņā kāpt, tādu salona apdari nebiju "baudījis" kopš 90tajiem.

Motorolers 25.09.2018 14:03

Šī noteikti bija mašīna, kas atstāja iespaidu. Ja dos balvu par dizainu, tad viņa to dabūs! Salons, ļooti patika, tiešām kkas jauns un neredzēts, likās perfekti nostrādāts, patīkami sēdekļi! Šeit gan jāpiemin, ka mums tika dārgākā versija, GT izpildījumā, jaudīgāko motoru, labāko salonu, cena 38K ar kko, likās pieņemama par to ko redzu, ņemot vērā, ka KIA maksā to pašu. Izskatījās labi, bet...ja viņai būtu uzrakstīts, ka ir 165-180Zs, tad Es nebrīnītos, bet nu man viņa neradīja iespaidu, ka viņai ir 225Zs, 0-100km/h 9,5sek, 2x mērijām, kaut pēc papīriem ciparam bija jābūt citam. (Laikam tomēr 1,6L motoram tas cipars ir par lielu uzdrukājies) Arī gaitā nekāda dinamiskā nelikās. Sanāca pabraukt mazu posmu, bet arī gaita/vadāmība bija savāda.

Uz dizaina rēķina savus pircējus noteikti atradīs, kā būs ar tehnisko uzticamību, kas bija problēma iepriekšējam modelim - rādīs laiks.

Interesants mūsdienīgs auto, kam prasītos niknāku dvēseli, jo viņa vizuālais tēls pēc tādas prasās!

Motorolers 25.09.2018 9:00

Korekti, ne nekorekti, bet iespaids palika tāds! Izmēros apmēram tāds pats auto, gaitas īpašības līdzīgas. Pie tam salons likās simpātikāks. Tas ka mums auto bieži pērk dēļ bļambas un statusa, tas skaidrs, bet mašīna likās interesanta.

Motorolers 25.09.2018 0:23

2,2L dīzelis ar apm. 180Zs. Cena gan palika mīkla.

Motorolers 24.09.2018 15:47

Man viņš trāpījais pēdējais auto tai dienā, un galva jau bija "pilna" ar iespaidiem. Teikšu īsi - biju vīlies, slēdzīši tāpat kā Eclipse Cross, no 2000to pirmās puses, dzinējs tāds pats kā 2000to sākumā Subaru Impreza atmosfēriskais, rēc, bet uz priekšu neiet. Vidus konsole kkas mūsdienīgs, bet kopējo manu iespaidu tas vairs uzlabot nespēja.

Motorolers 24.09.2018 15:35

Par šo auto varu teikt tā, kāpu iekšā smīkņādams, bet izkāpu daļēji pārsteigts! Nesanāca gan izbaudīt viņa 4x4 īpašības, bet no grāvja/slīpuma viņš izbrauca daudz vieglāk nekā Jaguar E-pace. Varu piekrist VW fanam, ka ļoti atgādināja Land Cruiser, šeit tu Viensexpert nevietā VW fanu apliec, kaut bieži arī pasmaidu par viņa apsēstību ar lētiem auto! Salona apdare bija vislabākā no austrumkrasta auto, dinamika tāda pati, kā daudz mazākiem brāļiem, un LABĀKA, kā Land Cruser ar 2.8L motoru, šim bija 2,2L patēriņš zem 10L (ap 9,0 -9,5). Tātad mazāks kā tai pašai Eclipse Cross, Cruiser man testa laikā stabili bija virs 12L un pie tam ar Cruiser Es nebraucu 120-140. Mums viņu sanāca testēt visgarākajā posmā (ap 60km), tā ka iespaids radās! Visa info sistēma un vidējā konsole mūsdienīga, saprotama, patika, salons milzīgs ar LABU apdari! Jā uz šosejas gāzelīgs, bet tas arī bija gaidāms, ātrumu viņā nejuta, pat uz 140 braucot. Nebija gan zināma testa eksemplāra cena, bet ja viņš maksā 40K tad, ja gribētu pirkt Cruiser, pa 60K, kasītu pakausi, ko darīt. Neesmu gan pētījis, cik straujš ir viņu cenas kritums. Pieļauju, ka šāda auto pamatpircēji dzīvo no Zilupes uz austrumiem, bet auto likās interesants!

Motorolers 24.09.2018 15:18

Testa variants maksāja 35K, tiešām ir ļoti jāpatīk Mitshubishi, lai viņu pirktu par tādu naudu!

Motorolers 23.09.2018 23:01

11-11,5sek izkustējās praktiski visi japāņi! Mercedes CLS nemērijām, BMW X3 sanāca pat 6,5sek, tas gan bija pieturot bremzes pirms starta, vienīgajam tā darījām, bez tā bija 7sek. Bmw patēriņš starp citu bija zem 10L ņemot vērā to, ka visi ar viņu tomēr "paskrēja". Interesanti, ka Mercedes ar 1,3 vai 1,4L (Neatceros precīzi)dzinēju ieskrējās ātrāk kā Peugeot ar 1,6 225Zs versiju, pie tam Mercedes bijām trijatā, bet Peugeot divatā!

Motorolers 23.09.2018 18:23

Cik sapratu, mums testam tika versija ar "vecāko" aprīkojumu, kas galīgi nebija acij tīkams, likās ka panelis ieskrūvēts jau 2007.gadā. Jaunajā versijā jau vajadzētu būt labāk. Nepatīkami pārsteidza ar degvielas patēriņu, testa laikā viņš bija virs 10L, nodzēšot rādītājus pa nullēm un veicot posmu Iecava-Ceraukste uz 80-90km/h, bez nevienas apdzīšanas, izdevās iekļauties 8L, kas liekas stipri pa daudz, jo mierīgāk braukt nav iespējams, pie tam testējamais eksemplārs bija ar 12000km nobraukumu, respektīvi jau piedilis. Viss pārējais, kā jau austrumu gala izstrādājums, dinamika 0-100km/h ap 11sek, ne ar ko nepārsteidza, dizains savāds, it sevišķi aizmugurējais vāks, bet tā jau gaumes lieta!

Motorolers 23.09.2018 12:57

Neatradām!

Motorolers 23.09.2018 11:25

Arī mani šis mazais pārsteidza! VWfanam teicu, ka tas noteikti būs viņa favorīts! Par 17K Eur viennozīmīgi labākais pirkums, cenā ietilpst gan klimats, gan automāts, 1.0L motors PĀRSTEIDZA, tas bija vienīgais testa auto, kurā sēdējām 4 cilvēki, bet dinamikā viņš neatpalika ne no viena "japāņa", kuriem bija pat 2.2L dīzeļi ar 185Zs! Starp citu, arī Jaguar turpat vien bija! Peugeot ar 225Zs bija tikai par sekundi ātrāks, un testa brīdī mašīnā bijām 2 cilvēki! Ja būtu jāpērk jauns auto pilsētai, noteikti papētītu tuvāk šo piedāvājumu!

Motorolers 23.09.2018 11:17

Mums pat borta datoru neizdevās viņam atrast! Tādu sēdekļu apdari nebiju redzējis kopš deviņdesmitajiem!

Pat Duster likās daudz simpātiskāks...

Motorolers 23.09.2018 10:32

Paldies Iauto par iespēju patestēt jaunus auto! Par iespaidiem biš vēlāk aprakstīšu. Piekrītu Kasinsh79, pēc premium iekāpt Citroen Cactus bija kultūršoks ????????

Motorolers 12.09.2018 20:49

Man ikdienā max attālums ko nobraucu ir 50-60km, visbiežāk 25-30km, dīzelis ziemā neuzsilst, benzīns dārgāks, elektro varētu būt alternatīva, ja viņus varēs nopirkt par saprātīgām naudām. Dzīvoju privātmājā, darbā ir 100A elektro jauda, respektīvi uzlādēt varu katru mīļu brīdi, pa lētākām naudām. Paziņam ir, saka, ka lēti sanākot. Parkings bez maksas, patīkami, bet maz aktuāli un ilgi tas nebūs, varbūt sabiedriskā joslu biežāk izmantotu, bet arī ne bieži!

Motorolers 12.09.2018 20:43

Ja godīgi, nē! Acis pamielot var, bet kā auto, nē! Tādu nekad nenopirkšu, nav man aktuāls, ir jau pāri tas vecums, kad siekalas uz tādiem spīduļiem tecēja

Lasītākie raksti

Jaunie raksti