Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volvo no 2020. gada būs ātruma ierobežotājs uz 180 km/st

imzz Reģ.: 27.02.2015

Brīnos , ka šī sevišķi populārā autoziņa Iauto vēl nav ievietota. Ierobežotājs būšot visiem Volvo markas auto bez izņēmuma, jo Volvo princips esot drošība.

 
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

Nu un? ES plāno šādus ierobežotājus obligātus visiem auto.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 14 Atbildēt

ES daudz ko plāno. Bet praksē ES brūk - projekts ir izgāzies, atliek vienīgi minēt, cik ilgs un sāpīgs būs sabrukšanas process.

manerheims Reģ.: 17.02.2016
8 1 Atbildēt

To tev ždanoka teica?

msh Reģ.: 16.04.2007
6 0 Atbildēt

Lai jau ir - ierobežotāji ir priekš tam, lai tos noņemtu. Premiuma 250 kmph ierobežotājus čipšķūneri arī ņem nost.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 1 Atbildēt

Ak šie tipiskie auto šķūneri - ka tik kaut ko izraut ārā, nodzēst utt

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 1 Atbildēt

Tikai man ir viena doma šajā sakarā. Tagad TA slēdzas klāt auto diagnostikas spraudnim, bet pagaidām tas ir vairāk testa režīms. Bet pārbaudīt visu čipa programmu arī varētu būt diezgan ātri. Un, tā kā čiptjūnings ietekmē arī izmešus, kādu brīdi no Briseles varētu būt māviens, ka tikai viena auto ražotāja apstiprināta programma konkrētam auto modelim ir likumīga. Un nevienu čiptjūningotu auto TA vairs neatzīs par "derīgu satiksmei"

Damn Reģ.: 07.12.2003
3 0 Atbildēt

Beidz sapņot

Kādā veidā viņi to pārbaudīs? Auto ražotāji nodrošinās db, kur būs redzams kuram auto ir kāda ECU programma?

Piemēram, vienādi dzinēji - vienam 150, otram 190 zs. Dažiem pat trīs versijas.

Tad jau reālāk ir likt katru auto uz jaudas stenda un ja jauda pārsniedz, piemēram, +10%, tad piemēro sankcijas

Nelabojams Reģ.: 04.04.2016
0 1 Atbildēt

Elementāri: katram softam būs zināma CRC kontrolsumma, kas datubāzēs automātiski apdeitosies ar katru jaunu versiju. Ja kontrolsummas nesaskan, tātad - šķūnēts.

Damn Reģ.: 07.12.2003
2 0 Atbildēt

Utopija

+ kā jau minēja - uzliec oriģinālo softu pirms TA, un pēc atkal čipu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Neviens tak neliedz čipā iešūt oriģinālā softa emulatoru, kas ieslēdzams pēc vajadzības. Jau tagad eksistē čipi ar maināmiem režīmiem - t.i. vari uz paneļa ar pogu ieslēgt vai izslēgt čipojumu. Izslēgtā stāvoklī virknē ieslēgtais čips laiž cauri 1:1 oriģinālo signālu un nav atšķirams no taisna vada

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Un kā tava doma palīdzēs, ja tiks izmantoti plug-in čipi? Vai programma ar režīmu skatei - "dīzeļgeita" pierādīja, ka var ECU iešūt mākslīgo intelektu, bet tu domā, ka nav iespējama čipa režīmu pārslēgšana caur OBD? Protams, ir iespējami skarbi risinājumi ar plombētiem vai līdzīgi aizsargātiem ECU, bet tas faktiski nozīmētu jaunus ražošanas standartus, kuru ieviešanai vajadzētu ļoti ilgu laiku. Lūk piemērs: e-call ideja dzima 1999.gadā. Un tikai 2018. gadā tā ir kļuvusi obligāta prasība jaunajiem auto. Un tas ir risinājums, kuram faktiski nav nekāda pretspara un neapmierinātības un attiecīgi vēlmes apiet no lietotāju puses.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
1 0 Atbildēt

Tieši tā arī darīs + vēl jau neviens netraucēs čipot un atčipot pirms skates, ja reiz kāds sāks kādas kontrolsummas baudīt - kaut arī ļoti par to šaubos.

Par pašiem 180...un LV pilnīgi vienalga, tāpat uz tādiem vai pat tuviem ātrumiem pabraukt nevar, ir tādi, kam arī 80 ir kosmoss.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Tā, atbildēsim uz imzz jautājumu. Šo te lietu ir iespējams apiet vairākos veidos, kas pa lielam jau ir pieminēti, es tikai precizēšu. Pirmkārt, jebkurā pēdējo, hvz, 20 gadu ECU jau ir vairāki regulējumu komplekti iekšā, kurus pārslēdz ar kodējumu - mešalka, tomāts utt - un tikpat labi var uztaisīt ka viens ir standarts un cits ir regulēts - ja lasa tikai darbībā esošo regulējumu, nav problēmu. Tālāk, "atčipošana" pirms skates - mierīgi - vecākiem vadības blokiem, kam fiziski bija jāmaina EEPROM mikrene ar regulējumu, dažs labs tā arī mēdz darīt - zinu vienu kam ir B5 A4 1.9 TDIq, kur šis uz apskati samaina mikreni, jo čipsis mēreni kūp [un spēj iegriezt turbīnu pārsteidzoši ātri]. Jaunākiem, pēdējo 20 gadu blokiem programmatūra pārkopējas pa OBD2 kabeli, tā ka pa lielam nav problēma 2x gadā to procesu izdarīt. Ir vēl teorētiski trešais variants, tik nezinu cik tas jaunākiem vadības blokiem ir reāls, jo man liekas ka nu jau vairs nav atsevišķas atmiņas mikrenes bet viss ir procesorā - vismaz atsevišķām atmiņas mikrenēm ir iespējams tās nomainīt uz fiziski identiskām, ar 2x lielāku ietilpību, kur procesoram redzama 2x mazāka ietilpība bet var ārēji, elektriski, pārslēgt ko tas bloks lasa - šitā 30 gadus veciem motronikiem dažs labs ir izveicis divus pārslēdzamus regulējumus, piemēram, priekš benzīns/gāze.

Nu un visbeidzot - jā, var jau arī 2x gadā vienkārši nomainīt motora vadības bloku - gudrs čipšķūneris noteikti spēs vadības bloka identifikāciju noklonēt tā lai mašīnas īpašnieks varētu vienkārši pārspraust bloku, bez immo kodēšanas.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 8 Atbildēt

Tāds drosmīgs lēmums. Tā sanāk tāda antireklāma. Pārējie ražotāji cenšas uzsvērt maksimalo ātrumu, jo idiņiem tas liekas svarīgi.

Bet es uzskatu, ka pat 180 ir nevajadzīgi ikdienā. Es domāju, atstāt priekš vācijas bāņiem 160. Bet tādā valstī kā Latvija, vajag uzlikt ātruma limitu - 95. Sievietēm, jauniem cilvēkiem un tiem, kuriem ir 2 avārijas 5 gadu laikā - 80km/h.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
7 1 Atbildēt

Pilnīgi debīla ideja, ir brīži, kad nepieciešams uzbērt...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 7 Atbildēt

bet vai vajag? Ja tev auto ātrāk neietu, tad tāda nepieciešamība pazustu pati no sevis.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
6 1 Atbildēt

Acīmredzot neesi pat tuvu stāvējis izpratnei par drošu auto vadīšanu. "Uzbēršana" ļoti daudzās situācijās ir veids, kā novērst avārijas situāciju. Ierobežotājs faktiski pārvērstu ne vienu vien avārijas situāciju reālā avārijā.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 6 Atbildēt

www.fenikssfun.com/video/pakaldzisanas-salacgriva-6352

Šis bija tas gadījums?

Bet ja nemakulīgi cilvēki brauks uz 80, tad uzbērt nevajadzēs. Vai pietiks uzbērt uz 95. Normāli auto uzgāzē ļoti ātri. Nevajag pirkt sūda 1 litra nemotorus, kuri ieskrienas tikai no kalna.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Pašam neliekas kaut kas dīvains idejā par auto, kam nav nemotors, bet ir ierobežotājs?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

A kas vainas? Stipri līdzīga situācija kā ar bulcinieku ar īso kārbu - līdz legālajiem ātrumiem ir samērā spridzeklis, pat ar krautu kasti.

msh Reģ.: 16.04.2007
6 1 Atbildēt

Tev vienkārši tā tava jeņķu kaste tādā ātrumā ir bīstama gan iekšā sēdošajiem, gan apkārtējajiem, tāpēc arī tu ierobežotāju atbalsti... Ja vispār spēj tos 180 sasniegt, protams.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 4 Atbildēt

cik biezi tu brauc uz 180km/h?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 2 Atbildēt

Sanāk diezgan regulāri. Vācijā neierobežotajos posmos normāli braucu ap 160, bet bieži pieklājības pēc paātrinos, lai ātrāk varētu pārkārtoties un palaist tos, kam tas ir par lēnu.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Ar golfu vēl ne reizi nav sanācis tik ātri ieskrieties, max ir bijis kādi 170, bet nu golfam būtu jāspēj ieskrieties bik virs divīša - jebkurā gadījumā es neatbalstu mākslīgus ierobežojumus.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Nē nu ko lai pasaka, "ekspert" - aizbāz savai mašīnai izpūtēju - tieši tā, aizbāz - ja akurāt izpūtējs ir pārāk blīvs, izdari tā lai tur kāds pāris kvadrātcentimetru liels caurumiņš ir - un pabraukā; tev droši vien tad būs ierobežotājs uz tādu ātrumu - un izbaudi. Man vienreiz trīsarpus gadus atpakaļ bija kas līdzīgs ar golfu noticis, laikā kad tur vēl bija dzimtais 1.3 nemotoriņš - vidējā bunduļa vate bija aizlidojusi un salidojusi gala bundulī, to aizsprostojot. Rezultātā vmax bija 95-100 robežās, apdzīšanas manevri notika ar 5-10 kilometru starpību, vienreiz vēl uz liepāja - w-pils šosejas, līkumainā posmā apdzenot tukšu baļķuvedēju [tas mani bombardēja ar akmeņiem], baļķuvedējs dabūja bremzēt lai mani palaistu garām, kaut kā tā. Es tomēr dodu priekšroku patīkamam cēlienam ar apdzīšanas gala ātrumu 120-130 robežās.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
4 0 Atbildēt

Tu esi idiots vai izliecies? Un kas būs, ja šitādi te uz 80 brauks pa vienjoslas ceļu ar intensīvu satiksmi pretī un ātrāk par 95 Tev neiet? Kur paliek privātā autotransporta jēga brīvi un ātri pārvietoties kur vajag? Un droši neprasi vai braucu ar 180 vai nē. Nav runa par to, bet gan vairāk par soli tuvāk cilvēku kontrolei ne drošībai.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 3 Atbildēt

Es pats pa trasi neeju lēnāk par 110.

Tikai es redzu, kā pie mums braukā. Un neviens mani neievēlēs par Latvijas diktatoru, tāpēc necepies. Tādu likumu neviens nepieņems.

Es rakstīju par savu, subjektīvo viedokli. Ja uzmaukt visiem ātruma limitus, tad ātri vien cilvēki pierastu braukt kārtīgi. Tad varētu kaut 200km/h likt, visi brauktu normāli.

Lai gan...būtu kā no ķēdes norāvušies. Tāda mums kultūra.

p.s.

valstij vajag naudu arī iekasēt. No ātruma sodiem labs piķis budžetam sanāk.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
2 1 Atbildēt

Par diktatoru neievēl par to kļūst tā kā Tev visas iespējas

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 0 Atbildēt

Par CSDD un TA nesatraucieties. Manam auto (Subaru Outback 2015) vēl šie nemāk pieslēgties un airbagus pārbaudīt. Nopūšas un saka, ka ne esot šamējo datu bāzē. Tas nekas, ka es ar savu amatiru verķīti gan airbagus, gan ABS, gan riepu spiediena devējus redzu un varu kļūdas nomest...

wons Reģ.: 26.07.2017
6 3 Atbildēt

Kā teica Džeremijs Klarksons - "nekas tā neliecina par seksuālās dzīves beigām, kā pie mājas pieparkots Volvo"

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 5 Atbildēt

Šito marasmātiķi tikai citi marasmātiķi ņem vērā. Kā davidičs. Abus var pat salīdzināt.

wons Reģ.: 26.07.2017
1 0 Atbildēt

pārsvarā jau pensionāri pērk Volvo (jaunus) te neiet runa par populāro second hand kustību Latvijā auto iegādē.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
10 2 Atbildēt

Tie zviedri jūk prātā Pretīga nācija, t***ā līdēji visiem bēgļiem, visiem *filiem* utt. Valsts, kur normālam cilvēkam drīz vairs nebūs vietas, toties visiem pārējiem - nu, protams.

Auto nekad nedrīkst kontrolēt cilvēku. Nekad. Ja gribu braukt ātrāk, tad tam jābrauc ātrāk. Nebrauks Volvo ātrāk - brauks citi. Volvo tirgus daļa krasi mazināsies, tas noteikti.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 2 Atbildēt

"Auto nekad nedrīkst kontrolēt cilvēku". Hm. Tu nejauši nebiji tomātkārbu fans? Nu labi, tomāts nekontrolē cilvēku, bet motoru gan, atņemot cilvēkam daļu kontroles. Tu piedevām brauc un jūsmo par mašīnu, kura tev liek darīt noteiktas darbības tā, kā tā mašīna grib, savādāk vai nu vienkārši nepieļaujot, vai arī izdodot brīdinājumu...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 4 Atbildēt

Manuprāt, ierobežotāja uzlikšana uz 180 km/h ir saprātīgs solis. Šāds ātrums ir pietiekams pat Vācijā uz bāņa.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 1 Atbildēt

Nav saprātīgi, ka ražotājs to apzināti kontrolēs (iespējām tehniskajā ziņā esot lielākām). Kur nu vēl ārprāts ar GPS sasaisti ar ceļazīmēm un CSnoteikumiem. Ibio

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 4 Atbildēt

nekādi nevaru saprast - kas tur slikts?

Tas taču viss taisīts drošībai.

Katrā 2 automašīnu sadursmē, kas notikusi uz ceļa ( labi, gandrīz katrā) - 50 % ir vainīgi, 50% ir NEVAINĪGI.

Tu vari mācēt kontrolēt savu auto kaut uz 200, vari ievērot visus noteikumus, bet trāpīsies kāds idiņs, kurš veiks apdzīšanas manevru tev purnā, vai iepisīs sānā zem sarkanās...

Tā ir nepareiza domāšana - "es ievēroju... vai es māku..."

Statistika ir 50:50.

Un noteikumu ievērosana ir jāsaprot - kā TAVA PAŠA drošība, pirmam kārtām, nevis ka kāds Pēteris lai neiekļūtu avārījā, jo es jau nu māku braukt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 1 Atbildēt

Nepiekritīšu - avārijas ar nevainīgjiem ir ārkārtīgi retas. Absolūti lielāko daļu rada 2 vai vairāku mudaku sastapšanās. Nesamērīga privātuma zaudēšana nekādi nav attaisnojama ar niecīgu potenciālo risku, kas tiek novērsts.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 1 Atbildēt

Ja tā arī tiešām būs, nemūžam nebūs man neviens Volvo

druknais1 Reģ.: 04.06.2006
1 0 Atbildēt

...un tad.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 1 Atbildēt

Tas ir tikai pārejas posms uz bezpilota auto. Pie tam autobusiem tāds ierobežotājs ir jau labu laiku un kaut kā braukt netraucē.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Tiešām netraucē? Pats esi braucis pie tāda stūres ka tik labi zini? Fūrēm ierobežotājs ir vēl zemāks, un tad nu mēs brīnāmies par to kā viens begemots apdzen otru... Protams, cita lieta ka vienai daļai autobusu grafiks ir tāds ka nemaz tos 90 nevajag - teiksim, LAP reģionālie autobusi pa šoseju brauc 60-70 robežās...

Un paga - šis ir pāreja uz bezpilota mašīnām? Kā tad būs tām bezpilota mašīnām - vmax 90?

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
1 1 Atbildēt

Un tad kāds labvēlīgs hakers uzlauzīs Tavu auto un bezpilotā uztaisīs avāriju ar vēl padsmit autiņiem. Naa labāk tomēr pašam stūrēt

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Nūūū... Mēs jau tur esam nonākuši jau labu laiku atpakaļ - ja tu brauc ar vācu pemiumu [par citu valstu ražotāju attiecīgo tehnoloģiju ieviešanas ātrumiem nezinu] kurš ražots pēdējajos 15 [!!!] gados, vienīgais kas padara neiespējamu tavas mašīnas uzhakošanu ir tas, ka tur nekas nav pievienots internetam - bet ja tev ir šajā desmitgadē ražots vācu premiums, ļoti iespējams ka tur jau tev ir izklaides ierīču mezgls, kas jau atrodas internetā, un kas ir vienīga barjera starp tavu mašīnu un hakeriem. Uzskatāms piemērs bija ar tiem hakojamajiem čursleriem - tur izklaides ierīce bija ar caurumu - bet tehniski tādas pašas ir citas šodienas mašīnas, un tādas jau ir labu laiku. Ja tev ir pēdējos 10 gados ražota premiuma mašīna, tajā ir elektrisks stūres pastiprinātājs, un es neesmu drošs ka tu spēsi noturēt stūri, ja motors to grriezīs citur nevis tur, kur tu gribi - motors var nereaģēt uz gāzes pedāli, ABS teorētiski var bloķēt bremzēšanu, elektriskā rocene arī var neļauties ieslēgties - vienīgais ko elektronika nespēj kontrolēt un tāpēc tas nav uzhakojams - ja mašīna ir mešalka, tad sajūga pedālis un ātrumkloķis, tie gan joprojām ir vadītāja kontrolē.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
1 0 Atbildēt

Tad labi, ka nevaru atļauties pēdējos 10 gados ražotu Vācu auto .

Elektriskie pastiprinātāji liekas kādu laiku nu jau ir katrā jaunajā auto. Man tāds toč ir. Labi, ka man ir MT palikšu pie tādas cik ilgi vien varēšu, tāpēc noskatīt jaunu auto paliek grūtāk. Bet uz šo brīdi tā hakošana diez vai būtu tik destruktīvā, kā, ja būtu tūkstošiem auto ar autopilotiem, kas sazinās savā starpā visu laiku. Tādā gadījumā pietiek palaist komandu caur Wi-Fi, 4G/5G vai ko citu, lai uzrīkotu masveida avāriju momentāli.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Atceros vienu pastāstu par ciparu 180, kas varbūt esot pat patiess ;) Tātad, kāda kompānija aizņemas no labi pazīstama cilvēka pajaunu KIA Ceed braucienam uz Vāciju. Pēc kāda laika auto īpašnieks saņem īsziņu "180 " Kā jums tas gadījās, vai visi dzīvi, kas ar auto ?", īpašnieks uztraucies zvana. ( Viņš nodomājis, ka auto apmests par 180 grādiem vai nu horizontālā, vai pat vertikālā plaknē ) --Tad nē, neuztraucies, mēs notestējām uz bāņa, ātrāk par 180 neiet.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 3 Atbildēt

kia ceed uz 180 - tas ir lidojošs zārks.

spainis Reģ.: 27.04.2006
3 0 Atbildēt

Kā tieši var traucēt ierobežojums pie 180 km/h?! Ir lērums jaunu drandaļu, kas tik ātri vispār nevar pabraukt, topēc ir milzīgas līķu kaudzes?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 4 Atbildēt

Ielu auto NAV sporta auto. Tie var iet kaut uz 300, bet tie nav paredzēti ilgstoši tā ekspluatēt.

Sporta auto arī pa trasi nemaz stipri ātrāk par 180 neiet ( vidēji), bet tiem ir speciālas riepas, pārbūvēta piekare, bremžu sistēma, stūres iekārta, utt...

Un to tikai stulbs cilvēks nesaprot.

Ja cilvēks nopērk 300 zs auto ( nemaz nerunajot par jaudīgākiem), bet uzmauc lētas riepas no depo, tad tas jau kļūst par zārku.

...

Un interesants fakts - 90 procenti avārijā iesaistīto auto ( kuri ir avāriju izraisītāji) uzskata, ka viņi māk braukt.

Kad cilvēks skrien uz 160, tad nenovalda savu auto un ietriecas kokā, viņš neslkrēja ar domām - "vau, kā man veicas. Es nemāku braukt, bet man sanāk".

Stipri lielākā daļa uzskata, ka viņi ir baigie profesionāļi, bet ...šoreiz nepaveicās...

Un padomājiet kārtīgi, vai jūs patiešam esat kruti braucēji, vai vienkārši - negadījās ekstrēma situācija uz ceļa?

..Tas bija retorisks jautājums.

p.s.

Man pa visu manu 20+ stāžu, nebija NEVIENAS avārijas, bet esmu hroniskais agresīvais braucējs. Ta ka nediršat, ka es velkos uz 80 un moralizēju.

Man bija daudz ekstrēmas situācijas, esmu braucis pa ceļa nomali, izgājis uz sānslīdi, lai izietu no avārijas situācijas, bet es man pietiek prāta, lai saprastu, ka tādā ātrumā var notikt viss kaut kas. Sevišķi, ja brauc virs 160.

p.s.s

Monako GP Formula 1 vidējais ātrums ir 140 km/h

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 3 Atbildēt

Kur šitāda bilde ir uzņemta? Vai tik ne Vācijā? Tiešām Vācijā. Kāpēc tik daudz sasistu automašīnu? Interesanti, ja kaut kur vidū sēdētu Sebastians Fetels, viņš izstūrētu?

msh Reģ.: 16.04.2007
5 3 Atbildēt

"Ielu auto NAV sporta auto. Tie var iet kaut uz 300, bet tie nav paredzēti ilgstoši tā ekspluatēt."

Tu esi kaut ko sajaucis - tu te par amerikāņu zārkiem runā, automašīnu izstrādājumiem, kas aprīkoti ar lieliem, arhaiskiem motoriem ponta pēc. Man pieradušam pie normālām vācu mašīnām bija grūti saprast, kā tas tā nākas, ka jeņķiem sešdesmitajos un septiņdesmitajos mašīnas varēja komplektēties pat ar trīs [!!!] robu mešalku, tajā skaitā pat muskuļi, kaut gan tos mēdza ar četriem robiem komplektēt. Bet tur ir tā starpība - ja jeņķu kastes no krieviem nospertais gazika motors ir bik jaudīgāks, tas domāts savas jaudas attīstīšanai max 400 metru garumā, bet tālāk tiek braukts lēni un ar trīs robiem pietiek. Tikmēr vācijā ir autostrādes bez ātruma ierobežojuma - tāpēc arī vācu ražotāji savas mašīnas projektē tā, lai tās izturētu stundām ilgi ar pedāli grīdā - tāpēc arī savulaik, kad opelis ielika omegā jeņķu V8, to projektu atcēla, jo nespēja nodrošināt šādam režīmam adekvātu dzesi - priekš amerikas apstākļiem ar to noteikti pietiktu.

Tā ka - šajā jomā mans golfs ir pārāks par to mašīnas izstrādājumu, ar kuru tu brauc - mans golfs ir spējīgs stundām braukt uz 200-220 kmph [pieņemu ka tā vmax ir kaut kur šajās robežās], kamēr ja tava kaste arī spētu tik ātri ieskrieties, tā diezgan drīz pēc paskata atgādinātu tvaika lokomotīvi, un vēl pēc brītiņa avarētu, jo pēkšņi motors noķīlētu...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 3 Atbildēt

Tad kāpēc, lai piedalītos autosacīkstēs, automašīnas ( arī tavu golfu) pārbūvē? Laikam domā, ka tur vieni idioti strādā.

Lieta tāda, ka kad tu "stundām" braukā, tu braukā pa taisnu ceļu, autostrādi. Bet tas auto neiztur normālas slodzes. Un nevajag pļurkstēt, ka stundam esi braucis, un atslēgas vārds ir - "iztur". Nevis - droši braukt. Var arī ar lidmašīnu lidot ar izslēgtiem dzinējiem, un arī cauri pilsētai izbraukt bez bremzēm.

Ko man ar tevi strīdēties. Pastulbs cilvēks vien esi.

p.s.

Tu bildi redzēji? Tā bilde ir no vācijas, ar tiem vācu auto. Apskaties internetā video, kā vācu auto lido grāvjos. Ko tu te stulbības raksti. Nav svarīgi - vācu, amerikāņu vai japāņu. Ielu auto un sporta auto atšķiras savā uzbūvē. Un kad būvē sporta auto kaut vai no tava golfa, viņam izņem bremzes un ieliek citas - JO oriģinālās NEIZTURĒS slodzi. Un tāpat izņem visu pārējo.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 1 Atbildēt

Nenovirzies no tēmas, pagudrais cilvēk. Tava galvenā doma - "mašīna spēj braukt ātri, bet nav paredzēta tādai ilgstošai lietošanai" - bet nu tu jau piepin sporta mašīnas... Mans golfs ir spējīgs ilgstoši [līdz bāka sausa] braukt ar ātrumu 200-220 robežās, un tā bremzes ir pietiekamas, lai no šī ātruma sadzēstos. Tikmēr sporta mašīnām ir niknākas bremzes, jo tās NAV PAREDZĒTAS ilgstošiem lieliem ātrumiem - tās ir paredzētas regulārai un spēcīgai bremzēšanai , un tas ir kaut kas pilnīgi pretējs. Kā reiz rallija mašīnai tas 180 kmph ierobežojums varētu būt mazāk saistošs nekā lielai daļai ielas mašīnu.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 2 Atbildēt

par jeņķu kastēs esošiem no gazika nospertiem motoriem - to tu nopietni? vai tas tāds tēlains izteiksmes veids?

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Otrais variants - bet nu es domāju ka tu nenoliegsi ka jeņķu kastu V8 ir diezgan daudz kā kopīga ar gaz-53 motoru...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
1 1 Atbildēt

protams, jo krievi izjauca ww2 amīšu humānās palīdzības - lendlīzes - tehniku un visu nagļakā nospieda. Būtībā ražoja to pašu, bet bez licenzes. Uz brīdi padomāju ka tu apgalvo pretējo...

manerheims Reģ.: 17.02.2016
2 3 Atbildēt

Esmu nobraucis kādus 400 000 savā karjerā. Un tikai 1 reizi uzspiedu 190 intereses pēc, interesanti, ka tieši ar volgo. Vairāk nekad nav bijusi ne vajadzība ne vēlēšanās. Un uz vācijas vai citiem bāņiem tā kurināt nepatīk, jo tas samaitā vidējo patēriņu.

Damn Reģ.: 07.12.2003
11 0 Atbildēt

Bet patīkami apzināties, ka pie nepieciešamības var sasniegt vairāk. Tas tāpat ar jaudīgu auto. Ne katru dienu tā jauda ir nepieciešama, bet patīkami apzināties, ka ir rezerve.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Es savā 20+ gadu autovadītāja pieredzē max esmu spiedis tikai no savas pirmās mašīnas (bija aptuveni fana Fabijas līmenī), pārejās ietu ātrāk, bet nekad neesmu pat gribējis mēģināt, cik īsti? Satiksmē ātrāk par 170 nav sanācis braukt, tiesa, neesmu bijis pie stūres uz Vācijas bāņa.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Ja mašīna atļauj, man patīk kruīzs ~160. Reāli pie puslīdz intensīvas satiksmes uz vācu bezlimita bāņa tas nozīmē pamatā laiku pavadīt trešajā ātrākajā joslā un ik pa laikam pārkārtoties uz vidējo, lai palaistu garām vēl ātrākos - un tādi ir diezgan daudz. Piedevām tur nav pieņemts spēlēt paralēļās braukšanas sacensības - ja esi blakus kādam 155 braucējam, kad ieraugi spoguļos kādu strauji tuvojamies ar 200+, korekta rīcība ir piespiest gāzes pedāli, lai ātrāk apsteigtu un atbrīvotu joslu. Un tad reizēm gadās, ka vidējā ir tik pilna, ka kādu laiku sanāk vienkārši pabraukt kopā ar 200 braucējiem. Viskretīniskāk ir tad, ja nākas braukt ar kādu busiņu vai nemotoru, kas nespēj iekļauties 130-150 plūsmā. Tad diemžēl nākas izmantot arī labo joslu, kurā brauc smagie.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 4 Atbildēt

Priekš MSH

Gribi vācu resursu? Lūdzu:

www.schwaebische.de/sueden/baden-wuerttemberg_artikel,-sind-autobahnen-mit-tempolimit-sicherer-_arid,10784485.html

palasi:

citāts:

Auf Autobahnen gilt eine generelle Richtgeschwindigkeit. Diese besagt, dass auch bei günstigen Verhältnissen niemand schneller als 130 Stundenkilometer fahren sollte. Wer es trotzdem tut und einen Unfall baut, muss mit einer Mitschuld rechnen. Bei einer Sicht von unter 50 Metern gilt zudem auch ohne Beschilderung eine Höchstgeschwindigkeit von 50 Stundenkilometern.

jeb latviski:

Automaģistrālēs ir vispārējs virziena ātrums. Tas nozīmē, ka pat labvēlīgos apstākļos nevienam nevajadzētu braukt ātrāk par 130 km / h. Ikvienam, kurš to dara un nelaimes gadījumu dara, jāgaida līdzdalība. Ar redzamību, kas ir mazāka par 50 metriem, arī maksimālais ātrums ir 50 kilometri stundā pat bez signāliem.

Kaut kā neiet kopā ar tavu teoriju. Vācu portālā Vācieši min, ka nav labi braukt ātrāk par 130, bet tu redzot, ka tev auto spidometrs rāda 200, tu domā, ka var stundām maukt uz 200 un tas būs droši un labi. Un no tava auto var izņemt detaļu un ielikt formulā 1.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 1 Atbildēt

Turpinām salīdzināt pirkstu ar krānu delīrija murgos? Kāds vācietis fizikas likumu dēļ, jeb to kā tie ietekmē satiksmes drošību, iesaka nebraukt ātrāk par 130, un no tā izriet ka "mašīnas nav domātas ilgstošai braukšanai lielākā ātrumā".

Tātad, paņemam par piemēru kādu jaunu A6, ar 3.0 TDI - kā mēs no tevis noprotam, lai arī tas ir spējīgs sasniegt vismaz 250, "tas tam nav paredzēts". Tātad, ja mēs ar tādu maucam pa bāni uz 200, kā izpaužas tas "nav paredzēts - ko tā mašīna dara, uzvārās? Eļļas temperatūra sakāpj kosmosā? Riepas izjūk? Gultņi pārkarst un izbeidzas?

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 4 Atbildēt

tu debils vai kas?

Ja to volksvāgenu nočipot, tas saniegs pat ātrāk par tiem 250. Ar to varēs pabraukt ātrāk, tas ies ātrāk. Varēs pabraukt stundu, divas, nedēļu. Var uzlikt ķīniešu riepas par 20 eiro gabalā, un pabraukt uz tiem 250.

Nekas nebūs....

Bet neviens ražotājs ielu automasīnai, ko plānots pārdot masai, neliks tur detaļas, kas paredzētas lielai slodzei ( sporta). Ar ielu auto VAR braukt ātri, sevišķi ar mūsdienu tehnoloģijām un elektroniku, bet detaļas tur būs parastas.

Kas var notikt? Piemēram, pārplīst riepa, un tas sūds ar 250 km/h ietrieksies betona apmalē. Viss kas var notikt. Bremzes pārkarst, spiediena dēļ kaut kas pārplīst, saplaisāt, utt.

Es jau minēju Monako GP.

Formula 1 Monako GP vidēji brauc 140km/h, aptuveni stundu un 50 minūtes ( uzvarētāji 1;40). Tu ar savu golfu vari nobraukt 200 km dažas stundas - tas nozīmē, vismaz 2 stundas.

Tad jautājums - nafigam formulai likt tūkstošos vērtas detaļas, ja var ielikt detaļas no tava golfa?

Tāpēc, ka sporta auto detaļas ir paredzētas lielām slodzēm - straujiem pagriezieniem lielos ātrumos ( lielos - tas nav domāts 400km/h, jo tik ātri neviens sporta auto neiet. Tie "lielie"ātrumi arī ir domāti tie 160, 180, 200, 250...), straujai bremzēšanai ( !!! . Izskries tev alnis ceļā, braucot ar 200, tad redzēsi, ka tev nav sporta bremzes), straujiem manevriem. Protams, ka braucot pa taisnu bāni, pie nosacījuma, ka viss iet ideāli, var arī ar daciju skriet uz 400km/h ar plikām riepām. Bet es te visu to penteri uzsāku par - DROŠU braukšanu. Un braukt ar ielas auto uz 200 - tas NAV droši.

Turklāt, apskaties, ka nevienās gonkas nebrauc ar riepām, pirktām parastos veikalos. Tam pasam veironam/šīronam riepas var dabūt tikai uz pasūtījuma, lai varētu puslīdz drosi turēties virs 350. Veironam/šīronam, kuri maksā miljonu.

msh Reģ.: 16.04.2007
6 1 Atbildēt

Tu esi aizgājis kaut kādā raznosā - aizej pabāz galvu zem krāna un atgriez auksto ūdeni.

Tofiks ir par to ka IELAS mašīnai liks ierobežotāju - tas tātad lai ar to varētu piedalīties sporta sacensībās? Nejauc sporta slodzes ar autostrādes slodzēm, tās ir divas dažādas lietas. Par to "Izskries tev alnis ceļā, braucot ar 200, tad redzēsi, ka tev nav sporta bremzes" es tev pilnīgi piekrītu - tā kā manam golfam nav sporta bremzes, tas stāsies labāk nekā mašīna ar sporta bremzēm - laikam esi palaidis garām ka karbonādes bremzes, lai tās adekvāti darbotos, vispirms jāuzsilda, līdz ar to parastas čuguna bremzes uz šosejas tās karbonādes bremzes izpuļķē vienos vārtos...

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 3 Atbildēt

Bet ar čuguna bremzēm 5 reizes tā nobremzēsi, sesto var arī nesanākt...

Un par to arī stāsts - ielu auto nav īpaši droši un vajadzība skriet līdz spidometru stabiņa galam...

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Bet kāda velna pēc man būtu jābremzē piecas reizes?

core Reģ.: 03.01.2017
4 1 Atbildēt

a ja nu 5reiz alnis izskrien uz ceļa, tā gadās

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 4 Atbildēt

Un vēl jāpieliek klāt reakcijas ātrumu, bremzēšanas ceļu, trajektoriju, fiziku, utt

Ja tavam golfam ātrums spidometrā ir 200, tad tas nenozīmē, ka uz 200 var skriet jebkur.

Tas nozīmē, to, ka ja auto ir labā tehniskā stāvoklī, ar labām riepām, pa labu ceļu...

Bet braukt ar 10 gadīgu lūzni uz 200...tas ir pašnāvības vai slepkavības mēģinājums

Man netici, paprasi jebkuram cilvēkam, kurš saistīts ar autosportu, ar satiksmes drošību, vai auto mehāniķim.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
4 0 Atbildēt

Aizbrauc vienkārši kādreiz līdz Vācijai. Būsi pārsteigts kā ar ielas mašīnām brauc uz 200. Diezgan interesanti, protams, ir redzēt, ka to dara Smart.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 2 Atbildēt

Runājot par riepām, to pieļaujamo ātrumu taču nosaka ātruma indekss: S 180, T 190, U 200, H 210, V 240. Tas ir ielas auto. Sporta riepas ir W: 270, Y 300 un (Y) >300

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 2 Atbildēt

Man patīk apziņa, ka mans auto VAR Pat, ja to neizmantoju. Esmu ātras braukšanas “izmēģinātājs” Ne ilgstoši, tomēr man sagādā baudu paātrinājums un droša max ātruma sasniegšana. Nav bijis neviens auto, kam tas nav noprovēts. Gan kļūstu prātīgāks pēdējos gados. Alleluja atkal

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 3 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Aizbrauc vienkārši kādreiz līdz Vācijai. Būsi pārsteigts kā ar ielas mašīnām brauc uz 200. Diezgan interesanti, protams, ir redzēt, ka to dara Smart.

saprotu, garš penteris, grūti izlasīt... Es tā centos sarakstīt maksimali īsi. Bet vai nu izlasi visu, vai nedirs.

tu būsi pārsteigts. Ielas auto, ja nolaist no Everasta, tas ies 1000 km/h....

\

Šņabi arī dzer cilvēki litriem. Un tas ir ražots lai to dzertu. Un ražotājs paredz, ka to dzers. Bet cita lieta - vai tas ir veselīgs un vai tas nerada draudus. Un vai pēc pārlietošanās kads neatdos galus.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 3 Atbildēt

Pacentīšos vēl īsāk un saprotamak uzrakstīt.

Kad cilveks brauc sacīkstēs, pirms katras sacīkstes viņa auto pārbauda tehniķu komanda. Daudzi mezgli tiek likti jauni pirms katrām sacīkstēm. Kad cilvēks brauc ar tādu auto, pat tad viņš nevar būt 100% drošs, ka viss nostrādās. Bet ar ielu auto, kuram visas detaļas ir lētākas un vājakas kvalitātes, kuru pārbaudīja nevis tehniķu komanda pirms brauciena, bet kaut kāds mehāniķis TA pirms gada, un detaļas maina tikai tās, kuras ir nevis aplietotas, bet nolietotas, tas drošuma procents ir krietni mazāks.

Protams, ka var skriet ātri, pat to VAJAG kādreiz izdarīt. Var nočipot, uzlikt turbīnu, utt var iet vēl ātrāk, kā "atļauj" auto, BET vajag atcerēties, ka tas NAV sporta auto. Un kaut kas var noiet greizi.

p.s.

braucot ar 200km/h reakcijas laiks ja ir 1 sekunde, tad nobrauksi - 60 metrus.

Un plus - bremzēšanas laiks.

Ja tu nospiedi "sport mode" auto tev nepalika par sporta.

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 3 Atbildēt

Pēc eurotripa uz divīti akumulators ir metams, tur jāliek ģeneratoram gonku škivoks. Tā nav?

core Reģ.: 03.01.2017
3 0 Atbildēt

Tā nav.

arba Reģ.: 16.12.2002
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: "Auto nekad nedrīkst kontrolēt cilvēku". Hm. Tu nejauši nebiji tomātkārbu fans? Nu labi, tomāts nekontrolē cilvēku, bet motoru gan, atņemot cilvēkam daļu kontroles. Tu piedevām brauc un jūsmo par mašīnu, kura tev liek darīt noteiktas darbības tā, kā tā mašīna grib, savādāk vai nu vienkārši nepieļaujot, vai arī izdodot brīdinājumu...

tu ar automātu esi braucis ilgāku laiku ?

viņa darbība perfekti kontrolējas ar gāzes pedāli !

nemaz nerunājot,par to, ka visiem tomātiem ir rokas režīmi

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Jā, kontrolējas - pēc tam kad TU esi pielāgojis savu braukšanas stilu tomātkārbai - jā, tu savu stilu, un nevis otrādi - pēc tam jau kontrolējas, jā Tāpēc arī tu noteikti prasi par to ilgāko laiku, jo braucot ilgāku laiku, tu pierodi pie kontroles trūkuma un vairs uz neko neceri...

Mazs piemērs iz dzīves - nepilnus divus gadus atpakaļ vienā pasācienā, kuru organizē organizācija, kuras biedrs es nomināli esmu, tās vadītājs man paprasīja pāris cilvēkus aizvest līdz 10 km attālajai autobusa pieturai ar nesen nopirkto organizācijas mašīnu - 2004. gada tūrānu. Es nodomāju - "o, varēšu salīdzināt kā 2.0 FSI iet salīdzinot ar mana golfa 2.0 8v" - aizejam pie mašīnas, attaisu durvis, a tur, a tur - normāla kloķa vietā uz priekšu/atpakaļ bīdāmais sūds, selektors... Nu ko, iekāpjam, sāku braukt, izbraucu uz ceļa, izdomāju pamēģināt kā tas motors ceļ apakšās, parasta situācija ar manu golfu - mhm, protams, pamēģināsi ar sūdomātu tādu gājienu - neliels gāzes pedāļa nospiediens [ne jau līdz grīdai], sūdomāts aizgāja kikdaunī, sekoja ūūūūūūĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒ un paātrinājums ar četrām štukām pulkstenī...

Citu, ar šo lietu saistītu dabas parādību es novēroju dižās pilsētas ielās, retāk liepājas ielās - situācija izskatās šādi - apstājos uz ielas ar divām joslām vienā virzienā, un man blakus apstājas kaut kāds jauns sūds, par kuru skaidrs ka uzliekot uz strīpas, mans golfs tādu izpuļķē vienos vārtos, jo to sūdu ražotājs ar motoriem nekomplektē - iedegas zaļais, un tas sūds aizplēš - kādēļ? Jo, kā jau tu zini, sūdomātam ar gāzes pedāli viss ideāli kontrolējas - mazs piespiediens, sēņošana, bik lielāks - "vpizdu racing" režīms. Bet mans režīms ir pa vidu, ko no sūdomāta būs grūti dabūt, ja nu vienīgi kāda limuzīna ar V8 - pārslēgšanās punkti ir pie 2 - 2,5k, biežāk tuvāk pirmajam ciparam, bet pedāļa nospiediens uz 60%, kas mana motora gadījumā nozīmē 80-90% no pieejamā griezes momenta + vēl es tā palēnāk pārslēdzos, jo kārba luftē.

Bet kāpēc tu piesauc tomāta rokas režīmu, man nav ne jausmas - tas vairāk ir tāds marazma režīms - tu esi nopircis mašīnu ar tomātu jo negribi slēgt ar roku robus, bet pēc tam pats ar roku tos slēgā = tu pats atzīsti ka tā kārba ir sūds.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Lai tomāts tiešām perfekti kontrolētos ar gāzes pedāli, vispirms vajag tomātu kam var pievienot šitento bloku, un ielikt šitento bloku www.msgpio.com/manuals/mshift/4L60e.html

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja:

Bradypus rakstīja: Aizbrauc vienkārši kādreiz līdz Vācijai. Būsi pārsteigts kā ar ielas mašīnām brauc uz 200. Diezgan interesanti, protams, ir redzēt, ka to dara Smart.

saprotu, garš penteris, grūti izlasīt... Es tā centos sarakstīt maksimali īsi. Bet vai nu izlasi visu, vai nedirs.

tu būsi pārsteigts. Ielas auto, ja nolaist no Everasta, tas ies 1000 km/h....

\

Šņabi arī dzer cilvēki litriem. Un tas ir ražots lai to dzertu. Un ražotājs paredz, ka to dzers. Bet cita lieta - vai tas ir veselīgs un vai tas nerada draudus. Un vai pēc pārlietošanās kads neatdos galus.

neies gan 1000km/h, pat ne tuvu tam, ja vien nepieliksi raķešdzinēju.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 2 Atbildēt

bļe, un kur tad palika diskusija par sākotnējo tēmu? viss pietirsts ar kaut kādiem murgiem...

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 2 Atbildēt

Ženēvas auto izstādē Audi parādījuši konceptuālo Q4 e-tron concept, kas sērijveida ražošanā nonāks 2020.gadā, bet pārdošanā - 2020.gada nogalē. Pilnpiedziņas automobiļa jauda ir 225 kilovatu, un tas spēj 100 km/h sasniegt 6,3 sekundēs, bet nobraucamais attālums ar pilnām baterijām sasniedz 450 kilometrus. Elektroniski ierobežotais maksimālais ātrums savukārt ir 180 km/h. izlasījāt/ Volvo nav vienīgais, citi sekos.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 2 Atbildēt

Tai tačkai varbūt elektromotori mehānisku vai elektrisku iemeslu dēļ nespēj daudz ātrāk griezties - teslu arī piecsimtais bembijs uz bāņa var noskriet.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 4 Atbildēt

un šīronu var Smāts noskriet. Un formulu 1 var apdzīt zaparožecs.

Ko tu te gvelz. Jekuru auto uz bāņa vai ielas var "noskriet" jebkurš auto. Uz ielas neviens gudrs neskries uz maksimālā ātruma, vai netaisīs gonkas. Ja Formula 1 bolīds ies pa ielu uz 50km/h, tu viņu arī ar savu lūzni varēsi apdzīt.

Un otrā nianse tavam komentāram ir tā, ka katram auto ir dažādas versijas - bomžu versijas un ātrākās versijas.

Bet Teslas atrāko versiju maz kas varētu apdzīt ( protams, ka ne uz ielas, jo par ielu jau uzrakstīju augšā).

Lūk miljonu vērti auto startā Teslai neko nevar izdarīt.

Teslas Max ātrums ir 250km/h. Kā arī uzrāviens lielos ātrumos samazinās. Tāpēc par golfs, ja tas skries uz 251, Teslu varēs apdzīt....

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 4 Atbildēt

un par bmw runājot - apskaties, kurš auto ir pats pēdējais, turklāt atpaliekot par vairāk kā sekundi no 3.vietas....

msh Reģ.: 16.04.2007
6 0 Atbildēt

Retā reize kad tev jāsakrāmē mīnusi. Es pasaku vienu - tu to apgriez ar kājām gaisā, un tad atspēko, tā, it es to būtu teicis... Patiesībā tu atspēkoji pats sevi.

Es tos tavus viģikus pat netaisos atskaņot, jo visa jēga jau ir priekšskatā jau viss ir izteikts - "DRAG RACE". Kaut kas, kas par 180 grādiem atšķiras no tā, ko es uzrakstīju. Es, protams, nebrīnos par to, kāpēc tu uzreiz uzbāzies ar kaut kādu dragreisu - tu esi jeņķu kastu fans, bet lai mēģinātu iesmērēt tās par kaut ko labu, ir cītīgi jāspiež uz vienu no divām kategorijām - destruction derby, vai dragreisu. Dragreiss, tas ir tāds jeņķu iecienīts pincīšu staipīšanas veids, jo neko citu viņi ar savām kastēm nevar - piekares nav, vadāmības nav, aerodinamikas nav - toties ir vidējas jaudas motors, un ja tādu sajūdz ar īsu kārbu - var mēģināt riskēt ieskrieties uz īsu brīdi uz 200 kmph, mošk pat nepagūs avarēt - bet ja būtu ilgāk tas jādara - nu, tu jau augstāk atbildēji "nē nē, tas nav labi". Bet tā visa ir vienkārši puišeļu izklaide, pincīšu staipīšana, un viss. Reālajā dzīvē mašīnas BRAUC. Reālajā dzīvē starp divām lielām vācijas pilsētām brauc ar lielu ātrumu pa bāni, un nevis notiek "DRAG RACE" - ieskrienas, tad ik pēc 400 metriem nomet pa nažiem, un atkal ieskrienas, un atkal nomet pa nažiem... Tā ka, ja tu gribi kaut ko parādīt - ieliec viģiku ar tām pašām mašīnām, bet tādu, kur ir rakstīts ar baltiem burtiem uz zila fona "AUTOBAHN RUN", bet nu jā, tāds viģiks tev nebūtu patīkams - tur noteikti resnis teslā svīstu un stresotu un lamātos "bļe kas tas ir, pirms brīža 400 metru distancē savu īso čibriku man izdevās pastiept par veseliem 5 cm, bet tagad visi pārējie jau ir tālu pazuduši un man tūlīt aķis nosēdīsies!"

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Šī ir reize, kad Tev var ielikt plusu

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Pat nav jāgaida kamēr nosēdīsies-kārtīgi mizojot pārkaršana iestāsies ātrāk

www.youtube.com/watch?v=UuX0wu3idJg

tikmēr porka gabalā, piestāj BP sapildās, uzpīpē un mizo tālāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Pff... Tiešām īsts amerikāņu mašīnas izstrādājums - uz dragreisu spējīgs, bet uz ilgstošu zāģēšanu pa bāni ne. Tikmēr vāciešu elektromobīļiem noteikti ir otrādi, tāpēc arī eksperts tos zākā

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 3 Atbildēt

jā, un kur te ir diskusija par 180 km/st ierobežotāju? tik viegli aizklīstat prom kaut kur krūmos ar kaut kādiem murgiem

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Te būs 200 km/st uz autobāņa ;) Un taml. video ir daudz.

Driving about 200 km/h on the German autobahn, near Ingolstadt, 1997 Subaru Legacy , LPG

www.youtube.com/watch?v=EqspaMl5zYY

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Turpat arī izleca šitas viģiks

youtu.be/C8CgeT_qpB0

Iekrita acīs ka, kā jau parasti, ar teslu brauc kāds jefiņš, kas nekad nav braucis ar kādu jaudīgāku mašīnu un tāpēc aiz sajūsmas piečurā bikses. Te vēl piedevām bija visādi elsieni un izsaucieni virs 220; aizgrieza tikai līdz 248 vai cik tur, jo šim palika bail - laikam tā tesla draņķīgi uzvedas tādā ātrumā.

Nu un protams - tā kaste ir smaga, un tie motori neadekvāti jaudīgi, tb jaudīgi motori ir, bet mašīna nav spējīga tos uzturēt, un tā nu šim ļooooti ātri iestājās ierobežojums dēļ karstiem aķiem - pēc tam kad dažas minūtes vēlāk iestājās ierobežojums un tāpēc jefiņu režīms vairs neskaitījās, un max jauda 200 kw - reālais paātrinājums ap 200 kmph labākajā gadījumā līdzvērtīgs kādam A6 ar trīslitrīgu dīzeli.

Salīdzinājumam varam paskatīties kā paātrinās ātra mašīna

youtu.be/HXhwuqIEQ7A

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 3 Atbildēt

p90D, tā nav tā ātrākā tesla. Un teslas svars ir gandrīz 2 tonnas. Bet tas audi sūds sver mazāk kā VW polo. Kurš uzvedas stabilāk? Protams, ka tesla, jo smagaks auto labāk guļ uz ceļa.

Pēc video spriežot, cilvēks pirmo reizi nolēma izmēģināt ātrumu...

Lūk audi TT, un Tesla p90D

Atklāšu tev noslēpumu - vieglākiem auto uzrāviens ir ātrāks.

Lūk Golfs pirajos metros izkož bmw m5

bet te Cilvēks ir ātrāks par veironu. Laikam būsi pārsteigts.

Sanāk, pats lielākais uzrāviens ir cilvēkam.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 4 Atbildēt

uj nē, tur pat nav P90D, tur "parastā" 90D, bez P. Sanak, ka p90D uzvarētu.

Tas ir kārtējais video, lai apdirstu Teslu.

Atceros video,kur jaguārs i pace izkoda teslas 80D... tos, kurus nemaz vairs neražo. Galvnais ir izkost. Kad iznāks jaunais teslas rodsteris, visi konkurenti "kodīsies"ar veco rodsteri, bet rakstīs, ka tas ir jaunais.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Tu te turpini to savu gopņika dziesmu? Jā, tieši tā, tesla ir stipri smagāka par TT, un kāpēc? Jo motora vietā ir priekš gopņikiem ļoti piemērots, bet reālajai dzīvei ne pārāk piemērots spēka agregāts. Tā nu tur ar tiem P burtiem tu vari teikt "semsot šesģesaķ koņei, huļi ti hočeš!", abet tie atrodas kastē virs divām tonnām... Pilnai laimei - aķis tas pats - pirmos pāris kilometrus pincīti ar to P burtu var pastaipīt vēl vairāk, bet pēc desmit kilometriem tas brīnums ar saviem 760 zirguspēkiem un P burtu labākajā gadījumā ir līdzvērtīgs kādam A6 vai 500-tajam bembijam, kam zem haubes ir trīslitrīgs ķīselis - bet var gadīties ka tas trīslitrīgais ķīselis to teslu arī izpuļķēs, jo redzot cik tā tesla pēc brīža paliek gurdena - man uzreiz nāk prātā čupiņa mašīnu ar 150-200 zs jaudu, kuras noteikti virs 200 paātrinās ne sliktāk - ne par velti viģika autors bija pārsteigts ka viena opeļzefīŗa brauca tikai bik lēnāk par viņu...

Bet par to stabilitāti - manis iemestajā viģikā, kur cilvēks atstiepj ar 450 zs pirmās paaudzes TT, viņš tur stabili uzgrieza vairāk nekā tesla spēj - dzirdi kaut vienu elsienu vai izsaucienu? Teslas akumulatoru kilogramu simti ir pluss trasē, bet uz šosejas un sevišķi uz autostrādes galvenais ir nevis smaguma centrs, bet aerodinamika un piekares stabilitāte, un teslas aķu novietojums tur neko nenozīmē. Vot jā, hečbekam tur ir mīnuss, bet sedanam vai kupejai ne.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 3 Atbildēt

Lūk labāki video

bet ja 100km/h, tad vēl ir cerība

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
5 0 Atbildēt

Dīvaina tev tā video izlase. Vispirms 200km/h betona sienā - kur dzīvē piedāvā to realizēt? Pēc tam avarijas uz parasta šaura ceļa, kur atļautais ātrums ir ne vairāk kā 100. Un secinājums, ka frontālajā sadursmē pie 100 ir labākas izredzes, nekā pie 200. Ko tavuprāt no tā vajadzētu secināt? Turpinot tavu loģiku, 0 ir drošāka par 100 un lidmašīnas katastrofā iespējas izdzīvot vispār ir gandrīz neeksistējošas. Tomēr joprojām braucam un aviosatiksme tiek uzskatīta par vienu no drošākajiem pārvietošanās veidiem - pilnīgi pretēji taviem uzskatiem. Kā tā sanāk?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti