Lieks svars...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
msh rakstīja: Lieks svars...
Treniņos trenējoties ar lieku svaru varētu nozīmēt vieglāku cīņu sacensībās...
Grūti mācībās - viegli kaujā. /Suvorovs/
starp tiem "velosporcmeniem" pilniigi mudaki nav retums. ne tik sen noveeroju uz viabaltikas pretiibraucoshu auto - universaali ar avareikaam un atveertu aizmugureejo vaaku, kura aizveejaa vicoja "velosporcmens" - tipa, treneejaas aizveejaa. Nesen tepat arii kkur lasiiju par liidziiga mudaka "panaakumu" - speciaali palaistas fuures aizveejaa jams ciktur stundaas no riigas liidz tallinai bij aizminies - ko lai saka - luuzeru apkaart arvienvairaak. driiz ne tikai aizveejaa, bet arii uz troses liidzi auto ripinaasies, un publicees savus "rekordus"....Vispaar es iisti nesaprotu, shitos sporcmenu barus ar pavadoshajiem auto uz koplietoshanas celjiem - lai treneejas spectrekos. ta jau mosh motoshosejniekus nar shitaa pa koplietoshanas celjiem laidiisim treneeties, un rallistus, un koturveel? tas tak tieshaa veidaa ietekmee sat droshiibu. koplietoshanas celji nav treninju vieta, t sk velosipeedistiem. Pats ikdienaa ar velo braukaaju, bet nu tas jau ir perebors, imho.
Palaidniex rakstīja:
Treniņos trenējoties ar lieku svaru varētu nozīmēt vieglāku cīņu sacensībās...
Grūti mācībās - viegli kaujā. /Suvorovs/
Nu vo, tad nākamreiz stādini nost tos velosipēdistus un pamāci
Lai kāds palaidnieks vai gābešņiks neiedomātos apgalvot ka es braukāju neredzams - reku mans patlaban ikdienas lietošanā esošais 30 gadus vecais salieķis ir aprīkots ar visiem saviem oriģinālajiem atstarotājiem
sarashkins rakstīja:
Kļūdies. Iedziļinies likuma burtā - tur nav veloceliņš (413. zīme), bet gan 415. zīme "Gājēju un velosipēdu ceļš".
Pārāk esi iedziļinājies likumā, burtiska likuma tulkošana ir tikai viens no veidiem lai izprastu likuma jēgu. Gājēju un velosipēdu ceļš jau arī ietver velosipēdu ceļu.
Kanibaals rakstīja:
sarashkins rakstīja:
Kļūdies. Iedziļinies likuma burtā - tur nav veloceliņš (413. zīme), bet gan 415. zīme "Gājēju un velosipēdu ceļš".
Pārāk esi iedziļinājies likumā, burtiska likuma tulkošana ir tikai viens no veidiem lai izprastu likuma jēgu. Gājēju un velosipēdu ceļš jau arī ietver velosipēdu ceļu.
Diemžēl mūsu valstī pirmajā vietā ir likuma burts. Attiecīgi velosipēdistiem ir pilnīgas tiesības vizināties pa brauktuvi un vienīgais, kas viņiem par to var draudēt, ir tavs nosodošais skatiens
Kanibaals rakstīja:
sarashkins rakstīja:
Kļūdies. Iedziļinies likuma burtā - tur nav veloceliņš (413. zīme), bet gan 415. zīme "Gājēju un velosipēdu ceļš".
Pārāk esi iedziļinājies likumā, burtiska likuma tulkošana ir tikai viens no veidiem lai izprastu likuma jēgu. Gājēju un velosipēdu ceļš jau arī ietver velosipēdu ceļu.
Kāpēc Tu domā, ka esi izpratis likuma jēgu? Skatoties no velosipēdista perspektīvas - uz "Gājēju un velosipēdu ceļa" tam pārvietoties ir apgrūtinoši, jo arī tur priekšroka ir gājējiem, tāpēc tie, kas vēlas "atvilkt", var izvēlēties mīties pa autoceļu.
Un kāpēc tu domā, ka esi izpratis likuma jēgu? No kurienes tāda pārliecība. Tā kā šādi jautājumi jāuzdod CSDD, jo principā CSN domstarpību nedrīkstētu būt.
draco rakstīja: starp tiem "velosporcmeniem" pilniigi ******* nav retums. ne tik sen noveeroju uz viabaltikas pretiibraucoshu auto - universaali ar avareikaam un atveertu aizmugureejo vaaku, kura aizveejaa vicoja "velosporcmens" - tipa, treneejaas aizveejaa. Nesen tepat arii kkur lasiiju par liidziiga mudaka "panaakumu" - speciaali palaistas fuures aizveejaa jams ciktur stundaas no riigas liidz tallinai bij aizminies - ko lai saka - luuzeru apkaart arvienvairaak. driiz ne tikai aizveejaa, bet arii uz troses liidzi auto ripinaasies, un publicees savus "rekordus"....Vispaar es iisti nesaprotu, shitos sporcmenu barus ar pavadoshajiem auto uz koplietoshanas celjiem - lai treneejas spectrekos. ta jau mosh motoshosejniekus nar shitaa pa koplietoshanas celjiem laidiisim treneeties, un rallistus, un koturveel? tas tak tieshaa veidaa ietekmee sat droshiibu. koplietoshanas celji nav treninju vieta, t sk velosipeedistiem. Pats ikdienaa ar velo braukaaju, bet nu tas jau ir perebors, imho.
Velosports ir vienīgais sporta veids, kur treniņi ir jāizvada arī uz koplietošanas ceļiem. Organizēti aizmotora treniņi ir tik reti, ka šaubos vai Tev tie tik bieži traucē. Neorganizēti aizmotora treniņi vispār nemaz netraucē, jo auto (un velo) brauc ierastajā ātrumā.
P.S. Esmu tas 'mudaks', kurš aizbrauca līdz Tallinai 4:17h
Velomens rakstīja:
draco rakstīja: starp tiem "velosporcmeniem" pilniigi ******* nav retums. ne tik sen noveeroju uz viabaltikas pretiibraucoshu auto - universaali ar avareikaam un atveertu aizmugureejo vaaku, kura aizveejaa vicoja "velosporcmens" - tipa, treneejaas aizveejaa. Nesen tepat arii kkur lasiiju par liidziiga mudaka "panaakumu" - speciaali palaistas fuures aizveejaa jams ciktur stundaas no riigas liidz tallinai bij aizminies - ko lai saka - luuzeru apkaart arvienvairaak. driiz ne tikai aizveejaa, bet arii uz troses liidzi auto ripinaasies, un publicees savus "rekordus"....Vispaar es iisti nesaprotu, shitos sporcmenu barus ar pavadoshajiem auto uz koplietoshanas celjiem - lai treneejas spectrekos. ta jau mosh motoshosejniekus nar shitaa pa koplietoshanas celjiem laidiisim treneeties, un rallistus, un koturveel? tas tak tieshaa veidaa ietekmee sat droshiibu. koplietoshanas celji nav treninju vieta, t sk velosipeedistiem. Pats ikdienaa ar velo braukaaju, bet nu tas jau ir perebors, imho.
Velosports ir vienīgais sporta veids, kur treniņi ir jāizvada arī uz koplietošanas ceļiem. Organizēti aizmotora treniņi ir tik reti, ka šaubos vai Tev tie tik bieži traucē. Neorganizēti aizmotora treniņi vispār nemaz netraucē, jo auto (un velo) brauc ierastajā ātrumā.
P.S. Esmu tas '*******', kurš aizbrauca līdz Tallinai 4:17h
i kaa, veelarvien ar to pat nodarbojies? es tev vareetu ieteikt jaunus rekordus staadiit - piemeeram izspied virs galvas ceterpillar buldozeru - lai vinju pacelj mega celjamkraans, un tu ar no apakshas nostaasies, un tipa paliidzeesi celt - un visur "Velomens - stipraakais radiijums uz planeetas - pacelj 100 tonnas smagu buldozeru!"
draco grib aizpildīt Inženiera vietu forumā.
aansis rakstīja: Attiecīgi velosipēdistiem ir pilnīgas tiesības vizināties pa brauktuvi un vienīgais, kas viņiem par to var draudēt, ir tavs nosodošais skatiens
Nav taisnība. Viņiem var draudēt daudz smagākas lietas, mēneši slimnīca, invaliditāte un pat nāve. Un tas ievērojot visus CSN.
Pat mēnesī ap 300 km nobraucu ar velo, bet pašsaglabāšanās instinkts nosaka manu rīcību vairāk nekā CSN.
draco, par tādu Guy Martin esi dzirdējis? [url]http://www.chainreactionhub.com/latest-news/1201-guy-martin-to-take-on-british-bicycle-speed-record-this-christmas[/url]
Es arī piekrītu, ka velomena veikums bija diezgan bezjēdzīgs, jo ikdienā neko tādu paveikt nevar. Un šādi sasniegumi nepopularizē velosportu, velo lietošanu ikdiena un kur nu vēl satiksmes drošību. Bet nu katram ir tiesības jukt prāta tā kā viņš vēlas.
[url]www.chainreactionhub.com/... [/url]
andzins1111 rakstīja: draco, par tādu Guy Martin esi dzirdējis? [url]http://www.chainreactionhub.com/latest-news/1201-guy-martin-to-take-on-british-bicycle-speed-record-this-christmas[/url]
Es arī piekrītu, ka velomena veikums bija diezgan bezjēdzīgs, jo ikdienā neko tādu paveikt nevar. Un šādi sasniegumi nepopularizē velosportu, velo lietošanu ikdiena un kur nu vēl satiksmes drošību. Bet nu katram ir tiesības jukt prāta tā kā viņš vēlas.
un kas? paskatiijos linku - nekas par to, kaadaa veida ajams to rekordu uzstaadiijis, nav teikts.
300 km meenesii =~15 km dienaa, ja mociits tiek tikai pa darbdienaam. man videejis sanaak 2x mazaak, i to jau mazliet taa pedaalju krutiishana piegriezusies pa shiem gadiem, da i celgali - nav vairs jauniiba, jaa. rudenii i doma paariet uz kaadu ekonomisku, vieglu mopeedu. it seviski pa ziemu, pa pretveeju - shogad braukaaju, un domaaju - nu nah. vajag kko ar motoru - siltaak no taa nebuus, bet vieglaak gan
un drosaak ar. aatrumu starpiiba, kad meegini braukt pa braucam dalju nav laba. it seviskji pa riitiem uz lokomotiives ielas.....tureeties +/- pluusmaa tomeer i drosaak.
Nē, man vienā dienā sanāk ap 28 km, bet es katru dienu nebraucu, jo esmu slinks un ar auto arī patīk pabraukt.
draco rakstīja:
300 km meenesii =~15 km dienaa,
Ar matemātiku švaki, veselība sačakarēta, rakstīt neproti. Parasti tikai dziļi nelaimīgi cilvēki noniecina visu, kas notiek ap viņiem.
Lasīt un/vai saprast angļu valodu arī neprot - tas par šito
draco rakstīja:
un kas? paskatiijos linku - nekas par to, kaadaa veida ajams to rekordu uzstaadiijis, nav teikts.
- jo tā paša raksta pašā apakšā ir
So how was it possible? Well, British Olympic track cyclist Laura Trott helped with training advice and a modified 1000-horsepower racing lorry was used to provide a slipstream. It was nothing short of amazing!
Nemaz nezinu, kaa shaadu uzbraukumu no utaina tiigerelja un vinja shakaalja paardziivoshu - bet nu paspaarlieciibas netruuksrt, atziistu. uzskatiit sevi par "visiem" un raudaat par negatiivismu ir vinja stilaa. un sakaalji, kuri gaida kam tik piebiedroties, ar nav reta paraadiiba, diemzeel.
reku, palasat par vienu normaalu cilveeku, nevis siltumniicas kabatas formaata "supermeni":
Nesāc tik raudāt, dieva dēļ. Pirms sāc citiem braukt virsū, vispirms vismaz iemācies rakstīt. Varētu palasīt par to tavu normālo cilvēku, bet šis diemžēl tur sarakstījis kaut ko ar krimbuļiem, krustiem un strīpiņām, pārāk sarežģīti.
Ātruma ierobežošanas mānija
Kas notiek Latvijā.
Ādažu dome izdomājusi, ka gar viņu miestu vajag samazināt atļauto braukšanas ātrumu uz šosejas + valdība izteikusi ierosinājumu samazināt atļauto braukšanas ātrumu pilsētās līdz 30 km/h.
Tas manuprāt jau kļūst par traku. Pie Ādažiem tika iztērēts ne mazums mūsu un Eiropas naudas, lai šoseja atbilstu pieaugošajam autotransporta skaitam (gājēju tilts, viadukts, paralēli vietējie ceļi, bet kas tad nu? Ādažu dome ierosinājusi un gudrās galvas arī apstiprinājušas ātruma ierobežojumu 70 km/h uz ViaBaltica šosejas. Šādā variantā es ierosinu, ka Ādažu dome atmaksā konkrētā posma pārbūvē iztērētos līdzekļus, un tad lai liek kaut 50.
Par ātrumu 30 km/h pilsētās... Tas esot nepieciešams pieaugošā velosipēdistu skaita dēļ, drošības uzlabošanai. Absurds. Rīgas centrā un varbūt vēl dažās vietās noteiktā diennakts un gada laikā jā, sastrēgumu dēļ tāpat ātrāk nepabrauksi, bet ne jau vienmēr un visur. Tas jau līdzinās tam , ka man 3 naktī gar skolu jābrauc 30 km/h lai nenotriektu skolēnus kuru tur vienkārši nav.