88 gada pa 1000 eur. uztureeshanas izmaksas sameeraa demokraatiskas, jo liela dalja detalju der no parastajiem mk4 eskortiem. tapat arii anglijaa ir nopeerkamas specifiskas daljas shiem, tuunings, kantori kas specializeejas uz jaudas pacelshanu,utt jamiem.
Graps rakstīja: Jā, un tagad pajautāšu vai man kāds nevarētu dot padomu kur es varētu nopirkt ģenerātora siksnu kura ir biskiņ saplaisājusi, un gofru nogaisa filtru uz karburātoru (arī tā pati nelaime). Man godīgi sakot ir info tikai par MM un viss! Jābūt taču vēl kādām vietām Rīgā, padalieties lūdzu ar koordinātēm un tel. nummuriem....
kas ta tas pa 850-taa motoru ar karburatoru? tu makjeniit teemas neesi sajaucis?
dienaas biju savam automaatam ellju mainiit uz raap - vinju taa sauktaa pilnaa mainja. izmaksaa taads prieks apaljus 63 ls - 15 par darbu,un 48 par ellju (petro canada dexron 3).
visumaa ok,neko sliktu nemaniiju. vieniig nomainjas proceduura imho diivaina - liinijaa starp elljas radiatoru un kaarbu iesleedz to mainjas automaatu, padzenaa (nomaina) ellju ar jauno, tad veel izlaizh ellju no kaarbas izskruuveejot kartera elljas nolieshanas skruuvi,tad veel dolej jaunu un viss. man agraak kautkaa likaas,ka ja maina ar aparaatu, elljas izlaisshana no kartera nevaid vajadziiga, bet nu xz. mainiitaajs - latvietis btw
a par kratiishanos bremzeejot - nelabas aizdomas man,ka taki viens no aizmugureejiem br diskiem sameties...nu,nomainiis prieksheejos,ta jau redzees...
nu es itkaa zhiidu (cimmerman or so) pasuutiiju. laikam jau ka kautkaadi parastie / standarta, ne sporta. cerams,buus labi. par kluchiem - papeetiishu.
Crash rakstīja: NU njez Draco, tad tev tas volvis bija pa dārgu un tagad ieliekamās detaļas pa lētu, MM serviss par sūdīgu... kāa sacīit jāasak opredeljis beidzot... Ja nepatīk serviss remontē pacs.. Un MM ir tīri normāla attieksme no rīta aizdzen auto un vakarā nāc pakaļ( varbūt man tikai tā liekās..).
Par diskiem ... nav obligāti jāpērk diski par 100Ls gabalā var nopirkt normālus Lucas vai Zimmermann diskus pa 50Ls komplektā. Arī klučus teiksim textārus var dabūt pa kādiem 25Ls komplektu...
par paareejo - MM servisaa ir lietas kas man nepatika - piem tas,ka meistaru vispaar neredzi. luudzu lai paskataas zobsiksnu, kurai patlaban buutu jaabuut zem 1k noskreejienam - cenu lapaa tas figuree. rezultaats = 0. nobubinaaja,ka nez,kad taa siksna mainiita, leibelja uz pashas siksnas par datumu neesot,un kko tml. un elljas ielieshanas bliivi piesavinaajaas. nu ja tu nejeedz,kas tur maisinjaa par "lieku " bliivi ielikta, piezvani taksh klientam un uzprasi, galeejaa gadiijumaa noliec atpakalj mashiinaa... bet nee, aciimredzot kaads noleema ka jaaieliek savaa kabataa.
par brezmeem: saki textar ir tie labie? veel kaada ok kluchu firma ir, ja nu autoplusaa textaaru peexnji nau?
5252 motoram ar automaatu - 182 ls. tikai originaals esot,neorig neesot.
vispaar uz gogoljielas ir volvo veikalinsh, tel 722 81 40 - info ir no turienes.
veel - radiatoram apakshaa ir skjidruma izlaisshanas skruuve, vienam pazinjam tai skruuvei bliive bija pushu,un ar viss antifriizs izteceeja - paarbaudi visaadam gadiijumam.
peec graamatas ritenju skruuves nav jaamaina. ne jau no griestiem oficiaalos remonta manuaaljos tie ieteikumi tiek doti.
manis peec "uz-visu-taupiitaaji" var kaut ziepjuudeni liet bremzu sisteemaa bremzu skjidruma vietaa un nemainiit skidrumu pa 10 gadiem, bet nu - kaa jau teicu,katram savs. ar sho uzskatu ka diskusiju par to,vai bremzu diskus mainiit pie noteikta biezuma,vai braukt kameer diskaa gabals izluuzt,utt, var uzskatiit par izbeigtu
galugalaa taas skruuves maxaa 1.5 ls gab - 6 ls prieksh prieksheejo disku nomainjas. un taas skruuves tomeer tieshaa veidaa ietekmee droshiibu,turklaat katru gadu jau diskus nemaina, taadeelj, domaaju, shii nav iistaa vieta,kur ekonomeet...bet nu katram savs funktieris....
aber kur ir probleema pievilkt ritenjus ar 11 kgm? slinkumaa? nekaadas papildizmaksas jeb darbi tur klaat nenaak. toties "sduru" riktiigi pievelkot to skruuvi pec tam nebuut nav viegli pasham valjaa dabuut pie vajadziibas, da i disku itkaa var samest....
nu xz,kaukaada kvalitaates kontrole jau shamiem ir, jebkurus kjiiniizeru skaarda diskus jau vinji zem sava leiblja (volvo) netirgo.
bet nu paldies - pasuutiiju savam zimmerman pa 20 ls gab. jaagaida tik ilgi buus. bet nu zimmermans itkaa esot diezgan ok kvalitaate...
cerams uz atnaakshanas laiku laikapstaaklji uzlabosies,tad vareeshu ariidzan pats nomainiit, tem bolee uz to laiku no amazona haynes manuaaljiem jau buutu jaaatnaak - buus tik dinamometriskaa atsleega jaasameklee....
peec meenesha nostaaveeshanas staavvietaa volvim paraadiijushaas skanjas un megavibraacijas pie bremzeeshanas - laikam ruusa uzbruuk. cerams, nosmirgleesies - paprobeeshu shonedeelj veel pabraukaat un pabremzeet.
bet - pataustot priexeejo br disku atklaaju duezgan iespaidiigu izstraadi - pati diska aarmala juutami biezaaka par vidusdalju, biezums strauji samazinaas netaalu no pashas malas - laikam kolodku darbiibas zonas robezha.
aiz kam iezogas domas par disku nomainju driizumaa. ieksh mm abi priex diski - 104 ls. priex bremzu kluchi - veel 49 ls.
interesee,vai sameerojamas ar orig kvalitaates diski '93 volvim automaatam,estate ar b5252s ar ir dabonami, un ja jaa,kaadaa cenaa? un tas pats par bremzu kluchiem. ja par diskiem, dievs ar vinjiem, veel vareetu to summu izlikt, tad cena par kolodkaam imho ir nereaala vienkaarshi. iespaids, ka vinji taas kolodkas no platiina putekljiem razho,spriezhot peec cenas...
nu nezinu, varbuut man prasiibas par augstu - kautkaa biju domaajis,ka shajaa ne leetaakajaa servisaa,un veel offic diilerii, bez veco detalju atpakaljprasiishanas visu kas jaamaina nomainiis...
veel noshokeeja,ka atstaajot auto un atsleegas pretii neko neizdod - pie mums,ja klients suuda printeri pa 20 ls remontaa atstaaj,sajem kviiti,ka ir nodevis pie mums taadu un taadu devaisu. a tur - mashiinu par tuukstoshiem atstaaj,un pretii sanjem tik "mees jums zvaniisim"...
btw, kartera vent tiiriishana atgaazu daudzumu caur elljas ielieshanas korkji vizuaali nesamazinaaja. taapat dafiga daudz naak aaraa. kaadi varianti?
imho 1. - kautko iisti nav iztiiriijushi ?
2. - dzineejs taki meganodilis - neko nepadariisi.
nomeeriija kompresiju - starp 11 un 12 atm - itkaa daudzmaz ok priex taada noskreejiena,imho.
separators,raadaas,mainiits gan,un iepl kolektoram pat jauna bliive.
bet nu tas,ka pasham jaazvanaas un jaaintereseejas par remonta gaitu,utt ar diezkas imho nau. un gumija jauna buus jaapasuuta.
btw, ja kaadam ir lieka taa torx skruuve,ar ko stiprinaas priexeejaas durvs fiksators 850tajam, lai durvi neizlauztu, tas gals,kursh ar 1 skruuvi stiprinaas - labpraat to skruuvi nopirktu.
ar taadu sajeegu par auto labaak laikam uz servisu aizbraukt, nekaa kautko te taujaat...
es savukaart saveejo no MM servisa atpakalj dabuuju - pirmaa un peedeejaa reize,kad vinju servisaa biju.
ellju mainot ielieshanas korkja gumiju nav nomainiijushi,kaut arii manis pirktaa jaunaa atpakalj atdota netika, paskatiijaas piekari itkaa, bet uz papiira neko neuzrakstiija - nobeera tik mutiski,ka taada tur gumija esot iepliisusi,un kas tur veel.
ieshu nopirkshu lukturiiti,paluureeshos vai elljas separators tieshaam nomainiits, mosh to ar nav mainiijushi....
koroch,iespaidi kautkaa stipri nelabi no vinjiem....
Buus jaaiemeegina Archijs, kaut arii taalu pie vinja jaabrauc...
gribeeju uzjautaat, vai 850taa b5252s motoram ('93) tieshaam originaali ir paredzeetas 3elektrodu sveces?
shodien mainiiju sveces,un virsuu staaveeja labi pastraadaajushas 3elektrodnieces ar volvo uzrahtu uz izolatora.made in france 302 x 9146775 - cits nekas vinjaam virsuu nav raxtiits. nomainiiju ar ngk nr 12 BCPR6E - sitaas buus ok?
driiz buus pavasaris, jaasaak pamazaam skatiities uz diskiem priex vasaras.
mosh kaadam ir paardodami dzelzs vai lietie diski priex 93 gada 850 volvja ( 4 skruuves), jebshu kaads zin kur taadus var nopirkt,nedaargi, 15" ?
originaalajiem dzelziniekiem,ja nemaldos,iznesums ir 43 mm aiz kam ariidzan kautko liidziigu gribeetos, kaut tirgotaaji piedaavaa arii ar 35 un 38 mm iznesumiem....
izskruuveeju shodien bardacoku,un konstateeju,ka taa svirinja,kas naak uz motorinja vaarpstas ( gaisa recirkulaacija) ir salauzta.
pa cik no muusa motors pazvaniija,ka detaljas ienaakushaas ( separators kartera ventilaacijai, veel kkaads pulkjis ar cauruminjiem,un bliives),braucu pakalj. pie viena noleemu par salauzto svirinju uzjautaat,kaut un lukaas man,ka cena vinjai buus kosmiska, bet tavu briinuu - nedaudz zem 4 ls. panjeemu, tikko pieliku - taga taa klape virinaas.
buus tik jaapapeeta,kaapeec auksts gaiss naak.
iisteniibaa,kad piljiiju uz laukiem,pa panelja deflektoriem arii veess gaiss naaca,kaut salonaa bija daudzmaz silts.grozot airmix klokji gaisa skanja mainaas,taatad kaukas tur laikam virinaas iexaa..
apsildes klokjis bija staavoklii uz plkst "3", tb itkaa puusshana uz kaajaam un veejstiklu, bet pa centraalajiem deflektoriem tad taksh arii siltam gaisam jaanaak? temp raadiitaajs, kaa graamataa - pa vidu. nesaprotu, mosh uz peckas radiatora visaadi suudi samesti ( gaisa filtra uz salonu man nau, veelaak plaanoju ielikt)....?
buus kaukad jaapaskruuveejas tur un jaanoinspektee....
gribeeju par vienu neskaidriibu apjautaaties: kad nopirku,nolasiiju savam pepelacam kljuudu kodus.
no A7 kontakta ( meeraparaatu panelis)
man tika izdots kods 1-2-2 ( peec manaam graamataam "temperatuuras deveejs: paaraak garsh intervaals"
mosh kaads zin paskaidrot,kas taa pa fignju,un ko noziimee? dzineeja temp deveejs,jeb aizborta gaisa temp? un ko noziimee "garsh intervaals"? ko pasaakt?
man gan magjis augshaa, zem vija taa kabata. nu da labi.
btw, par taijotaam nepateikshu, bet mitsubishi galant no paarstraadaata papiira tiek razoti. viens man ar audi100 vienreiz pa slapju brugji no saana pakaljaa ielidoja - kapots "domikom",radiators pushu,uttp. audim ja neieskataas,vispaar nekas pamanaams nebija....
un ja nu runaajam par audi kvatraam ar 136 zs,kuras pa dubljiem lietus laikaa pat mazliet nospoleet var,ja stipri pacenshas - der pastiities sho video
sten.lv/... tyre killer.wmv
tur gan ir paari 300 zs,imho, bet riepas svilina labi