Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
draco 23.08.2010 18:24
draco 23.08.2010 9:43

i_edgars rakstīja: Draco - re ku Tev reālie grafiki no BeMeWe - izrēķini!

www.e90post.com/...

Tur ir gan griezes moments, gan jauda, pie visiem apgriezieniem.

klausies, tu tieshaam pilniigs degeneraats esi, jeb tik meistariigi izliecies? es ta zinu, kaa jaudu reekina, a ko tu a shitiem saviem pontiem gribi paraadiit? ka jaudas nosauc oraakuls, un apreekinaat vinjas nav iespeejams? jeb ko?

draco 22.08.2010 21:59

Slinkais rakstīja:

recluse rakstīja: Kā jau te rakstīja - VW Multivan 2.5 TDi. Pa bāni redzēts T4 pārvietojoties plūsmā ar tuaregu un jaguaru drusku virs 225 (pēc gps, spidometrs rādīja vairāk).

Bet virs 150Zs liekas tāda kompleksu lāpīšana, nomas opel vivaro 1.9 DTI ar 100Zs, 06.g. garais ar ~400kg kravas un pieciem normālas miesasbūves pieaugušajiem tika izspīdzināts 174 km/h pēc gps (bija divi dažādi navigatori, tomtoms rādīja 177 un spidometrs 184) nu bet laikam jau ģimenei ar bērniem tas ir par maz Starp citu, tas vivaro ir samērā ērts, 1500km dienā bez sāpošām ķermeņa daļām.

kopsh kura laika gimenes auto izveelas peec maksimalaa atruma??? vai jaudas??? taads mazgadiigo tiinju piegajiens. man liekas ka te vairaak vajadzeetu novereteet ietilpiibu, komfortu, dizainu, tehnisko pusi un uztureshanas izmaksas

tak palasi topika autora prasiibas

a taa - pilniigi tev piekriitu par izveeles kriteerijiem...

draco 22.08.2010 21:05

i_edgars rakstīja:

draco rakstīja:

Šī formula der tikai elektrodzinējiem! Paskaties reālos dzinēju grafikus benzīnniekam un dīzelim!

Kādi stulbeņi izrādās sēž tai BeMeWe konstruktoru birojā!!

www.e90post.com/...

Neviens nav mācījies fiziku!

Apskati kaut reizi dzīvē kādas ir iekšdedzes dzinēju jaudas - griezes momenta diagrammas!

www.google.lv/...

1. - nevajag redigeet reply taadaa veidaa, ka sanaak ka esmu teicis to marazmu, kas iisteniibaa naacis no tavas mutes.

2. pastaasti tad, kaa ieksdedzes dzineejiem reekina jaudu. piemeeram, kaada jauda pie 1100 apgriezuieniem ir audi 2.5 td?

no taam pat liikneem, uz kuraam tu taa atsaucies, tas elementaari reekinaas - vajag zinaat tik griezes momentu pie konkreetiem apgriezieniem, un jauda pie tiem pat apgriezieniem tiek izreekinaata 15 sekunzu laikaa.

draco 22.08.2010 9:20

i_edgars rakstīja: mociks, iesaku paskatīties uz Volvo pusi, kamēr ķīnieši nav satirsuši šo marku.

tad sanaaks vai nu uz "c" kategoriju, vai nu, visdriizaak, mazliet pamazs. vismaz man 850tais universaalis kljuvis par mazu. skatos tranziita virzienaa

PS man gan ir rupuciigs suns, kas volvii visu bagaazas nodaliijumu okupee

draco 22.08.2010 9:18

i_edgars rakstīja:

draco rakstīja:

msh rakstīja: Un man likās ka mašīnu uz priekšu kustina ņūtonmetri ne zirgspēki...

njuutonmetri x apgriezieni = zirgspeeki. marsh atpakalj uz skolu!

Šī formula der tikai elektrodzinējiem! Paskaties reālos dzinēju grafikus benzīnniekam un dīzelim!

shii formula der dajebkam, kas griezhas. raadaas, tu vispaar fiziku bastoji tik ciitiigi, ka pat pamatsajeegas par fizisko pasaului tev nav pie katriem dotajiem apgriezieniem jauda = apgriezieni x griezes moments.

draco 22.08.2010 8:43

visadi voyageri ir maziemm kurmjiem

iists dzigits izveelas garo, augsto sprinteri. tur i 5 beerni satilps, i gulta ar baldahiinu, baars, tv, uttp....

draco 21.08.2010 20:14

msh rakstīja: Un man likās ka mašīnu uz priekšu kustina ņūtonmetri ne zirgspēki...

njuutonmetri x apgriezieni = zirgspeeki. marsh atpakalj uz skolu!

2 autors: a nafig tie zirgspeeki?

lai krutaak "atvilkt" vareetu? viens speeciigs personaazs dazus gadus atpakalj pie baltezera taa atvilka. ar labiem panaakumiem - pats, sieva, un abi beerni - kapseetaa taga dziivo...

draco 19.08.2010 21:52

auto aizveejaa? kaarteejaaa luuzeriskaa kuinja aaziem, kuriem nav ko dariit :

PS tieshaam nevar neko sakariigu atrast, ar ko nodarboties? kautvai daarzu izraveet, malku saskaldiit... visaadus marazmus tik izgudro, to kas vairaak makburgerus 5 minuutees apriis, to kas aatraakno klints juuraa iekritiis, to kursh aatraak papeldeet var, kad vinju ar ap vidukli apaakjeetaa snjoree kuteris velk. marazma pasaule.

draco 15.08.2010 12:42

paskaidro, kaads vispaar sakars elljas mainjas intervaaliem ieksdedzes dzineejam ar rotora tinumu izturiibu elektrodzineejam. citaad man galiigi nepielec. laikam prikols no cikla "pa ielu gaaja tante un smeekeeja belomoru - a cik teeta motovelasipeedam spiediens prieksheejaa ritenii?"

koroch, kaa teica viens paziistams frukts: "когда вы говорите - такое ощущение, что вы бредите..."

draco 15.08.2010 10:34

Sretsked rakstīja:

draco rakstīja: nezinu, par kaadu "nevienu" ir runa, bet es granadas 2.8i v6 cologni reguleeri liidz 6.5 -7 krpm griezu savaa laikaa. i nekas generatoram neizjuka.

Cik ilgi turēji tos 7 trpm apgriezienus?

namekaesh, ja es pedaali griidaa pa 5 minuuteem tureetu, gengeris izjuktu aatraak par dzineeju? citaad man nekaadiigi nepielec, ko tu ar to visu teikt gribi - tu tak laikam skolu ne tikai no aarpuses buusi redzeejis, un kautkaada sajeega par centrbeedzes speekiem, un to darbiibas veidu tev ir? nu vot, tie speeki nekuja atkariibaa no laika nemainaas - ja tev rotors ir normaali nopakots, lai tur nekaadu nobiizu nebuutu, poh cik tu vinju griez uz 15 krpm - desmit sekundes vai desmit minuutes. a ja tinumu nobiide notiek - tad tas viss taapat izjuks, pat ja tu 15 krpm pieljauj tikai sesijaas pa 0.7 sekundeem - vienkaarshi mazliet jaapagaida buus, bet izjukshana notiksies - nekur no taa neaiziesi.

draco 15.08.2010 10:18

un par tiem maksimaalajiem - jau pieveersu uzmaniibu - ja 15k maksimaalie ir pieljaujami, tad 12 - 13 000 jaabuut normaaliem ilglaiciigiem darba apgriezieniem imho.

draco 15.08.2010 10:17

nezinu, par kaadu "nevienu" ir runa, bet es granadas 2.8i v6 cologni reguleeri liidz 6.5 -7 krpm griezu savaa laikaa. i nekas generatoram neizjuka. viens motors gan pajuka, bet tur driizaak liikrokaini remonteetaaji bij pie vainas - peec visa spriezhot viena klanja apaksheejaa gala vienas puses skruuve bij saakusi skruuveeties valjaa...

draco 14.08.2010 21:22

Максимальная частота вращения ротора

15000 об/мин

www.auto-rm.ru/...

draco 14.08.2010 21:20

Crankshaft: nbekas tur nespraags. dies ar tiem krievu agregaatiem, atminjas par kuriem tevi tik ljoti nomoka, bet manaa graamataa par eskortiem bijaviras 10k apgriezieniekm noraadiita gjeneratora max hjauda. maajaas man arii restaureets granadas gengeris divsiksnu meetaajas - dzensisknas skiivja diametrs jamam vismaz 2x mazaaks par klokjenes skiivja diametru.

draco 13.08.2010 21:41

ru.wikipedia.org/... ;еханический_редуктор

draco 13.08.2010 19:29

ko ta reduktiori vispaar dara? meditee, vai?

par pastaaviigiem apgriezieniem gjeneratoriem - tas vairaak aktuaali mainstraavas generatoriem - gan sinhronajiem, gan asinhronajiem - ja izejaa grinbaas +/- noteiktu frekvenci dabuut. ja frekvence poh, ta apgriezienus var varieet kaa labpatiikas, cik saprotu...

auto gengeri ir triisfaazu, bet ar diozu bloku, t i izejaa ir liidzstraava, taa ka apgriezieni +/- poh, ja neskaita apgriezienu apgabala optimumu pilnas jaudas nocelshanai - atkariiigs no daudziem faktoriem. autogeneratoriem max jaudu noraada, ja nemaldos, pie kautkaadiem padsmit tuukstosh apgr/min.

draco 13.08.2010 15:46

WALA rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Juus te, zeeni, neesat redzeejushi normaalu gjeneratoru! Jebkursh gjenerators starta briidii izmanto paarpalikusho magneetismu, ne plakano bateriju vai veel kaut ko. Protams, ja magneetisms zudis, to var atjaunot ar bateriju. ...

No tā magnētisma auto ģeneratorā nepaliek ne sūda pāri, man kā 1990 gada koyotam aķis palika sauss koyots pat ar trosi vairs nebija ievelkams. Uzlādēja aķi - viss štokos.

apgriezieni pa mazu bij. man vienreiz taada pat fignja bija, bet kad dzineejs liidz kautkaadiem 5000+ rpm iegriezaas, gjengjeris saaka dot aaraa elektriibu. tas paliekoshais magneetisms tomeer baigi mazs, un lai dabuutu kautkaadu sprieguma impulsu, ar kuru pietiktu lai tablete ierosmes tinumaa hotj kautko var iedot, vajag palielus apgriezienus, peec manas pieredzes. toties taalaak process iet laviinveidiigi - pieaugums ir ljoti aatrs un sekunzu laikaa gengeris jau straadaa ar pilnu jaudu.

draco 12.08.2010 22:12

stirlings rulz. nesaprotu tik, kaapeec jamos ruupnieciskos meerogos nerazo:

en.wikipedia.org/...

www.stirlingengine.com/...

uzliec taadu uz kraasns, un jams uz temperatuuru starpiibas reekina dod aaraa mehaanisko energiju. sakombineet taadu ar siltuumsuukni maajas apkurei vispaar buutu haljava - kurini mazu burzuiku, stirlings griezh kompresoru siltumsuuknim - un leeti, da i neatkariigi no latvenergo...

draco 11.08.2010 21:32

mazliet marazmiski ir pie aprobezotiem, un tem bolee, pasrazojamiem elektroresursiem, izmantot elektrosuuknjus cirkulaacijai, un uudens sildiishanai. cirkulaacijai labaak projekteet sisteemu ar pashcirkulaaciju, jeb piejuugt tur aareejaas sadedzes dzineeju - mle, mazliet piemirsies to labo dzineeju nosaukums. sildiishanai ir saule un malka. vai gaaze na krainjak. no akjiem barojoties uudeni ar elektriibu vaariit var izdomaat tikai kliinisks idiots, imho.

draco 11.08.2010 21:23

aga. granadaam taa pat ruuseeshanas kaite. bet gra man kautkaa labaak tomeer patiik, no senatnes, droshuma, utp viedokljiem skatoties. a ja nu tomeer ciiniities ar ruusu, ta jaanjem imho tranziits - tie, kas liidz 2000 gadam esot sameeraa ok ar ilgmuuzhiibu, i diizelji tur ok, un tiiri mehaaniskie veel atrodami, un vietas dofuiga, un celtspeeja liidz 1.7 tonnaam, un pakalpiedzinja. koroch, tranziiti rulz saliidzinoshi. a taa, cinkots kuzovs tomeer baigais atvieglojums peec necinkotiem. bija man eskortds, tur regulaara kauja ar ruusu notikaas, un gala un uzvaras nebij redzams. a kaa 850to volvi nopirku - saakaas atpuuta - pat pliks metaals nekuja tur neruus, par ciinjaam ar koroziju var aizmirst un guleet un suukt alu taa vietaa, lai ar otu, smilspapiiru un buvanolu vaiga sviedros ciiniitos...

draco 11.08.2010 9:12

tas tuksnesii? shitie vecie itkaa necinkoti bij?

draco 10.08.2010 21:36

es jau saku - dinamika, vismaz variantaa ar automaatu - nekaada. bet no otras puses - tas neprovocee aktiivu / agresiivu braukshanu. vairaak mieriigs stils ieietaas ar taadu braucot... iisteniibaa tas ar bij viens no iemeliem kaapeec taadu peec eskorta rs turbo njeemu.

draco 10.08.2010 20:57

sarashkins rakstīja:

Man ir doma perspektīvā iegādāt otru auto - tādu praktiskāku, palielāku - no Volvo patreiz domas apstājas pie 850. vai V70. Skaidrs, ka jāskatās uz palielākiem vienkāršiem benzīna motoriem, kam vēl varētu būt pietiekami resursa atlicis, domāju par 2.5 10V. Kādi vēl apsvērumi?

es jau skatiitos 850to ap 96 - 97 gadu - td, kad vinjiem kaareiz naaca tie audi 5katlu turbodiizelji. radiniekam ir v70 ar taadu diizeli - iet sameeraa zveeriigi prieksh diizelja.

par tiem resursatlikumiem vispaar un 2.5 10v ( b5252s dzineejs) kopumaa - a kaa tu noteiksi patieso noskreejienu? mums ja man liekas, katrs otrais auto lv ir ar krutiitu noskreejienu. pasham ir 850tais a shaadu 2.5 140 hp dzineeju, un 340 tkm noskreejienu - izskataas ka originaals, jo vadiibas bloks ar kodiem nosauc taadu pat noskreejienu, kaa odometraa... nu, raadaas ka kaadi 450 - 500 tkm vismaz vinjam resurss vareetu buut, ja skataas patreizeejo staavokli. bet ar automaatu jams varen kuutrs - tas turbodiesels blakaam vinjam ir kaa f1...

draco 10.08.2010 11:00

Sretsked rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Tu auto remontēšanai pērc vai braukšanai??

Man pagaidām nav liekas naudas, lai pirktu jaunu auto katru reizi kad iepriekšējam beidzas garantija. Reiz visi noveco un pienāksies remontēt. Starteri Skorpim es varu izņemt un ielikt sētmalē pa 10 min bez bedres vai pacēlāja, bet izslavētajam Audi divatā vismaz pusdiena - ideāls vāģis servisu uzturēšanai.

Es pērku ērtu auto, nevis lai palielītos kaimiņiem ar jaunu (tas nekas ka sūdīgu).

Tātad vecs skorpis ir labs un ērts, jauns audi vai jauns fords ir sūds

*******. Bet atzīt,ka nepērk jaunu tikai tāpēc,ka nav naudas, nevar Da bļin, tas ka ir mazāk naudas, nav negods bet tad ******* vismaz.

nu ja, nuja. visi kam nav chornaja beha un adidas treniki ir luuzeri!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti