TheGirL rakstīja: www.tvnet.lv/...
nu, kurš braux
galiigi nesaista.
TheGirL rakstīja: www.tvnet.lv/...
nu, kurš braux
galiigi nesaista.
Yonas, teikshu tev skaidri un gaishi - izēd d'i.r.su! ![]()
![]()
![]()
Yonas rakstīja:
WALA rakstīja: Veel ja noslaapeesi ir iespeeja ieraut uudeni arii motoraa piem. ja izpuuteejs arii atrodas zem uudens.
Un kāds pārdabisks spēks tad pierautu pilnu izpūtēju ar ūdeni? Viņš var tikai lēnām piesmelties līdz peļļkes līmenim, bet lai piesmeltu motoru, haubei jābūt gandrīz zem ūdens.;
mulkjibas, nemaz daudz nevajag. atliek saraut ieksha filtra kastee un chau rasma... ![]()
Es nesaprotu ka var iebraukt tik dziljaa peljkjee??? ![]()
![]()
![]()
Uggga rakstīja: Iesakiet kādu labu auto elektriķi. Vēlams, lai varētu maksāt ar pārskaitījumu un nebūtu dīleru izcenojumu.
naudu gribi atmazgaat? ![]()
![]()
![]()
Roneens: kas tev taa pa imrezu ir?
Marchiks_ rakstīja: Un stūres reika subāram nav regulējama, jāmaina sborā. Cenas sākot no 400 Ls (imprezai) līdz
kadu hu.i.n.j.u tu te dzen! ![]()
nu tak jaskatas konkretais auto. visiem jau nav ta galjimaa piekare, ir arii ar parasto. shaja gadijuma es noteikti izveletos outbacku, jo tas ir daudz izsturigaks un pamatigaks.
ibio rakstīja:
shearer rakstīja:
Gnoms rakstīja:
shearer rakstīja:
nunu, nevajag tik! Leetaa gala Canoni ir labaakie starp budzheta kameraam. Palasi dajebkurus testus!
šīri, es saprotu, ka tu visu stipri personificē, bet es vienkārši pastāstu ar ko esmu saskāries... es netaisos iegrimt aplamā strīdā, ka tam aparātam labāk zibspuldze strādā, tam baltās krāsas balanss ar kurbuli regulējas, bet tas aparāts ir sūds tikai tāpēc vien, ka tev tāds ir...
es neko nepersonificeeju. bet tu gan esi baigais lohs
šīri tu toč neesi normāls.
jautājums bija kādus fočikus lietojat. mēs padalamies info, bet tu tik brēc canon, canon!!!
tieši 'tpat ir kad ir runa par auto - tur tev ir tikai subaru.
P.S. canon ir sūds, un tu arī
ej labaak metini savam suuda renim izpuuteeju. ![]()
![]()
![]()
Gnoms rakstīja:
shearer rakstīja:
nunu, nevajag tik! Leetaa gala Canoni ir labaakie starp budzheta kameraam. Palasi dajebkurus testus!
šīri, es saprotu, ka tu visu stipri personificē, bet es vienkārši pastāstu ar ko esmu saskāries... es netaisos iegrimt aplamā strīdā, ka tam aparātam labāk zibspuldze strādā, tam baltās krāsas balanss ar kurbuli regulējas, bet tas aparāts ir sūds tikai tāpēc vien, ka tev tāds ir...
es neko nepersonificeeju. bet tu gan esi baigais lohs ![]()
![]()
![]()
Agnia rakstīja:
316i rakstīja:
Agnia rakstīja: Es autora vietā ņemtu to POwerShotu A620 Pašai man ir A610 un esmu ļoti apmierināta.
Es vēl iepirku maciņu un lādētāju ar četrām 2500 baterijām + komplektā nāca līdzi lādētājs mašīnā. Es neieteiktu ņemt jau ar aķīti Baterijas tomēr nopirksi jebkurā bodē, bet aķīti neuzlādēsi jebkurā bodē vai laikā Es biju ielikusi savējām 4 vislētākās baterijas. Vienai palielai fotosesijai pietika un pat pāri palika
protams, vislaabaak ieteikt to kas pasham jau ir...
No sākuma vajag opreģelista, ko viņš fotogrāfēs. Manām vajadzībām pietiek ar to pašu PowerShot A610. Citam atkal vajag Canon Eos 300D.
Tā ka, ja nebūs baigā māksla un naudas pelnīšana ar fotogrāfēšanu, uzskatu, ka nevajag neko krutu.
Es gan njemtu A700. Tam ir 6X zooms. Man pasham ir A510 jau divus gadus un bez problemam. Vienigi pietrukst aatraa procha, kas ir taveejam A610 un tadelj tavs noteikti bildes apstrada nedaudz aatrak. Shitie A serijas Powershoti ir labi aparaati par labu cenu.
Gnoms rakstīja: Pašam ļoti labs ziepjutrauks - Sony DSC H-1 (man patīk), darbā Canon EOS D60...
ne vienam, ne otram neizmantoju visu ko viņi piedāvā...
Par lētā gala Canoniem - poveršotiem neesmu dzirdējis neko labu un serviss vienk;arši riebīgs... kā jau te teica par 2 mēnešu un ilgāku garantijas remontu... čoms paņēma 70, laikam, pēc garantijas samainīja (stipri ilgs triperis bija), kā beidzās garantija atkal notika kas tāds, ka lētāk bija nopirkt kaut kādu citu...
vēl Fuji esot labi...
nunu, nevajag tik! Leetaa gala Canoni ir labaakie starp budzheta kameraam. Palasi dajebkurus testus!
apsveicu, tizlums prasa upurus ![]()
![]()
![]()
anonimikis rakstīja: tevi ar vajag anulēt?
nezhvanksti jefinj ![]()
loshi ![]()
![]()
ka mani uzjautrina shitais bazars par anuleeshanu utt ![]()
![]()
![]()
Marchiks_ rakstīja: miskaste, ne auto
shrots, bet labaaks par typ85quattro ![]()
nomiks rakstīja:
Marchiks_ rakstīja: Man gan liekas, ka tie visi patēriņi ir plika dir.ana. Kā gan ir jāsēņo, lai tādos iekļautos
1) jāievēro ceļu satiksmes noteikumu normas;
2) nepakļauties masu psihozei, tobiš bara instinktam;
Lai to varētu izdarīt, ir nepieciešams izbraukt kādu pusstundu ātrāk nevis pēdējā brīdī vai pat vēl ļaunāk - nokavējot pēdējo izbraukšanas brīdi!
1) nezinu bet man jau liekas ka tas nemaz nav iespejams
2) vienmerigu satiksmes plusmu tu sauc par masu psihozi?
hehe. labs
Tusis rakstīja:
Mansell rakstīja:
Tusis rakstīja:
ar ekotekiem ir gruutaak, motori nav tik izturiigi un arii ar daljaam ir pashvaki.
Varētu nedaudz sīkāk? Es 3 gadus braucu ar Opel Astra 1994.g. 1,8 16v 125 hp Ecotec, un neredzu iemeslu uztraukumiem. Ar kurām daļām tad ir pašvaki? Šo 3 gadu laikā ieguldījumi auto remontā ir apm 400 Ls.
Viss mans teksts ir jaauztver saistiibaa ar autosportu/tuningu, protams ielas braukshana ir pavisam cita runa. Autosportaa ekotekus praktiski nelieto!
Es jau to tā arī uztveru. Man interesē Tavs viedoklis konkrēti par jautājumu: 1, kādā ziņā motori nav tik izturīgi (kas konkrēti); 2. Ar kurām daļām ir pašvaki?
Lietā tā, ka mana mašīna netiek izmantota tikai ielas braukšanai. Tā tiek ekspluatēta diezgan skarbos apstākļos, t.sk. ir braukusi gan kā "zaļā" mašīna rallijā, gan kā "0", gan regulāri "Brīvkalnos".
Gribētos vienk. zināt no spečukiem, ar ko man jārēķinās nākotnē un ar ko atšķiras 16v Ecotec no vienk. 16v.
ar recirkulacijas varsta klatbutni. ar nodilushiem eljas gredzeniem un palielu eljas paterinju. diemzhel pirmajiem ekotekiem ta ir problema.
Kindzulis rakstīja: panjem GPS un vnk paskaties
kluudas spidometraa ir standartaa... 5-9km/h gljuks i bijis visiem auto kas skatiiti uz subj.
ari noveroju. kad braucu uz frichiem spidometrs radija pa kadi 8km/h lielaku atrumu.
skutais rakstīja: HELP! Vai var njemt: 2. 0, 16V, 150 Zs, 210 Nm, 1995gada. ????? Vienkaarshi vai motoram nav baigie nikji stikji?!?!?!?!?
ss.ss.lv/...
p.s. saprotu ka opelis ir opelis, bet tomeer... Luudzu izteikties kam ir pieredze ar taadu liidziigu auto!
shito var njemt, shitas ir labais un galvenais ka nav ecotecs. bet nu cena ta nav no tam krutakajam un aprikojums ari suks vairak vai mazak...
Karluco rakstīja: Nu, nez, manam Mercedes dizelim pat ziema pecka saka sildit dazu minusu laikaaa - no Sarkandaugavas lidz centram - pusceljaa, Hondai Accordam benzinam - pie Skonto stadiona.
Drizak taa konstruktiva nepilniiba. Italju auto drosi vien neiesilst vispaar
3) Man ir AC, tāpēc mikroklimats ir OK. Vienīgi martā pēc ārā pie mīnus 10 grādiem pavadītas nakts auto iesila ilgi, bet nu to var izskaidrot ar to, ka mašīna ar dīzeļmotoru;
4) Manējam dzinēja darba temperatūra turas 85-90 grādu līmenī;
5) Lietus laikā man palīdz AC, logi neaizsvīst;
6) Neviena spuldzīte līdz 7241 km nobraukumam vēl nav izdegusi;
7) Pirmā apkope manējam vēl nav pienākusi, bet iekš Auto-Bild bija nesen rakstīts, ka 1,7 CDTI modelim apkope pie 15 tūkst.km nobraukuma maksā 55 latus, bet pie 30 tūkst.km nobraukuma - 95 latus.
pats tu esi konstruktiva nepilniba
panjem nebraucot padarbini uz vietas, redzesi cik tad ilgi pechka nesildiis...
Andreass rakstīja:
Man sanaak 1300-1500 un es iipasi nedomaaju vai auto apeeda 15 vai 17 litrus uz simta.
jaa nu tu gan esi krutais. gribeji pazimeties ka tevs shrots baigi daudz rij? ![]()
![]()
Vai nauda var visu? Nē! VWfans var visu! ![]()
![]()
![]()
Master_D rakstīja: vošem sūts tā meriva.
topik gofno, aftar mudak
muahahahahaa!!! ![]()
![]()
![]()
italis rakstīja:
raivo77 rakstīja: Nu labi. Nesaku ka dizainiski salons buutu negliits. Tas ir pieskanjots auto aareejam dizainam un interesants pat (kaa nekaa Pininfarinas skola). Bet vienmeer esmu uzskatiijis, ka shim Pininfarinas konceptam nepaveicaas ar to, ka iegaadaajaas vinju Fiat un saaka razhot zem FIAT ziimes. Un salonaa man nepatika taa kvalitaate nevis izskats. Nuu, protams ka nestaigaaju apkaart un nekladzinu to vienaa laidaa, varbuut vienkaarshi eksemplaaram ko es savulaik skatiiju viss salons bija smagaa kondiicijaa. Seedeklji kaut aadas, bet jau sabruzhaati, plastmasa panelim visleetaakaa kaada vien var buut , pat saulesshirmiishiem jau paarklaajums atliimeejies. Taa mashiiniite bija 1999.gada, a skatiiju ta sho 2002.gadaa. Veelreiz saku, ka modelis ir ljoti smuks, tikai vinju dereeja kaadai citai kompaanijai razhot.
Nu vispar tas ir Krisa Bengla garadarbs un tikai Pininu salons. Bet vaina drīzāk ir exemplarā, jo reali 90% Latvija esošas Coupe ir vēl pirmsrestailinga(ar kvadrataino restīti priekša un prastu digitālo clocku salonā. ) Nav retums nodzeltejuši lukturu stikli, izbalējušas drošības jostu fiksacijas sarkanās plastmasiņas utt. Arī ādas salons, kas nez kapēc tiek uztverts ka baigais luksus nav labakaja kondīcijā. Un TAS viss tikai TĀPĒC, ka auto netiek uzturēts...
nevis netiek uztureets, bet kvalitaate tiem coupe sako. tie lukturi tadi paliek pashi no sevis un tur neko "kopt" nevar. pieljauju, ka kartejais braakjis, lukturos nokljust uudens un iemetaas kautkaada seene...