Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
osscar 22.01.2018 22:13

Pajero ar sanak pa to naudu...bet jaunie padzero vairs nav tik bezceļīgi...pamatā viņiem ir rwd un speciāli jāieslēdz 4wd. 3.2 dīzelis ir ok, bet ēdelīgs pilsētā 13-14...uz trases 10. Jaskatās vai bāka nerūsē...

osscar 22.01.2018 22:08

Dīzelis subaru tev sanāks tikai riskantais kuram lūzt kloķenes..jāņem jaunāks...liekas 13 vai 14 gada.čomam ir tāds - no nulles līdz 250k...tikai dpf izgriezts...tā viss ok.

osscar 22.01.2018 21:49

Santa fe pirku at2 grabber...75x225x16..80eur jaunas

Subaru lassa competus 65x215x16...70 eur gab

Jā..ja brauc ar luksus sedanu..būs izbīlis,bet man copei un atpūtai dabā tas netraucē.

Nav nekads kosmoss

osscar 22.01.2018 21:46

Santa fe man ir 7 gadus.dzinejs2.7 v6 karba viss ok. Nobraukts ap 140k manās rokās..galvenās izmaksa degviela.labots - kondiškas un karbas radiatori, pakaļas bukses.viens gultnis. Abs devējs .hadene prasta.tur nav ko mainīt.maucu pa sliedēm,bedrēm neatmetoties...hadenē ļoti maz kas mainīts ...izņemot augstāk minēto nekas cits.

Subars tikai biku vairāk par gadu...grūti teikt...nopērkot tika samainītas visas eļļas -reduktoros,kārba,sajūga stipreklim, stūres stipreklim, kluči, bremžu diski visi jauni, poly bukses,siksna,sveces,...tur uzreiz noperkot 1.5k tika ielikti...tas arī viss.subaru ir dinamiskāks un vieglāks..

Kā jau šķibajiem...tika biku rūsiņš salabots...

osscar 22.01.2018 21:32

Tieši tā...bet nevis part time...bet automatic awd. Part time ir uazikiem un citiem īstiem bezceļniekiem.

Subaru parasti manuālajam kārbām ir full time awd.

Santa fe beidza uzstādīt full time 2006. gadā.santafe un vecakiem subaru mēdz būt lsd diffs aizmugurē.

Tie nav bezceļu auto, bet ar parupjām riepām var iebraukt visur. Vismaz es noracies neesmu ja brauc ar galvu-weekendā visu lilastes mežu izbraucu meklējot labākās slidošanas vietas ezeros.subaru klīrenss ir augstāks kā santa fe. Man ir gan bubārs gan santa, abi full time awd+ man uz abiem ir lielāka izmēra riepas - līdz ar ko vēl pāris cm klīrenss lielāks.

osscar 21.01.2018 21:41

Ko tev dod riepas datums? Neko...cits uzliek uz skati citas riepas jo piem. ir diski uz flančiem..vai nestandarta riepas.vai man piem .uz viena auto ir 5g.vecas riepas bet protektors dziļāks...kā dažām jaunām.es nopērku jaunas un braucu 100 000km kā ražotājs garantē...parasti 6 gados nobraucu komplektu..

osscar 21.01.2018 21:24

Sonate ir loti uzticams.nezinu par diesel.bet beņdža...2.0 lidz 250k no nulles tikai viens atbalsta gultnis un jauni pakaļas bremžu supporti.Mazos gabalos beņdža labāk būs - ātrāk silst.protams ja ziema nav kā šogad.vienīgais mīnuss..nav universāla versija..

osscar 14.01.2018 20:50

Gan jau ka dīzelis....

osscar 14.01.2018 20:49

Inho skaidrs, ka gāze piebeidza to motoru...

osscar 14.01.2018 17:54

Ar accordu jau ar 16 niekiem jābremzē pirms katra pumpaka vai sliedēm....ar 17niekiem vispār bauda būs braukt...

osscar 05.01.2018 23:03

imho tur ir kapi:

Lūk manu veco beņas kapsētu rādītāji ( gāze nav)

2.0t ar 300k nobraukumu:

CO (%): 0.04

HC (ppm): 43

2,7V6 - ar 250K reālo manu nobraukumu:

CO (%): 0.08

CO paaugst.(%): 0.09

HC (ppm): 35

nekad mūžā neesmu nevienam auto katalizatoru mainījis...

osscar 05.01.2018 10:14

nu kāda tur salda cena ? awd sākas no 25k eur un tikai pieejami manuāli un kūpošie dīzeļi... turbo bendža ar vismaz 160 zs netiek piedāvāta 4wd versijā. tas pats par a/t.

osscar 30.12.2017 22:57

Sadeguši vārsti ..gāzītes bonuss

osscar 28.12.2017 11:47

kaut kā neatceros, ka volvo būt full time awd un starp asu bloķis lai tas nolektu no ruļļiem...

osscar 26.12.2017 22:05

Protams, kāds var izvēlēties sliktāku metālu, mazāku diametru etc..es runāju par teoriju..

osscar 26.12.2017 21:27

opozītmotoru pluss ir kompaktā konstrukcija un zemais smaguma centrs. Protams sveču nomaiņa būs grūtāka/neērtāka. Vēl cika saprotu - kloķene ir īsāka un līdz ar ko tā var turēt daudz lielākas slodzes. Papildus tam arī vibrācijas ir mazākas.Pie mīnusiem - 2 galvas - nevienmērīga dzese.

osscar 18.12.2017 16:58

es nezinu vai ir kāds izteikts līderis, bet manuprāt galvenās lietas:

variatori - pamatā visiem ražotājiem sucks;

Robot kārbas - tas pats;

Pāreja uz lieliem riteņu diametriem LV ceļiem - sucks + nav rezerves rati;

Daudziem jaunajiem nepamatoti sarežģīti tehniskie risinājumi ar mērķi sadārdzināt apkopi - bmw, audi, volvo modeļi kuriem piem. ķēde ir aiz ātrumkārbas - jāceļ motors lai nomainītu ķēdi.

Tāpat mazmotoru mode ar mazu resursu un daudz zs...salīdzinoši.

Pārlieku lielā aizraušanās ar gudru elektroniku - adaptāciju etc - pat sīks defekts padara auto nebraucamu un jābrauc pie dīlera datora...

osscar 07.12.2017 22:51

Man par lexus hibrīdiem viedoklis ir- pontu auto...jo paziņam bija jauns rx hibrīds no salona un lietošanas instrukcijā rakstīts ka pa grunts ceļiem aizliegts braukt...tīrs pilsētas parketnieks...pabrauca biku un nopirka jaunu pajero.

osscar 06.12.2017 14:54

Nu sorry man likas piec faila nosaukuma ka tas ir service manuālis. Viss ok.

osscar 02.12.2017 15:55

Autore tak prasa user manuāli ne jau service...bet nu saprotu ka xc60 netiks pirkts jo nopirkts ugly juke

osscar 27.11.2017 18:35

Ja pareizi atceros uz šo bija kaut kāds atsaukms....kaut ko nippons savulaik mainīja tā ietvaros....

osscar 27.11.2017 17:54

Nu jā..10sek līdz 100 jau nu zvērīga dinamika

osscar 15.11.2017 17:16

Sprauslas jaunas ap 800 eur/gab .ja pareizi atceros.mērītājs ap 200...kam zem 100k nosprāga..pa garantiju mainīja mērītāju...

osscar 15.11.2017 17:14

Aha, gan jau pēc garantijas beigām propanizēs džezu.tad rezerves ripulis būs jaurauj no grabažnieka laukā tāpat

osscar 15.11.2017 16:31

iepriekšējā darbā 1,6 6tajiem dīzeļ golpiem lielākajai daļai pie. 100k sāka izbeigties gaisa masas mērītāji un sprauslas....jaunas maksā kosmosu protams.cerams 7. velk ilgāk..

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti