2017 fiat punto uzstadija antirekordu - 0 zvaigznes
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
2017 fiat punto uzstadija antirekordu - 0 zvaigznes
euroncap vairs īsti nav nekāds rādītājs, jo punktus dod par visādiem vipendroniem. Pirms 20 gadiem tas puntelis būtu dabūjis vismaz 3 vai 4 zvaigznes - tagad nulle, jo visādi knibuļi, un pīkstuļi par kuriem tas tests dod punktus, un puse no baloniem ir papildaprīkojums.
Pirms 100 gadiem vispar butu dabujis 1000 punktus, secinajums - idealais auto kurs del kirzakcilveku sazverestibas nav pienacigi novertets. Ka var novertet 1000 punktu auto ar 0 zvaigznem?? Kauns!
Ar tavu otro golfu tads pats stasts!
Nefilosofē. Euroncap ir devis vienu labu devumu - virsbūves ir palikušas stingrākas, un tas ir galvenais - bet tagad cenšas padarīt mašīnas dārgākas, šādā veidā mudinot visādus grabuļus likt iekšā jau standartā. Vidējas vai labas komplektācijas puntelis noteikti būtu izcēlis tās 4 zvaigznes bez jebkādām virsbūves izmaiņam, tik vien ka daži pūšļi un daži elektroniski nieki klāt - tas ir nopietni?
Un tavi pasa posti ir nopietni vai tu pieduries? Vienkarsi nekomente, ludzu, jo tavi komentari ir vienkarsi tupi. Ir acimredzams, ka tu visus auto salidzini ar savu perfekto otro golfu. Nevienu normalu cilveku sis bezjedzigais salidzinajums, un attiecigi tavas domas par jaunajiem auto, neinterese.
Tev ir diezgan pareizs nicks - ir jābūt ar nepilnu rubuli, vai arī apreibinošu vielu iespaidā, lai šajā tofikā izdotos no pirksta izzīst ka es kaut ko ar otro golfu salīdzinot...
Šmurgulis brauc augumā,laikam sen nav ņuņņājis.
pa seju diezgan regulaari atraujos!! treninos!! kad pats peedeejo reizi dabuuji?
Šis ir diezgan šokējoši, jo 2006. gada Grande variants, kas ir 1:1 ar šo ir 5 zvaigznes. Ko viņi tagad ir sajājuši? Un tehniski pirmā paaudze ir ļoti, ļoti laba.
Varu arī priekš tevis vēlreiz atkārtot - tests dod punktus par vipendroniem - pīkstuļiem, baloniem, vēl šo to - un atšķirībā no sestā gada, kad pietika lai mašīna normāli izturētu šķīlienu lai dabūtu labu ciparu, tagad vēl papildus vajag lai bāzītē mašīnai nāktu noteikts vipendronu klāsts. Puntelim vismaz daļa no tiem vipendroniem nāk papildaprīkojumā, rezultātā nulle zvaigznes un mašīna iemesta vienā katlā ar tādiem brīnumiem kā tur tas cherry dažus gadus atpakaļ, kas šķīlās kā žigulis.
Tev pilnīga taisnība.
Raksts:
m.delfi.lv/auto/article.php?id=49545255
"Tomēr itāliešu hečbekam nav papildu drošības sistēmu, piemēram, brīdinājuma signāla par drošības jostu nepiesprādzēšanu un brīdinājuma par braukšanas ātruma pārsniegšanu. Saskaņā ar "EuroNCAP" noteikumiem, augstu atzīmi automobilis bez šādām drošības sistēmām saņemt nevar."
Lūdzu, šķīlienu izturēsi labāk par citu auto, bet nebūs kaut kādu brīdinājuma signālu par drošības jostām - un iepūt...
Bezcerīga cīņa. Drīz visām mašīnām būs 0 zvaigznes, ja saprotam, ko šis zvaigznes nozīmē. Zvaigznes apzīmē mašīnas spēju "dzēst" vadītāju tupumu. Diemžēl tehnoloģijas šajā konkurencē ir lēnāk progresējošais elements.
Pa lielam jau tās tehnoloģijas ir veicinošais aspekts - veicina izklaidību, neuzmanību, iedrošina braukt tādus, kas braukt nemāk utt. Reku piemēram sliņķu kārba, tomāts - pilns internets ar viģikiem, kur vadītājs sajauc pedāļus un iebrauc veikalā vai nones gājējus - a cik bieži mešalkas braucēji sajauc pedāļus un ko tādu izdara?
Tēma ekspertam kur izvērsties
Renault Megane, bet dīleris diezin vai gribēs atklāt garo garantijas gadījumu listi. Es negribu tik daudz rakstīt un nav arī aktuāli.
Tagad toyota nav uzticama. Daudzi no maniem paziņiem,pazīstamiem, draugiem, brauc ar jauniem auto, bet vislielākas tehniskas problēmas ir bijušas toyotām.
Viens nissan garantijas laikā bija 3 reizes servisā, bet pa sīkumiem. Opels arī trīs reizes, bet pa sīkumiem - piemēram, aizsvīda lukturis. Bet toyotām - apstājas un viss. Jāmeklē evakuators. Vienai kaut kas ar dzinēju, vienai - kārba nobloķējās, trešajai - elektrika.
mums arii darbaa ar toyotam vienas problemas karbas, motora galvas tas gan tuliit peec garantijas tapeec ipashi sapiigi,garantijas laikaa jau divam masinaam taas karbas gljukoja
jap ADAC izsaukumu reporti arī slikti izsakās par Toyotām kādus gadus 3 jau
mums te mazpisānu ciemā visi braukalē ar lietotiem volvikiem un jaunas toijotas pat nedomā pirkt
Kāda pieredze ar Volkswagen DSG kārbām pēc 200 000 km?
Man ir lieliska pieredze ar jauniem modeļiem no Toyota. Vispār japāņiem. Manuprāt, nav uzticamāku auto ilgtermiņā.
Skatos Peugeot ir pret Passat nomainīts?
kasinsh79 rakstīja: Lēts kap-remonts. Un tā braukšanas bauda ir tā vērta viennozīmīgi.
Tavā situācijā, kad tā ir darba devēja jauna mašīna, tā arī varētu būt, bet tad atkal - iedomāsimies, teiksim, neiedomājamu situāciju, kur tu to savu passātu dabūtu tikai parakstot papīru, ka tu ar viņu brauksi 15 gadus un pats par savu naudu remontēsi - arī tad DSG būtu to vērts? Zinu pāris cilvēkus kas reizēm mēdz nopirkt sev personīgai lietošanai 5-10 gadus vecu mašīnu, un kam fofāgens automātiski atkrīt, jo gribas tomātu, bet fofāgenā tas ir DSG - pagaidām tu esi vienīgais, kurš grib to kārbu remontēt...
Starp citu, tu stāstīji ka kaut kāds rads, kam ir sestais mazdulis ar 2.0 benzīnu, esot bijis pārsteigts par tava passāta dinamiku - es minēšu - mazdulim ir mešalka, vai ne?
Es spriedu no sava skatu punkta. Ja privāti. Jā. Ir tā vērts.
P.S. Mazda 6 arī automāts.
Mazda 3 ar 2L benzīnu un manuāli ir manuprāt pat ļoti dinamiska arī Rīgas ielās.
Vai tad apgalvoju pretējo? Noteikti, ir ok. Vai tad es vainīgs, ka Passat 1,8Tsi ir daudz spriganāks? #salīdzinājums - laba lieta#
Vai nu tas mazdulis svarā ir tuvs passātam, vai arī vienkārši passātam tā kārba nežēlīgi slēgājas. Es labprāt izbrauktu ar tādu passātu, tik ar normālu kārbu - mešalku - "how bad could it be?" (c) Jeremy Clarkson - droši vien nosecinātu ka vispirms ir jāpierod ka motors nav sevišķi elastīgs.
Kapēc lai turbobenzīns būtu neelastīgs-viņam griezes momenta līkne plakana kā plaukts www.google.lv/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.goapr.com%2Fincludes%2Fimg%2Fproducts%2Fdyno%2F18tsi_trans_stage_i_98_ron_crank.gif&imgrefurl=https%3A%2F%2Fwww.goapr.com%2Fproducts%2Fecu_upgrade_18tsi_trans.html&docid=8TuaGFUYsUGOeM&tbnid=bEtrtJ7N4IV4tM%3A&vet=10ahUKEwi-vYWB8JPYAhUEM5oKHZoLBV4QMwgmKAAwAA..i&w=881&h=600&client=firefox-b&bih=948&biw=1680&q=1.8%20tsi%20powerband&ved=0ahUKEwi-vYWB8JPYAhUEM5oKHZoLBV4QMwgmKAAwAA&iact=mrc&uact=8#h=600&imgdii=CwIWsQ53abd7cM:&vet=10ahUKEwi-vYWB8JPYAhUEM5oKHZoLBV4QMwgmKAAwAA..i&w=881
Tas kopā ar DSG arī dod to spriganumu ka jauda vilkme ir visu laiku pieejama, pie praktiski jebkuriem apgriezieniem.
Mazdai ir atmosfēra un parastais automāts, iespiežot pedāli no sākuma eņņņņņ un kad motors ir iegriezies kaukas arī sāk notikt. Uz papīra maks jauda un paātrinājums varbūt abiem auto ir līdzīgi bet reālā dzīvē grieze pie maziem apgriezieniem padara pasātu par spridzīgāku.
Tieši tas pats ar primitīviem turbo dīzeļiem-pirmais kampiens liekas baigais, aŗī slēdzot pārnesumus liekas ka baigi iet kaut realitātē tās kastes ātrāk par 13 sekundēm līdz simtam netiek.
Protams - līdzena kā plaukts - diezgan augstos apgriezienos. Tikmēr zemos - nāni - tāpēc arī šodienas mazie turbiķīši pa lielam ir ar tomātiem sajūgti - lai bik asāk nospiežot pedāli būtu tas "eņņņņņ" un viņš sāktu iet - turbiķim vienīgi tas "eņņņ" ir zemāks nekā atmosfērai.
Es šodien intereses pēc pasekoju tam, kā es braucu pa pilsētu - satiksme, krustojumi - 1-1,5k, lielas, garas ielas - paātrinoties līdz 2k, braucot 1,5k - paātrinājums kur jāielien satiksmē - līdz 3k - tipisks krustojums - trešais robs, 1k pulktenī un normāls paātrinājums kad paspiež pedāli. Kā tas tādās situācijās notiek ar parastajiem tomātiem, labi zinu - es gribu paātrināties, nospiežu bik dziļāk pedāli, a tomāts izdomā ka jātaisa kikdaunis - ar DSG neesmu braucis, jo nav pazīstams neviens tik turīgs kas gribētu DSG remontēt, pieņemu ka tas, par ko kasiņš jūsmo ir tas, ka "eņņņņ" ir kaut kādu sekundes simtdaļu attālumā, jo kārba jau zina ka otra kārbas puse jāgatavo kikdaunim
Ja tu saki ka atmosfērai ir lielāka griez sākot no tukšgaitas tad liekam nākošo bildi iekšā
Paldies ka izvēlējies vecos 16v motorus, kuriem griezes moments ir ar garāku kāpumu un apakšā mazāks nekā 8v... Ja salīdzina grafikā redzamos motorus ar B8 1.8 TSI, tad grafikā redzamo motoru griezes momentiem jāliek klāt reizinātājs, 1,5-1,7 reizes - tik reižu mazāku darbu to motoru ņūtonmetri dabū darīt - un pa lielam tā ir galvenā starpība. Ar mk3 1.6 mono es sevi piespiežu slēgties robu zemāk nekā normāli es slēgtu - ar tādu 1.8 TSI, sajūgtu ar mešalku, nāktos darīt tieši tāpat, tieši tādu pašu iemeslu dēļ - jo apakšās nekā nav - labi ka vismaz augstāk ir adekvāti.
Tajā passātā gan ir viens vispusēji baudāms motors, VR6, tik tāds passāc vispirms ir jāatvelk no amūrikas un jāsamaina kārba uz mešalku...
Man šķiet, ka neviens auto netiek ražots bez iebūvētām ķezām. Ja kādam būs izturīgs motors, tad tam nokritīs pakaļas tilts, ja kādam būs izturīga hadene, tad izbeigsies elektronika. Ja kāds būs visādi izturīgs, tad nonēsāsies salons un vizuālais būs pē.
Lai tik tu aizņemtos naudu nākošā drunduļa maksāšanai.
es nezinu vai ir kāds izteikts līderis, bet manuprāt galvenās lietas:
variatori - pamatā visiem ražotājiem sucks;
Robot kārbas - tas pats;
Pāreja uz lieliem riteņu diametriem LV ceļiem - sucks + nav rezerves rati;
Daudziem jaunajiem nepamatoti sarežģīti tehniskie risinājumi ar mērķi sadārdzināt apkopi - bmw, audi, volvo modeļi kuriem piem. ķēde ir aiz ātrumkārbas - jāceļ motors lai nomainītu ķēdi.
Tāpat mazmotoru mode ar mazu resursu un daudz zs...salīdzinoši.
Pārlieku lielā aizraušanās ar gudru elektroniku - adaptāciju etc - pat sīks defekts padara auto nebraucamu un jābrauc pie dīlera datora...
Ražotāji mīļuprāt turpinātu ražot atmosfēriskus astoņu vārstu motorus un priekškameras dīzeļus bez turbīnas, tik problēma ka izmeši un patēriņš jāsamazina, tā ka nav variantu kā likt turbopūtes, simts un vienu filtru ar urīnu pa vidam, motora ķēdes kas izskatās kā no spārītes aizlienētas.
Tāpat mainās vidējais autobraucējs-no īstu vīru nodarbes tā ir kļuvusi par iespēju izpaust savas hispterīgās tieksmes ar lieliem diskiem un oranžiem jumtiem. Tehniskos risinājumus jau sen vairs nav stilīgi apspriest jo viss tiek darīts Servisā.
Divdesmitgadīgam 9-5 Saabam arī jāceļ motors ārā, lai ķēdi nomainītu.
Sābs ir īpašs gadījums - tam sābam ar četru cilindru turbiķi motortelpa ir tā piestūķēta kā otrajam golfam ar četru cilindru kompresormotoru, tas nekas ka mašīnu un motortelpu izmēri bik atšķiras - kā sābs to dabūja gatavu, nezinu - salīdzinājumam, ceturtajam golfam ar 1.8T motortelpa ir jūtami tukšāka. Ja motortelpa ir piestūķēta, tad nasing spešal ja ir kaut kādi teorētiski vienkārši darbi, kuru dēļ jāceļ motors ārā.
Cita lieta ka tiem jaunajiem motoriem tās ķēdes mēdz nākt motora aizmugures galā, kur jānoņem kārba lai tiktu klāt, ja vispār ir vieta. Audī V8 ir graujošs piemērs - vecais V8 motors, kuru ražoja 1988-2003 - jāapskrūvē purns, jāsakrāmē zobsiksnas komplekts, kas latos maksāja uz 300 latiem - daudz, bet nu tas ir V8. Jaunajiem V8 - jāizceļ motors, vai jājājas pie izņemtas kārbas, jāmaina trīs ķēdes un visādi grabuļi, kuri kopā maksā četrciparu skaitli, kur pirmais cipars bija kāds 3 vai 4 - divdesmitgadīgs sābs tur noteikti pastāv maliņā.... Visdrīzāk arī jaunu četru katlu motoru ķēdes maiņas situācijā tas sābs pastāv maliņā...
Parasti jau zobsiksnas maiņai piemet vēl kāda sulojoša blīvslēga maiņu, kam varbūt nemaz bez motora izņemšanas klāt netiek, tāpat bieži vien izvilkt motoru un servisēt stanokā ir daudz ērtāk un ātrāk nekā mēģināt "ietaupīt" laiku un mātes vārdiem lamāties ka rokai pietrūkst vēl viena locītava vai plaukstai pirkstu par daudz, mēģinot piekļūt kādai dziļi noslēptai skrūvei.
Caur dirsu uzprojektētiem motoriem ir tieši tā, kā tu teici. Man nenāk prātā neviens vecais fofāgena grupas modelis un motors [un ar "vecais" es domāju modeļi līdz mk4, B5, C5, ieskaitot] kam tas nebūtu izdomāts pietiekami labi, lai apkopei vai mazam remontam vajadzētu motoru celt laukā, un būtu jāceļ laukā motors lai tiktu klāt vēl kādam blīvslēgam kā tikai kloķenes gala blīvslēgam [dēļ kā parasti ceļ nost kārbu]. Tajos modeļos vienīgais mazais remonts, kas prasa motora izcelšanu [un tāpēc ir bēdīgi slavenas audistu aprindās] ir 2.7 BiT turbīnu maiņa. Jaunajai vabolei kaut kādiem remontiem arī bik vairāk vajadzēja kaut ko noskrūvēt, virsbūves formas dēļ.
Motora apkopes vienkāršībai ir jābūt vienam no mašīnas projektētāju mērķiem, jo apkopes sarežģītība ir ekspluatācijas izmaksu sadārdzinājums. Ja tā nav, tad vai nu sūdīgi inženieri, vai spēka agregāts ir pielāgots no kaut kā cita, vai arī tā ir supermašīna, kurām mēdz būt tā ka arī mazākus remontus jādara izņemot motoru, un tāpēc spēka agregāts ir uztaisīts viegli izceļams...
Kā pats stāsti tad mašīnas lielākas nepaliek, tātad arī motortelpas. Motori gan paliek sarežģītāki un vairāk apkarināti ar visvisādu drazu, attiecīgi ar vietas apkopei paliek mazāk.
Par vienkāršību-ražotājs auto projektē pirmajiem 200 tūkstošiem, tālāk viņam ir pilnīgi vienalga kas ar to kasti notiek, jo ražotāja klients ir jauna auto pircējs, jauna auto pircējam interesē tikai TCO līdz maksimums tiem pašiem 200 tūkstošiem. Parasti pirmā zobsikna tiek mainīt pie šāda nobraukuma.
Tā kā dzinēji paliek arvien sarežģītāki arī to projektēšana paliek arvien laikietilpīgaka un dārgāka un ražotājam bieži lētāk ir pa garantiju nomainīt visu dzinēju/kārbu kurš salūzis varbūt ne līdz galam pārdomātu risinājumu dēļ, nekā ieguldīt ļoti lielu naudu lai izstrādātu super pārdomātu un advancētu motoru, kuru slavētu vasjas Lietuvas garāžās
GTD2 rakstīja: mums arii darbaa ar toyotam vienas problemas karbas, motora galvas tas gan tuliit peec garantijas tapeec ipashi sapiigi,garantijas laikaa jau divam masinaam taas karbas gljukoja
+1.
Zināms 15. gada avensis - automāta maiņa pa garantiju pie 30 kkm noskrējiena.
Un kārtējo reizi nonākam pie secinājuma, ka nav pasaulē izgudrots nekas labāks par golf mk2
Pie tā nonāc tu, jo tu pie šī secinājuma vēlies nonākt. No maniem pēdējajiem postiem gan cilvēks, kuram tomēr ir kaut mazliet smadzeņu, izsecinātu par labu mk4, vismaz priekš motortelpas piebāztības tēmas Kas nav arī nekāds pārsteigums, jo turbiķu skaita palielināšanās dēļ fofāgens mk4 spēcīgi pārkārtoja motortelpu - es tikmēr varēju ilgi lauzīt kur iekš mk2 motortelpas iegrūzt gāzes reduktoru, jo kā samērā aprīkotai mašīnai, brīvu stūru tur praktiski nav.
Ko tad tu vienmēr lieli savu naglu kasti, nevis mk4?
Samērā labi aprīkotai
Golps visbiežāk ir "vietām labi aprīkots". Turklāt inženieru izvēle "vietām" bieži vien pārsteidz. Gluži tāpat kā "neaprīkotās vietas". Piem. biju pārsteigts par ar pirkstiem regulējamiem sānu spoguļiem 2005. gada fofāgenam.
Mēs te vispār runājām par aizdirstām motortelpām, ja kas. Par šo tēmu īpaši lepoties nevaru - motortelpā ir gan adekvāts motoriņš, gan liels radiators, gan liels aķis, gan stūres pastiprinātāja grabuļi, gan lukturu apmīzēju 9,2 litru spainītis , gan kruīza kompresors - pietrūkst vēl tikai ABS klucis un kondišs, lai visas malas būtu pilnas, un ja vēl iemestu kādu turbiķi, tad skats būtu kā sābā, kur viss ir pilns līdz haubes malām.
Sit mani nost, 3x pārlasīju, tā arī neiebraucu ko tu ar to gribēji pateikt. To ka tavas kastes aprīkojumā ir motors, aķis un kruīzs? Nu salīdzinot ar moskviču tad tam golfam ir nopietns aprīkojums.
Viens ārprāts, cik tie jaunie vāģi pārbāzti! Jauna automašīna, ar turbīnu, abs, klimata kontroli, visādām pudelītēm šķidrumiem, filtra kastes, akumulators un vēl vesela kaudze vipendroniem. Zobsiksna sānos, ģenerators pieejams, daudz brîvas telpas un haubi var aiztaisīt, cik tā mašīna ‘pārbāzta’.
Man vairāk patīk otrās paaudzes X3 motortelpa ar četru cilindru motoru
Bildē nav ne uz pusi tik iespaidīgi(rēcīgi) kā dzīvē.
Atcerieties abi ka jūs te metat bildes ar švakāku modeļu motortelpām - tiguāna motortelpa ir projektēta priekš VR6 [varbūt tiguānam tādas opcijas nav, bet ir tās platformas modeļi kam ir], tāpēc dabiski ka 1.4 putekļusūcējs atstāj daudz brīvas vietas - tas pats par X3 ar četriem katliem - tur visdrīzāk motortelpa ir paredzēta priekš V8, R6 noteikti - tā ka nasing spešal.
Ja tev tā liekas tukša motortelpa, nu tad piedod... Vienīgais tukšums kas tur ir atstāts - vieta kur kaķim ielīst uz motora pasildīties
Nu protams, salīdzinot ar moskviču, šī ir pārbāzta līdz malām. Bet nomainīt zobsiksnu, generatoru, sveces neprasa akrobātiskus vingrojumus vai darbības caur izpūtēju. Tāpat arī rokas nav jālauž, lai spuldzes nomainītu. Lai gan nezinu, kā būtu tad, ja man piemistu Tavs fetišs, visas ekstras pašam lasīt kopā - varbūt, lamātos, ka nevaru ielikt dzinēju no pasāta, vai čakars elektriskos logu pacēlājus ielikt. Bet pie kājas - es tik braucu.
Redaktors labu tēmu palaida,bet pāris antiņu atkal pietaisa.
Nu neinteresē lielāko daļu lasītāju vecs saab,golf, jautājums taču par sliktākiem jauniem auto.Tā vien liekas ka muļķīšiem no mazpisāniem nav ar ko parunāties,nebūtu par puisīšiem piedzimuši,nebūtu " mantiņu" ar ko paspēlēties.Cieniet citus " viltus eksperti" un vismaz paklusējiet, ja nav ko teikt.Personīgi esmu jauna vai mazlietota auto meklējumos un labprāt uzzinātu vai vērts ņemt vērā dažādus ārzemju apskatus un what car vērtējumus? Cieņu ,lūdzu cieņu un viedokļus !
Ja auto vajag kā pārvietotāju starp punktu a un b tad var pētīt testu punktu sadalījumu starp bagāžnieka litriem un vietas daudzumu kājām aizmugurē sēdošajiem.
Ja patīk arī stūrēt tad vienīgais tests kas būs daudz maz derīgs ir brauciens ar katru noskatīto auto-ja dīleris nedod pavizināties tad kautvai nomā paņemot uz vienu dienu būs daudz kas skaidrs. Ja nepatiks kā tā mašīna brauc tad nekāds glāžu turētāju skaits vai regulējams bagāžnieka grīdas augstums to neglābs.
Nav labu un sliktu. Visi ir +/- vienādi. Galvenokārt, auto lūšana ir atkarīga no to lietošanas paradumiem. Ja kāds katru dienu gāž pa grants ceļu ar premium auto, tad pēc 50tKm bus sliktākā stāvoklī kā ne premium, kas varbūt 1x gadā redz sliktu ceļu. ja tu visu laiku turi tahometru sarkanajā sadaļa, tad arī tu to auto nojakj ātrka kā normāli braucot. Līdz ar to arī problēmas būs daudz, daudz reizes mazak.
Un visiem ražotājiem ir brāķis.
Un kas recigs x3 motortelpā ?
Veca golfa motortelpa ir brīnišķīga un liek domāt par Dievu tāpat kā Mikelandželo Dāvids, X3 motortelpa salīdzinoši ir kā postmodernisms, uz pjedestāla uzlikts kakas atlējums ģipsī. Baumo, ka otrā golfa inžinieri iedvesmojušies no Lielā kanjona, Andromedas zvaigznāja, Piramīdām un Petras, bet X3 tikmēr projektēja 9stāvu bloķenes liftā.
Par jaunajām Toyotām? Kas tiem vāģiem ir ar automātiskajām gaismām? Regulāri pa ceļam gadās eksemplāri, kam jau ļoti tumšā laikā aizmugurē nekas nedeg. Šajos gadījumos tās ir automātiskās, vai arî slēdzis ieslēgts uz dienas režīmu, un tumsā manuāli jāpārslēdz?
Automātiskā gaismu pārslēgšanās ir papildus opcija, kas maksā, atkarībā no modeļa, dažus simtus EUR. BET, lai šī opcija strādātu, ir nepieciešama vēl cita opcija - lietus sensors, kas arī maksā papildus dažus simtus EUR. Ja šo divu opciju nav, tad jāslēgā ar roku.
kasinsh79
Man tojotā gaismas visu laiku stāv uz automatisko, tas ir uzreiz ieslēdzas dienas gaismas . Godīgi sakot nezinu kā no malas izskatās , subjektivi pašam šķiet sliktas .Ik pa brīdim sajūta ka lampiņa izdegusi (ravam bieži izdega ).
Bet vēl viens . Servisā viņi pārbauda gaismas un atstāj uz ,,nu nezinu kas tas ,laikam gabarīti , bet simnols punktiņš .Un jau gadiem ,saņemot auto es aizmirstu atlikt , un tad priekš apkārtējiem sanāk ,ka bez gaismām .
Sliktākie jauni auto? Kas? Kāpēc?
Kuri no jaunajiem automobiļiem tiešām ir slikti - nekvalitatīvi un kāpēc?