Nezinu vai valdiba pienems likumu par 5 gadu vecumu riepam .jo ir riepas kuram razotaji dod 6 gadu garanriju .
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nezinu vai valdiba pienems likumu par 5 gadu vecumu riepam .jo ir riepas kuram razotaji dod 6 gadu garanriju .
Bez līzinga jaunai ir arī apkopes...kas gada var sastadit 300-900eur. Piem. Fordam pirmacapkope -300 eur.otra 600. A6 apkope pie dilera garantijas ietvaros pie 90k nobraukuma- tuvu 1k
tā ir. maniem grabber at2 toč bija 12 mm. uz mazāka izmēra - r16 otram auto ir 10 -11mm. Tas atkarīgs arī no ražotāja. Ir biku maigākas un klusākas ATeškas.
pa asfaltu kā parasta riepa, drīzāk kā vasarene, jo gumija pacieta. daži modeļi mēdz virs 100kmh biku svilpot, bet tas man netraucē. Es uz copi citreiz braucu 3x nedēļā, to čakaru ar ķēdēm ? priekš kam.
Kāda jēga ņemt bezpiedziņas tucsonu ? tipa lai izskatās kā suv ? viņam klīrenss apm. 17cm. Tam pašam hyundai i30 ir 14cm klīrenss un cena zemāka pat universālam - tie 3cm neko nemaina. volvo xc 60 klīrenss ir apm 23cm. ir starpība ne ? iebraukt mežā pēc sēnēm ar bezpiedziņas tucsonu un tad raudāt ka nevar izbraukt
Tak tam lētajam tucsonam tikai priekšpiedziņa....nevar salidzinat ar xc60
Ja brauc bez galvas tad nekādas riepas nepalīdzēs. Man uz abām naglu kastēm stāv all terrain tipa riepas ar 12-13mm protektoru....iepriekšējās 6 gados vairāk kā 100k nogāja ...visās sezonā jo man vasarā un ziemā jābrauc uz copi.uz ledus protams jāuzmanās....uz ledus jau tikai radzes glābj. Pa sniegu iet blabāk par ziemenēm un pa dubļiem un slapju zāli labāk par vasarenēm. Katram savs.
nosaukt šo fwd par krosover var tikai marketologi. Viņš tak pat no bildē redzamās līdzenās sūnas slapjā laikā neizbrauks.
nu un cena ar au kosmosā ja salīdzina ar iepriekšējās paaudzes 5008, ko ar 2.0 dīzeli varēja zem 20k jaunu dabūt.
nu sanāk uz vasarnīcu reizi nedēļā (120km) + cope reizi nedēļā..(atkarīgs no vietas) + ja treniņi ārpus rīgas vai spēles + kāds izbrauciens pa LV vai LT vai EE, nemanot saskrien 25Kgadā . Pa Rīgu dienā kādi 30 km sanāk +- citreiz vairāk , citreiz mazāk.Nu tur veikali, treniņi, sīkie etc.
normāls nobraukums. kas tur daudz > ?
man pa Lv maļoties vidēji 30k gadā sanāk.
Tagad vienam auto pēc 7 mēn. 11K nobraukums un otram biku mazāk -7K.
Tai pat laikā man bračka 50 K gadā nobrauc mierīgi.
Viss atkarīgs no dzīvesveida. Ja sēž tik mājās, tad protams nobraukums nav
Imho tiem kam zem 10K gadā ,sarēķinot visas izmaksas lētāk ar taksi braukāt.
man ir bijuši sedani, bet tie nav praktiski manam dzīvesveidam (visu laiku kaut kas jāvadā, laivas, velo, uz laukiem materiāli etc). katram savs zinu biroju/pilsētas cilvēkus kuri nopērk 2 sedanus. Man pa Rīgas bedrēm/sliedēm labāk patīk suv - redzi laicīgi kreisos pagrieziena veicējus, nav jābremzē pirms pumpakiem, sliedēm, ziemā var visur izbraukt netīrot sniegu - nemaz par copes izbraucieniem nerunājot. nekad vairs sedanu nepirkšu.
ērti sēdēt palielā suv vai multivanā piem. tas ir fakts.
Es neesmu tāds auto snobs,ka man baigi vajadzīgs tas ērtums tajā kastē. katram savs.
japāņiem daudziem vai pat lielākajai daļai vārsti jāregulē kā vecajos labajos laikos. kas tur ko brīnīties.tā tas ir. jā parasti izbeidzas izplūdes vārsti dēļ ilgākas sadegšanas un augstākas temp...un arī katalizatori ātrāk izbeidzas...
Pajero ir ok. Tikai tam dizelim paterins ir paliels.trase 10nieks.pilseta 14 var mierigi sasniegt.multivan butu ekonomiskaks.
Ta nu gan kalkularori...es gan neispringstu uz aprēķiniem...bāka nedēļā vinam auto un otram 2 nedēļās bāka. Rullē tik.
cik tad nobrauci uz gāzes? mums accordiem 2.0 vārsti svila ja neregulēja laicīgi...nemaz nerunājot par to , ka jaudas zudums bija jūtams, regulējām, čakarējāmies, bet neviens negāja kā uz degvielu.nemaz nerunājot par vietas zudumu un biežo lēno pildīšanos. Tā nebija viena auto pieredze, daži aizrijās, kad dod grīdā - pārslēdzās uz degvielu - zb, reizi nedēļā braukt pie gāziniekiem...tie tik plāta rokas.
Piekrītu - man pašam 2 auto - abi benzīna - viens 2,7 otrs 2,0t - nekad nav bijusi prātā doma likt propānu - bet nu tejieniešiem jau to nesaprast, ja gatavi jaguāram likt gāzi
neesmu nevienu auto redzējsi /lietojis kurš braukti perfekti uz gāzes. zinu ko runāju - mums darbā autoparks uz gāzes...mūžīgās problēmas, ček endžini, jaudas zudumi, tupums, beigti katalizatori un deguši vārsti..bet ko nu es, katram savs - ja jāsipina santīms, tad jāsipina. žēl ka daudz labu auto tiek sačakarēti ar gāzi.
Lai ripo, bet nesaprotu priekš kam kasko tādam vecam auto?
ā jā H6 liekas nav ar manuāli pieejams. tas nederēs.
es no šiem bubāru - būs manuālis 4x4 un laba dinamika kādam turbo, 2.5 vai H6 . tikai atrast eksemplāru kurš nav safists ar gāzi būs grūti.
Vispār tāda nesalīdzināma izvēle - naglu kastes vs volvo un vw
autor 12V ir spriegums nevis strāva..un nevar mērīt pretestību ar multimetru ja uz tā drošinātāja ir sprieguma kritums , jāmēra pie izslēgtas aizdedzes ...ja mēri pie ieslēgtas, tad multimetrs jāuzgriež V režīmā - tā var mērīt sprieguma kritumu uz drošinātāja....domāju tev jābrauc pie zinošāka meistara...
kāda jēga mērīt pretestību iespraustam drošinātājam - jo tā ir tāda pati kā izrautam Tu vispār pretestību mēri ? Ja drošinātājs ir vesels , tad viņš ir vesels - nu nevar būt viņam 70 omu pretestība. Man vienam auto tas bloks uzkārās vienreiz ziemā ar atvērtu logu- neviens logs nevērās vaļā /ciet - bija cool vārda tiešā nozīmē braukt pie -15 ar vaļēju logu ...palīdzēja aķa klemmes atvienošana uz pāris h.
man abi auto benzīnieki un viņiem tas egr...
Jā jaunākiem var softiski atslēgt - nejaucoties mehānikā/elektronikā. Dīzeļiem vēl tur stāv siltummainis, kurš ar atgāzēm silda antifrīzu - tipa ātrāk uzsilst. Atslēdzot var sanākt, ka ziemā biku ilgāk iesilst.
egr vajag atslēgt / nahrenizēt - mazos gabalos no tā nav jēga un vispār tas tikai nokauj dzinēju..
arī piekrītu , ka šādam ala luksus auto - tomāts vajadzīgs...un pa manai gaumei -sedana dizains kaut kāds samocīts...universāls izskatās labāk....un vieglāk pārdot praktiskajiem ļaudīm...
Man nekas nav jāmaina - otrā sezona abu auto riepām - vienam apm 20k nobraukts - otram 15k ( ok vajadzēs varbūt pārbalansēt kaut kad, kaut nekas nevibrē) :