Nu ko! Parasts ierindnieku auto. Salons parasts, plastmasas krēsli ... nu tas pats, kas Audi. Mārupiešiem derēs Manā testu brīdī nokārās elektronika un lielā planšete nereaģēja vispār uz nekādām darbībām. Es tālu no dīlera ar to nebrauktu. Auto kopskats itkā dod uzreiz tādu pamatīguma un pārliecinošu sajūtu, taču iedziļinoties detaļās saproti ... tas pat nav Volksvagens. Aplausi Škodai par centieniem.
Ideāls busiņš ... viss kārtībā ar šo auto. Ārzemju viesiem patiks un būs ērti, ja ar tādu tos sagaidīsiet lidostā. Protams ļoti labi derēs arī ikdienas lietošanai, jo brauc viegli. Vienīgi tā aizdedzes atslēga mani pārsteidza ... kkas no 90to gadu beigām, bet tas bija vienīgais trūkums, kuru atradu.
Gladiators vnmr būs Gladiators. Tas ir takā Geļiks ... arī pēc vēl 50 gadiem būs trendā! Izskatīgs pēc velna, vienkāršs, saprotams, uzticams auto ar ļoti labu dinamiku, un vadās arī daudz labāk, nekā iepriekšējas paaudzes auto. Sal'onā daudz vietas, ērts, kravas kastē var ielikt moci .... tas ir svarīgi, jo var aizbraukt uz Latgali un izbraukt Enduro un pabaudīt arī apvidus braukšanu. Auto ar stilu un vnmkr būs pamanāms uz ielas starp visām ikdienas garlaicīgajām automašīnām.
Compass ... nu parasts auto, galīgi neinteresants segments šim auto brendam. Es teiktu auto bailīgām dāmām ... paaugstināta klīrense, šausmīgi daudz drošibas funkciju, kuras besī iebraucot mežā, jo reaģē uz jebkuriem krūmiem. Brauc ne slikti un viss tur ir ... katram auto ir savs pircējs.
Auto uzreiz paņem ar savu kosmisko dizainu. Durvju rokturi reāli neērti ... ar iepirkumu maisiņu rokās to neatvērt. Salons pieticīgs, bet kvalitatīvs ... un tausti daudz labāks nekā Audi.
Brauc ļoti labi ... laba elektro spēka piedziņas ķede, kas dod ļoti patīkamu auto dinamiku!
Fiat 500e ... Smaids līdz ausīm! Straujš dinamikā, izskatīgs, kā Itāļu dizaineru drēbes, funkcionāls un ļoti patīkams auto. Katra detaļa veidota ar īpašu uzmanību, kas veido lielisku auto kopskatu. Ja ir uztraukums par stabilitāti .... tur viss labi, auto ļoti labi vadās un uz ceļa turās stabili arī pie x2 lielāka ātruma, nekā CSN atļauts! SMaids rotās Jūsu seju, katru dienu esot saskarsmē ar šo burvīgo auto.
AAuto darbiniekiem, kurus nemīli! Brauc labi, viss kārtībā! Lai noregulētu sēdekļa muguriņu, ir no sākuma jāizlauž sev roka. Head up displejs, kkāda ķīnas imitācijas interpretācija Franču izpildījumā, vai otrādi , kas reāli apgrūtina redzamību. Es to uzreiz nolauztu savam auto, lai var normāli braukt. Aizdedzes atslēga elektro auto ielikta no 5 gadus iepriekš ražotā Citroen .. laikam noliktavā palikušas daudz liekas ..... nu tad ieliksim to mūsu elektro automobīļa šedevrā. Apsildei regulācija ar kloķiem, kas arī bija palikuši lieki pāri noliktavās, jo iestrādāt milzīgās planšetes interfeisā ir pārāk sarežģiti
Q4 e-tron ... Kā jau Audi viss savās vietās, kas dod pārliecību arī par elektro piedziņas stabilu darbību ilgtermiņa lietošanas pieredzē. Nekādi pārsteigumi ... Audi un Audi, vienīgi salona apdares materiāli ... nu lūdzu atvainojiet, KIA līmenis pirms 15 gadiem, kur lētums jūtams katrā salona apdares plastmasas (skrapstošas ... brrr) detaļā, par sēdekļiem vispār .... pfff. Par šo cenu noteikti izvēlētos kko interesantāku.
Nu ko! Parasts ierindnieku auto. Salons parasts, plastmasas krēsli ... nu tas pats, kas Audi. Mārupiešiem derēs Manā testu brīdī nokārās elektronika un lielā planšete nereaģēja vispār uz nekādām darbībām. Es tālu no dīlera ar to nebrauktu. Auto kopskats itkā dod uzreiz tādu pamatīguma un pārliecinošu sajūtu, taču iedziļinoties detaļās saproti ... tas pat nav Volksvagens. Aplausi Škodai par centieniem.