Nu nez, nez Sviestc, jau jau toreiz ar visaam bremzeem taisiiji rinkja danci, tad ka tik neiznaak kaa Gvido . . .
. . . a ko visi straadaa vai, ka te taads klusums iestaajies . . .
Nu nez, nez Sviestc, jau jau toreiz ar visaam bremzeem taisiiji rinkja danci, tad ka tik neiznaak kaa Gvido . . .
. . . a ko visi straadaa vai, ka te taads klusums iestaajies . . .
Tad jau "komisija" Tev atljaus, tikai nesaki, ka Tev nav bremzu . . .
Taa kaa USA nav ES valsts, tad jaarekinas veel ar ievedmuitu, labaak ir sarunaat lai tajaa galaa uzraksta mazliet mazaaku to kopeejo dziiparu, tad mazaak sareekinaas ievedmuitu sajaa galaa. Zinu, ka viens dzeks sitaa fiireeja turbiinu no USA . . .
Jaa jaa, par kuru neiekasee to muitas nodokli agraak summa bija laikam lidz Ls 50. Ne visas preces ieklaujas saadaa summaa. A vot par lietotu nezinu, man skiet, ka nav jamaksaa.
Un ir arii grupa prechu kuras neapliek vispaab ar muitas nodokli, man skiet, ka graamatas bija tajaa sarakstaa . . . pamekleeju inetaa, tur raksta ka gramatam ir 5%
Skat te: www.amizante.lv/replies/3/3/2004/11/32
Karoch iemet "googlee" ievedmuita un palasies, ko raksta
Bet vispaap, tai linkaa ir arii telefona nr uz kuru vari uzzvaniit . . .
Snow, tak Inetaa var atrast visu, vajag tikai rakt . . .
A to es zinu Snow, jo pats cakareejos ar tiem muitniekiem, kad suutiiju taas labaas bukses un Open Air kitu no SE. Atnaaca kaa triis siikpakas, a "papiirs" ta bijaa viens par visiem, kopsumma paarsniedza Ls 50 par ko jau bija jaamaksaa ievedmuita. Taa nu njeemos ar jamiem, kameert ievedmuitu samaksaaju tikai par vienu paku, to, kas paarsniedza Ls 50. Taa luuk ar jamiem i. . .
Tas priecee . . . Es savam atkal skatos gan filtru, gan bukses. Bukses vareetu biidiit, lai "sacep" tepat ieks LV, bet jaabrauc runaat. A par filtru nevaru izlemt - Pipercross, K&N, J&R?
Kaa tu domaa to noziimi? Tas dod liidz 5 HP pieaugumu, uz taa reekina, ka vairaak un vieglaak iesuukt gaisu . . .
Tas, ka pa 9 Ls vareetu noziimeet zemaaku kvalitaati, tipa vairaak "meeslu" tiek tam cauri. Taapeec jau tiem ritiigajiem filtriem ir vairaakas kaartas un taas elljas, kas maximaali savaac visas siikaas puteklju dalinjas un gaiss iepluudes sisteemaa ir maximaali tiirs. Tad jau vareetu vispaab bez filtra rullet . . .
Mjaa, kaa jau pie visaam lietaam vienmeert pastaav risks, ja grib kaut ko nestandarta, stingri jaaieveero instrukcijas, tad arii neko nesacakarees . . .
Man i sitaads: www.elkparts.co.uk/index.php/manufacturers_id/34?osCsid=d2b8f3e7dc947796d8960675b79d35ef arii nav ne vainas. Tikai pasuutiju no jamiem . . .
Vai kaadam ir NESTE degvielas karte, kaadi "+" vai "-"?
Paslaik:
"+"
degviela par 0,5 sant/ litra letaak
pati karte bezmaksas
darbojas ne tikai Latvijaa
"-"
Aiznjem vietu makaa, jo ar parasto algas karti tikpat labi var noreekinaaties, tikai nav atlaide.
Jaatceraas veel viens pin kods.
Papildus reekins, kas jaapmaksaa.
Veel kas?
Kreditkarte vai debetkarte?
Tnx.
Jaa ar to krediitkartes min. summu buus par maz, a keepaaties ar to darba vietas algas izzinju galiigi negribas, nafig jamiem taa viss jaasarezgii
Tad jau debetkarte labaak, nav tik liels cakars, kaada starpiiba vai reizi meenesii paarskaiti uz debetkarti vai apmaksaa krediitkartes reekinu . . .
Mees jau taa te "ciinaamies" par nieka 0,5 sant uz litru, kas uz baaku i nieka 30 sanji. Meenesii tas i Ls 1,2 kur 0,2 jaatdod bankai, nu nee, man zheel maksaat par to automaatiku, tad labaak es pats. Un vispaar zelta klientiem vareeja bez maksas saadas lietas ierubiit . . .
Vo vo, Grecco, it seviski, ka LMT paargaaja uz jaunajiem reekiniem . . .
Vislabaak nemt taadu, kas peec kataloga domaac, tipa parametri (ziimols gan paliek pasha zinjaa). Galvenais nenem "lielaaku" kaa ir defaultaa. Jo parasti domaa lielaaks labaaks, a beigaas auto nespeej pielaadeet akiiti liidz galam, tipa nedalaadee, un tas aatri izniikst . . .
Man, skiet, kauc kaads sitaads joks ir ar diizeli . . . braukaajot reizi 2 meneshos akiits jaalaadee, signaliz. nav pie vainas, staavot arii nezuud, meenesi nostaaveeja, pieleca ar paaris apgriezieniem. A varbuut "gengeris" kaartiigi nelaadee (jau mainiits) . . .
Man tik traki naf, veel jau turaas klaat, bet arii gribu likt ko labaaku. Saakumaa bija doma likt JT 3", kas japasuuta caur Inetu, iznaak ap Ls 500, padaargi. Esmu dabujis paaris tel nr., kas pie mums potenciaali vareetu ko uzcept, bet jamiem vajag paraugu un nav nekaadas atsauksmes. Bet vechi piedaavaa no neruuseejoshaa teerauda. Veel nezinu, kaa ar skaljumu, CSDD norma ir max 80 dbA. Vai vinji pie mums to var kaut kaa piedziit. ?!! Taa kaa apstaaklji veel nespiez - gaidu siltaaku laiku, buus jaaaizbrauc parunaaties. . .
Sviesc, kaa Tevi var sazvaniit?
Nonem bamperi un paluuri, skiet tikai 4 skruuves
Nav tik traki, aizvakar Biimerim noskruuveeju generatoru, vakar uzskruuveeju . . . i nekeeda vaina, tas viss zem klajas debes un tumsaa
Man jau skiet, ka vienkaarshi, iesprauzh tajaa sprauslaa adatu, vai ko liidziigu un pagriezh uz kurieni vajag. Taa pati sprausla grozaas . . . vot tikai paiet laiks kamer saproti vai ir pareizi iereguleejies, tipa, lai nav par zemu (pus stiklu tikai notiira) vai par augstu
2 Arnijs Ko liidzigu stastija arii servisaa . . .
. . . vot vot strunta trubinja cakareeja nervus jau praavu laicinju . . .
. . . pirmajaa reizee skiiros no Ls 13, otrajaa nemaksaaju nekaa, tipa "slimiiba"pazuda, tresajaa Ls 17. Ceru, ka ar to arii tas pasaakums beigsies.
BTW sodien dabuju mazliet pavizinaaties ar Audi 80 Q 2.3 turbo ar custom made kompi, tipa 300+ HP ap 400 Nm - nu vienkaarshi rakete. Zheel, ka SaaBs naf quattro . . .