Vēlamies paziņot, ka bez sīkdatnēm mēs nevaram rādīt reklāmas, un, kamēr mums nav maksas versijas, to nevar skatīt, neapstiprinot sīkdatņu izmantošanu minimālajā apjomā.
🍪 Sīkdatņu paziņojums
Mēs izmantojam sīkdatnes, lai uzlabotu jūsu pārlūkošanas pieredzi un analizētu mūsu vietnes datplūsmu. Bez sīkdatnēm vietne nevar darboties pareizi.
Lai iegūtu vairāk informācijas, lūdzu, izlasiet mūsu Privātuma politiku.
Nepieciešamās sīkdatnes
Būtiskas vietnes pareizai darbībai. Nevar tikt atspējotas.
Analītikas sīkdatnes
Palīdz mums saprast, kā apmeklētāji mijiedarbojas ar mūsu vietni.
Paņēmu RextonII no Adama uz weekendu patestēt. Dizains no ārpuses ir labs, kā ne kā auto ir pakaļdarinājums no Mercedes ML džipa. īekšpuse man patika ļoti labi, bet tas ir gaumes jautājums. Labs dzinējs, 2,7 dīzelis ar 186 Zs ir jaudīgs, testa autiņs bija ar automātisko kārbu, tā strādā perfekti (arī no M-B). Ārkārtīgi viegla stūre, ko neuztvēru kā plusu, jo šis auto kā jau īsts off-road ir uz rāmja un ceļa defektus var sajust uz stūres. Braukšanas komforts kā amerikāņu auto - mīksts, līgans kuģis, bet līdz ar to vairāk sāniski šūpojas pa bedrēm, nav perfekta kustības virziena noturība. Piebāzts ar elektroniku un dažādu aprīkojumu, kas citām markām par papildus samaksu kaut gan vakarā nokonstatēju, ka nav paneļa apgaismojuma spilgtuma regulatora! Braucot uz laukiem izgāja pa visiem zemes ceļiem bez problēmām. Iedzinu vecā grants karjerā, iet visam cauri un kārpās kalnos kā tanks. Te kā mīnuss parādījās pārāk mīkstā piekare, arī zems klīrenss. Dibens reizēm šļūca pa akmeņiem, neko gan nenorāvu, bet apskatot piekari, šķiet tā ir ļoti sarežģīta, kā luksusa limuzīniem. Ja noplīsīs, tad remonts nebūs lēts. Vēl -audio sistēma diezgan vidējas klases. Kopsummā iespaids labs, bet tā kā es pārsvarā tomēr braucu pa ceļiem, kaut arī sliktiem, šonedēļ labāk paņemšu priekšā kādu parketnieku, būs bišķi lētāk. Šīs ir manas subjektīvās domas, kas varbūt nav objektīvas; katram pašam jāizvēlas savs. Māris
Paņēmu RextonII no Adama uz weekendu patestēt. Dizains no ārpuses ir labs, kā ne kā auto ir pakaļdarinājums no Mercedes ML džipa. īekšpuse man patika ļoti labi, bet tas ir gaumes jautājums. Labs dzinējs, 2,7 dīzelis ar 186 Zs ir jaudīgs, testa autiņs bija ar automātisko kārbu, tā strādā perfekti (arī no M-B). Ārkārtīgi viegla stūre, ko neuztvēru kā plusu, jo šis auto kā jau īsts off-road ir uz rāmja un ceļa defektus var sajust uz stūres. Braukšanas komforts kā amerikāņu auto - mīksts, līgans kuģis, bet līdz ar to vairāk sāniski šūpojas pa bedrēm, nav perfekta kustības virziena noturība. Piebāzts ar elektroniku un dažādu aprīkojumu, kas citām markām par papildus samaksu kaut gan vakarā nokonstatēju, ka nav paneļa apgaismojuma spilgtuma regulatora! Braucot uz laukiem izgāja pa visiem zemes ceļiem bez problēmām. Iedzinu vecā grants karjerā, iet visam cauri un kārpās kalnos kā tanks. Te kā mīnuss parādījās pārāk mīkstā piekare, arī zems klīrenss. Dibens reizēm šļūca pa akmeņiem, neko gan nenorāvu, bet apskatot piekari, šķiet tā ir ļoti sarežģīta, kā luksusa limuzīniem. Ja noplīsīs, tad remonts nebūs lēts. Vēl -audio sistēma diezgan vidējas klases. Kopsummā iespaids labs, bet tā kā es pārsvarā tomēr braucu pa ceļiem, kaut arī sliktiem, šonedēļ labāk paņemšu priekšā kādu parketnieku, būs bišķi lētāk. Šīs ir manas subjektīvās domas, kas varbūt nav objektīvas; katram pašam jāizvēlas savs. Māris