pilnīgas muļķības. tā aizture ir dēļ tā, ka auto ir ar turbīnu aprīkots un bez spiediena turbīnā tas īsti nav paredzēts aši kustēt.
Paņem paprovē kā strādā divi identiski dīzeļ auto, kur viens ir ar turbīnu un otrs bez. Kā piemēru varu piedāvāt paprovēt 90to gadu sākuma VW Passat. Nāca ar vienādiem motoriem izņemtot vienam bija turbo otram nebija. tas kas ar turbo šķita pilnīgs mironis pirms turbīna bija iegriezusies. savukārt neturbo bija ļoti atsaucīgs uz pieskāršanos gāzes pedālim.
White_Trash rakstīja:
Master_D rakstīja:
Līdz ar to cēliens ir kādu sekundi pēc pedāļa nospiešanas, nevis uzreiz
Tam vareetu arii piekrist... reiz braucu ar S80 D5 ar automaatu. Savienojumaa ar automaatu taas likaas varbuut pat kaadas 2 sekundes .
uh, spameri saradušies.
bet nu bônus par topika uzturēšanu aktīvajā sarakstē.
dažam labam te ir arī ērgļa acs. tikai žēl, ka veca ērgļa.
bet tas laikam no sēdēšanas pie datôra.