Kārtot: Augošā secībā
JK 12.02.2008 16:53

uh, spameri saradušies.

bet nu bônus par topika uzturēšanu aktīvajā sarakstē.

dažam labam te ir arī ērgļa acs. tikai žēl, ka veca ērgļa. bet tas laikam no sēdēšanas pie datôra.

JK 07.01.2008 13:56

pilnīgas muļķības. tā aizture ir dēļ tā, ka auto ir ar turbīnu aprīkots un bez spiediena turbīnā tas īsti nav paredzēts aši kustēt.

Paņem paprovē kā strādā divi identiski dīzeļ auto, kur viens ir ar turbīnu un otrs bez. Kā piemēru varu piedāvāt paprovēt 90to gadu sākuma VW Passat. Nāca ar vienādiem motoriem izņemtot vienam bija turbo otram nebija. tas kas ar turbo šķita pilnīgs mironis pirms turbīna bija iegriezusies. savukārt neturbo bija ļoti atsaucīgs uz pieskāršanos gāzes pedālim.

White_Trash rakstīja:

Master_D rakstīja:

Līdz ar to cēliens ir kādu sekundi pēc pedāļa nospiešanas, nevis uzreiz

Tam vareetu arii piekrist... reiz braucu ar S80 D5 ar automaatu. Savienojumaa ar automaatu taas likaas varbuut pat kaadas 2 sekundes .

JK 15.10.2007 9:45

dajoš bildes, nosaukumu un proķa atlikumu uz [email protected]

ibio rakstīja: ir 4 ziemas riepas 205/55/r16, ražotāju jāpaskatās mājās, bet kaut kāds ne brendīgais. proķis ir lietojams. rīt iemetīšu bildes un precīzāku info. par cenu var vienoties, jo man viņas nav vajadzīgās tā kā austrijā sanāca nopirkt jaunas ziemenes

JK 24.05.2006 13:38

ar 1.6L motoru, 100 ir tieši tur kur tam jābūt. kārba un reduktora pārnesumi parasti ir sabalncēti ar dzinēja griezes momentu. lai nav tā, ka braucot jāliek zemākā ātrumā, jo auto nevar pavilkt.

911 rakstīja: II Combi ar 1.6 MPI lietoju jau 6 mēnešus. Drīz būs nogājis 15K un jādzen uz apkopi. Daži gļuki pa šo laiku ir izlīduši, bet kopumā autiņš ir ok. Vidējais patēriņš godīgi braucot sanāk ap 7-8 litri. Ārpus pilsētas prasītos 6. ātrums, jo ar piekto apgriezieni ir pa lielu - uz simta tieši 3000.

JK 07.04.2006 12:43

Labas vasarenes R13 175/65.

9234747

JK 10.10.2005 14:45

Man VW Lupo pat ir rakstīts, ka drīkst iBio liet. un to arī daru.

JK 28.04.2005 10:25

Hello ibioDīzelisti.

Just info no drošiem avotiem:

Pašreiz pieejamais biodīzelis tiek tirgots nešķaidīts tobiš 100%. Firmai, kas ražo to nav pat savas laboratorijas, kur regulāri pārbaudīt tā kvalitāti, līdz ar to kvalitāte drusku iesūkā, bet lejot klāt 20-30% parastam dīzelim nekādu problēmu nevajadzētu būt....

JK 15.04.2005 9:47

Sveiks!

Kas tev to kolektoru taisa? man ar prasās vienu turbo kolektoru uzcept...

JK 14.04.2005 14:51

Daži izvilkumi no www.biodiesel.org

Can I use biodiesel in my existing diesel engine?

Biodiesel works in any diesel engine with few or no modifications to the engine or the fuel system. Biodiesel has a solvent effect that may release deposits accumulated on tank walls and pipes from previous diesel fuel storage. The release of deposits may clog filters initially and precautions should be taken. Ensure that only fuel meeting the biodiesel specification (D 6751) is used.

B20 ir 20% tīra biodīzeļa +80% parastā dīzeļa. Īsti nepateikšu ko pie mums tankos tirgo...

Are there any materials compatibility issues with B20?

If it comes in contact with brass, bronze, copper, lead, tin, and zinc for a prolonged period of time B20 will degrade and create sediments. Lead solders and zinc linings should be avoided, as should copper pipes, brass regulators, and copper fittings. Affected equipment should be replaced with steel or aluminum. The effect of B20 on vulnerable materials is significantly reduced compared to higher blends.

Pure biodiesel can soften and degrade certain types of gasket, hose, and seal compounds like natural rubber, Buna-N, and nitrile, which can create fuel system leaks. This affect has NOT been observed with blends of B20 and lower over the last 10 years of B20 experience, so B20 or lower blends can be used without changes. If it is desired to use blends over B20, the engine or vehicle manufacturer should be contacted to determine if the seals, hoses, and gaskets are compatible with the blend being considered before use.

Tā ka pastāv iespēja, ka kaut kādi gumijas, cinka, alvas, svina, misiņa, bronzas un vara materiāli tiks laika gaitā saēsti. bet tas pie nosacījuma, ka lietosiet iBio daudzus gadus un bez piejaukumiem.

J.

JK 29.03.2005 9:15

Vakar tika novērots viens Chevrolet džips, kuram uz jumta bija četri baloni.. laikam jau šis ar to metānu ar braukā.. a varbūt ar NOS'u.

JK 28.03.2005 21:38

Vakar atgriezos no Lieldienu izbrauciena. Nobraucu vairāk kā 1K ar iBio. Nekādu problēmu. Tikai džeki no rītā klusībā runāja, ka šitias laikam ar gāzi brauc... (pēc smakas) .

auto BMW 524td.

JK 14.03.2005 9:36

Labrīt!

Pirmie iespaidi ar BMW+iBioDiesel sekojoši:

Pirmās divas reizes, kad motors bija auksts uzreiz neiedarbojās visi podi. Šorīt kad no rīta -10C, viss bija čikiniekā un pat šķiet labāk, nekā ar parasto diesel.

Motors viennozīmīgi strādā maigāk. Nav tas asais dīzeļu takšķis..

Degvielas patēriņa ziņā šķiet, ka nekas nav mainījies... Bet to zināšu pateikt pēc kādas nedēļas divām.

JK 11.03.2005 13:36

Šodien ielēju savā diesel power BMW iBio dīzeli. pēc kāda laiciņa pastāstīšu kā klājas.

Sen jau gribēju iekš BMW to paprovēt un vēl pie tam cena tam ir 0.465Ls par litru... (Ezermalas ielā). Statoilā gandrīz 52 santīmi...

JK 28.02.2005 13:11

Kas ražotājs tiem suportiem?

J.

Skardnieks rakstīja:Turbo supporti tādi paši kā neturbo taču.

Ir lietoti (tieši no turbo autiņa) atdošu pa 10 Ls gab.

mobīls 6387681

JK 28.02.2005 12:21

Varbūt kādam ir priekšējie suporti no 240 turbo?

In case [email protected]

JK 17.02.2005 9:50

Nezinu, kas ir RME, bet VW raksta sekojošu savā mājas lapā:

~~

RME – dzinēji pielāgoti BIOdegvielas lietošanai (Biodīzelis);

~~

JK 16.02.2005 14:10

Davai reāli kāds pasaka kur Rīgā var Biodīzeli uzpildīt un cik tāds tagad maksā.

Biju nobraucis gar Tālavu šodien, neko neatradu. Vienīgi pie vārtiem bija uzpildes automāti, bet tie es domāju ir tikai priekš autobusiem, jo to vecums liecināja par to, ka tie vēl ir dzīvu Brežņevu redzējuši.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti