Ar 4 bērniem lidot baigi sālīti sanāk.
Vasarā priekšā Itālija!
Ar 4 bērniem lidot baigi sālīti sanāk.
Vasarā priekšā Itālija!
Apsveicu! Skaists auto. Lai labi ripo!
Nupat ar savu visnotaļ jauno Multivan atgreizos no īsa ceļojuma uz Hof Badgastein (Austrija).
Mugura nesāpēja pat pēc nobrauktiem 1800 km. Tāpat šajā ceļojumā lieliski sevi parādīja zem motora pārsega esošie 204 ZS. Ar piedāvāto jaudu pat stāvākos kalnos uzbraukt likās tīrais nieks un nebija bažas, ka auto tiks saplosīts gabalos.
Un jā, ar bākas metodi izmērītais degvielas patēriņš bija 9,12 l/100 km, kas manā ieskatā ir labs rādītājs, jo īpaši ņemot vērā braukšanu pa kalnainu apvidu, kā arī ilgstošu braukšanu pa automaģistrāli. Tiesa gan centos braukt ar atļauto ātrumu un ne vairāk kā +10 km/h.
Diez, no Austrijas nāk fotoradaru sodi? Viena bilde tapa. 100 vietā bija kādi 115.
Horvātija, Bulgārija, Slovēnija ir ES valstis. Tur dārgie tarifi nav aktuāli. Pa ceļam vēl Lietuva, Polija, Slovākija, Ungārija - tās visas arī ES valstis.
Tāpēc jautāju par 10 valstīm, kuras NAV ES valstis un kur ir dārgie tarifi.
Doma Tava skaidra, bet taču to pašu var arī izteikt bez pārspīlējumiem un vispārinājumiem.
es ar tieši to pašu padomāju. Un šķērsot 10 valstis vienā braucienā, kas nav ES valstis? Tas vispār ir reāls ceļojums?
Cik patīkami bija tikko pieliet Vīnes nomalē dīzeli par 1,126 eur/l.
Pārsteidz divas lietas: 1) cenas starpība starp parastu dīzeli un superdīzeli ir 25 centi litrā (LV Nestē kādi 8 centi), 2) degvielas cenas starpība atkarībā no DUS atrašanās vietas pat 10 km robežās var sasniegt 45 centus par litru.
Čehijā dīzelis uz bāņa 1,34 EUR/l.
Ja ir vīza, tad droši vien, ka var braukt arī šādi
Ja uz šosejas satiksme būs lēnākā kā 90 km/h, ar lielu ticamību tur būs arī Wazeri, tas nozīmē, ka Waze, plānojot maršrutu, to ņems vērā.
Waze arī rāda vidējā ātruma kameras un nogriezni, lai redzētu, cik ilgi vēl darbības zona.
Par joslām piekrītu. Waze drusku novēloti atspoguļo, bet TomTom jolas rāda labāk. Bet manam auto ir arī laba rūpnīcas iebūvēta navigācija, tā kā bez TomTom varu iztikt
Austrijā dīzelis 1,14 eur, uz bāņa - 1,54 eur
Braucu 5dien pēc Waze. Varšava precīzi 9 h. Braucu ne ātrāk kā atļautais +10 kmh.
Es tikai un vienīgi pēc bākas metodes rēķinu. Rezultāts vienmēr visām manām mašīnām ir bijis sliktāks nekā uzrāda dators.
Arī tad, kad LV bija prezidējošā ES valsts, tika iegādāti valsts iestāžu vajadzībām dažāda tipa transportlīdzekļi.
Man pāris paziņas iegādājās šādi ekspluatētus Ford Transit Custom busiņu, ļoti bagātā aprīkojumā, ar ļoti mazu nobraukumu, bet cenu aptuveni 25% zem jauna šāda paša auto cenas.
Tēmas uzturēšanai,
Garāžā stāv lieki pilnīgi jauni, ne reizi nelietoti Opel Zafira (2013 +) oriģinālie jumta škērsstieņi THULE ar Opel logo.
Izņemti no kastes, salikti un piemērīti. Bet tā arī ne reiz nav izmantoti. Ir atslēga, protams. Arī iepakojuma kaste.
Par 100 eur esmu gatavs tos nodot citam!
mana prognoze - 1200-1500 eur virs atpakaļatpirkšanas cenas
Kad es pārdevu savu nepilnus trīs gadus jauno CR-V, sanāca nodzēst atlikušās līzinga saistības, kā arī darbūt atpakaļ veikto pirmo iemaksu 5000 EUR apmērā.
Auto pirka fiziska persona un nebija nekādu aizķeršanos. Tas tiešām bija 1-2 dienu jautājums.
Manuprāt, izdevīgākais variants ir ielikt ss.lv un mēģināt notirgot pašam. Sludinājumā nav jānorāda, ka auto ir oplīzē, jo tas "pa lielam" nemaina neko.
Pirms oplīzes termiņa beigām dīlerim nav pienākuma atpirkt auto. Ja to dara, tad darījuma cena ar dīleri visdrīzāk ir ss.lv zemākā cena mīnus 1000-1500 eur.
Ja atrodi pircēju ar ss.lv palīdzību un abi esat nobrieduši darījumam, tad prasi līzinga kompānijai, lai atsūa gala rēķinu. Kad to samaksā, tad līzings uzreiz noņem atzīmi par liegumu CSDD, un īpašumtiesību maiņa var tikt reģistrēta.
Nisus jaunos un nejaunos auto esmu pircis pats. Neesmu uzņēmējs un neviens man auto nedāvina/nepiešķir.
Viens jauns maksāja 16 kEUR, otrs mazlietots - 37 kEUR.
Varbūt iet ne dēļ zoba? ![]()
Es ar tieši šobrīd pārdomās par maršrutu.
Pēc 3 nedēļām dosimies uz Austriju (Zalcburgas virziens). Zinu, ka braukšu pēc Waze, bet tāpat zinu, ka Waze var visādus brīnummaršrutus piedāvāt by default.
Nav ar Waze man baigā sadarbība. Varbūt kāds var pamācīt, kā Waze ielikt maršrutu tā, lai cauri Polijai vissaprātīgākais brauciens iznāk?
Labprāt izmantotu bāni, bet ar mērķi ietaupīt laiku nevis braukt pa labāku ceļu stipri tālāk, lai beigās laika ietaupījums būtu nekāds.
Es esmu lietotus pircis 4 auto.
Xsara Picasso 2006.gadā pirku no fiziskas personas. Vienīgā problēma bija degvielas sūknī, bet tas ir defekts neatkarīgo no pārdevēja. Bija liets Statoil dīzelis.
Jazz pirku pie dīlera, bet auto bija no iauto forumieša.
Zafiru arī pirku pie dīlera. Auto atvests no Vācijas dīlera, ar pierādītu nobraukumu, servisa apmeklējumiem un izskatu kā jaunam. Cena bija vismaz 10 % virs vidējās tirgus cenas, bet man cena nebija noteicošais.
Multivan arī pirku pie dīlera. Auto pārbaudīts, caurspīdīgs un ar pierādītu vēsturi. Zināms iepriekšējais lietotājs (viena dporta federācija).
Kāpēc pie dīlera? Jo liekas, ka visticamākā informācija par auto atrodama pie tiem, kas auto ikdienā redzējuši, apkopuši, pazīst īpašniekus utt.
Rimi karti piekonektē Neste kartei, lai nav atsevišķi jāliek. Piems Neste kartes ievieto 3+. Tai jādarbojas uzreiz, jo atlaide ir vēl papildus. Kad Neste liek 4 centu atlaidi visiem, tad ar 3+ ir vēl vairāk.
Ir, ir. Reizi nedēļā par to pārliecinos.
Es sākumā ievietoju Ģimene 3+ karti, tad vēl mīnus 2,5 centi uzreiz no cenas jau aparātā parādās.
2,5 centi + 2,3 centi (Neste piedāvājums) + 2,2 centi RIMI, kopā sanāk 7 centi!
Nomirgoja spilgta dzeltena gaisma fotoradaram. Ātrumu es pārsniedzu, to es zinu. Posmā starp Zalcburgu un Vīni.
Atradu, ka 50 eur varētu būt. Nav nekas traģisks.