Man lielajos mīnusos LPG iekārta darbojāstik pat nevainojami kā pie +30. Tiesa tagad gāzi var mazāk iepildīt. Fizika.
.
Man lielajos mīnusos LPG iekārta darbojāstik pat nevainojami kā pie +30. Tiesa tagad gāzi var mazāk iepildīt. Fizika.
.
Kādreiz arī nešķiroja, ja vien bija pareizā klase tehniskajā pasē iedrukāta. Dēļ nodokļu optimizētājiem ar kajeniem un Q7 tagad cieš arī parastu furgonu īpašnieki.
Tekstu kārtīgi neizlasīju, jo tas nav pārskatāms un daudz kļūdu.
1) viennozīmīgi esmu PAR to, ka ceļu remontam nepieciešamo summu iekasē no katra pārdotā degvielas litra. Šobrīd pie tam ir īstais laiks šo ideju atsākt kā vecos laikos, jo degvielas cena ir salīdzinoši zema. Kurš vairāk brauc, tas arī vairāk dod savu artavu ceļu remontiem un uzturēšanai.
2) ja par ekspluatācijas nodokli - tā ideja ir iekasēt naudu par tiem juridiskajām personām piederošajiem transportlīdzekļiem, kas tiek izmantoti privātajām vajadzībām. Ja negribi maksāt šo nodokli, tad aprīko ar GPS iekārtu un viss būs čikiniekā. Tikai tad gan privātās vajadzībās braukt nedrīkstēs.
Kravas transportlīdzekļiem ar mazu svaru nodoklis apzināti tika pacelts, jo pēdējā laikā aizvien vairāk parādījās "kravas" Porsce Cayenne, MB S-klase, Audi Q7 utml. Atbalstu, ka no šiem arī iekasē tādu pašu nodokli kā no no tiem, kas brauc ar tādiem pašiem auto, bet nekravas jeb vieglajiem pasažieru.
Kad pats piedalījos gada auto pretendentu testēšanā, ar i20 gan nesanāca izbraukt, taču sarunās ar ekspertiem pārsvarā par i20 dzirdēju tikai labas atsauksmes. Visi bija patīkami pārsteigti par to, ko piedāvā šis auto, kas tiešām bija viens no lētākajiem testa auto šogad.
Pa manam titula GADA AUTO īpašniekam jābūt tieši tādam auto, kas atbilst labākajam price-performance koeficientam. Nebrīnos, ka tieši i20 tas tā arī bija.
Audi, BMW, MB un tiem līdzīgie, protams, ir lieliski auto, bet nu cena ir faktiski nepaceļama, ja naudu pelna godīgi (nu ar atsevišķiem izņēmumiem, protams). Arī Škoda Superb jau sen nav no lētā gala auto, kas ir loģiski, jo labs nevar maksāt lēti, svaukārt slikt nedrīkst maksāt dārgi.
Šobrīd izskatās, ka Hyundai ir diezgan veiksmīgi atraduši grafika līkņu krustpunktu starp cenu un piedāvāto preci.
Piekrītu TDIOTS par to, ka nebūtu korekti jelkādā no šīm kategorijām VAG ražojumus izcelt īpašā statusā, taču vox populis (tautas balss) vienmēr ir bijis vislojālākais tieši VAG ražojumiem. Nekas man neliek domāt, ka šogad būs citādi.
„Latvijas Mazais Auto 2016” - Hyundai i20
„Latvijas Apvidus Auto 2016” - Mazda CX-3
„Latvijas Premium Apvidus Auto 2016” - Audi Q7
„Latvijas Premium Auto 2016” - Audi Q7
„Latvijas Eko Auto 2016” - VW Golf GTE
„Latvijas Ģimenes Auto 2016” - Ford S-Max
„Latvijas Sportiskākais Auto 2016” - Honda Civic Type-R
„Latvijas Skaistākais Auto 2016” - Fiat 500
„Latvijas Komercauto 2016” - Volkswagen T6
„Latvijas Gada Auto Tautas Balsojuma Simpātija 2016” - Audi Q7
Lieku uz S-Max vai SuperB. Vai tiešām otro gadu pēc kārtas Ford? S-Max patika. Ar Škodu nesanāca izbraukt
Kur Tu iepazinies ar lielisko septiņnieku?
Haļavšiki lai spēlē savā kompānijā.
Man, piemēram, absolūti nav nekāda interese pavadīt vakaru kopā ar haļavšikiem, kuri atnākuši tikai ar mērķi pa frei paripināt bumbas un paēst kādus našķus.
Ja boulingu rīko iauto, tad skaidrs, ka to ir vērts darīt, ja piedalās iauto jūseri, lai savā starpā iepazītos, aprunātos utt.
Lai nu kā, bet 26.novembra vakaru esmu jau pārrezervējis citamm pasākumam! Paldies, Māri, par savlaicīgu brīdināšanu par atcelšanu!
Man liekas, ka ir vērts sanākt kopā, ja ir jēdzīgs tieši forumiešu skaits nevis dalībnieki vispār. Turpināšu sekot info par atsaucību un attiecīgi pasākuma (ne)notikšanai.
Nav taisnība. Degvielu šoferi lej paši par savu naudu. Kaut kādai noliešnai vai ļevaka ieliešanai nav nekādas jēgas.
Par katru taksometru mēnesī jānodod konkrēts plāns. RTP par saņemto plānu maksā līzingu, sedz remontus, administrācijas izdevumi, + vēl vis kaut kas, kā arī algas šoferiem.
Degviela, logu šķidrums, mazgāšana u.c. līdzīgie izdevumi ir paša šofera darīšana un izmaksas.
Nevis Rīga Taxi, bet RTP (Rīgas taksometru parks) jeb RedCab
Eu, tikko iegāju bez atkārtotas logošanās! Laikam esmu saklausīts. Pozitīvi
Pagaidām izskatās, ka es varētu tikt.
ps Māri, kāpēc taagd katru reizi, kad ieiet portālā, jālogojas par jaunu? Vienmēr ielogojās automātiski, bet pēdējo nedēļu vairs tā nav. Tas tikai man vienam vai arī citiem tā ir?
Satiksmes autobusam ir jādod priekšroka, tikai un vienīgi, ja tas izbrauc no pieturas apdzīvotā vietā. Un arī tad autobusa vadītājam ir jāpārliecinās, ka viņam tiek dota priekšroka. Pārējos gadījumos autobusa vadītājs ir tāds pats kā mēs pārējie. Arguments, ka es braucu viens, bet autobusā brauc 50 pasažieri, nederēs.
Situāciju neredzēju, bet, cik noprotu, runa ir par tik ļoti ierasto situāciju, kad sabiedriskais transports cenšas samazināt sastrēgumā pavadāmo laiku, rupji pārkāpjot ceļu satiksmes noteikumus un ignorējot citu satiksmes dalībnieku intereses. Šādi gadījumi vienkārši kretinē, neatkarīgi no tā, vai agresīvais braucējs vada satiksmes autobusu vai vieglo transportlīdzekli. Tādus NEKAD nelaižu sev priekšā, lai arī pats sevi uzskatu par visnotaļ pieklājīgu autovadītāju. Protams, arī es neesmu bez grēka, bet nu katrā ziņā ne tādā līmenī kā minētie "vadjilas". Par šoferiem vai autovadītājiem viņus ir grūti nodēvēt.
Nezinu, kā ir Škodai, bet man abām Hondām degvielas daudzuma rādījums ir maldinošs, jo tas pakāpeniski samazinās (lēnāk, nekā brauot ar benzīnu) un ik pa laikam iedegas indikators, ka degvielas daudzums ir tuvui nullei. Tad iepildu 8 litrus un atkal bāka ir pilna. Acīmredzot, dators pats rēķina eventuālo degvielas atlikumu, jo nesaprot, ka brauc ar LPG nevis benzīnu.
Shiirs
Ar iepriekšējo CR-V ar LPG nobraucu 70 161 km. Apkopes (līdz ar to arī mainīti filtri) tika veiktas tikai 3 reizes - pie 20 000, pie 40 000 un pie 60 000 km nobraukuma. Nekad nav bijušas problēmas ar filtriem. Jāpibilst, ka lielākoties uzpilde tikai veikta Eko Gāze, ja pa ceļam nebija, tad tikai Statoil, LPG vai LUKoil. Nekur citur. Ā, nu ārzemēs gan citur, bet nu tur LPG kvalitāte ir daudz labāka, kas momentāli atspoguļojās ievērojami mazāka degvielas patēriņā.
Es arī cenšos braukt tikai ar gāzi. Ar benzīnu braucu tikai, kamēr nav uzsilis motors. Apzināti izbraukt tukšu balonu un tad kādu gabalu braukt ar benzīnu, neredzu nekādu racionālu izskaidrojumu.
zhuks
Man noteikts, ka LPG iekārtai apkope jāveic ik pa 20 000 km. Domāju, ka arī VWfanam ir tieši tāpat.
msh
Man reiz bija 2005.gada Jazz. Nobraucu ar tādu ikdienā 3 gadus. Nekur nekas negrabēja un negrab vēl šodien, jo šobrīd ar to braukā sievastēvs. Mazs, bet ļoti ietilpīgs un dinamisks auto. Jazz nevienā servisā nemīl, jo uz tiem nevar nopelnīt. Ne velti pēc TUV datiem Jazz ilgstoši ir starp līderiem.
Ja uzstāda uzpildi zem degvielas vāciņa, tad neviens arī nezinās, ka LPG.
Ja sajūt gāzes smaku (tā smakojošā viela ir odorants), tad jāpārslēdz uz benzīnu un nekavējoties jābrauc pie speciālista nevis jābrauc uz garāžu.
Neķer kreņķi un neņem vērā. Pēc instrucijas arī benzīnu nedrīkst pildīt,ja pasažieri sēž mašīnā. Man stāv mašīna garāžā, ziemā pat apsildāmajā. Nekas nevar notikt. Nav galu galā padomju laika iekārtas. Ir drošības vārsts, ir aizsardzība. Kur turēji pirms tam, turpat turi arī turpmāk.
aansis
1) nav korekti salīdzināt jaunu mazu auto ar benzīna dzinēju un vecu lielu auto ar dīzeļa dzinēju;
2) tu vispār spēj iedomāties, ka ir pasaulē miljoniem cilvēku, kuri nevēlas braukt ar lieliem auto? Un ne viemēr tam iemesls ir lielāks degvielas patēriņš;
3) ar terminu "braukšanas bauda" katrs saprot ko atškirīgu. Ja vienam bauda ir, ja var līdz simtam uzraut 5 sekundēs, tad citam bauda ir, ja visa ģimene ar suni var klusi un līgani ar pilnu piekrāmētu bagažnieku aizbraukt uz laukiem, vēl citam bauda ir, ja kondicionieris, bet citam - četrzonu klimatkontrole ir absolūti nepieciešamais minimums.
GB12
Pamēģini Honda Jazz. Būsi patīkami pārsteigts.
VWfans
Pamatā tur tikai pildos pēdējos 3 gadus. Nav bijušas problēmas.
Es uzliku mīksto garantijai. Uzliku autogaze.lv. Turpat, kur liku iepriekš un kur arī VWfans lika. Nekādu raustīšanos neesmu novērojis. Ja būtu, tad jau sen būtu vērsies pie uzstādītājiem.