iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 12.05.2010 11:05

Sretsked rakstīja:

Jūs ar vwfanu neesat dibendraugi ? Šitik vienādi precīzi rēķiniet...

Skaties, ka pēc šādiem apgalvojumiem nesaņem pavēsti no tiesas

Nezinu kādu mērķu vadīts rēķina VWfans, bet es to daru vienkārši intereses pēc. Nekādus dižos secinājumus pēc tam neizdaru.

Aprēķini ir tik precīzi, jo skaitļi mīl precizitāti. Aprēķinam nebūtu nekādas vērtības, ja tajā nebūtu iekļauti pilnīgi visi izdevumi un netiktu ņemti vērā visi faktori.

Šādu izdevumu uzskaiti veicu arī par savu otro auto (Jazz). Tika veikts arī par savu iepriekšējo (FR-V).

nomiks 12.05.2010 10:29

Parēķināsim, cik man izmaksātu taksometrs, ja a ar to brauktu 43 908 km (četrus noņēmu, jo jaunam uz odometra bija 4 km):

43 908 km x LVL 0,50 (cena par km) = LVL 21 954,00

Tā kā ar auto braucu gandrīz katru dienu, tad varētu pieņemt, ka taksis būtu man jāizmanto kādas 700 dienas gadā. Attiecīgi katrā dienā taksī iekāptu vidēji 3 reizes:

2 100 iekāpšanas reizes x LVL 1,50 (iekāpšanas maksa) = LVL 3 150,00.

Kopā sanāk, ka taksis man izmaksātu LVL 25 105 jeb LVL 0,572 uz 1 km, kas ir attiecīgi par 52,5% vairāk.

nomiks 12.05.2010 8:56

Šodien manam CR-V aprit 2 gadi no tā iegādes. Odometra rādījums ir 43 912 km.

Izmaksu secinājumi:

1) Ja pirmajā lietošanas gadā kopējās izmaksas, neskaitot vērtības samazinājumu bija LVL 7 136,61, tad otrajā gadā tikai LVL 5 026,52. Ja pirmajā gadā tika iegādāts otrs riepu komplekts, tad otrajā gadā savukārt tika uzstādīts sakabes āķis, kā arī papildus imobilaizers. Pārējie izdevumi daudz maz līdzīgi. Starpība izmaksās rodas lielākoties zemākas degvielas cenas dēļ, kā arī mazāku līzinga maksājumu un apdrošināšanas maksas dēļ.

2) Nekādi nepatīkami starpgadījumi nav notikuši arī otrajā CR-V lietošanas gadā. Ar to es domāju nevien ceļu satiksmes negadījumus, bet arī kādas tehniskas ķibheles, kas varētu būt piemeklējušas manu CR-V.

3) Ar savu CR-V joprojām esmu ļoti apmierināts un pagaidām neredzu iemeslu šī auto nomaiņai.

4) Vidējais degvielas patēriņš 2 gadu lietošanas periodā sanāk 9,56 litri/100 km.

5) Ja ierēķina arī vērtības zudumu, tad mana CR-V izmaksas 2 gadu periodā uz 1 km sastāda LVL 0,375.

nomiks 31.03.2010 11:52

Man moču braukšana ar tālajiem liekas tikai normāla, jo tā var tos ātrāk un labāk ieraudzīt.

Līdz šim no moču puses nav nācies tikt apžilbinātam.

Kad liku tiesības uz moci, instruktors pat īpaši uzsvēra, ka vislabāk ir braukt ar tālajiem. Arī ceļu policija nekad nesoda, ja mocis brauc pa dienu ar tālajām gaismām.

nomiks 26.03.2010 12:59

eu, kur garumzīmes???

"Katrā pilsoņa mašīnā pa fotoradaram"

nomiks 26.03.2010 12:58

Katra pilsoņa mašīna pa fotoradaram

nomiks 22.03.2010 21:51

kasinsh79 rakstīja: Katru dienu tur braucu, bet nevienā bedrē neesmu ieplēsis

Tautai braukt jāmācās.

nu,nu. Skaties, ka nepiesauc ko nelāgu. Šopavasar neieplēst kādā bedrē noteikti izdosies tikai izciliem veiksminiekiem vai arī sēnēm (nejaukt ar iauto useru), kas pēc anonīmiķa (te gan domāts iauto useris)ieteikuma velkas pa kreiso malējo joslu.

nomiks 22.03.2010 15:52

bobcat rakstīja: Aha, a to es domāju, "what da *******" te notiek! Lidoju zemu no Jelgavas uz Rīgu un diezgan daudzi velkās pa kreiso pusi. Uz midžināšanu nereaģē, redz kāds bija patiesais iemesls. Prieks par veiksmīgu lidojumu no Jelgvas.

Tiem, kas diendienā brauc, manas līdzjūtības.

līdzjūtības pieņemu

Šīs bedres ietilpst manā ikdienas maršrutā. diemžēl.

Pa labo joslu var pabraukt, bet tad sanāk mazliet braukt pa t.s. papildjoslu labajā pusē tā. Tad bedres netraucē. Labāj papildjoslā gan dubļu kārta ir tāda, ka saķere nav vienmērīga.

nomiks 16.02.2010 6:51

Es gan tavu Merivu jau labu laiku neesmu ielās manījis. Tas laikam saistīts ar to, ka tā pa Jelgavas pusi tagad vairāk dzīvojas, ja?

Ziemā pārsvarā pārvietojos ar CR-V nevis Jazz, jo CR-V pirmkārt, ir stabilāks uz ceļa, 2) nav problēmu ar Rīgas "putru" uz ceļiem un 3) parkošanās nesagādā nekādas problēmas. To var viegli izdarīt arī kupenās

nomiks 18.01.2010 12:50

VWfans rakstīja: Sakiet, vai šī 2007.gada Honda-FR-V ar 1,8 litru benzīna motoru un automātisko ātrumkārbu par 10120 latiem ir gards kumosiņš?

www.wess.lv/...

Ja pieņem, ka jauns šādas komplektācijas FR-V varēja maksāt ap 14 500 latiem, tad priekš 2,5 gadus veca (jauna) FR-V cena liekas nedaudz par augstu. Vienīgais arguments PAR varētu būt salīdzinoši nelielais nobraukums.

p.s. Manam bijušam FR-V pirms 3 nedēļām tika veikta apkope uz 60 000 km, kas izmaksāja aptuveni Ls 160. Tehnisku problēmu joprojām nav un nav bijis

nomiks 13.01.2010 11:47

Manuprāt ir divi situācijas sākotnējie risinājumi:

1) iet un aprunāties par to, kas noticis, kas konstatēja, ar ko konstatēja, utml. Juristu līdzi labāk neņemt, jo tad tas uzreiz radīs poličiem priekšstatu, ka tomēr esi vainīgs, bet centies tagad sevi izglābt;

2) nereaģēt uz aicinājumu ierasties, jo aicinājums nav nosūtīts uz auto reģistrācijas apliecībā norādīto adresi vai īpašnieka deklarēto dzīvesvietu.

Tas, ka cita persona ir parakstījusies par vēstules saņemšanu, nerada šai personai pienākumu vēstuli izsniegt īstajam adresātam.

Agrāk Pasta likumā šāds pienākums bija noteikts, bet pašreizējā redakcija šādu pienākumu neparedz.

nomiks 13.01.2010 8:34

jugasvilli rakstīja: Veci, vēlreiz saku. Nesaki Hop, kamēr pārlecis neesi. Vispirms apskaties ierakstu, noskaidro, vai ir 100% redzams, ka focus uzbrauca outlanderam un tad painformē mūs. iauto sēž vislabākie juristi.

"vislabākais jurists" ceļu satiksmes lietās pats tikko dabūja 9 mēnešus nosacīto sodu + pāris tūkstošus soda naudu

nomiks 16.12.2009 15:37

turbopiile rakstīja: īsti nesaprotu kādas prieksrocības ir džipam uz slidena ceļa? 4x4? tās ir arī "regularajiem auto".. s pat domaju, ka mūsdienu ziemas apstakļos, kur nav japarvar nekādas milzu kupenas, tad normāli braucot ar parasto vieglo es justos drošāks un manevrētspējīgāks kā ar džipu (agsts smaguma centrs, smags utt. utjp)

uz slidena ceļa priekšrocību nav nekādu. Priekšrocības parādās, izbraucot ārā no pagalma vai apbraucot sastrēgumu pa kupenām

nomiks 16.12.2009 15:08

Salavecim

Vai es teicu, ka iepauzēju pirms uzsākšanas???

Vienmēr esmu braucis tā, kā liekas ka tas vēl skaitās droši. Attiecīgi, iestājoties ziemai, braucu mazliet savādāk nekā vasarā, bet, protams, ne sēņojot. Pilsētā 60 km/h ir norma jebkuros laika apstākļos, ja vien nav sastrēgumu.

p.s. Vissezonas riepas neatbalstu un netabalstīšu! Manam CR-V ir itin pieņemamas ziemas riepas Nokian.

nomiks 16.12.2009 13:20

Kaksis rakstīja:

Steidzās tikai santīmpiši. Džipistiem nekur nav jāsteidzās, darbs nav zaķis-neaizbēgs.

Viedi vārdi.

Es ar savu "džipveidīgo" arī šorīt braucu daudz peisardzīgāk kā parasti. Štrunts, ka darbu nokavēju 5 minūtes. Pa Jelgavas šoseju ātrāk par 100 km/h šorīt nebraucu. A pa Rīgu jau tāpat nekur nevarēja paskriet, jo sastrēgums uz Salu tilta un tālāk uz Lāčplēša ielas bija lielāks nekā parasti.

nomiks 15.12.2009 11:52

pēc pieredzes varu teikt, ka līdz 110 km/h neviens Subaru nekad nav uz Jelgavas šosejas turējis. Jāuzmanās ir Jaunolainē, un virzienā uz Rīgu arī pie mežniecības, kur bieži atrodas fotoradari.

nomiks 15.12.2009 10:07

Seene rakstīja: Nemotoru ekonomija ruļez tikai tādiem, kas spēj nekad (arī uz bāņa) nepārsniegt 100km/h. Pretējā gadījumā nemotori kļūst par izslāpušiem ziloņiem.

Pilnībā piekrītu!

Principā mans Jazz iz Jelgavas šosejas, braucot ar ātrumu 110 km/h, patērē tikpat, cik CR-V (aptuveni 7,5 l/100 km). Pilsētā gan Jazz patēriņa konkursā ir neapstrīdams šī dueļa uzvarētājs.

Kad ar savu Citroen C3 ceļoju pa Eiropu, tad uz bāņa centos ātrāk par 120 km/h nebraukt, jo tad patēriņa pieaugums bija dramatisks.

nomiks 27.11.2009 12:49

fans jau sen nav ierēdnis. diemžēl.

nomiks 27.11.2009 11:55

es personīgi atbalstu tādu modeli, ka palielina akcīzes nodokli degvielai, bet neiekasē šo ikgadējo nodevu.

Kurš vairāk brauc (lej degvielu), tas arī vairāk padalās ar valsti.

Un arī es bez šaubām uzskatu, ka šādam nodoklim 100% jāiet ceļu uzturēšanai nevis ierēdniecības uzpūstajam aparātam.

nomiks 26.11.2009 14:54

1) ceļš līdz LV

2) Vieglo automobiļu un motocikla nodoklis - LVL 125

3)agregātu numuru salīdzināšana - LVL 2,57

4) reģistrācijas apliecības datu ierakstīšana reģistrā un reģistrācijas apliecības izsniegšana - LVL 3,23

5) Autotransporta numura zīmju komplekts - LVL 19,59

6) TA uzlīme - LVL 2,00

nomiks 26.11.2009 9:01

ja ņem vērā, ka LV jauna ar šādu aprīkojumu maksāja vairāk par 14 000 LVL, tad priekš divus gadus un divus mēnešus "veca" FR-V šī tiešām ir laba cena.

nomiks 25.11.2009 16:19

VWfans rakstīja:

Bet tolaik, kad Tev pašam bija Citroen-Xsara Picasso, Tu to nebeidzi vien slavēt...

Neapstrīdu.

Bet mans Xsrara Picasso bija perfekta izvēle par to cenu, kādu es par viņu samaksāju.

Xsara Picasso nav salīdzināms ne ar FR-V, ne ar Corolla Verso.

Ja galevenais izvēles parametrs ir degvielas patēriņš, tad te franču auto viennozīmīgi ieliek lielai daļai japāņu, jo dīzeļi frančiem ir superklusi un superekonomiski. Un jaudas arī pietiek.

Ja es šodien būtu izvēles priekšā, kādu "minivenu" pirkt, tad uz 5008 noteikti neskatītos.

nomiks 24.11.2009 21:26

... Un tas ir burvīgais franču minivens Peugeot-5008...

vārds "franču" izsaka visu.

Jebkurā gadījumā Peugeot kvalitāti nevar salīdzināt ar Toyota vai Honda.

Nav šaubu, ka P 5008 ar 1,6 HDI ir izcili ekonomisks, ergonismisks un vizuāli skaists auto, bet diemžēl šī auto cena neatbilst kvalitātei.

nomiks 17.11.2009 8:00

Vismaz manām Hondām kruīzkontrole pati bremzes neizmanto. Ātrums tiek uzņemts/mazināts ar motora apgriezienu palīdzību.

nomiks 16.11.2009 12:34

šī ārkārtīgi veiksmīgā cena Statoil bija jau kopš piektdienas pēcpusdienas

Lasītākie raksti

Jaunie raksti