iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 06.02.2008 11:51

Gan jau, ka sievietes vārdā Astra klubā ir īpaši gaidītas

nomiks 06.02.2008 10:55

batka rakstīja: Nu ja ņem lizinga tad nemaz isti neatbilst viņa finansu iespejam

1) līzingu fans jau ir izmaksājis pilnā apmērā;

2) Tu gribi teikt, ka visi, kas pērk auto, izmantojot līzingu, pērk savām finansiālajām iespējām neatbilstošu auto??? Labāk katru mēnesi pirkt pa Golf II ???

3) piedod, bet rodas sajūta, ka prāts Tavu ķermeni ir pametis

nomiks 06.02.2008 8:33

Kindzulis rakstīja:

btw Nomik- Tu tak ar ne paaraak sen no valsts kantora prom ne?

Nu jau pusotru gadu kā prom. Un esmu priecīgs par šādu izvēli!

Attiecībā uz forumiešu komentāriem par VWfana auto izvēli varu pateikt to, ka ir personu grupa, kura izvēlas auto, lai sevi apliecinātu. Tāpat ir cilvēku kategorija, kuri iegādājas tādu auto, kāds vislabāk atbilst viņa vajadzībām un finasiālajām iespējām.

Zinot to, cik rūpīgi tika pārdomāts, pirms fans iepirka savu Merivu, nav šaubu, ka tieši šis auto tajā brīdī bija saimnieciski vislietderīgākais pirkums, ja tā var teikt.

Nav noslēpums, ka jau mazliet vēlāk, kad tirgū parādījās Nissan Qashqai, VWfans atzina, ka tagad būtu ņēmis tieši šo auto nevis Merivu.

Bez tam VWfans nekad nav lieļījies, ka brauc ar jaunu Opel Meriva, bet gan objektīvi dalījies savā pieredzē ar šo auto.

nomiks 05.02.2008 8:42

Man gan līdz šim šķita, ka internets ir vide, kur personas var atļauties palikt anonīmas.

Kindzuļa atsauce uz VWfana datiem ir visnotaļ nekorekta.

nomiks 04.02.2008 17:00

VWfans rakstīja:

Nomiks

Vai darba Nissan-Note vairs tehniskas likstas nevajā?

Pēdējā laikā problēmas tiešām vairs nevajā (ptu, ptu, ptu). Degošais Check Ebgine indikators izdzisa pats un nav vairs ieslēdzies mēnešus divus.

Šodien braucu ar to uz Jūrmalu. Varu teikt, ka pie ātruma 110 km/h braukšanas sajūtas no statusa "labi" pāriet statusā "apmierinoši" - riepas skaļas, motors skaļš, auto burtiski peld un visu laiku ir jāpiestūrē.

Visādi citādi ir OK.

nomiks 04.02.2008 11:55

BMW rullz nejēgā!

Kur tad izslavētā vācu kvalitāte, premium klase, bla, bla, bla???

Piedod, ja personīgi aizskāru!

nomiks 04.02.2008 11:53

casuss rakstīja:

Iedegās dzeltenā brīdinājuma lampiņa - "izplūdes sistēmas problēmas"......dienu pastāvēja.......nākošajā dienā brīdinājums pazuda ! Izskatās atkal pēc Merivas elektroniskajām improvizācijām..

šādi improvizē ne tikai Opel. Vairākiem paziņām, kam ir dažādu marku un modeļu jauni auto, indikators Check Engine ir iedzedzies un vēlāk tas izdzisis tik pat negaidīti kā parādījies.

Problēma var būt saķot no sīkuma līdz pat nopietnam dzinēja defektam. Ja reiz lampiņa pati resetojās, tad viss ir štokos. moš kāds vārsts nenostrādāja.

nomiks 31.01.2008 10:04

Raser rakstīja:

VWfans rakstīja:

Bieži ar prieku noskatos, kā tā sieviete brauc garām pa ielu.

Vismaz smuka, esi mēģinājis piešļūkt

Smukajām Getz nepērk Tam ir domāti SUV klases vācu zīmoli

nomiks 30.01.2008 8:42

AutoNets rakstīja:

Es nonjemu cepuri Tava prieksha aiz cinjas, ka Tu neremonte pie Vasjas un rupejies par mūsu valsts labklajibu (!!!) Super

Nu poličiem kukuļus no manis arī neredzēt!

nomiks 29.01.2008 13:57

Ko var cepties apr apkopju izmaksām.

Nezinu kā citi, bet Bensons Auto un Amserv savās mājaslapās ir ievietojuši informāciju par veiacamo apkopju intervāliem un to izmaksām.

Ja tiešām ik pa 20 000 km (Toyotām - 15 000 km) apkopju izmaksas rada milzīgu robu ģimenes budžetā, tad skaidrs, ka šajā ģimenē vēl nav pienācis laiks braukt ar jaunu auto.

Savai Honda FR-V pēc 5 000 km eļļu nemainīju, bet pirmo reizi to izdarīju tikai pie 20 000 km. Bensons Auto dīelrservisā šis pakalpojums izmaksāja Ls 130,89 un apkope nozīmēja eļļas un filtra maīņu, salona filtru (2 gab.) maiņu, dzinēja diagnostiku un piekares diagnostiku.

Ņemot vērā to, ka man auto ir paredzēts braukšanai arī ārpus Latvijas, tad man ir būtiski apzināties, ka mans auto ir kārtībā.

Uzskatu, ka Ls 131, lai iegūtu šādu pārliecību, nav nemaz tik daudz.

Loģiski, ka pie dīlera cenas būs augstākas, jo milzīgi līdzekļi ir ieguldītu skaistu telpu radīšanā, kvalitātes uzturēšanā, darbibnieku apmācībā, apkalpošanas līmenī, oficiālo algu izmaksās. Nešaubīgi klāt vēl visam jāpieskaita peļņa.

Turpretī "Pie Vasjas" tipa servisos vienīgā cenu sastādošā pozīcija ir paša meistara peļņa, no kuras vistacamāk valstij nav nekāda labuma.

Ja par tēmu, tad mani mazliet izbrīna tas, ka gan Latvijā, gan Lietuvā ir viena ražotāja (Honda) autorizētais dīleris (kā noprotu, Kauņā tas ir autorizēts), taču apkopju politika ir atškirīga. Tā tam nevajadzētu būt.

nomiks 24.01.2008 15:06

uupis rakstīja:

Vīnē pa vecpilsētu kursē mazizmēra busiņi.

Mēs esam soli priekšā - mums ir velorikšas

nomiks 24.01.2008 14:52

kaut kā kļūdaini iepriekš iepostēju.

Kā jums šķiet, cik ilgā laikā 10 pēc kārtas braucoši mikriņi (un tā ar 5 minūšu intervālu) no t/c "Dole" brauks līdz operai? Kur tajā laikā uz Maskavas un Krasta ielas atradīsies pārējie transporta līdzekļi? Cik daudz CO izmešus atstāj desmit smirdīgi dīzeļmikriņi pretstatā ar elektrību darbināmam tramvjajam?

Kāpēc mikriņi brauc tikai rentablajos maršrutos?

Vai par šiem jautājumiem neesat spējīīgi aizdomāties?

Es personīgi uzskatu, ka tieši tramvajs ir nākotnes sabiedriskā transporta līdzeklis Nr.1. Mikriņus vispār varētu likvidēt kā šķiru un tad tie arī neveidotu sastrēgumus. Mazo dzelteno Ikarus vietā RS varētu laist lielos MB Citaro busus un vietas pietiktu visiem.

Es principā ar maršruta taksometriem nepārvietojos, vai nu ar savu/darba auto (kājām) vai arī ar RS piedāvāto sabiedrisko. transportu.

nomiks 24.01.2008 14:49

Ronalds_ rakstīja:

Tātad - viens tramvajs ir veiksmīgi aizstājams ar 10 mikriņiem!!!

Un vēlreiz - mikriņi neprasa nevienu santīmu no rīgas budžeta - ne dotācijas, ne investīcijas!!! Un cik miljonus vajaga tramvajam??? Varbūt labāk par to naudu uzcelt kādu jaunu ielu, tiltu, paplašināt un rekonstruēt krustojumu?

Kā tev šķiet, cik ilgā laikā 10 pēc kārtas braucosī mikriņi (un tā ar 5 minūšu intervālu) no t/c "Dole" brauks līdz operai? Kur tajā laikā uz Maskavas un Krasta ielas atradīsies pārējie transporta līdzekļi? Cik daudz CO izmešus atstāj desmit smirdīgi dīzeļmikriņi pretstatā ar elektrību darbināmam tramvjagam?

Kāpēc mikriņi brauc tikai rentablajos maršrutos?

Vai par šiem jautājumiem neesi spējīīgs aizdomāties!

Es personīgi uzskatu, ka tieši tramvajs ir nākotnes sabiedriskā transporta līdzeklis Nr.1. Mikriņus vispār varētu likvidēt kā šķiru un tad tie arī neveidotu sastrēgumus. Mazo dzelteno Ikarus vietā RS varētu laist lielos MB Citaro busus un vietas pietiktu visiem.

Es principā ar maršruta taksometriem nepārvietojos, vai nu ar savu/darba auto (kājām) vai arī ar RS piedāvāto sabiedrisko. transportu.

nomiks 22.01.2008 9:21

Izskatās, ka no Aivara Aksenoka nebija labuma Rīgas domē un nav labuma arī Auto Italia.

nomiks 21.01.2008 13:36

Vilx- rakstīja: Tieši par šādu dīzeli - jā. Lasīju jau. Bet šim cilvēkam, škiet, nav nācies saskarties ar dīzeļa remontu. Jebkurā gadījumā, es gribētu uzzināt dīzeļa vs. benzīna plusus un mīnusus ka tā.

Dīzelis jebkurā gadījumā būs ekonomiskāks kā benzīnnieks, pat pie nosacījuma, ja dīzelis maksātu 5 santīmus litrā dārgāk nekā benzīns.

Mīnusi dīzelim ir tādi, ka tas ir skaļāks un ziemā lielos mīnusos var rasties problēmas ar pielaišanu, ja pirms ziemas sezonas uzsākšanas nav nomainīta eļļa, filtri, netiek lieta ziemas dīzeļdegviela un ir ne paºāk labs akkumulators. Toties liels pluss ir dzinēja griezes moments, kas izpaužas labākā dinamikā.

Visticamākais, ka lietotam dīzelim nobraukums būs lielāks nekā benzīnam.

Benzīnam mīnusi attiecīgi ir divi - leilāks degvielas patēriņš un vājāka dinamika pie zemiem apgriezieniem.

Ar degvielas sūkņiem problēmas var rasties kā benzīnam, tā dīzelim, kā Volvo, tā MB u.c. Viss ir atkarīgs no tā, kā iepriekš auto ir ticis lietots un uzturēts.

Visiem maniem paziņām, kam ir šādi Volvo V70 (6 gab.), ir dīzeļdzinēji un neviens savu izvēli līdz šim nav nožēlojis.

nomiks 21.01.2008 13:24

Vilx- rakstīja:

Enīvei, varbūt tad jāskatās uz dīzeli. Ko jūs sliktu/labu varat pateikt par dīzeļiem? To, ka mazliet lētāka degviela, es jau zinu. Bet nebija arī tā, ka vairāk lūzt/dārgāki remonti/ož/utml? Tās, protams, ir tīrās baumas, kas arī atkarīgas no katra cilvēka subjektīvā viedokļa... bet tomēr?

Šo to par šādu dīzeli var atrast tepat iekš Lasītāju pieredzes:

www.iauto.lv/...

nomiks 18.01.2008 15:11

Vot, ja ir miskaste, ta ir miskaste.

Par daudz ir pat divas nulles!

Moš tie 400 EUR ir domāta piemaksa tam, kurš paņems

nomiks 18.01.2008 14:34

Ja auto pirkts Latvijā jauns, tad nobraukums varētu būt pat visnotaļ ticams un reāls, jo 17 kkm gadā priekš Latvijas ir vidējs nobraukums.

Katrā ziņā, ja Latvijā jau ilgus gadus bijis, tad var ļoti labi pēc CSDD datu bāzes pārbaudīt pilno info!

Domāju, ka konkrētais auto ir ne tikai pārāks par tāda paša Peugeot 406, bet arī par daudziem citiem (tai skaitā arī vācu) auto.

nomiks 17.01.2008 10:19

Man ir pilnīgi po, vai i_edgars brauc ar 10-gadīgu Scorpio vai pilnīgi jaunu Audi A6.

Man riebj, ka cilvēks, kuram, jauns auto nekad nav bijis, par vienīgo pareizo izvēli uzskata vecu auto. Šāda vienīgā un pareizā izvēle ir tikai tiem, kas nevar atļauties jaunu auto.

OK. Saprotu, ka vēl emociju vadīts var par mēslu nosaukt C3, bet, ja miskastes īpašnieks par mēslu nosauc jaunu Honda FR-V, tad skaidrs, ka cilvēks ir vai nu pilnīgs lohs autojomā (cik zinu, i_edgars tāds nav, jo visu remontē pats), vai arī pārliecināts miskastauto mīlis.

Punkc.

šajā diskusijā vairs nepiedalos, jo savu viedokli esmu pateicis.

Lai vilksam veicas neiegrābties leišu s.ūdā un brauc pa LV tālēm laimīgs!

nomiks 17.01.2008 9:59

i_edgars rakstīja:

Ta nu gan kruti vāģi!! Es labāk braucu 10 gadīgā, vai pat vecākā, bet sakarīgā auto, nekā pērku jaunu mopēdu, kuram beidzoties garantijai ir jāmeklē Vtorčermets, jo laimīgo pircēju tādiem mēsliem neatrast!

Nu, ja nemaldos, tad tas tavs 10 gadus vai pat vecāks "sirdsāķītis" ir Ford Scorpio

Jau reiz forumā citas diskusijas ietvaros teicu, ka uz manu FR-V jau ir 3 gribētāji, kas ir gatavi pārņemt manu līzingu jebkurā brīdī!

nomiks 17.01.2008 9:31

Baisulis rakstīja: Pats esi uzrakstījis parakstā,es tak nezvanu tev un neinteresējos par taviem mopēdiem.

Parakstā ir ierakstīts, jo it kā ir mans, bet tajā pašā laikā nav - tjipa īpašnieks esmu es, bet jau divus gadus brauc mana muterīte! Tā lūk.

nomiks 17.01.2008 8:29

Baisulis rakstīja:

Kaut kad esot bijis raidījums par šitiem nomikiem-jaunu auto pircējiem Baigais auto, 1,4 sitroens......

1.4. l Citroens nav aktuāls jau gandrīz divus gadus. Jau 8 mēnešus braucu ar 1.8 l Honda FR-V.

Kaut kā slikti seko līdzi jaunumiem!

Par to raidījumu (tautas balss) vispār brīnos, tjipa baigā sensācija - salons sola, ka maksās 100 Ls mēnesī, bet izrādās, ka sanāk 300 Ls.

Vai ta salonam jābrīdina, ka mašīnā jālej degviela, jāapdrošina, jāpērk riepas, utt.???

Ikviens saprātīgs indivīds pats spēj saprast, ka nopirkt mašīnu (vienalga jaunu vai vecu) nenozīmē tikai vienreiz par to samaksāt, bet gan regulāri ieguldīt tajā arī naudu, protasm, ja auto nestāv sētā un netiek kustināts vispār.

nomiks 16.01.2008 17:00

Kaut kā neticas par tiem klučiem. Vai tik nav tā, ka pie kādas no tehniskajām apkopēm tie tika nomainīti, bet tu to neesi piefiskējis? Jo 138 kkm priekš uzlikām ir baigi daudz!

nomiks 16.01.2008 16:27

krix rakstīja:

nu ņenado ...

manam C2 ir 138k km noskrējiens un es pat bremžu klučus neesmu mainījis(tiesa jaunie jau stāv 1/2 gadu plauktā).

Tu viņu (C2) pirki jaunu?

nomiks 16.01.2008 16:17

Laiks pievērsties jaunu auto lietotāju pulkam nevis regulāri iepirkties leišos

Lasītākie raksti

Jaunie raksti