Uupi - Nav vērts cepties! Tam indivīdam ir visai smagi ar noteikumu izpratni un noteikumu pārkapumu seku potenciālā riska izvērtējumu.
Viņaprāt, avārijas situāciju uz ceļa rada nevis tas, kurš nespējot sava automašīnā atrast pārkapta ātruma samazināšanai paredzētas vadības sviras ieteš pretejā joslā šķērojot dubulto nepārtraukto un darot to nepārskatamā līkumā, bet tas, kurš braucot pa savu joslu ir nepietiekami savlaicīgi pārkārotjies uz tukšu pirmo joslu. Jo lūk apdraud dubultās līnijas šķērsotāju...
Līdz ar to tu te runā par neizprotamām “vienādu” ceļa zīmju nebūtiskam nianēm indivīdam, kurš nespej izfiltret reāli bistamus manevrus un tos aizstāv...
Nez, man tā aptuveni patīk. Jā ir jādomā līdzi un reizēm jāuzmet acs piedāvātajam maršrutam, jo tas reizēm ir neloģisks. Īpaši kaut kur laukos pa grantenēm.
Savulaik, pirms to nopirka Google, tas spēja no ~Spices tikt vakara sastrēgumstundā līdz Martas ielai centrā 17 minūtēs, kaut gan Vienības un K.Ulmaņa krustā bija klope, gan Uz valdemārenes pie vecās bankas ēkas bija tas pats. Stūķi līDz spicei pa abiem marrutiem. un tad 2 minūtes ilgāk sanāca, jo Ulmaņa un Liepājas krustā daži iebrauca labi apzinoties, ka paliks krustā. Tā bija veselus divus luksofora ciklus.
Par gļukiem - ilgus gadus, šķērsojot robežu, lasi - mainot mobilo operatoru uz viesabonēšanu , mēdza pārslēgt arī balls ziņojumu valodu. No Latvijas iebrauc Lietuvā un, tā, maita, pārslēdzas uz Krievu Marusju. WTF? Kāda iksa pēc? Laikam šis gļuks beidzot ir izvākst. Pēdējā robežas šķērsošana iztika bez valodas nomaiņas.
Visumā dod gana objektīvu ierašanās laiku. Un nezināmās vietās ir gana informatīva. Pat ja aizved ar nelielu līkumu, tad tas ir labāk kā maldīties kādas pilsētas vienvirziena ielu tīklā ar ķieģeļiem un nezināma laika perioda nogriešanās liegumiem...
P.S. Jebkurā gadījumā tā strādā apbrīnojami labi, ņemot vērā, ka to veido lietotāji - kā jau te rakstīts - Wikipedias stila sociālā navigācija...