Ilgi meklēju, kamēr varbūt ieraudzīju kā ko Dienvidu tilta nogriezties uz Ķekavu...
Jo neticu, ka to paredzēts darīt caur Rāmavu
Ilgi meklēju, kamēr varbūt ieraudzīju kā ko Dienvidu tilta nogriezties uz Ķekavu...
Jo neticu, ka to paredzēts darīt caur Rāmavu
Pēc idejas tur bija jāpaliek esošajam tunelim.
Ja tagad paskatās dabā esošo variantu, var redzēt, kur paredzētas joslas taisni braukšanai, vismaz man tā šķiet.
Apskaties rdsd mājas lapā karti. paliek līdzīgi kā šobrīd.
Rīgas Domes satiksmes departamentā domā tikai par savu kabatu ne vis par tautu Ziepniekkalnā! Ir dzelzceļa atzars Rītausmas ielas rajonā. Kāpēc šo atzaru nepagarināt un neievest Ziepniekkalnā? Vilciens Tautu 15 minūtēs nogādātu Rīgas centrā. Somi Helsinkos sen tā jau ir izdarījuši.
Pēc šāda Dienvidu tilta turpinājuma ilgojos.
Arī pēc tā visa ilgojos Manas jaunās dzīvesvietas tuvumā acīmredzami uzlabosies apkārtējās vides gaisa kvalitāte. Tagad Vienības gatves/Graudu ielas rajons saskaras ar teju vai mūžīgu sastrēgumu un veselu lērumu Waze piekritēju, braucam (ātrāk nekā ļauts) apkārt pa mazajām ieliņām.
Diemžēl rdsd neizdevās atrast plānu šai (4.) kārtai, avatars varēja labāk to pievienot, nevis neko neizsakošu un ar sūdīgu audio aprīkotu youtube video.
Bet runājot par D tilta pieslēgumiem, pārdaugavā tie ir reti sūdīgi, ja vēl pa Lubančiku iespējams līdz A2, P2, P4 un P5 tikt, tiesa ar neiztrūkstošiem štoperiem + turpat slāvinieks un Krustpils/Granīta iela, tad Pārdaugavā attopies vai nu Vienības gatvē, vai arī Valdlaučos, no kurienes lai tiktu piemēram uz Jelgavas šoseju ir neizbēgama čakarēšanas (waze bieži iesaka caur Medemciemam vālēt - 30 zonas ar guļošajiem + lieliskais kreisais...) tolkam aizbraukt var tieši nekur. Te gan būtu noteikti jākoordinē projekts ar Ķekavas apvedceļu, lai no viena būtu ērti un ātri nokļūt otrā. Tad par Dienvidnieks būtu ērtāks nekā Rīgas apvedceļa parodija.
Savienojums ar lidostu pašlaik nesanāks. Atbilstošais turpinājums sanāk Mārupes nov. teritorijā, kur jau ir sabūvētas pasvaigas būdas iespējamā trasē. Tur sen jau vajadzēja satiksmes ministrijai iejaukties, bet ...
Kā teica zinošs cilvēks, tā jau ir Mārupes un VARAM kompetence, Rīgai gar to nekādas daļas.
Jābūt "zinošam cilvēkam", lai saprastu, ka valsts lidosta Mārupes novadā nav Rīgas kompetence?!
Tas bija vairāk par to, ka Rīgapar to īpaši neiespringst. Ja kāds augstākā līmenī izlems, tad jau būs jādara, bet tikmēr - var neko nedarīt un ne ar ko nerēķināties.
Līdzīgi kā šobrīd par esošo Tīraines pieslēgumu Rīgai (kuru gan atrisinās šī 4. kārta, ar II posmu, ja līdz tam tiks).
Nav jau ne pirmā ne pēdējā vieta, kur būdeļošana čakarē un nākotnē čakarēs vēl vairāk ceļus...labi piemēri - Ādažu A1 posms, Dreiliņu šaurais celiņš uz P4/P5...tā nu bezmaz aiz Rīgas robežas veidojas nākamie pudeļu kakli, 50/70 zonas utt. "jaukumi braucējiem"
Es jau noteikti nepiedzīvošu šo redzēt dabā.
No sirds vēlu, lai mēs (abi) piedzīvojam gan
Cerams, ka tehniskajā projektā apļiem tiks paredzētas papildus joslas , pa kurā pirmajā nobrauktuvē var tikt bez iebraukšanas aplī.
Dienvidu tilta 4. kārta
Kā jums patīk satiksmes departamenta plāni?
Mani, ja godīgi, sasmīdināja trīs lietas:
- Mālu ielas turpinājums ar pārvadu un ceļu uz nekurieni;
- Ozolciema ielas asfalta segums līdz jaunajam Mālu ielas aplim;
- tas, ka uz visu rajonu no Valdeķu ielas līdz Līvciema ielai paredzēts viens gājēju tunelis Līvciema ielas rajonā, zinot, ka Ziepniekkalna mežu cilvēki apmeklē biezā slānī.
Vēl jau jautājums - ja jau sapņot, tad kāpēc vizualizācijā neiekļaut arī savienojumu ar lidostu "Rīga", kā saka "go big or go home".