Bams rakstīja:
Bet ja palūkojamies uz medaļas otru pusi, kas tad vada tos RS busus? Katrs otrais tur ir izbijis tālbraucējs. Vai arī nākamais daļnobojščiks, kurš aizskries atpakaļ uz savu samosvalu, tiklīdz tam piesolīs par 5 Ls vairāk. Daļa no mūsu sabiedrības. Ne jau marsieši.
Daļnabojs tā ir kāda bīstama diagnoze? Ja ar tādu diagnozi jāstūrē buss pilsētā - tad visiem par to nāksies sajust, ko nozīmē pazemots daļnaboja stūrmanis?
Ir tāda Valsts Kulturas Piemineklu Aizsardzibas Inspekcija. Un vēl citi. Kuri "rūpīgi" seko, lai nedo Dies' Rīgas centrā kaut ko izmaina. Jo Rīga taču ir UNESKO... Ko teiks lielie onkuļi???
Paši vien vainīgi, ka ielienam visos caurumos...
Par šo man īsti nekad nav bijis skaidrs, kurš tieši ir tas pareizais gad uz kuru jāuzskata, ka Rīga ir gatava un ka tā jāiekonservē tieši tādā izsskatā, neskatoties uz to, ka tā savu izskatu ir ieguvusi un mierīgi turpinātu attīstīt tieši ne pārāk strikto ierobežojumu dēļ dažādos laikos... ![]()




















Bucefals rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Bucefals rakstīja: 2 Palaidnieks=>
Esmu redzējis kas notiek kad pa priekšu kāds mēģina apsteigt (tomēr laikam apdzīt) autobusu izmantojot pretējā virziena sliedi, bet tilta galā parādās tramvajs...
Interesanti - ka tajā situācijā būtu vainīgais - ja vieglo tomēr iespiestu starp autobusu un tramvaju?
Droši jau ka atzītu vieglo, ja tas lūk iebrauca pretējā tramvajsliežu joslā, bet autobuss lūk drīkst nepamatot braukt pa vidējo no 2 joslām...
Autobuss pilnīgi noteikti nebūs vainīgs, bet vieglais gan. Baltās nepārtrauktās tur pa vidu nav, tomēr man šķiet, ka apsteigt vai apdzīt drīkst tikai pa tā paša virziena tramvaja sliedēm, nevis pa pretējām.
Cik es noteikumus no autoskolas ~1997. gadā atceros (kā arī te pēc kkada topica par joslām uz Čaka ielas), tad autobuss un jebkurš cits transporta līdzeklis brauc "pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai" vai kaut kā tamlīdzīgi, ja nav uzzīmētas joslas.
Ja paliek vieta apsteigšanai, tad var apsteigt.
Ja nepaliek, tad jāvelkas astē.
Pēc iespējas tuvāk labajai malai nozīmē, ka var pabraukt garām tramvajs, ja var tramvajas var arī vieglais.
Ja vieglajam vietu neatstāj tad droši vien var viņus izuksēt...