iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 15.06.2012 12:07

Bucefals rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bucefals rakstīja: 2 Palaidnieks=>

Esmu redzējis kas notiek kad pa priekšu kāds mēģina apsteigt (tomēr laikam apdzīt) autobusu izmantojot pretējā virziena sliedi, bet tilta galā parādās tramvajs...

Interesanti - ka tajā situācijā būtu vainīgais - ja vieglo tomēr iespiestu starp autobusu un tramvaju?

Droši jau ka atzītu vieglo, ja tas lūk iebrauca pretējā tramvajsliežu joslā, bet autobuss lūk drīkst nepamatot braukt pa vidējo no 2 joslām...

Autobuss pilnīgi noteikti nebūs vainīgs, bet vieglais gan. Baltās nepārtrauktās tur pa vidu nav, tomēr man šķiet, ka apsteigt vai apdzīt drīkst tikai pa tā paša virziena tramvaja sliedēm, nevis pa pretējām.

Cik es noteikumus no autoskolas ~1997. gadā atceros (kā arī te pēc kkada topica par joslām uz Čaka ielas), tad autobuss un jebkurš cits transporta līdzeklis brauc "pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai" vai kaut kā tamlīdzīgi, ja nav uzzīmētas joslas.

Ja paliek vieta apsteigšanai, tad var apsteigt.

Ja nepaliek, tad jāvelkas astē.

Pēc iespējas tuvāk labajai malai nozīmē, ka var pabraukt garām tramvajs, ja var tramvajas var arī vieglais.

Ja vieglajam vietu neatstāj tad droši vien var viņus izuksēt...

Palaidniex 15.06.2012 10:22

Bams rakstīja:

Bet ja palūkojamies uz medaļas otru pusi, kas tad vada tos RS busus? Katrs otrais tur ir izbijis tālbraucējs. Vai arī nākamais daļnobojščiks, kurš aizskries atpakaļ uz savu samosvalu, tiklīdz tam piesolīs par 5 Ls vairāk. Daļa no mūsu sabiedrības. Ne jau marsieši.

Daļnabojs tā ir kāda bīstama diagnoze? Ja ar tādu diagnozi jāstūrē buss pilsētā - tad visiem par to nāksies sajust, ko nozīmē pazemots daļnaboja stūrmanis?

Ir tāda Valsts Kulturas Piemineklu Aizsardzibas Inspekcija. Un vēl citi. Kuri "rūpīgi" seko, lai nedo Dies' Rīgas centrā kaut ko izmaina. Jo Rīga taču ir UNESKO... Ko teiks lielie onkuļi???

Paši vien vainīgi, ka ielienam visos caurumos...

Par šo man īsti nekad nav bijis skaidrs, kurš tieši ir tas pareizais gad uz kuru jāuzskata, ka Rīga ir gatava un ka tā jāiekonservē tieši tādā izsskatā, neskatoties uz to, ka tā savu izskatu ir ieguvusi un mierīgi turpinātu attīstīt tieši ne pārāk strikto ierobežojumu dēļ dažādos laikos...

Palaidniex 15.06.2012 8:38

Bams rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Labais, bet...

Pirmkārt mūsu standarts neparedz tādu Ceļazīmi...

Otrkārt tramvajs (krieti platāka uzparikte par vieglo auto) un autobuss vienā virzienā nezkāpēc var satilpt, autobuss un vieglais - vairs nevar...

Neparedz. Bet LVStandarts nav akmenī iekalts.

Starp citu, uz Gaisa tilta "ķieģeļus" sakarināja tikai pēc vairākām smagām avārijām. Liela daļa privāto vnk nemāk braukt pa bruģi vai/un sliedēm. It sevišķi slapju/sniegotu.

Un kad divi tādi praidisti purns purnā satiekas un izšķīst pa visu tiltu, pus pilsēta stāv korķos.

Un jā, kā rāda prakse, nemāk vieglais iekļauties tais 2,5metros, cik aizņem trambūzis tur blakus busam.

Zinu, jau zinu.

Man nav nekas pretī ja pa sliedēm drīkst braukt dažādos laikos dažādos virzienos...

Bet, ja reiz atļauts braukt pa tām slietēm un lielākā daļā to tomēr prot (pie kam virzienā uz centru pa sliedēm brauc vairāk vadīāju (laikam uz centru labāk prot! )), tas nenozīmē, ka autobusam jāpaliek pa kretīnu...

Savulaik pazīštams stāstīja prikolu par troļļukiem...

Brauc pa Brīvībeni centra virzienā. Pārbrauc Bruņinieku ielu. A tur 2 troļļi katrs savā joslā cik nu viens otram var blakus nostāties... Jautajums - nakua? Tak apdzšana ar mūsu troļļiem pat teorētiski ir neiespējama...

Nu ko 1. joslā stāvošais trollis ir vairāk uz priekšu, čals nostājas tam astē... Tad seko divi krusti un sākas pigori - 2. joslā braucošais trollis sāk taurēt, ka, lūk viņš netiekot uz pirmo joslu pieturā, jo tur nelietīgais čals pretī... Cyka, ne?

Pirmkārt - nav skaidrs ko un kāpēc vispār trollis darīja 2. joslā un kāpēc jārāda kulaki un jālamājas, jo CSN nav nekas teikts par sabtransam atvieglotu (priviliģētu) iebraukšanu pieturā (par izbraukšanu ir gan)... It īpaši pēc tam, kad trollis spītīgi čakarējis dzīvi pārējiem nevajadzīgi aizņemot 2. joslu un par pieturu atceroties pēdējā brīdī...

Palaidniex 14.06.2012 16:25

Seene rakstīja:

anonimikis rakstīja: Darbiniekam ir uzticēts auto. Pie auto nodošanas darbinieks paraksta papīru, ka apņemas segt viņa auto lietošanas laikā radītos zaudējumus, tajā skaitā administratīvos sodus. īpaši stulbiem sēnes darbiniekiem var pierakstīt, ka darbinieks nedrīkst nodot auto trešajai personai un par katru šādu gadījumu maksā Ls 150. Līdz ar to neviens darbinieks necels iebildumus, ka uz radara soda nav redzams viņa tupais feiss.

Tieši tā tam vajadzētu būt. Bet NAV! Tā būtu, ja tiktu sodīts īpašnieks vai arī noskaidrots vadītājs. Patreizējā situācijā administartīvais sods netiek uzlikts NEVIENAM. Un attiecīgi nav nekādu zaudējumu, kurus varētu likumīgā ceļā piedzīt no konkrētas personas.

Soda nauda un tās samaksa ir uzlikta īpašniekam. Kā nav zaudējumu?

Tas ir gluži kā tavs sīkais un karuselis - tu maksā naudu par to, lai sīkais var vizināties karuseļos.

Tu taču karuseļos nevizinies, bet sīkajam nav jāmaksā par biļeti.

Palaidniex 14.06.2012 16:18

smaidiigais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Bucefals rakstīja: 2 Palaidnieks=>

Braucot pa gaisa tiltu (u.c. līdzīgās situācijās) es arī braucu ar vienu ratu pa sliedi, jo mazāk drebina. Kad kāds nak pa otro joslu, cenšos laicīgi normāli ieņemt pirmo joslu, lai visi tiek garām. Arī tajos gadījumos, kad pa otro joslu braukt aizliegts, jo vēl nav pienācis ķieģeļa "nedarbošanās laiks". Problema ir vienīgi tad, ja tajā brīdī, kad vajag ievilkties atpakaļ savā joslā, tad sastrēgums nekustas. Bet tā ir ļoti reti.

Ja pašam gadās priekšā "atriebīgais autobuss", tad nepakautrējos uzbraukt ar vienu ratu uz pretējām tramvaja sliedēm, cerībā, ka pretimbraucošie ievēro savus "ķieģeļa" laikus.

Pagaidām problēmu nav bijis, vienmēr asmu ticis tur kur vēlos un tad kad vēlos.

Esmu redzējis kas notiek kad pa priekšu kāds mēģina apsteigt (tomēr laikam apdzīt) autobusu izmantojot pretējā virziena sliedi, bet tilta galā parādās tramvajs...

Interesanti - ka tajā situācijā būtu vainīgais - ja vieglo tomēr iespiestu starp autobusu un tramvaju?

Droši jau ka atzītu vieglo, ja tas lūk iebrauca pretējā tramvajsliežu joslā, bet autobuss lūk drīkst nepamatot braukt pa vidējo no 2 joslām...

tur varētu oficiāli atzīt 4 joslas, bet sabtransam vienu!

dl.dropbox.com/...

Labais, bet...

Pirmkārt mūsu standarts neparedz tādu Ceļazīmi...

Otrkārt tramvajs (krieti platāka uzparikte par vieglo auto) un autobuss vienā virzienā nezkāpēc var satilpt, autobuss un vieglais - vairs nevar...

Palaidniex 14.06.2012 15:19

Labi būt sēnes darbiniekam ar kantora auto...

Var fočēties uz visiem radariem pēc kārtas kamēr akls no blicēm paliek, bet seene ne tikai nevar apstrīdēt sodus (kāpēc gan pamatoti sodi būtu jāapstrīd), bet arī nepiedzen no sava darbinieka, pat aizstāv tos un saka - citplanētieši pārkāpj un manējie ir balti un pūkaini. Es vēl viņiem par morālām ciešanām pie algas pielikšu...

Palaidniex 14.06.2012 14:28

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Sodu apmaksā Uzņēmums "Sēne un Sēne"

Bet darbinieks nemaksā administratīvo sodu, bet saskaņā ar iekšējās kārtības noteikumiem un tr. līdzekļa izmantošanas noteikumiem samaksā radītos uzņēmums zaudējumus...

Darbinieks nekādus zaudējumus nav radījis. Uzņēmums nav tiesīgs izlemt, ir vai nav izdarīts administratīvais pārkāpums. FR soda kvītī vainīgā persona nav norādīta - līdz ar to jebkāda soda piedziņa no konkrēta darbinieka ir uzņēmuma pretlikumīga darbinieka sodīšana.

Uzņēmums var vienīgi brīvprātīgi izlemt apmaksāt kādai nezināmai personai piemēroto sodu, lai izbēgtu no prettiesiskām sankcijām, kas tiek vērstas pret uzņēmumu, kas nekādu pārkāpumu nav izdarījis.

Tev viss labi?

Palaidniex 14.06.2012 13:54

Seene rakstīja:

anonimikis rakstīja: atvilkt sodu no vainīgā liedz uzņēmuma vadības stulbums un tikai .

Ja par stulbumu sauc likumu ievērošanu, tad jā. Saskaņā ar patreizējo sodīšanas sistēmu NAV likumīga pamata atvilkt sodu no vainīgās personas.

Sodu apmaksā Uzņēmums "Sēne un Sēne"

Bet darbinieks nemaksā administratīvo sodu, bet saskaņā ar iekšējās kārtības noteikumiem un tr. līdzekļa izmantošanas noteikumiem samaksā radītos uzņēmums zaudējumus...

Palaidniex 14.06.2012 13:27

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

ja jau menti nespēj pierādīt, kas bija pie stūres.... kā to lai izdara darba devējs

Darba devējs to var viegli pierādīt, bet ir nepieciešams viens priekšnosacījums - lai menti šos pierādījumus ņemtu vērā un sodītu (to drīkt tikai menti) vainīgo personu.

Tieši tā strādā sistēma normālās valstīs - ja esi iedevis auto kādam pret parakstu (un nomas, darba vai dajebkāda cita līguma), šis dokuments kalpo kā pierādījums vainīgā noskaidrošanai. Viss kas pietrūkst ir likumīgs veids, kā auto īpašniekam šo pierādījumu iesniegt policijā. Pašlaik īpašnieks ir tiesīgs tikai apmaksāt sodu. Un nav nekāda likumīga pamata sodu piemērot vainīgajai personai.

Un kas likumā nosaka, ka vainīgs ir īpašnieks? Un kas liedz darba devējam atvilkt soda naudu (nevis pārlikt vainu) uz iekšējās kārtības un auto lietošanas iekšējiem noteikumiem?

Likumā NEKAS nenosaka, ka vainīgs ir īpašnieks. Un tieši tas liedz atvilkt soda naudu no vainīgā. Jo īpašniekam, atšķirība no policijas, NAV tiesību piemērot administratīvo sodu.

Uzņēmums jau nepiemēro administratīvo sodu, tas kompensē darbinieka radīos zaudējumus kompānijai. Administratīvo sodu samaksā īpašnieks/turētājs, bet turētājs tos klasificē par zaudējumiem, kurus nosedz darbinieks. I beigta balle.

Palaidniex 14.06.2012 13:19

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

GB12 rakstīja:

Piekrītu savā ziņā. Kā jau teicu, ar šodienas domāšanu būtu rīkojies savādāk... Arī jā, likuma priekšā Z3 varbūt arī bija tīrs, bet, nu, nodoms bija diezgan skaidrs... paraut pāri līdz ar mani. Un drošu distanci viņš neievēroja. Un nedo Die's, būtu man labākas bremzes bijušas vai arī būtu tā pa īstam pa mēmajiem devis...

Bet joprojām, nepiekritīšu, ka apgalvoju, ka viņš bija vainīgs. Es drīzāk par to, ka savā ziņā vainīgi bijām abi... Nu jā, jāatzīst, ka likuma priekšā vaina tā kā būtu manējā... Bet kā zināms, dzīvē mēdz gadīties visādi. ne vienmēr likuma burts dzīvē ir taisnīgs.

Bet nu, ko vairs par to... gadījums bija, pie tam senā pagātnē... kaut kādi secinājumi izdarīti... šodien tā visticamāk nerīkotos... Un neesmu kā Deksters, kurš neprot savu rīcību izvērtēt...

SSang jong bobikam labākas bremzes par "spooorta" auto ar mazāku svaru? Ņu, ņu...

A ja nu čals lika mierā ar mērķi sabremzēties maksimāli Tuvu līnijai, jo manīja ka nepagūš un pieļāva, ka bremzēsi krustojumā?

VIss ir kā būtu, ja būtu - bet sabremzējās taču un nebija pelnījis pārmetumus par distances neievērošanu.

SsangYong bija mēnesi vecs (vai pat vēl jaunāks, neatceros vairs), bembim bija vismaz gadi 4-5 (Z3 pārtrauca ražot laikam 2002. gadā)...

Un, kā jau minēju, viņš nemaz neliedzās par manis izdarītajiem secinājumiem par viņa nodomiem...

Da labi, beidzam šo sarunu... Apnika jau vienu un to pašu rakstīt.

1975 gada F1 bremzes salīdzinoši ar jaunāko golfu ir kā betona siena pret bikšgumiju...

Vecumam te nav nozīmes, visu izšķir fizika. Un Zini kādas bremžmašīnbas bija uz bmw? Moš tur ekstrēmākie ielas braukšanas diski un kluči un tas nobremzēja uz 1/3 bremžu veiktspējas? Un

Da labi - projehaļi. Lai nu tā būtu - sliktai bmw - neievēroja distanci un bija vainīgs kad kāds pabrauc atpakaļ un uzstumjās jo lūk viņam jauns bobiks ar bremsēm, kas paredz 30 cm atpakaļgaitas pēc manevr abeigām...

Palaidniex 14.06.2012 13:10

GB12 rakstīja:

Piekrītu savā ziņā. Kā jau teicu, ar šodienas domāšanu būtu rīkojies savādāk... Arī jā, likuma priekšā Z3 varbūt arī bija tīrs, bet, nu, nodoms bija diezgan skaidrs... paraut pāri līdz ar mani. Un drošu distanci viņš neievēroja. Un nedo Die's, būtu man labākas bremzes bijušas vai arī būtu tā pa īstam pa mēmajiem devis...

Bet joprojām, nepiekritīšu, ka apgalvoju, ka viņš bija vainīgs. Es drīzāk par to, ka savā ziņā vainīgi bijām abi... Nu jā, jāatzīst, ka likuma priekšā vaina tā kā būtu manējā... Bet kā zināms, dzīvē mēdz gadīties visādi. ne vienmēr likuma burts dzīvē ir taisnīgs.

Bet nu, ko vairs par to... gadījums bija, pie tam senā pagātnē... kaut kādi secinājumi izdarīti... šodien tā visticamāk nerīkotos... Un neesmu kā Deksters, kurš neprot savu rīcību izvērtēt...

SSang jong bobikam labākas bremzes par "spooorta" auto ar mazāku svaru? Ņu, ņu...

A ja nu čals lika mierā ar mērķi sabremzēties maksimāli Tuvu līnijai, jo manīja ka nepagūš un pieļāva, ka bremzēsi krustojumā?

VIss ir kā būtu, ja būtu - bet sabremzējās taču un nebija pelnījis pārmetumus par distances neievērošanu.

Palaidniex 14.06.2012 12:57

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja:

ja jau menti nespēj pierādīt, kas bija pie stūres.... kā to lai izdara darba devējs

Darba devējs to var viegli pierādīt, bet ir nepieciešams viens priekšnosacījums - lai menti šos pierādījumus ņemtu vērā un sodītu (to drīkt tikai menti) vainīgo personu.

Tieši tā strādā sistēma normālās valstīs - ja esi iedevis auto kādam pret parakstu (un nomas, darba vai dajebkāda cita līguma), šis dokuments kalpo kā pierādījums vainīgā noskaidrošanai. Viss kas pietrūkst ir likumīgs veids, kā auto īpašniekam šo pierādījumu iesniegt policijā. Pašlaik īpašnieks ir tiesīgs tikai apmaksāt sodu. Un nav nekāda likumīga pamata sodu piemērot vainīgajai personai.

Un kas likumā nosaka, ka vainīgs ir īpašnieks? Un kas liedz darba devējam atvilkt soda naudu (nevis pārlikt vainu) uz iekšējās kārtības un auto lietošanas iekšējiem noteikumiem?

Palaidniex 14.06.2012 12:55

Bucefals rakstīja: 2 Palaidnieks=>

Braucot pa gaisa tiltu (u.c. līdzīgās situācijās) es arī braucu ar vienu ratu pa sliedi, jo mazāk drebina. Kad kāds nak pa otro joslu, cenšos laicīgi normāli ieņemt pirmo joslu, lai visi tiek garām. Arī tajos gadījumos, kad pa otro joslu braukt aizliegts, jo vēl nav pienācis ķieģeļa "nedarbošanās laiks". Problema ir vienīgi tad, ja tajā brīdī, kad vajag ievilkties atpakaļ savā joslā, tad sastrēgums nekustas. Bet tā ir ļoti reti.

Ja pašam gadās priekšā "atriebīgais autobuss", tad nepakautrējos uzbraukt ar vienu ratu uz pretējām tramvaja sliedēm, cerībā, ka pretimbraucošie ievēro savus "ķieģeļa" laikus.

Pagaidām problēmu nav bijis, vienmēr asmu ticis tur kur vēlos un tad kad vēlos.

Esmu redzējis kas notiek kad pa priekšu kāds mēģina apsteigt (tomēr laikam apdzīt) autobusu izmantojot pretējā virziena sliedi, bet tilta galā parādās tramvajs...

Interesanti - ka tajā situācijā būtu vainīgais - ja vieglo tomēr iespiestu starp autobusu un tramvaju?

Droši jau ka atzītu vieglo, ja tas lūk iebrauca pretējā tramvajsliežu joslā, bet autobuss lūk drīkst nepamatot braukt pa vidējo no 2 joslām...

Palaidniex 14.06.2012 12:53

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja: uz tā tilta vairāk kretinē autobusi, kuri vakarā, braucot prom no centra, kad atļauts tiltu šķērsot arī pa sliedēm spīrīgi ar vienu ratu brauc pa sliedi, lai neļautu šādu manevru...

viņiem kā - ir vēlme atriebties visiem un par visu, vai tāds ir uzdevums no RS vadības?

Tas pats sakāms par mazliet šaurākām ielām nekā pilnas 4 joslas, reizēm mākam braukt 2 joslās, reizēm spītīgi nemākam... Kāpēc?

Tāpēc, ka pie stūres sēž tev līdzīgais, kas spēj kaut ko saredzēt tikai savā degungalā.

Redzi - Bucefals lieliski saprot situāciju un normāli rīkojas. Es aºī nekad neesmu licis šķēršļus tiem, kas brauc ātrāk pat ja tie īsti nebrauc atbilstoši CSN.

No kurienes rāvi ka es lūkojos tikai uz priekšu? Atkal nepamatoti apmelojumi?

Palaidniex 14.06.2012 12:48

GB12 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja: GB12 raksta- 'Biju domājis, ka braukšu pie dzeltenā pāri, bet pēdējā brīdī tomēr nolēmu piebremzēt. Sanāca tā, ka biju pārbraucis pāri kādus 2 metrus pāri līnijai. Paskatījos spoguļos, neviena nav, ieslēdzu atpakaļgaitu, sāku dot atpakaļ, un uzreiz pēc kādiem 20 cm auto atduras. Paskatos spogulī, neviena nav. izkāpju ārā, izrādās, viens Z3 bembis maucis man pakaļ, neievērojot distanci, gribējis arī pārmaukt pie dzeltenā/sarkanā un bija nobremzējis tos 20 cm aiz manis.'

Tātad mēģināja pēdējā mirklī pārmaukt pie krusta, tad pārmīza jēgu un bremzēja kā kārtīgs, neatvainošos, kretīns. Bremzēja nepamatoti, tēlojot Šumaheru Rīgas ielās. Tad,stumjoties atpakaļ, uzstumjas virsū aizmugurē stāvošajam. Un vēl vienojas ar viņu,ka tas nav ievērojis distanci, tātad, uzskata to par vainīgo.

Tev kaut kas nav sajucis uztverē??

Zināju, ka tu šo citēsi. Tu tik paredzams esi... Bet tevis rakstītais apliecina tieši to, ka tev kaut kas uztverē jaucas. Ja tu palasītu tālāk un tev nebūtu šizofrēniska taisnvirziena domāšana, tad ieraudzītu, ka es vēl pats rakstīju, ka visticamāk piespriestu abpusējo vai varbūt atzītu mani par vainīgu. Par savu uzskatu, kurš ir vainīgs, nerakstīju nevienā vietā, īpaši jau tevis citētajā tekstā, tikai izklāstīju notikuma hronoloģiju. Jo vairāk, ka vainīgs būšu viņš. Tev tāda vecmeitas cienīga iztēle.

Ejam tālāk - jā, gribēju pārbraukt. Teiksi, ka nekad tā neesi darījis?

Jēgu nepārmīzu, interesanti, no kā man būtu jāpārmīž?

Varbūt bremzēju kā kretīns, bet tas īsti neattaisnoja Z3, kurš neievēroja distanci. Kas būtu bijis, ja es bremzētu dēļ uz ceļa izskrējuša bērna?

Šūmaheru netēloju, ātrums bija kaut kur ap 60-65 km/h? Teiksi, ka nekad apdzīvotā vietā ar tādu ātrumu neesi braucis?

Un ne par ko ar viņu nevienojos. Vienkārši apmainījāmies laipnībām - viņš par manu uzstumšanos, es par viņa sēdēšanu astē. Nebija jau īsti, ko vainot, jo, kā jau rakstīju, bojājumu nebija nevienai no mašīnām.

Pat ja bremzēji dēļ uz ielas izskrējuša sīča, tas ar to Z3 tak apstājās Tev nepieskaroties (lasi kamēr slikti paliek - ievēroja pietiekamu distanci lai apstātos) - pats atpakaļgaitā tam uzskrēji virsū. Un vēl brauci augumā...

Vaše saproti ko Tur buldurē???

Paga, kurš rakstīja, ka es braucu augumā? Es kaut kā rakstīju - apmainījāmies laionībām un, tā kā abiem auto nebija bojājumu, šķīrāmies...

Bet par distancīti viņam kaut ko tur stūmi?

Teorētiski viewnīgais ko drīkstēji darīt ir lūgt piedošanu, atvainoties un apvaicāties vai Z-mašīnas īpašniekam nav nekādu pretenziju pret tevi.

Palaidniex 14.06.2012 11:33

GB12 rakstīja:

DekstersFF rakstīja:

Rīgas ielās ir gana daudz 'gb12veidīgo' , kuri nesaprot,konozīmē vadīt autopa ielām satiksmē.

Vēlreiz atkārtoju, ja kādam tā arī nepieleca... Nekur neapgalvoju, ka viņš bija vainīgs. Un vēlreiz saku... tas bija pirms 5 gadiem... Ar šodienas domāšanu un braukšanas pieredzi tā diezvai darītu...

Apgalvoji gan - jo teici, ka jams nav ievērojis distanci. Ko viņš lieliski bija ievērojis, jo apstājās laicīgi!

Drīzāk pats neievēroji krustojumu šķērsošanas noteikumus. Iebrauci krustā (nav skaidrs vai vēl tur drīkstēji iebraukt) un nevis pabeidzi manevru, bet gan atpakaļgaitā uzstūmies tue piebraukušajam "distances neievērotājam". Kaut kā nevaru atrast CSN, ka distancei ir jābūt tādai, kad pat pēc extremālas bremzēšanas - pirmajam bremzētājam jāatstāj n metri/centimetri, lai vēl pabrauktu atpakaļgaitā...

Palaidniex 14.06.2012 8:53

DekstersFF rakstīja:

Palaidniex rakstīja: uz tā tilta vairāk kretinē autobusi, kuri vakarā, braucot prom no centra, kad atļauts tiltu šķērsot arī pa sliedēm spīrīgi ar vienu ratu brauc pa sliedi, lai neļautu šādu manevru...

viņiem kā - ir vēlme atriebties visiem un par visu, vai tāds ir uzdevums no RS vadības?

Tas pats sakāms par mazliet šaurākām ielām nekā pilnas 4 joslas, reizēm mākam braukt 2 joslās, reizēm spītīgi nemākam... Kāpēc?

Tas ir nespēja iedziļināties citu vajadzībās, visaptverošs pouhjisms uz visu un visiem. Tas nav nekāds RS uzstādījums, tas tā vienkārši ir. Katrs par sevi, zobs pret zobu. Mēs neapzinamies sevi kā kopumu, bet apzinamies katrs tikai sevi un nedomājam par sabiedrības interesēm kopumā.

Visi tā nebrauc, visiem nav pouhj par visu. Bet ,par cik Latvijas sabiedrība sastāv vismaz 90% no īdētājiem un pauhjistiem, tāpēc tas ,ka autobusi ignorē visus pārējos, ka braucam vienā joslā,kaut var braukt 2ās, ka motociklisti brauc ar tālajiem...tas viss par to liecina.

PS. Tūliņ 98% pārstāvji metīsies to visu noliegt,redzēsi.

pavērojot to šoferu sejas var redzēt, ka tas nav pokujisms, bet patiesa vēlme atriebties visiem un par visu...

Palaidniex 13.06.2012 22:09

uz tā tilta vairāk kretinē autobusi, kuri vakarā, braucot prom no centra, kad atļauts tiltu šķērsot arī pa sliedēm spīrīgi ar vienu ratu brauc pa sliedi, lai neļautu šādu manevru...

viņiem kā - ir vēlme atriebties visiem un par visu, vai tāds ir uzdevums no RS vadības?

Tas pats sakāms par mazliet šaurākām ielām nekā pilnas 4 joslas, reizēm mākam braukt 2 joslās, reizēm spītīgi nemākam... Kāpēc?

Palaidniex 13.06.2012 11:25

Pirmais rakstīja: sēne tak grib lai likums uzliktu par pienākumu īpašniekam noskaidrot vadītāju,

uzlikt uz īpašnieka izmeklētāja, pierādījumu bāzes vācēja un eksperta funkciju (operatīvās darbības funkcijas) uz privātpersonu vai juridisko personu?

a ja mašīani vēl var piespiest nofotografēt vadītāju un pieņemt, ka tas nebūs uzmaucis galvā miskastes maisu.... nu šoperīšiem var ar likumu aizliegt korčīt rožu, bet tad ko darīt ar motociklistiem, jamais tak legāli brauc ar piesegtu purnu?

Un kā īpašnieka norāde tiks garantēta, ka nav melīga? Vai kā pierādīs, ka norādīs uz patieso vainīgo?

Toties it kā jau - Vse dakumenti f poradke!

Palaidniex 13.06.2012 11:12

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

anonimikis rakstīja: citēta tev te bija kaut kāda figņa par to, ka nedrīkst likumīgi pārsūdzēt. Par to, ka nedrīkst samaksāt nekas citēts nebija.

Nedrīkst likumīgi pārsūdzēt un nedrīkst likumīgi piedzīt sodu no vainīgās personas.

Vainīgā persona drīkst sodu samaksāt brīvprātīgi, bet tai nav pienākums to darīt.

Diezgan interesants veids soda piemērošanai.

Palidniex saka, ka šādi esot pareizi. Citādi radīšoties nesodāmības sajūta

Kausies izbeidz pīpēt to mēslu un tad nekas nerādīsies. Vismaz uz mirkli izpūt. Es nesaku, ka tā ir vienīgais pareizais veids, vienkārši tā to būtu normāli esošajā situācijā risināt starp večiem, nevis starp tirliņiem, kas kalpo likuma burtam.

Tu jau teici ka tas ir pretlikumīgi, es teicu, ka nav gan. Tā arī nenocitēji, kas tur pretlikumīgs...

Tad ir vai nav pretlikumīgi īstajam vainīgajam apmaksāt FR sodu, ja fotoprotokolu īpašnieks noliek vaininiekam uz galda?

Ko darīt ja nav vainīgā? Sods ir, pārkāpuma nav, jo tā ir tikai mentu "kļūda". Vadītājam pofig - nav neko pārkāpis, ar papīriem ķēpāties negrib.

īpašnieka auto pārkāpa - lūk arī soda maksātājs.

Kā tas var būt- pārkāpums ir - bet ne šoferis, ne īpašnieks nenes atbildību?

Palaidniex 13.06.2012 10:20

lasu pēdējo rakstu par ātruma agresoriem, bezmaz jāsāk domāt, ka tik sēne nav Juris Zvirbulis...

Palaidniex 13.06.2012 8:19

Vispār jau tā arī būs - bilde no pakaļas - ej un pierādi- kurš pie stūres... Ja nav bildes ar portretu - kui pierādīsi, ka neesi zilonis... Un viss būs pa vecam, bet seenes prāt - eta moi kruzdels, u nas fse dakumentio f porjadke! Tik pierādī stūrētāju nevar - sods nav jāmaksā - alleluja - īsta prevencija...

Un labāk ir tā, ka ātri lidojošs auto (vatevā - muģila vai īpašnieks) nevar palikt nesodīts, tikai tāpēc, ka nav pierādāms - kurš pie stūres. Citādi ir valstis, kur:

a) nevarot noskaidrot kurš ir vadījis tiek radīta augsne nesodāmai ātrbraukšanai;

b) norādot uz vadītāju (kuram pat nav vadītāja apliecība) sods nav piedzenams (piemēram Polijā tā strādā un ko (un kā?) tu no vecmāmiņas paņemsi?).

Palaidniex 12.06.2012 22:54

Seene rakstīja:

anonimikis rakstīja: citēta tev te bija kaut kāda figņa par to, ka nedrīkst likumīgi pārsūdzēt. Par to, ka nedrīkst samaksāt nekas citēts nebija.

Nedrīkst likumīgi pārsūdzēt un nedrīkst likumīgi piedzīt sodu no vainīgās personas.

Vainīgā persona drīkst sodu samaksāt brīvprātīgi, bet tai nav pienākums to darīt.

Diezgan interesants veids soda piemērošanai.

Palidniex saka, ka šādi esot pareizi. Citādi radīšoties nesodāmības sajūta

Kausies izbeidz pīpēt to mēslu un tad nekas nerādīsies. Vismaz uz mirkli izpūt. Es nesaku, ka tā ir vienīgais pareizais veids, vienkārši tā to būtu normāli esošajā situācijā risināt starp večiem, nevis starp tirliņiem, kas kalpo likuma burtam.

Tu jau teici ka tas ir pretlikumīgi, es teicu, ka nav gan. Tā arī nenocitēji, kas tur pretlikumīgs...

Tad ir vai nav pretlikumīgi īstajam vainīgajam apmaksāt FR sodu, ja fotoprotokolu īpašnieks noliek vaininiekam uz galda?

Palaidniex 12.06.2012 16:12

anonimikis rakstīja: citēta tev te bija kaut kāda figņa par to, ka nedrīkst likumīgi pārsūdzēt. Par to, ka nedrīkst samaksāt nekas citēts nebija.

es jau par to pašu, bet Mr. tukšfļūtim-daiļirsim jau tur būtiskas atsķirības nav...

Palaidniex 12.06.2012 15:49

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Seene rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kurš likums traucē un aizliedz Vainīgajam samaksāt sodu īpašnieka vietā?

Kurš likums to padara par pretlikumīgu???

Esmu to jau daudzkārt uzrakstījis - ar visām atsaucēm. Ja negribi saprast, turpini vien aizstāvēt likumu neievērošanu.

Nosauc vēlreiz konkrētu likumu un ta punktu, kas liedz faktiskajam pārkāpuma izdarīājam veikt soda naudas apmaksu atbistoši īpašniekam piestādīajam protokolam!

Citātu, linku, norādi studijā!

Un nekādu tukšfļūtīšanu!

Nocitē, parādi, norādi!

Viss ir jau nocitēts. Tiec galā pats ar savu nespēju izlasīt.

es pārbaudīju NEKAS nav nocitēts. Divas reizes, kā jau priekš garā tērētajiem būu vēlams

Burtiskas atbildes uz manu jautājumu šajā topikā NEKUR NAV, Tukšfļūtis, kas tukširsis...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti