Ja kāds tēlo varoni un velkās ar juridiski atļautajiem 1,6 mm pirms 1. decembra, koka vasareņu izpildījumā, pa reālu sniegputeni, ar piebrauktu slapju sniegu/ledu uz brauktuves un kupenām, jo riepas ekonomijas nolūkā maina tikai tad, kad tas ir obligāti, nevis saprātīgi - tā ir problēma, jo tehniski nav iespējams normāli pabraukt. Nevis kādu citu apstākļu dēļ.
Ja lēnak brauc mamma ar pareizi aprīkotu, bērnu sēdeklītī piesprādzētu sīko ar laikapstākļiem apriepotu auto, jo ir piedzīvojusi pirmo ziemas puteni savā auto vadītājas krjerā - lai brauc.
Nevajag tos abus variantus jaukt vienā katlā. Mamma irspējams iemācīsies braukt, un vismaz bremzes strādās krietni efektīvāk, nekā ar tam, kas apzināti riskē un pakļauj bīstamībai citus satiksmes dalībniekus.
Bet Tev vispār visai bieži ir reālas problēmas saskatīt visai būtiskas atšķirības...
Parādīsi to 315 standarta zemprofila riepu x-bobikam ar dubļu protektoru? Ar kuru ikdienā braukāt pa asfaltu?
Te nu beigās nonākam pie tā, ka šosejas UHP zemprofila riepa atstāj bobiku uz gadatirgus pļavas, kamēr visi nabagauto ar parastākiem ratiem mierīgi brauc, jo to riepas nevis tupa slīd pa slapjo zāli, bet nedaudz iespiežas arī gruntī... i visa starpība