Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 21.09.2018 14:58

Grafiks un terpentīns pakaļā? Ne taču!

Nē - Tu esi kaut kāds idiņš, kurš grib braukt pa savu joslu, kur autobusam ir jāsteidzās! Kā Tu, sīkaļa, atļāvies autobuSISTAM- kurinātājam traucēt “veikt darbu”?

Palaidniex 21.09.2018 14:33

Nelaiž garām? Nu nedzen!

Šāds variants neder?

Drusku pārrēķinājās? Ja brauc viens pats un tēmē kokos - lai iet, bet vedot pasažierus vilkt purnā pretīm braucējiem... nu piedodiet!

Nervus vajag ārstēt! Un pareizi grafiku stādīt!

Kraviniekiem un autobusiem ir kādi citādāki CSN?

Palaidniex 21.09.2018 12:46

Pats neesi pārkarsis? Kādas eļļas?

Tak avārija nenotika tāpēc, ka divi kravinieki izručija.

Pastāsti labāk kāpēc vispār jābrauc tik krimināli, ka bez drošības garantiju paģērēšanas no citiem nevar?

Pastāstīsi kāpēc par visu vari jālien apdzīt tur, kur tas nav iespējams? Nepārredzams? UZ AKLO? Kur manevrs bez avārijas nevar beigties, ja citi nerāpjas kokos un nelec nost no ceļa?

Nevajag veikt debilus manevrus un nenāksies citus vainot nepalīdzēšanā! Šāda doma Tavā vecajā paurī nav saprotama un pieņemama?

Palaidniex 21.09.2018 12:29

Kas teica, ka tas nepiebremzēja? Varbūt kā reizi pietiekami piebremzēja, lai šitā visi varētu izmaniīties?

Tu filmētāja spoguļus redzi, zini iemeslu, kāpēc tas nerāva stopkrānu?

Vēl pasaki, ka pretīmbraucējs ar Maximas fūri neiebrauca pieturā un nenometa pa nažiem?

Kā par vainīgu vai līdzvainīgu vari tu atļaujies saukt to, kurš, tikai tavuprāt, nepietiekami nesmēla cita profesionāļa vienpersoniski ievārītos mēslus? Uzskati, ka tam Lux Expres izbijušajam kurinātājam D kategorija un 95 kods ir pelnīts? Varbū vajag tomēr uz labu laiku atņemt un visiem izsludināt - Vārdu un Uzvārdu, lai kļūdas pēc nepieņem darbā un nepakļauj riskam savas kravas vai savus pasažierus?

Palaidniex 21.09.2018 11:54

Klau, tu patiešām esi neglābjams? Filmētājs un pretīmbraucēji ir vainīgi pie situācijas? Kā tieši Kravas auto izvietotās vadības sviras spieda autobuSISTU šādi izpildīties? Kurš - filmētājs vai pretīmbraucējs spieda autobusam pedāli, ar pistoli pie deniņiem dzina uz apdzīšanu?

Es nopietni ieteiktu vairākkārtīgi pārlasīt un beidzot saprast šo te:

"18.septembrī uz Tallinas-Tartu šosejas notika neveiksmīgs un nepieņemams incidents, kurā "Lux Express" autobusa vadītājs uzsāka apdzīšanu, nepareizi novērtējot situāciju uz ceļa un tādējādi apdraudēja pasažieru un citu ceļu satiksmes dalībnieku drošību," atzina "Lux Express" klientu nodaļas vadītājs Pauls Kristjans Lilje. "Drošība un kultūra uz ceļa ir "Lux Express" prioritāte."

Uzņēmuma vadība, izvērtējot notikušo un uzklausot autobusa vadītāja paskaidrojumus, nolēma viņu atlaist.

"Mēs esam pateicīgi uzmanīgiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kuru reakcija palīdzēja izvairīties no ļaunākā, un tiem, kuri mums sociālajos tīklos ziņoja par notikušo," norādīja uzņēmuma pārstāvis. "Atvainojamies pasažieriem un pārējiem satiksmes dalībniekiem."

Palaidniex 21.09.2018 9:31

Lai likvidētu automašīnas centrā - vispirms esošajai Domei, kura remontēja pagalmus un šāva salūtu pēdējo 12 gadu laikā bija jāpacenšas iespringt un praktiski lietojamā kārtībā jārealizē kaut daļa no vairākiem vitāli svarīgiem uzlabojumiem un jātiek galā ar tranzītplūsmas izvadīšanu no Rīgas centra. Tad krietna daļa automašīnu pašas no sevis pazustu no centra. Pagaidām gaisā virmo, manuprāt, ne gluži bez iemesla un tiek runāts par prastu merkatntilu un atklāti trulu veidu risināt lietu - uzlikt iebraukšanas maksu, nedodot vērā ņemamu un praktiski izmantojamu alternatīvu.

Kādu?

1. Rīgas apvedceļš vismaz 4 joslās esošo 2 vietā un bez luksoforiem. Dārgi, bet bija jau nepieciešams tāds gadus 10 atpakaļ.

2. Iekšējais aplis pilsētā pēc iespējas bez luksoforiem, kurš gan ir aizsākts, bet ne tuvu nav pabeigts. Tāds ir teju visās šāda izmēra pilsētās... Sākās pie Ziepniekkalna gatves, tad iet pāri Daugavai un Slāvu aplim un tad pārtrūkst no Piedrujas ielas līdz G. Zemgala gatvei. Tad atkal pārtrūkts pie Viestura prospekta un - tālāk čušššš

3. Šī te pasā iekšējā loka ietvaros vajag vismaz vienu, bet labāk vēl izveidot kādu vēl papildus Daugavas šķērsojumu! Ir idejas, kā nebraucot uz centru tikt no Mangaļiem uz Krievusalu? Patiešām par ērtu alternatīvu ir jāuzskata esošais Rīgas "apvedceļš"?

4. Kur ir tie sasolītie Park&Ride? Sabtransports līdz tiem un/vai droša velonovietne tajos?

5. Pat, ja uz Brīvības ielas uzrīkos velojoslu, kā tikt pāri VEF tiltam un kur tos visus fellerus droši likt pie darba centrā, un mikrorajonos? Un tā kā Juglas virziens būu vienīgais pa kuru būtu gribbētāji un jēga sakārtot veloinfrastruktūru...

6. Lai arī sabtrans sāk mainīties un mazliet attīstīties, maina savu maršrutu tīklu, tāpat tas vēl ir ŠAUSMĪGI tālu no ideāla. Vēl nesen, lai no Ziepniekkalna ar sabtrans tiktu uz Ķīpsalu, bija vismaz vienu reizi jāpārsēžās, un bija pat laiks, ka tāpat tamdēļ ātrāk bija to izdarīt šķērsojot Daugavu turp un atpakaļ...

Vispār jau Rīga ir tāda normāla satiksmes "pudeles kaklu" paradīze - nemitīgi transporta sašaurinājumi, lai šķērsotu vai nu Daugavu vai dzelzceļu. Daudz kur izbūvējot bezkonflikta dzelzeļa šķērsojumus varētu panākt kreitni daudz alternatīvas, kur satiksmei palikt. Dzelzceļa pārbrauktuvu skaits Rīgā ir visai iespaidīgs!

Kaut vai Slavenā Sarkandaugavas pārbrauktuve vai Liepājas ielas pārbrauktuve. Stilīgie transporta mezgli kā Vācieša iela ar pārrāvumu un mazāk zināmie citi piemēri no Teikas, Ķengaraga-Pļaviniekiem, ĶMaskavas priekšpilsēta-Purvciems...

Es saprotu, ka tunelis zem dzelzceļa ir dārgi un sliedes uz paceltas estakādes ne mazāk dārgi. Toties parādīos tik daudz iespēju tikt no centra dažādos virzienos nemēģinot iepraukties tikai caur 5 šķērsojumiem, kur nu vēl tad arī trokšņu slāpēšana uz estakādes, jo pat mūsu arhaiskās eļektičkas nevaram nomainīt, kaut ne reizi vien milzu summas sadalītas pa kabatām no nenotikušiem konkursiem, bet vainīgo nav, naudas nav un atbildīgio, protams arī...

Palaidniex 20.09.2018 20:07

Katrs jau kultūras aprakstu veido pēc sevis...

Visai interesants saraksts Tev sanāca!

Bravo!

Palaidniex 20.09.2018 20:05

Pastāstīsi - kur tā ar autobusu jāskrien, ka pretīmbraucējiem kaut kokā jākāpj?

Grafiks?

Palaidniex 20.09.2018 14:23
Palaidniex 20.09.2018 12:27

Par cilvēka kultūru vislabāk var spriest aplūkojot un vērtējot viņa rīcību, kad tam šķiet, ka neviens viņu neredz...

Ne velti ir teiciens, ka nekas tā nedisciplinē autovadītāju kā atpakaļskata spogulī aplūkojama sekojoša CP ekipāža.

...vai arī, ja ir jāliek braukšanas eksāmens... ;)

Palaidniex 20.09.2018 9:25

P.S>

Tev vispār velosipēds ir?

Patiešām ir aprīkots arī ar atpakaļskata spoguļiem? Gaismiņām, atstarotājiem?

Nu vismaz tā bildi vari parādīt, un kaut kā pierādīt, ka tas ir tavs velo?

Palaidniex 20.09.2018 9:18

Klau, ir arī kādi liecinieki vai neapgāžami pierādījumi, ka vakar uz un no darba brauci ar to velo? Nepārprotams video? VIdeo, kurā redzama vismaz reize kur rādi to pagriezienu tās 5 sekundes?

Vai atkal fakti, bet kā vienmēr tikai "pieņēmuma formā"?

-------------------

Bet par tām sekundēm, pats taču rakstīji, ka trīs, kāpēc uzreiz piecas? Rīt rakstīsi ka septiņas, bet beigās izrādīsies, ka, paceļot vecu diskusiju pie video, arī 12 sekundes rādīts pagrieziens pilsētā esot par maz:

Vernons

18.09.2018 14:49

Ha! Un Tu droši vien apzinīgi rādīji kreiso pagriezienu ar roku, vismaz 3 sekundes pirms sava manevra! Nesmīdini Tautu, Jūs, riteņbraucēji bez jebkādiem signāliem mainiet savu braukšanas virzienu.

Palaidniex 20.09.2018 7:19

Lūk šim piekrītu 100%!

Bet kopumā situācija ir apmēram šāda - pat, ja kāds atzīst, ka kaut ko pārkāpj - vienalga auto vai velobraucējs, vai gājējs, tā momentā izskan “attaisnojošās frāzes” - lūk, kad viņi - tie cita veida vai tā paša veida satiksmes dalībnieki sāks 250% un skrupulozi, bezizņēmuma kārtībā ievērot pirmie, tad es arī sākšu padomāšu, kā beidzot varētu sākt ievērot kaut ko mazliet vairāk.

Variantus - sākt CSN ievērošanu ar sevi, tātad mainīties pašam, neizskata teju neviens...

Autobraucēji paģēr no gājējiem un velosipēdistiem skrupulozu pārejas noteikumunievērošanu, vienlaicīginignorējot ātrumu un prasību dot ceļu, velosipēdisti bļauj uz gājējiem un auto vadītājiem, tajā pat laikā bīstami braucot pa ietvēm, neievēro luksoforus vai atrodas figviņzin kur uz brauktuves, bet noteikti ne tur, kur to nosaka noteikumi. Gājēji, īpaši telefonos lūrošais bļauj uz visiem, tajā pat laikā ejot neskatoties vaše nekur...

Un te nu ir tas pats vecais stāsts, ka teju ikkatrs nespēj izprast un atzīt pats savu pārkāpumu vai vēlmi pārkāpt, lasi - kretīnismu, uzskatot to par nebūtisku, vienlaicīgi paģērot no otriem ievērot visu un atvieglot vai neapgrūtināt pārkāpt pašam.

Ja pa priekšu kāds brauc pilsētā uz 50, tad tas velkās, ja gājējs tomēr izvēlas gājēju pāreju, tas radīt avārijas situāciju, ja kāds stājās pie luksofora, tad traucē satiksmes plūsmai vēl trijiem, kas grib jau pie sarkanā izšmaukt.

Visai stulbi no malas izskatās, ja ir cepiens par to, ka noteikumu ievērotājs traucē...

Palaidniex 19.09.2018 18:30

Vernons rakstīja: www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/par-aizsardzibas-ministrijas-parlamentaro-sekretaru-klust-viesturs-silenieks.a241515/

Mums Latvijā ir vēl viens "varonis" Visturs Silenieks, kurš ar putām uz lūpām stāstīja un panāca ka velosipēdisti drīkst braukt braukšus pāri gājēju pārejām! Viesturs ir panācis krimināli sodāmu lietu. Savu karjeru veidot prot, bet ne par labu Latvijas Valstij!

Nu, vernon? Kā šodien ar velo brauci uz un no darba? Kā prikšzīmīgi vismaz 3 sekundes rādīji visus pagriezienus?

Kā labi veicās dalīt joslu ar vieglajiem un autobusiem?

Eju pēc popkorna!

Palaidniex 18.09.2018 17:57

Kāds sakars ar manu ego?

Paskaidrosi?

Man nav saprotams, kā var notriekt uz gājēju pārejas gājēju, ja tas neskrienot ir šķērsojois jau vienas kustības virziena joslu, vai arī gājēja nepieciešamību apstāties lai palaistu kādu lidoni.

Varbūt ar kādu citu pilsoņu ego, kaut kas nav kārtībā?

Vismaz tas gājējs kurš tomēr cienot vadīājus ir izlēmis izmantot gājēju pāreju ielas šķērsošanai, nevis raut pāri ielai, kur pagadās, manuprāt, tomēr būtu pelnījis mazliet cieņas no kurinātājiem, vai ne tā?

Palaidniex 18.09.2018 14:54

Kas tev labāk patīk - regulējamas pārejas (kuras arī starp citu mēdz neievērot - ne vieni ne otri) vai panākt, ka varam droši iztikt ar neregulējamām?

Palaidniex 18.09.2018 14:11

Par to Jūrmalu - piekrītu nav vēl novērsti visi vēsturiskie par pilsētplānotāju un satiksmes organizatoru fēleri, bet piekrītu arī par to, ka mums tie fēleri tiek lēnu garu izskausti.

Bet ja tuvojies nepārskatāmai vietai - vai tomēr nevajadzētu samazināt to ātrumu? Nu tā taču ir CSN prasība... Ceru ka neesi no tiem, kas cīnās par autobraucēju tiesībām veikt manevrus uz aklo?

Palaidniex 18.09.2018 14:00

Pēdējā rindkopa jau ir lieta!

Ja negribas redzēt zīmi, kas uzliek par pienākumu samazināt ātrumu, tā, lai lai būtu gatavs apstāties un nebūtu jāliek pa nežiem uz 50 km/h, guļošais!

Bet kā panākt ka laiž arī bez guļošā?

Krievijā kā Taizemē - gājēju pārbrauktuves ir uzgleznotas skaistumam - tur brauc nost jebkur - uz pārejas, pirms, pēc tās....

Pie mums daži jau to to respektē, bet prāva daļa ir gatavi sabraukt arī uz pārejas, vai ielikt pakaļā pa priekšu braucējam, kurš normāli laiž gājēju...

R-Eiropā ārpus pārejas taurēs un draudēs nobraukt, bet pie pārejas sadzēsīsies, pat ja vien tikai šķitīs, ka tu varētu gribēt iet pāri... Un par to neviens nestresso.

Palaidniex 18.09.2018 13:02

Tevi arī mamma ved pie rokas pāri pārejai? un atbild par tevi?

Nopietni?

Tev patiešām nepielec par ko es runāju? Nu tākā nemaz?

Es zinu tādu kā tevi, kuri grafika ievērošanas , bremžu un degvielas taupīšanas nolūkā brauc tā, ka jebkura cita satiksmes dalībnieka mazākā kļūda var pārvērties par CSNg. Tādi kā tu nepieļauj iespēju, ka kāds varētu kļūdīties. Nu iet ome pār pāreju, lēnām tuvojas trolejbuss. tāds kā tu pieņem, ka ome pārčāpos un esi jau nomērķējis viņai gar muguru 20 cm attālumā šķērsot pāreju, bet ome paklūp - tev laika bremzēt vairs nav. Kurš vainīgs?

Palaidniex 18.09.2018 13:00

Tev linku uz video atsūtīt, kur vernons ar putām uz lūpām aizstāvēja autobusa tiesības (!) vilkt nemaņā pa ielu un bremzēt pret pie pārejas normāli bremzējoša auto pakaļu, kaut visi laiž gājēju, kurš, visticamāk, devās uz autobusu pieturu?

Man ir skaidrs ka uz ielas ir jābūt uzmanīgam vienmēt, šo es saku tiem āpšiem, kas to nav spējuši saprast. Man ir cits jautājums - jūsu piedāvājumi, kā samazināt kretīnu un pārkāpēju skaitu? Jūs patiešām domājat, ka pie mums brauc tik pat akurāti un paredzami kā REiropā? Tur taču to kaut kā panāca!

Palaidniex 18.09.2018 12:21

P.S.

Nevēlies pats rīt aizbraukt ar velo uz un no darba. Kā reizi šādam nolūkam domāta diena!

Varēsi nodemonstrēt priekšzīmīgas zināšanas par to kā pareizi un reizē atbilstoši CSN jābrauc ar velo, un izbaudīt uz savas ādas, kā pret velobraucēju izturas citi satiksmes dalībniekli...

Palaidniex 18.09.2018 12:17

Krimināls tajā ir tikai tas, ka velosipēdisti ir tik pat nepacietīgi kā tu, vernoniņ. Tik ir atšķirība, tu sēdi savā bleķa kastē un aplūko nobraukto ceļu, viņiem mazs rāmītis starp kājām un briesmīga sportiskā apziņa un itinnekādas vēlmes stāvēt pie luksoforiem. Jo visu laiku tie brauc ar tekstu galvā - es jau nevienam netraucēju, spītīgi ignorējot speciāli tiem par godu ierīkotos bezkonflikta luksoforus...

Man, personīgi, nevajag, lai velosipēdists obligāti lektu nost no velo, lai lēnām to pārstumtu pār pāreju. Ja tas pārripos pār pāreju ar 10 km/h - es viņu pagūšu pamanīt un pāreja ātrāk tā atbrīvosies un ātrāk zaudēs spēku prasība dot ceļu...

Ja velosipēdists brauc neskatoties uz 30 km/h pāri pārejai - realitātē viņam pašam būs lielākas problēmas, ja nu kas notiks.

Bet visā visumā - noteikumi ir domāti, lai visi varētu paļauties ka pārējie rīkosies pēc tiem pašiem principiem.

Palaidniex 18.09.2018 12:08

Mani novērojumi Latvijā diemžēl ir pretēji, bet kā tas nākā,s ka teju jebkur Eiropā vadītāji pamana zīmi "gājēju pāreja" un gājējam ir tik vien kā ar skatienu 100% gadījumu, vismaz ko esmu redzējis un pats piedzīvojis, jāpiefiksē ka viņu auto vadītājs laiž, bet mums ir bieži vien jāgaida kamēr kundziņi aizbrauks, bet ja kāds laiž tad vēl var notikt avārija. Vai tiešām problēma ir gājējos?

Ja ir strauji jābremzē, lai palaistu gājēju, tad 95% gadījumu nav izpildīta viena no 145 punkta prasībām - tuvoties ar ātrumu, kas ļauj apstāties pirms pārejas!

Ja pāreja kāda citādāka, bet visumā tāda pat "vērtīgā ģēnija" dēļ nav pārskatāma (nepareizi noparkots auto) - tad vēljovairāk ir jāsamazinā ātrums tai tuvojoties. Kas tā par modi veikt manevrus uz aklo? Apdzenam uz aklo, raujam pāri nepārskatāmai pārejai...

Vai tomēr ir jādomā mehānismi, kā:

1. vai nu mainīt CSN (un izcelties uz civilzēto valstu fona ar "Gājēju pārejas institūcijas" neesamību CSN;

2. vai arī izdomāt reālu mehānismu kā tomēr iedzīvināt šo noteikumu prasību izpildi

Palaidniex 18.09.2018 11:47

Kāds tam sakars ar to, ko es Mācu vai nemācu saviem bērniem?

Vienkārši jautāju - varbūt no CSN ir jāsvītro gājēju pāreja pēc definīcijas, jo jēdziens dot ceļu gājējiem tiek ignorēts.

Un ir arī papildus jautājums kāpēc tomēr tie paši vadītāji, kuri neredz gājēju pārejas zīmes un negrasās dot ceļu gājējiem tomēr redz zīmi dot ceļu transportlīdzekļiem un šo prasību respektē?

Palaidniex 05.09.2018 16:43

speciāli tiem, kam grūti ar saprašanu:

ikrīta intensīvajā satiksmē visi brauc ar vidēju +5-10 pēc GPS, brauc JAU TĀ PĀRKĀPJOT CSN par ātrumu. Pretī arī normāla plūsma, bet ik rītu parādās kāds džigits, kuram "sievasmāte darbā dzemdē ieslēgtu ghludekli", vai sieva neļāva laikā izkratīties no mājas, un tāpēc tagad (kā jau katru rītu) grib visiem jau tā pārkāpējiem test garām vēl ātrāk ar vēl papildus +15 km/h. Dara to un dara ne tikai NAGLA, bet arī BĪSTAMI - reāli nepietiekamā distancē ar prtīmbraucējiem rauj pretējā joslā un spiežas ar savu nesaturēšanu un steigu intensīvā satiksmē starp jau tā ātruma pārkāpējiem.

Vecais stāsts par bezkaunīgien ņeķerpilām. Ieteikumi? Kā likvidēt šo sugu uz ceļa?

Kāpēc visiem pārējiem ir kaut kur jālec, jāraustās, jābremzē, lai kāds deģenerāts varētu ērtāk pārkāpt?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti