Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 27.06.2018 9:04

Ne gluži pareizi.

Ja pareizi uzstāda uzdevumu, tad pareizi arī nopako.

Ja teiksi, lai durvis negrab ar jaudīgākiem skaļruņiem - pakos tikai tās, ja teiksi lai nopako, lai auto "road noize" samazinās - izdarīs arī to, pakojot gan arkas, gan jumtu, gan motora starpsienu. TIkai tas būs čum dārgāk.

Ja ir parastie sānu logi - tos nopakot nevarēs, tie tāpat labāk laiž cauri skaņu. Ja logos ir stiklapaketes kā dažiem Bavāriešiem vai štutgartiešiem, efekts jūtamāks.

Jebkurā gadījumā tas ir ilgi un maksā atbilstoši.

Es varu ieteikt Incar - turpat aiz Mola. Var nopakot gan tikai durvis, gan izjaukt auto līdz vīlei un pakot pilnīgi visu!

Palaidniex 20.06.2018 9:43

Mešalkai jau pilnīgi par visu ir tā - viņa viedoklis un nepareizie...

Viņš nepieļauj varbūtību, ka pat ja cilvēkam kādā pilsētas nostūrī ir ikdienas darīšanas, varbūt pat vienā kvartālā, tad var būt pilnīgi pajāt, kas darās otrā kvartāla pusē, jo tur fiziski nesanāk un nav vajadzības rādīties...

Palaidniex 14.06.2018 6:07

Tev viss labi?

Palaidniex 09.06.2018 9:46

Kāds tam visam sakars ar apstāšanos pie luksofora parastā ceļu remonta vietā?

Pilsētā ar visiem jāstājās 6 m distancē 3 joslu ceļā?

Palaidniex 09.06.2018 0:47

Ja nu tahogrāfus salika, tad jau automātisko bremzi ar likumu ar panāks uzlikt. Un tas mazliet samazina uzņēmuma risku. Vēl atliek samazināt dēļ tā OCTA vai KaSKO prēmijas - paši saliks...

Palaidniex 09.06.2018 0:45

Viens jautājums - kurā sekundē Tu kā

Pēdējais vainpriekšpēdejais sapratīsi, ka viens ar fūru nebremzē?

Otrs - kā izlemsi kur lēkt? Kā saprast ko tas fūrists uzveiks?

Ar to gribu tikai pateikt, ka ar visiem 5 m distances ievērojumiem, nemitīgu nervozēšanu spogulī tāpat mierīgi var sagadīties saņemt pēcnāves ordeni “par centību”... diemžēl!

Palaidniex 08.06.2018 19:01

Piekrītu! Tik aizmigušu kurinātāju avārijas ar krautu kravinieku ir daudz “rezultatīvākas”! Aizmidzis pusbobika vadonis ieliekot, fūrai pakaļā, labi ja to aizstumtu līdz nākamajai, kur nu vēl iesaistītu avārijā trīs rindā stāvošas fūres...

Kravas auto kopējais autoparks arī mazāks. Mazāk jānomaina...

Par vieglākajiem - es domāju, ka ļoti daudzi gribētu un prāvu daļu piespiedu kārtā vajadzētu vispār pārsēdināt uz autopilotētu auto vispār bez vadības elementiem...

Palaidniex 08.06.2018 14:41

Skaidrs, skaidrs - teoriju izklāstīji uz 10 ar plusu!

Bet tagad - īsumā un praktiski:

Ko tieši bija jādara visiem 4 pie luksofora stāvošajiem, lai paglābtu sevi? Un, ko tie reāli spēj un praktiski var iespēt?

Nu tā uz pirkstiem!

Palaidniex 08.06.2018 14:02

nu un vēl kāda lieta - pielaist satiksmē tikai tās kravas mašīnas un sabrtransportu, kas aprīkots ar avārijas bremzēšanas automātiku šķēršļa pamanīšanas gadījumā. Jo nu jau tik daudzi, īpaši pieredzējušākie kurinātāji, ir savas veiksmes un "lielās pieredzes" iemidzināti. Sadomājušies, ka nu ir ceļa dievi un īpašnieki. Atļaujas nodarboties ar blakuslietām vai rupji pārkāpt darba un atpūtas režīmu (organismu gan neapmānīsi). DOmāju ka šitais čalis vai nu browzēja telefonu vai vienkārī bija aizmidzis. Pamodās pēc kontakta ar pirmo stāvošo vieglo...

Kāds šādam lēmumam būtu blakus efekts? Automātiski tas nozīmētu aizliegt visādus gazikus un citu retrotehniku, un diemžēl nepilnīgi aprīkotu pajaunu transportu arīdzan.

Kāpēc? jo te dažiem "zivīm" šķiet pa pašam nekas citiem nav jāgarantē, un tie ar ar savu bļaušanu nemitīki deklarē ka priekšējam viss nu ir jāgarantē, uzskata, ka ne jāievēro droša distance, ne jāskatās pa pašu lielāko vitrīnu kabīnē braukšanas virzienā un jākontrolē situācija kustības virzienā, ne attiecīgi un savlaicīgi jāreaģē...

Palaidniex 08.06.2018 12:46

Nu, un ko tiem reāli bija darīt?

Nu pēdējais viņu būtu pamanījis, Nu kaut kā baigi laicīgi (es nu te neticu, ka tas praksē ir realizējams) sāktu kustēties, pa labi (?) vai pa kreisi (?)... Nu kā tajās sekundes desmitdaļās saprast (uzminēt) - kurp lekt? Pa labi grāvī? Vai pa kreisi pretējā joslā? Un ja nu turp pat pagriež stūri tas vernons, kurš remontdarbu posmā neievēro ātruma ierobežojumus, neievēro piesdardzību un nesās virsū... Atceries, izčibēšana un teleportēšanās vēl nav izgudrota...

Nu pēdējam kaut kā tomēr ar 99% veiksmes un tikai 1% darbību izdotos notīties. Nu? Tālāk - Tur vēl 3 mašīnas, no kurām pēdējā ir stāvoša fūra...

Nu pilnīgas fantastikas cienīgi divi, nereālālas teorijas iemiesojumā novāktos no tā vernona kustības vektora, kurš grāvī, kurš purnā tai, visai iespējams, fūrai, kura uz savu zaļo, pa pretējo joslu brauc pretī... Paliek vēl viens vieglais kam saprast notikumus neļauj pakaļējo rīcība un stāvošā fūra, kurai dinamikas "kaut kur izčibēt" nemaz nav. NECIK UN NEKĀDAS!

Mans risinājums ir tieši tik pat utopisks, bet iespējams daudz labāks un praktiski pat realizējamāks.

Uzstādīt šādus izbīdāmus stabiņus.

Lai tie izbīdās tieši aiz pēdējā stāvošā...

Lai arī cik absurds nebūtu mans piedāvājums, cik utopiska realizācija, nereālas izmaksas, tas tomēr ir neskaitāmas reiz reālāk un izdarāmāk, kā uzminēt, kurš tev liek pakaļā bez bremzēm un kur no tā sprukt! Prognozēt rīcību mērkaķim ar granātu, kurš lieliski maskējas par parastu mērkaķi ir gana nereāli.

Tev argumentēta un pamatota cita teorija? Nu praktiski realizējama, nevis teoretizējama?

Labprāt uzklausītu...

Palaidniex 08.06.2018 11:21

Šā Vernons atskries un ar putām uz lūpām aizstāvēs fūristu, par vainīgajiem un lielākajiem pārkāpējiem nosaucot tos stulbeņus, kuri pie luksofora atļāvās apstāties, tad paziņos, ka neapstājās maksimāli labajā pozīcijā (vienīgā izeja kurinātājiem tak vienmēr ir nevis pašam grāvis pa labi, bet vai nu visus sastumt čupā, vai īsti profi - pa kreiso pusi lec pretīm braucējiem purnā), un tad mēģinās "fakta pieņēmuma formā" paziņot, ka nevienam nedega stopņiki, šķērslim bija jābūt avārijas uguņiem utt.

Un ka gala beigās spīdēja saule un saulei jāizraksta protokols, jāatņem vadītāja apliecība, jāpiestāda regresaa prasība un tā jāiesēdina uz pāris gadiem...

Palaidniex 08.06.2018 6:26

Izlasi pirmo postu. Par kādu šoseju tur rakstīts?

Palaidniex 07.06.2018 13:34

Neko nenoklusēju.

Reāls nobraukums no Pārdaugavas uz apmēram Teiku, no rīta turp, vakarā atpakaļ. Diendienā.

Nu tā tie aukstie dīzeļi ēd pilsētā. Nu nespēj viņš uzsilt.

Tieši tas pats auto, dabonot nobraukt 40+ km dienā, daļu no kuriem pa šoseju, MOMENTĀ nokrīt patēriņš uz kādi 5,5...

Ar benzīna "draņķiem" arī ir pārbaudīs tas ikdienas maršruts - rij +/- tik pat. Līdz ar to, vismaz manā konkrētajā piemērā, dīzelim nekādu ieguvumu neredzu.

Palaidniex 07.06.2018 10:37

Par ko stāsts!

Mums te Škoda Octavia FL dīzelis 1,6 dīzelis, tas kurš nāca 1,9 dīzeļa vietā ar 105 vai ciktur zirgiem...

Tieši tas pats pielietojums - īsi attālumi pilsētā, automobīlim uz špendeles ~58 kkm, faktiski nobraukti 4,5 gadi, 90% pa pilsētu.

Patēriņš? Pareizi 9-9.5 L/100 km.

Ar ko konkrētais sanāk ekonomiskāks par benzīnnieku?

Palaidniex 06.06.2018 14:47

Ok - Argumentācija paliek skaidrāka.

Pieņemot, ka toč tas dīzelis ēd vidēji ne vairāk par 5,5 litri, bet benzīnnieks toč 10 litri, pie šodienas degvielas cenas un 10 kkm gadā - starpība ir 625 EUR gadā par degvielu.

Ja iegādes cena atšķiras par 3 kEUR, tad izmaksas par labu dīzelim sāksies tikai kaut kad piektajā lietošanas gadā uz gada otro pusi...

Tas tā - tīra matemātika

Palaidniex 06.06.2018 8:52

Manuprāt, neesi pamanījis kādu "mazu", bet būtisku sīkumu - Tu grasies salīdzināt savus 50 kkm gadā ar aptuveniem 9-11 kkm gadā.

50 kkm gadā ir salīdzinoši liels nobraukums - savulaik Latvijā vieglajiem auto esot bijis vidējais nobraukums ap 15 kkm, tātad 50 kkm ir "nieka" 3x (!!!) vairāk par vidējo!

50 kkm nozīmē garākus gabalus, lielāku km skaitu ar labi uzsilušu dzinēju utt. Šāda braukāšana nu galīgi neatbilst apzīmējumam 90% no kilometriem "mīcīšanās" pa pilsētu ar neuzsilušu dīzeli...

pie 50 kkm gadā dīzelis noteikti ir saprātīgs lēmums!

pie 10 kkm gadā pa pilsētu - es nebūtu tik ļoti optimistisks par dīzeli kā pareizo izvēli... Bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis, kuram droši var nepiekrist

Palaidniex 05.06.2018 13:32

Tie paši benzīnnieki tik pat neproblemātiski.

Mani patiešām interesē tie praktiskie vai gluži nemateriālie argumenti, pie tik maziem noskrējiemiem pa pilsētu, par labu dīzelim.

Kas tieši braukājot ar aukstu dīzeli īsus gabalus pa pilsētu ir izdevīgāk vai praktiski labāk par benzīnnieku? Mums ir kā reizi viens auto kantorī ar dīzeli un ~šādu gada nobraukumu. Ar benzīnmotoru degvielas patēriņš būtu mazāks, un ziemā tajā auto būtu bijis siltāk...

Kā arī - līdzīga gada lietotam benzīnniekam tomēr ir krietni mazāks noskrējiens, par dīzeli. Jo dīzeli pērk gariem gabaliem, vismaz manuprāt...

Tiem, kuri min, ka pastāv arguments - pieeja bezmaksas soļķim - tā tomēr ir šauri subjektīva mēraukla...

Palaidniex 05.06.2018 11:42

Vienīgais jautājums - ja pa gadu sanāk nobraukt 9-12 kkm un tie paši 90% pa pilsētu, kāda argumentācija ir par labu dīzeļa izvēlei?

Kāpēc netiek izskatīts variants paņemt par to pašu naudu jaunāku/mazāk nobraukušu/labāk nokomplektētu benzīnnieku? Vai līdzīga gada, noskrējiena, komplektācijas benzīnniektu, tikai par mazāku naudu?

Palaidniex 01.06.2018 13:00

Kad brew Group iestrēgst daļa sapresētās kafijas “ripiņas” un tas sāk gatavot parodiju par tēju - to pats nevari iztīrīt.

Arī nav runa par 5 cilvēku biroju...

Palaidniex 01.06.2018 11:55

Jura aparātiem ir kāds būtisks sīkums, pašam veikt apkopi un iztīrīt kafijas “presīti” (brew Group), ja tākā kas sasērējis, nav paredzēts mājas apstākļos nunemaz. Tagadējie Philips vai tik nav ex Saeco, aparāti, kuru šķietami “sliktās plastmasas” brew Group kalpo GADIEM un ir viegli iztīrāmi mājas apstākļos nenesot uz ne pārāk demokrātiski izcenoto Eugesta servīzi...

No otras puses - ticot šīm slavas dziesmām, kārtīgam patērētājam teju visa sadzīves tehnika jānomaina pāris reizes gadā, ko kādam ražotājam nu ir pieejams “jaunai”, “ūber uzlabotais”, vai vispār kādu praktisku jēgu sniedzošā is modelis...

Palaidniex 24.05.2018 15:09

Nu tad jau sanāk ka fūras stūrēšana atsevišķiem indivīdiem nopietni grauj spriestspējas un samazina atbildības sajūtu, liekot rīkoties pofigā ar tēmu 20 gadus nekas nenotika, tad jau arī "šas proskoču"...

Palaidniex 24.05.2018 13:11

kā tad tā, ka profesionāļiem tās bremzītes tik bieži nestrādā?

Palaidniex 22.05.2018 11:16
Palaidniex 22.05.2018 10:29

Jā un nē...

Vienmēr var auto padarīt VĒL klusāku, kaut vai vienkāršam akustiskajam komfortam.

Vieniem tas ir pilnīgi nesvarīgi, citiem vairāk vai mazāk svarīgi.

Ar tā saucamo "road noize" būtībā ir tā - jo garāku gabalu jābrauc, jo vairāk tas besī, lai vai cik kluss auto nav...

Ir/nav tā vērts - katam pašam spriest. Universālas taisnības te nebūs...

Palaidniex 21.05.2018 10:45

P.S.

un ir pietiekama nojēga - kur kādus no vibrācijas slāpējošajiem un skaņu slāpējošajiem materiāliem līmēt, kuras ir svarīģākas virsmas, kuras mazāk svarīgas utt,

Kā vēl vairāk savākt lielo virsmu rezonanses riskus utt...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti