piem Subaram grēko tieši riteņu arkas. Iespējams, ka skaņas izolāciju saliekot iegust kaut uz pusi labāku rezultātu, nekā no rūpnīcas. Pārējais jau viss tajā auto apmierina un neredzu, tik lielas atšķirības, izņemot cenu, piemēram starp Subaru Outback un Audi Alroad bāzīti. A cena Outback 33000eur pret Alroad bāzi 63000eur. Ja traucē tikai švakā skaņas izolācija, tad varbūt tomēr mēģināt nopakot.
kasinsh79 rakstīja: Diez, kāpēc japāņi nevar uzražot tikpat akustiski nopakotus auto?... Vai uzreiz krasi mainīsies izmaksas?
Ņemam vēl kādu piemēru, lai būtu vienas klases auto arī. Mazda 5 - ārkārtīgi skaļa. Pat ar visu dārgo megapakojumu tas auto tik un tā bija skaļāks (ārpilsētā) par pilnīgu bāzīti VW Touran, par BMW 2-serie pat nerunāsim.
Vienā krievu forumā bija gara gara diskusija par šo, rezumē bija līdzīgs kā jau iepriekš tika spriedelēts. Ja auto jau no rūpnīcas ir izbraucis skaļš tad īsti klusu viņu neizdosies padarīt, jo skaņas izolācija jau nebeidzas ar vibro un skaņas izolācijas izlīmētu salonu. Ja piekares konstrukcija ir primitīvs makfersons tad viņš vienkāši nevar nepārnest vibrāciju no ceļa virsmas uz virsbūvi, tas pats par piekares buksēm, vēja trokšņiem, durvju blīvgumijām, motoru un tā stiprinājumiem un pat virsbūves konstrukciju.
Nejau velti prēmiums brauc ar daudzsviru piekarēm, motori stiprinās uz ar vakuumu regulējamiem spilveniem plus pašas mašīnas ir par kārtu smagākas salīdzinot ar tādu pašu ārējo izmēru neprēmiumu.
Daļēji tev ir taisnība, bet tu šo to jauc. Piekares tipam būs maz sakara ar vibrācijām un trokšņiem - premiumam ir sarežģītāka piekare labākai vadāmībai, bet ar skaņu tam maz sakara - skaņas pārvadi ietekmē piekares tehniskais izpildījums - teiksim, manam audī pusrāmis pieskrūvējas pie lanžeriem ar buksēm, kamēr golfam uz cieto...
Ja nav sakara tad izskaidro kā izļurkājusies makfersona stabilizatora atsaite rada sajūtu ka tūlīt ritenis nolūzīs, bet pēc skrūvju spaiņa grabošs(izjucis) multilinks ir sadzirdams tikai pa logu?
Ko nozīmē "vienkārši nopakot" ? Skaņas izolācijas materiāls, tā ir nauda, bet tai mašīnai ir jāmaksā tik un tik, un vēl jādod pēc iespējas lielāka peļņa - kamēr mērķauditorija piecietīs trokšņu līmeni, tikmēr tādu mašīnu var ražot.
Uzskatāmu citu tāda veida ekonomijas piemēru vari aplūkot, apskatoties sava japonamaķ vadus - es gribēju teikt vadiņus - ražotājam nebūtu nekādas problēmas ielikt pieklājīgākus vadus, bet tās atkal ir izmaksas...
Kapc netiek pieminēts, ka tas "roād noize" ir stipri atkarīgs no lietojamo riepu modeļa un it īpaši no viņu platuma? Pat ļoti labam auto tas var būt svarīgi, pat tādam, kam arkās ne katrs mazs akmentiņš dzirdams un pie liela ātruma spoguļi praktiski nesvilpo.Kā arī, pabiezinātiem sānu stikliem ir tomēr nozīme.Ja mazam/vienkāršam relatīvi klusam auto uzliktu nepiemērotas platas riepas, viņš kļūtu uzreiz skaļāks par jebkuru citu auto kam tāds platums domāts standartā.Turklāt, tās riepas kļūst skaļākas pie nodiluma un uz katra specifiski grubuļaina asfalta tas izpaužas savādāk.Un neparvelti ātrumam paredzētiem jaudīgiem dd motoriem visa braukšana norisinās diapazonā zem 2k rpm.Ko tur var pretendēt uz klusumu, ja daudzmaz dinamiskai braukšanai kāds mazāks dd ir jāzāģē uz 3-4k...Kā arī tas pats benzīnnieks, ja nav turbo, viņš tak bez apgriezieniem nefiga neiet.Un kur tad vel visādas kondišku un ventilātoru izdotās skaņas, kaut vai brauc siltā laikā ar to benzīnnieku sastrēgumā un viņam motora/radiatora ventilators uz pilnu klapi visu to laiku mauc.Te jau kāds atzīmēja- motora skaņai liels svars, kur nu vēl ja pārsēžas uz klusāku un ja brauc reti ieskatoties spidometrā.No sevis spriežu, ka reiz taču pienāk brīdis, kad negribas tur kko jaukt un ne līmēt ne jaaties, domā vnk kā varētu iekāpt un pofigā smuki braukt.Kādreiz bija obligāta mode nu tur rādio ielikt, audio uzlabot- bet ko ta tagad, kad visur oem galvas, vados vvz kādas gudras strāvas,daudzām mašīnām rūpnīcas garantijas, arī lieku telpu bagažniekā īsti nav, tapc galīgi neceļas roka tur vel kko lieku gudrot...
Jautājiet shiirim, viņš Imprezā lietoja tamponus ausīm, lai skaņa nenāk iekšā, un arī ānim, lai skaņa neiet ārā un nebaida gājējus caur grīdas caurumiem.
Ja pareizi uzstāda uzdevumu, tad pareizi arī nopako.
Ja teiksi, lai durvis negrab ar jaudīgākiem skaļruņiem - pakos tikai tās, ja teiksi lai nopako, lai auto "road noize" samazinās - izdarīs arī to, pakojot gan arkas, gan jumtu, gan motora starpsienu. TIkai tas būs čum dārgāk.
Ja ir parastie sānu logi - tos nopakot nevarēs, tie tāpat labāk laiž cauri skaņu. Ja logos ir stiklapaketes kā dažiem Bavāriešiem vai štutgartiešiem, efekts jūtamāks.
Jebkurā gadījumā tas ir ilgi un maksā atbilstoši.
Es varu ieteikt Incar - turpat aiz Mola. Var nopakot gan tikai durvis, gan izjaukt auto līdz vīlei un pakot pilnīgi visu!
Esmu izsecinājis iz savas gana lielās auto pieredzes, savus braucamos auto ik pa laikam mijot , ka nebūs tik viegli skaļu auto padarīt par klusu. Tomēr jau sākotnēji (ražotāja ražotais) akustiski nopakotais auto sniegs daudz patīkamākas sajūtas, braucot klusākā salonā.
Mana pieredze (un tikai mana). AUDI - perfekti nopakoti saloni; BMW - perfekti nopakoti saloni; MB - perfekti nopakoti saloni; VW - ļoti labi nopakoti saloni; FORD (akcents - jaunie modeļi) - ļoti labi nopakoti saloni; VOLVO - ļoti labi nopakoti saloni; SEAT - labi nopakoti saloni; SKODA - labi nopakoti saloni; PEUGEOT - labi nopakoti saloni; TOYOTA - diemžēl vāja skaņas izolācija braucot lielākos ātrumos; HONDA - arī vāja skaņas izolācija, braucot lielākos ātrumos; MAZDA - gandrīz vai bēdīga skaņas izolācija, braucot lielākos ātrumos utt.
Varam to pieņemt vai nē, taču tā tas ir. Ja primārais ir akustiskais salona komforts, diemžēl no japāņiem eksistēs tikai LEXUS (man nav piederējis nekad). Teju visa vācu autobūve lepojas ar vispatīkamākajiem saloniem vispār
Auto skaņas izolācija-db
Dalamies ar savu pieredzi par auto skaņas izolāciju- mērījumi decibelos braucot pilsētā un ārpus tās, veiktie uzlabojumi, riepu ietekme utml.