iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 13.04.2009 22:49

Nuja - kad palielinājās ceļu būves finansējums mūsējie pēkšņi parāva gaisā tāmju izmaksas, nevis ieklāto/saremontēto ceļu apjomu. Jo tāpat ar esošo tehniku nespētu apjomu realizēt, bet naudiņu garām aizlaist būu bijis nekrioetni pret savu alkatīgo kabatu...

Palaidniex 13.04.2009 17:39

Man pajāt kurš atbildīgs, bet ka bija jāliek - tad bija ij nauda, ij materiāli i bars ar dīkdieņiem, kas uzstādīja, bet kad jāuztur - nav neviens un pat neredzu, ka tam būtu vajadzīgi megalīdzekļi

Par ko iet runa - par trieciena slāpētājiem abos Salu tilta galos...

Visai jauki sastumts (saslāpējies jau ir) tas viens, kas pie Mūkusalas apļa - interesanti - cikdesmut tūkstošus varētu maksāt \"atjaunošana\" un kad tas notiks, jo tāds tas stāv jau ilgi...

www.postimage.org/...

Palaidniex 09.04.2009 9:57

Neviens jau neizskata ķēcerīgo ideju par to, ka patiešībā drīkst arī nepārkāpt - tad ne nebūš jāmaksā ne tai kastei, ne I/U Ceļu policists...

Visvairāk man tīk, ka tie, kas aktīvi pabalsta i/u Ceļu policists ar pateicībām paši besījās, ka tie tādi slaidi un, ka tiem labas mašīnas mājas...

Nepārkāp vai maksā valstij un nebīūs resna murmuļa ar biezu mašīnu...

Palaidniex 08.04.2009 11:04

piekares gumijas buksēs bija salīduši dubļi...

Palaidniex 07.04.2009 12:11

kvatra rakstīja: Vangažos tā bedre ir vismaz gadus četrus

Tikai tā reāli izdzīt zirnekļutīklus no amortizatora sāka pagājušajā gadā - agrāk tur bija visai nevainīgs pampaciņš...

Palaidniex 07.04.2009 10:21

Starp citu vēl viens kolosāls piemērs par ceļu uzturēšanu

Vidzemes (Pleskavas) šoseja. Vangaži - virziens uz Rīgu. Īsi pirms Luksafora pirmajā joslā ir asfalta iedobe ar tai sekojošu pampaku - itkā nav asu malu, bet amortizatoriem patīk. Tāds veidojums tur jau ir nepilnu gadu - vispiem pofig...

Palaidniex 07.04.2009 10:18

Seene rakstīja:

mansotraises rakstīja:

Seene rakstīja: www.tvnet.lv/...

Te arī viss ir atbildēts. Taisnība ir Kaksim un visi pārējie PN. Tādā valstī nu reiz dzīvojam.

P.S. Man gan isti nav skaidrs, kā tādā bedre varpārsist riepu, bet tā nu lai paliek vadītājas problēma. Vakar biju Gulbenē, un pēc tā kāda tur bija šoseja vairāku km garumā, šī bedre vispār nav vērā ņemama.

pārsist var ja brauc ar atļauto ātrumu un tad ieraugot bedri met pa mēmiem, pedāli neatlaižot līdz sadzird jauko metāla skaņu

Nu jā... Tā gan laikam var. Principā gan par šādu joku būtu jāuzņemas atbildība arī autoskolai, kas šādus "vadītājus" sagatavo.

Tad vēl vajadzētu aizliegt ārzemniekiem braukt pa mūsu ceļiem, jo viņiem nav specsagatavotības rodeo pārbraucieniem starp kvalitatīva ceļa posmiem...

Palaidniex 07.04.2009 10:13

Pie mums tak SatDep vairākās sēdēs izsēdēja satiksmes organizācijas plānu spēcīgu lietusgāžu gadījumos - Salika plakātus, kas brīdinma par peļķi, bet ne vārda par to, kā apbraukt...

Vienības gatvē peļķes pazūd, ja atsūa kādu veci ar lauzni un urķi - tas peļķē paķimenrējas minūes 5 un peļķe aiztek - toties SatDeps uzstādījis "zelta plakātu"

Privātfirmā par šādiem lēmumiem darbiniekus atlaiž, nevis par sēdēm maksā piemaksas...

Palaidniex 07.04.2009 10:06

Zoo rakstīja: Korišs kas uz ceļiem strādā teica ka nodošanas brīdī galvenais ir sauss laiks.

Par to taisnība, jo jaunajā daudzmiljonu Dienvidtilta projektā jau ir izbūvētas ceļa klājuma vietas, kas spēcīgas lietusgāzes gadījienā pazūd zem ūdens!

Palaidniex 07.04.2009 10:05

mansotraises rakstīja: jā, un vēl par to bla bla, ka nav finansējums, samazināts par 40%, bedrēm nauda nesanāk utt...

Ja finansējums sanāk 40% mazāks, tad jāiemācās ceļu būvētājiem izbūvēt/remontēt ceļus par igauņu/leišu "trrekno gadu" tāmēm...

Palaidniex 07.04.2009 10:03

Siksparnis rakstīja:

scope rakstīja: "DĀRGIE CEĻI"

www.diena.lv/...

"Pēdējos gados kaimiņvalstīs arī bija zemākas ceļu būvniecības izmaksas. Vienkārša viena kliometra ceļa stiprināšana un pārklāšana ar asfaltu Latvijā izmaksāja vidēji pusmiljonu latu, Lietuvā un Igaunijā - vidēji par 200 tūkstošiem latu mazāk."

Gandrīz uz pusi.

Igauņi/leiši šogad samazinājuši tāmes par 10-20%, bet mūsējiem derētu iemācīies, ieklāt un labot ceļus par igauņu/leišu trekno gadu tāmēm...

Palaidniex 07.04.2009 9:57

Ozz rakstīja: ok...

kaapeec Riigaa nevareetu buut viss asfalts vienaads...

Beerniibaa, cik atceros- Jaunciema gatvi gadriiz vai katru pavasari freezeeja un uzreiz atkal klaaja atpakaļ to pašu veco. smuka taada kolonna no kaadaam 4 tehnikas vieniibaam, dienaa kaadi kilometri 3-5 uztaisiija taa ka nograb vien...

Man čomam muterīte strādāja VAS Latvijas ceļi dienestā, kas pieņem nodotos ceļus - vairāku gadu garumā tomēr viņu no turienes izēda, jo lūk viņai gribējās, lai ceļš ir izgatavots kā nākās. Tajā iestādē cilvēkus, kam rūp padarītā darba kvalitāte nemīl...

Palaidniex 07.04.2009 9:39

Zoo rakstīja: Un man ir arī jautājums-kas nosaka kādas markas asfalts ir klājams.jo ir rupjgraudains ,skaļš un ar lielu rites pretestību,un ir smalks,kluss pa kuru auto ripo pats.

Nu to visu nosaka LVS un ceļu būves tehnoloģija

Ir asfalts tā saucamaijai aukstajai bedru lāpīšanai

ir asfalta pamatne, kas ir zem virsējās kārtas, ir asfakts pilsētas ielām, ir automaģistrālēm, ir šosejām, asfalta marka un dažādo marku kombinācija ar attiecīgi sagfatavotu pamatni un uzbērumu nosaka ceļa nestspēju utt...

Nav tik vienkārši tas viss, bet kopumā ņemot rodas iespaids, ka Lietuvā un Igaunijā to māk, pie mums nemāk, vai arī Latvijā ir īpašais klimatiskais sindroms/fenomens - kaimiņvalstīs būvētot ceļu ar vidēji 40% zemākām izmaksām par 1 km tomēr izdodas panākt labāku un ilgāk dzīvojošu rezultātu...

Palaidniex 07.04.2009 9:09

Moš jāieimportē dažas ķīniešu firmas, kas par sauju rīsu dienā algojot savējos tomēr pamanīsies uzcelt ceļu kā nākās?

Starp citu ceļa posmā Kuldīga alsunga ir ~10 km garš ceļa posms, kuru reiz Vācu autobūves speci paraugnolūkā uzrekonstruēja, ja nemaldos 80-to gadu vidū.

Tie 10 km vēljoprojām ir lieliski lietojami...

Tā teikt - viela pārdomām...

Palaidniex 07.04.2009 8:38

modena - ir jau jauki, ka zini likumu un normatīvu prasības, kādas zīmes salikt, kādas tehnoiloģijas izmantot utt.

Mani pārsteidz kas cits - vai aiz šī visa neslēpjas atzīt problēmu pēc būtības - ka tas īšti normāli nav? Ka tomēr kaut kas nenotiek tā, kā tam vajadzētu notikt?

Ja slikti likumi, normatīvi - tad kāpēc tos nerosināt mainīt, labot?

Naudas nav? Izskatās, ka ceļinieki nepietiekami naudu prasa.

Esošie ceļu remonti neiztur laika pārbaudi un deformējas pāris gadu laikā, jo tie ir izgatavoti pēc draņķīgiem, neatbilstošiem standartiem vai tomēr nav izgatavoti atbilstoši LVS...

Man jau patika vakar Latvijas Valsts ceļi šefiņa runa - pēc būtībnas autovadīājiem taisnība, bet es darīšu visu, lai viņi neko nepanāk... Igaunijā situācija līdzīga, bet ceļi nezkāpēc labāki - tur viņi ceļu būvē izmanto segumam kaut kādu igauņu gēnu bedru veidošanās procesa palēnināšanā? Vai mūsējie vienkārši laiž raini, zinot, ka otkāts jebkurā gadījumā (arī nekvalitatīva seguma veidošanā) būš 10% no pasūtījuma...

Viela pārdomām - VAS «Latvijas Valsts ceļi» valdes priekšsēdētājs Tālis Straume: 2006. gada atalgojums - 35 432 lati, 2007. gada atalgojums - 54 690 latu, pieaugums - 19 258 lati. Interesanti gan - par ko tieši jams pelnījis tik pieticīgu aldziņu, ja uz ceļiem situācija katastrofāla?

Palaidniex 06.04.2009 17:01

Un vēl uzjautrina - pēdējā laikā ļoti daudzās vietās apaļie kazilinācijas vāli ir centimetrus 2-3 dziļāk nekā čuguna apmeles...

Interesanti zināt - cik tiek sataupīs uz čuguna rēķina?

Palaidniex 06.04.2009 17:00

Yukki rakstīja: Vai kāds no klātesošajiem ir kādreiz mēģinājis piedzīt kompensāciju no ceļa uzturētājiem?

Agrāk likās smieklīgs šis jautājums, nekad nebiju neko pārsitis, bet pēdējā gada laikā mērs ir pilns, jo dārgā jau 2x ir iznīcinājusi riepu+salocījusi disku ātrumu nepārsniedzot un pašam nu jau arī ir izdevies dabūt vienu disku kantainu

Kāda ir kārtība - izsaucam CP, sastādam protokolu - par ko,- par CSN vai ko? Ko tālāk - remontējam par savu naudu auto un tālāk ar to papīru dodamies uz kurieni -kur ir visu LV ceļu un ielu uzturētāju saraksts, sūtam ierakstītu vēstuli kopā ar protokolu un riepas/diska čeku ceļu uzturētājam vai ejam pie tā ciemos? Saprotu, ka 99% no autovadītājiem samierinās un salabo visu par savu naudu, bet nu >Ls 100 (diska valcēšana+jauna riepa) zemē nemētājas, tāpēc briestu nākošreiz vismaz pamēģināt šos līdzekļus atgūt, ir kādam pieredze?

Savulaik tāda shēma bija - atrodi ceļa uzturētāju/apsaimniekotāju, ar CP protokolu, kas apliecina, ka neesi kamielis raksti iesniegumu. Kaut kad te bija akcija - KASKO-Bedres. Jāpaceļ šī te infa...

Palaidniex 06.04.2009 16:38

Kaksīc, jau tūliņ kaut ko iespazmos, ka ceļš ir pilnīga kārtībā un te nav pamata prasī no ceļa uzturētāja situācijas sakārtošanu un kompensāciju.

Kompensāciju, ja ir CP protokols var piedzī no ceļa uzturētāja/apsaimniekotāja. Izskatās, ka šis ir Valsts nozīmes ceļš - tātad no Latvijas valsts ceļiem.

Vēlu veiksmi cīņā ar šo "nekorumpēro" un patiešām specialistu, nevis radinieku un čomu pildīto pūzni...

Palaidniex 06.04.2009 15:44

Mani aizvien vairāk pārņem doma, ka tās bedres, ja nebūtu pieņemti attiecīgi normatīvi, vispār neviens neraktu ciet! Nekad un nekā!

Tagad ir normatīvs, ka tā tas ir jādara, tikai piemirsuši pierakstīt, kādas ir kvalitātes prasības pret darbiem un cik ilgi paveiktajam darbam ir jāstāv ar nemainīgu kvalitāti (naivi cerot, ka tik ilgi, cik jāstāv pārraktajam asfaltam, pirms tas bija pārrakts)

Palaidniex 06.04.2009 15:31

Nu pēdējās dienās gan ir pietiekami sauss un silts, lai tādas bedres varētu mēģināt lāpīt - tikai tas ir ilgi un dārgi - neviens negrib strādāt kvalitatīvi - ir tačui jāpūlās...

Kamēr bija slapjšs un sniegs - to bedri varēja tikai aizķepināt ar pagaidu risinājumu

Palaidniex 06.04.2009 15:21

Kaksis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Kaksis rakstīja: Kā jau teicu, vieglāk ir nopirkt atbilstošu auto un aizmirst sliktos ceļus.

Nuja - ja kāds mēģina pavest tavu smuko sievu, labāk ir to samainīt pret briesmīgu grāmatvedi un būši mierīgs, ka neviens pat nemēģinās...

Pavedējam ta uzšausi, bet alfu tik uz tolmetu.

Nekas nav mūžīgs (arī tev kaksīt, būš iespēja atdusēties kapu kalniņā pēc kāda laika), bet atteikties no sev tīkamām lietām, tikai tādēļ, ka ir kakši - nav īsti gudri...

Palaidniex 06.04.2009 15:21

Kaksis rakstīja: Varētu jau ieteikt pārcelties uz Ameriku, bet tur ar tādu zobu bakstāmo nav ko darīt... ;-D

Tava ikdienas lamata ir zobubakstāmais... Tad jau skaidrs, ka ceļu segums Tevi nesatrauc...

Palaidniex 06.04.2009 15:11

Kaksis rakstīja: Kā jau teicu, vieglāk ir nopirkt atbilstošu auto un aizmirst sliktos ceļus.

Nuja - ja kāds mēģina pavest tavu smuko sievu, labāk ir to samainīt pret briesmīgu grāmatvedi un būši mierīgs, ka neviens pat nemēģinās...

Palaidniex 06.04.2009 15:10

Tāpēc jau rakstīju, ka:

Derētu ieviest kādu feinu lietu - katram asfalta pārracējam pēc bedres aizklāšanas ar asfaltbetona segumu uzpūst ar krāsu uz ielāpa:

1. kas ir bedri racis un kas ir atbildīgs par ielāpu un tā kvalitāti.

2. Kas bedri pieņēmis kā labi aiztaisītu!

Parastā krāsa ar, kuru krāsoja CHA būtu pietiekama, lai noturētos dažus mēnešus un pazuztu nebūtībā pēc kāda laika, toties tautai būtu zināmi savi varoņi un kontaktinformācija, kur izteikt pateicības, atzinību un ierosinājumus...

Palaidniex 06.04.2009 15:05

Kaksis rakstīja:

Ideots rakstīja: sen jau ir doma, ka lielākajiem LV autoklubiem jāapvienojas kādā organizācījā un aktīvi, kopā ar mēdijiem, jāprasa šo varoņu -ceļu izvarotāju paskaidrojumi un atbildība.

Es jau padomāju, ka apvienosiesties, pirksiet lāpstas un opim kabināsiet veltni priekšā.

Es arī esmu par ceļu izvarotāju ņemšanu pie dziesmas. Bet par to izvarotāju, kuri tos ceļus sajāj ar pārkrautām kravām, neatbilstošām riepām, brauc aizlieguma zonās.

Jā jā - "tehnoloģiski pareizi" izgatavotās sabtrans pieturvietas asfalta plastilīna abrās izdangā aizlieguma zonā iebraukušie mežvedēji ar šipenēm jūnija vidū, nevis pats sabtrans, kam tās ielas būvētas...

Ceļu remontu/rekonstrukcijas kvalitāte ir atbilstoša, nevis nekvalitatīva, vai ne?

Ceļus pārrok knapi noasfaltētus avārijas dienesti un citas instances. Un pēc tam saved kārtībā savus rakumus - ta ka pat neviens nezina, ka tur ir rakts...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti