iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 27.11.2007 10:17

kasinsh79 rakstīja: Neko nav droši darīt, ja nu kas. Arī ķie'helis uz galvas kādam var uzkrist, ar kājām ejot.

Vai es pirkšu jaudīgu autiņu, lai ar to vienmēr ievērotu noteikumus, braucot uz 90 km/h? Dream on

Galvai uz pleciem jābūt, tas gan tiesa. Taču - ir vietas arī Latvijā, kur pabraukt ātrāk. Un tas nozīmē ieskrieties un uzreiz sabremzēties, ne jau vilkt uz 180 minūtes desmit - tādu ceļu tiešām pie mums nav daudz... Domāju, ka daudzi to ir mēģinājuši un mēģinās.

P.S. Un sviests ir tas par Austriju, pats esmu vērojis, ka pa bāni vietējie velk krietni, krietni virs 150 km/h Un nevienu tas nekrata. Katrā ziņā man ar kasti uz jumta ātrāk par šādu ātrumu braukt negribējās, taču mani apdzina katrs otrais

Austrieši labi zina, kur ir un kur nav radars. Ja arī ire un jamos nofočē - tie nespamo foruma - kā lai Šveicē dabū tiesības, vai kā lai nemaksā... Ātra braukšana vienmēr ir bijis maksas pasākums, uz koplietošanas ceļiem reizēm ta ir loterija - būš vai nebūs jāmaksā... Riskēt ar noķeršanu un citu likteņiem nav gudri - niīrē biķerniekos laiku un gāz kauč zaļš gar acīm metās...

Runājot par ātrumu - PILNĪBĀ piekrītu - uz brīdi atvilkt vairāk var daudz kur (tā tāda Gunāriņa staipīšana - uz pussekundi atvilkt 200), tikai no tā nav nekādas jēgas, bet par ātru braukšanu es uzskatu kā Vācijā - iespiedi savus 170 - 190 un brauc stundu no vietas. A tādu vietu pie mums nav, nav kur pat 10 minūes droši tādu ātrumu noturēt...

Palaidniex 27.11.2007 10:12

Magistrs rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Magistrs rakstīja:

Uz tallinas šosejas var droši braukt arī virs 200. It sevišķi uz Saulkrastu apvedceļa. Fūres tik nedaudz maisās pa kājām.

Tik pat droši kā virs 200 tur var droši brukt virs 300 un virs 400, un droši iet bojā!

Par to, ka itāļi pie tāda ātruma sabruks, nemaz nešaubos.

Mhm, sabruks, sabruks, tāda Fiat produkcija kā Ferrari, Maserati ir paredzēta braukšanai tikai līdz 43 km/h...

Kad iesi bojā atrodi izturīgāku koku nevis kādu citu transportlīzekli, kam gar tavu uzpūtību nav nekādas daļas...

Palaidniex 27.11.2007 9:51

Magistrs rakstīja:

Uz tallinas šosejas var droši braukt arī virs 200. It sevišķi uz Saulkrastu apvedceļa. Fūres tik nedaudz maisās pa kājām.

Tik pat droši kā virs 200 tur var droši brukt virs 300 un virs 400, un droši iet bojā!

Palaidniex 26.11.2007 23:36

shmurger rakstīja: a no cik tad saakas tie bargie sodi par aatrumu??? pa pilseetu parasti paarvietojos liidz 85km/h...liidz!!! un reizeem!! luudzu nepataisiit mani par noziedznieku vienreiz gan apdziivotaa vietaa mani nokjeera uz 110, izdevaas vienoties, taa arii neuzzinaaju , cik buutu patiesais sods...

Nu ja par lielajiem sodiem domā, tos, kas ar apliecības atņemšanu, tad pilsētā sākot ar +51 (4 punkti neatkarīgi pilsēta/šoseja) , ārpuis pilsētas sākot ar +61 (5 punkti neatkarīgi pilsēta/šoseja)

Pilsētā no 31-40 ir tikai 2 punkti bet cīpars Ls 80-Ls 100, no +41 km/h gan pilsētā, gan ārpus tās jau ir 3 bonuspunkti, pārājo parēķini pac...

Palaidniex 26.11.2007 23:08

nakujators rakstīja: Mani daudz vairāk satrauc posms Baložu pagrieziens-Ķekava (vārti uz Eiropu) - pazors visai Latvijai un sava veida "bumba ar laika degli" - pat godīgi braucot pa to galapunkts var būt "kastē"

A bļāuj, ka pie mums nelieši ātri braukt neļauj...

Palaidniex 26.11.2007 22:53

nakujators rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

nakujators rakstīja: Protams, ka mums nav TIK kruti ceļi, bet nejau arī tik slikti, lai uz 90 km/h brauktu... Pat Igaunijā daudzās vietās 100 un 110 atļauts. A Latvijā Kādreiz uz Pleskavenes sotaks bij, tad aizvāca. Tagad uz Jūrmales sotaks karājas.... Nu baigais skidoniņš

100 km/h karājās Latvijā TIKAI uz ceļiem ar sadalošo joslu un TIKAI vasaras sezonā.

Kāpēc igaunijā ir 100 km/h, piemēram No Ainaži/Ikla līdz Tallinai?

Atbilde vienkārša esi kādreiz naktī tur braucis, vēlams naktī un lietainā laikā? Vislabāk to kontrastu saprast, kad naktī un lietū tu iebrauc no Igaunijas Latvijā. Ja neesi pavisam akls un stulbs - tad atbildēt varēsi sev pats, bez manas palīdzības - kāpēc konservatīvajā Igaunijā IR atļauts 100 km/h un kāpēc mums nav atļauts 100 km/h uz ceļiem bez sadalošās joslas.

Nekā TĀDA tur nav - segums labāks un VARBŪT (precīzi neatceros vairs, jo vismaz pusgadu tur neesmu braucis) ceļa malā stabiņi ar atstarotājiem. Latvijā BTW arī ļoti daudz posmi ir gan ar tikko uzlietu asfaltu, gan šiem stabiņiem. BTW2 - tikai Latvijā laikam sataisa ceļu un zīmes (30km/h) vēl mēnesi nenovāc Tad sanāk, ka esmu +140km/h braucis Laikam jāiet uz baznīcu grēkus izsūdzēt

Par neadekvātām zīmēm piekrītu, par aizmirstiem 30 km/h, bet iet runa par to CIK DRAMATISKI ATŠĶIRAS Via Baltica igaunijā no tā, kas ir Latvijā. nu dažos posmos ir mazāka tā atšķirība, bet visumā pie mums tu iebrauc kā nēģera pakaļā salīdzinoši ar saprotamu, pārskatāmu (dēļ tāda ne dārga sīkuma kā pietiekams atstarotāju skaits), dēl tā, ka ceļa profils ir pareizs un nav peļķes uz tā, ka nav risu, ka ceļš ir paredzams... Taisni tie ir tie sīkumi, kas drošu, pārskatāmu ceļu atšķir no tā ko pie mums sauc par ceļu, un, ko piemums, būvē pa nenormāli sadārdzinātām cenām...

Palaidniex 26.11.2007 22:37

nakujators rakstīja: Protams, ka mums nav TIK kruti ceļi, bet nejau arī tik slikti, lai uz 90 km/h brauktu... Pat Igaunijā daudzās vietās 100 un 110 atļauts. A Latvijā Kādreiz uz Pleskavenes sotaks bij, tad aizvāca. Tagad uz Jūrmales sotaks karājas.... Nu baigais skidoniņš

100 km/h karājās Latvijā TIKAI uz ceļiem ar sadalošo joslu un TIKAI vasaras sezonā.

Kāpēc igaunijā ir 100 km/h, piemēram No Ainaži/Ikla līdz Tallinai?

Atbilde vienkārša esi kādreiz naktī tur braucis, vēlams naktī un lietainā laikā? Vislabāk to kontrastu saprast, kad naktī un lietū tu iebrauc no Igaunijas Latvijā. Ja neesi pavisam akls un stulbs - tad atbildēt varēsi sev pats, bez manas palīdzības - kāpēc konservatīvajā Igaunijā IR atļauts 100 km/h un kāpēc mums nav atļauts 100 km/h uz ceļiem bez sadalošās joslas.

Palaidniex 26.11.2007 22:19

nakujators rakstīja:

Palaidniex rakstīja:Tā arī neatbildēji - Vācijā pa bāni esi braucis?

Pa Vācijas nē, pa Autrijas jā. Un tad?!

Austrijā tādi bānīši vien ir un tur ja pārkāpj tur noteiktos Ātruma ierobežojumus (tici man tos neizzīda no pirksta) nākas šķirties no VISAI PRĀVĀM naudas summām.

Pat ja esi braucis tikai pa Austrijas bāņiem tad - nerodas sajūa, ka tos bāņus ar Latvijas bāņiem ior salīdzināt kā ... (nu tu saproti ko) ar tizlu distrofiķa pirkstu.

Ceļa seguma kvalitāte, marķējumi, zīmes, atstarotāji, joslu platums, pretapžilbijnāšanas barjeras ar pretējo joslu, barjetas, lai nevarētu nemaz iebraukt pretējā joslā, simtiem km žogu, lai nevar uz ceļa nejauži izskrtiet nedz cilvēki, nedz zvēri, uz ceļa aizliegti gājēji, velosipēdisti, traktori utt un tad tur ir atļauts 120-140 km/h. Un par 160 km/h TUR DRĀŽ! Bez vazelīna un pamatoti.

Pie mums - risas, līkas līnijas, ielāpu plankumi, nav žogui, pievadceļu un apgriešanās vietu miljons, bērni, vietēji iedzīvotāji, iereibuši ļoļiki, no meža pēkšņi izlecoši ATV, nparedzami braucēji, neadekvātas reakcijas uz ceļa...

Palaidniex 26.11.2007 22:07

nakujators rakstīja

Pleskavene vēl nu so so (un tikai dēļ asfalta seguma), bet neredzu vajadzību pēc sadalošās un Saulkrastenes. Cik man tur nācies braukt, apdzenamie vienmēr patinās malā un pie apdzīšanas arī pretīmbraucošie. Gluži normāla šose. Jebšu tev ir kāda īpaša statistika pieejama par Saulkrasteni, kas liktu ātrākajiem un steidzīgākajiem pārdomāt savu braukšanas stilu un manieres

Tieši plesenes ceļa segums ir bēdīgs, lai tur ātri brauktu. Pie tik nelīdzena un risām izvagota ceļa mums TIKAI LIEKAS, ka mēs pilnībā kontrolējam auto...

Ja nav sadalošās, tas nozīmē, ka pastāv risks purns purnā. Līdz ar to 100 km/h būu pieņemams ātruma ierobežojums ar noteikumu, ka atstarotāji ir kā Igaunijā - ik pa 50 metriem, nevis ik pa 100 metriem un viduslīnijā arī lai ir iestrādāti atstarotāji...

Tā arī neatbildēji - Vācijā pa bāni esi braucis?

Palaidniex 26.11.2007 22:02

nakujators rakstīja:

arheos rakstīja:a ja palīdzēsi aiziet kādam, kas tur "ņipričom"?

aktīvā satiksme es negonkoju!

Var pilnīgi pasīvi uzbraukt virsū kādam, kam no zemāk esoša lauku ceļa (kas ir aiz krūma) pēkšņi ir jāšķērso perpendikulāri šoseja, jams Tevi nepamana, vai pieņem, ka arī Tu ievēro satiksmes noteikumus un nepārsniedz ātrumu...

Vai kāds bezatstarotāju bojāgājējs izsmērēs smadzenes pa Tavu salonu, jo nebija atstarotājs, kā arī pie mazāka ātruma, iespējams būtu paguvis to bojāgājēju apbraukt

Situāciju ir miljons...

Ja ej bojā pret koku nevienlīzīģā cīņā - tad RIP, bet ne vienmēr var blakus atrasties kāds koks, kas aizstāvēs citu, kas būu izglābies, ja ātrums būtu saprātīgs...

+60 jebkurā situācijā ir padaudz...

Palaidniex 26.11.2007 21:57

nakujators rakstīja:

Kapēc uz Viļņas bāņa 120km/h atļauts un menti pa tiem, kas uz 150/160 nepiesienas, a? Tas bānis kaut gramu labāks par Jūrmaleni, Pleskaveni vai Saulkrastu šosi???

Zini JEBKURŠ Lietuvas bānis IR LABĀKS par Pleskaveni, Jūrmaleni (par šo varbūī ne tik būtiski), bet kur uz Saulkrastu šosejas redzi sadalošo joslu

Salīdzini ceļa segumu, kā tiek risinātas apgriešanās vietas utt.

Palaidniex 26.11.2007 21:50

Napalms rakstīja:

Es tak nesaku, ka +60 ir atbalstāmi, es saku, ka labāk +60 nekā šmiga.

Ja to domāji tā - tad piekrist! Tas ir labāk nekā šmiga.

Nakujator - esi bijis kādreiz Vācijā uz bāņa? Mūsu ceļu segums, risas, negatīvas virāžas, īsas un nepārskatāmas taisnes ir pietiekams iemesls,. lai ceļa apstākļi neļāutu DROŠI braukt ar >+60 km/h

Palaidniex 26.11.2007 21:41

Napalms rakstīja: Bļ*, ātri lasot sapratu, ka džekam par šmigu korkas noņēma, a te iznāk par ātrumu. Atvainojos par iepriekšējo postu.

Cik tad ir pieņemami pārkāpt? līdz +100? +120?

Te Latvijā nav kur droši braukt uz >150 km/h

tās 30 sekundes, ko tādējādi saekonomēt uz Jūrmalenes nav tā vērts, lai sava prieka pēc brauktu uz tiem > 150.

Uz Liepājas šosejas liepājas tuvumā ir kāda vieta ar sadalošo joslu?

Palaidniex 26.11.2007 21:22

Labāk, lai Tev vecīt nekas neizdodas, jo ja atrasdīsi veidu kā kaut ko tādu apiet - nekas tevi neatturēs vairs tā darī regulāri...

Tākā - pabraukā ar pagaidām ar lēnākiem transportlīdzekļiem - satiksme nav slēgtra trasse, kur visi iet uz visu banku...

Sods ir tāpēc, lai tu padomātu, ko esi sastrādājis, nevis lai lauzītu galvu, kā apiet pelnītu sodu...

Saki, ka bija jāskrien? Laicīgāk vajag izbraukt, bet visos pārējos gadījumos ir speciālie dienesti - Policija, Ātrie, Ugunsdzēsēji...

Poliči arī ir cilvēki - ja vestu kādu uz slimnīcu - šo pantu Tev nepiemērotu...

Palaidniex 26.11.2007 9:42

Tīri teorētiski arī jostas ir jāmaina pēc katra crash, vai tad, ja tās sāk pūkoties vai izrādīt visādas citādas nolietojuma pazīmes....

Palaidniex 24.11.2007 0:13

Uggga rakstīja:

Palaidniex rakstīja: www.m-toys.lv

kolosāls latviešu valodas paraugs

Bez Tabu skatījies?

nē!

Palaidniex 23.11.2007 19:32

www.m-toys.lv

kolosāls latviešu valodas paraugs

Palaidniex 18.11.2007 17:40

Kindzulis rakstīja: iisteniibaa jauks noveeleejums- kauttev tas golps ar visaam 100w nodegtu... nekuj uz celja liist ar laakturiem kas ir paredzeeti sleegtaas trasees lietot...

nomaini reflektorus un kraamee iekshaa parastaas 55/60 ... j par maz tad njem +20 vai +30% tiigaas...

ja arii ar to par maz- miglinieki (noreguleeti lai uz celja spiid ne citiem aciis)

+ papildus taalie (cherez atsevishkju sleedzi)

i ja veel tad neredzi- marsh pie okulista

Pilnībā piekrist!

Varbūt ne pašam ļaunākajam vēlējumam, bet piekrist!

Varbūt iesākuma saregulēsi pareizi, bet mums te tā jau simtiem braukā ar nepareizi noregulētiem parastiem lukturiem, kas visai jūami acīs spiež, vēl te trūka kāda pusaklā, kam iespējams 100W spuldzes acīš spiedīs...

Palaidniex 12.11.2007 9:55

A6 rakstīja: Klau, man te gadījās Igaunijā pārsniegt ātrumu, pie tam nezināšanas dēļ pat ļoti. Man uzrakstīja protokolu, tiesības atdeva, noteica soda naudu 1500 EEK un palaida. Tagad man 15 dienu laikā ir jāsamaksā bankā sods. Bet kas notiks ja nesamaksāšu? Varbūt kāds zin? Vai datu apmaiņa ar Latviju notiek?

Ir vēl viena - daudz jestrāka versija - nemaksā un būsi gandrīz kinosižeta varonis.

Igaunijā nesamaksāto sodu piedzen Falck. Viņi piedzīs no tevis šeit Latvijā gan tos 1500 EEK, gan apmēram 2-3 reizes vairāk par to, ka meklējuši Tevi - tā teikt - viņu serviss, lai iesniegtu tev beidzot saprotamu apmaksas formu ir gana dārgs, bet ja jau naudas daudz un gribas piedzīvojumus - vari arī nemaksāt, moš vēl emigrē uz Brazīliju - tie nevienu nevienai valstij neizdodot...

Palaidniex 22.10.2007 1:26

vito lepra piemetās tik pat žiperīgi

turcijā saliktajiem vāgeniem pakaļlukturi ir sarūsējuši jau nepilna gada laikā...

Palaidniex 20.10.2007 10:43

P.S.

Un ja nu kādam jaunam mersim nav OCTAS? ko tad?

Kāpēc tikai vecam žigsīim tāda var nebūt?

Labāk Policija būu vairāk nodrošinājusi satiksmes drošību un ņēmusi dalību satiksmes organizācijā. Es varu nosaukt desmitiem vietu, kur viņi nodarbojas ar formālu pārkāpumu sodīšanu, proti, ar tādu pārkāpumu sodīšanu, no kuru esamības un/vai neesamības sabiedrībai ne silts, ne auksts...

Un vēl - nekas tā nediscipleinē autovadītāju, kā aiz muguras braucošs CP automobilis... Nezinu gan cik disciplīnas un satiksmes drošības tieko nodrošināts CP inspektoriem stāvot aiz stūra...

Palaidniex 20.10.2007 10:22

Archijs2 rakstīja: Palaidniex, var apturēt, lai pārbaudītu dokumentus. Kaut vai to pašu OCTA. Ja žigulis ietesīsies jaunākajam Mersim ******* un būs bez OCTA`s, Merša vadītājs būs ļoti sarūgtināts... =(((

Vecais - viss ir ļoti vienkārši - Pa rāciju milicis var uzzināt, kas tas par auto un vai tam ir "skate", octa". Nav nepieciešamības pat apstādināt.

Ja tev šķiet, ka stādināt bez iemesla ir labi un pareizi, tad tā tik turpināt. Iesaku pašam apstāties pie katras CP mašīnas, parādīt dokumentus, virināt bagažnieku, un uzrādīt savu un sava suņa pošu pasi.. Mazums kas...

Palaidniex 19.10.2007 23:08

te nu bieži mēs paši esam mīkstie

Vai zinājāt, ka automašīnu apstādināt drīkst tikai tad, kad esi izdarījis kādu pārkāpumu, vai ir PAMATOTAS aizdomas, ka esi izdarījis kādu likumpārkāpumu?

Vienīgais izņēmums - reids, kad pārbauda visus pēc kārtas.

Vienkārša apstādināšana, lai uzzinātu, kas ierakstīts tehniskajā pasē- NAV JURIDISKS IEMESLS automasīnas apturēšanai.

Pareizi un normāli būtu pie apstādināšanas dzirdēt sejojošu frāzi:

Labdien. Inspektors Krūmiņš. Jūs pārkāpāt maksimālo braukšanas ātrumu. Jūšu dokumentus lūdzui.

vai

Labdien. Inspektors Krūmiņš. Mums ir pamats aizdomām, ka jūš braucatr dzērumā (ar zagtu auto) lūzu jūsu dokumentus.

Bet pie mums saka -

Labdien! Inspektotrs Bērziņš - Jūšu dokumentus. Un mēs dodam. Kāpēc? Kāpēc esam apstādināti, ko pārkāpām? Ja ir pamats apstādināt, tad lai nosauc. Ja vari uzrādī aptieciņu, trijstūri un ugunsdzēšamo neatverot bagažnieku (tagad to viņi ir tiesīgi lūgt uzrādīt), tad vari nevērt vaļā bagažnieku bez kratīšanas ordera...

Palaidniex 09.10.2007 16:19

Fridrihs rakstīja: Gribēšu redzēt, kā viņi novāks stāvvietas raiņa/kalpaka bulvāros, vietā, kur atrodas iekšlietu ministrija un amerikas vēstniecīnas, kas latvijas lēmējiem skaitās svētā govs.

es ar šito gribētu gan redzēt...

Palaidniex 05.10.2007 11:12

Lasītākie raksti

Jaunie raksti