vēl briesmīgāka taksistu suga, kas taupa uz visu
reiz baigi vajadzēja taxi un ņēmu pirmo, kas pagadījās
sajūta bij tāda, kad kopš šo vāgi iegādājās tksists, tas nebija mazgāts ne no iekšās ne no āras, ceņņiku bija ierubījis pilno Ls 1,50 par iekāpšanu un 0,50 par katru km, pie kam dienas laikā.
Brauca viņš uz gāzi, ar sliktu gāzes iekārtu - voncīja pat salonā, toties apgriezienus savam megafordam necēla, šķiet, augstāk par 1500 rpm... Pagriezienus rādīja cik minimālie iespējams, lai lampiņu resursu laikam taupītu. Brauca max 45 km/h, kad bija ieskrējies izmantojot savu iedomu redlainu 15oo rpm... Ne viens vien apkārt bja priecīgs par šādu auto automašīnu plūsmā...
Pie kam pilsētu nezina, utt...





















Pie mums, kad iedegās zaļais vēl degunu urbina...
Uzmidžini, vienreiz, otrreiz - nekā, tad uztaurē, tad sāk meklēt sajūgu, ātrumkloķi, vēl pārbauda pēc zīmējuma, vai ir riktīgi pirmais ātrums ielikts un tad - lūrot vai zaļais jau nemirgo sākam lielo sajūga atlaišanu...
Bet ja nopietni - vācija visi BRAUC, arī sirmas vecmāmuļas pa bāni brauc ar golpiem - čību grīdā un pie krustojumiem nesēņo... Neviens nebrauc pēc principa tikai man vajag, ielaiž no šķērsielām vai pagalmiem, ja redz, ka tāpat uz zaļo vairs īsti nepagūs, ielien otrajā joslā, ja tā brīva, kad kāds grib no ieskrējiena joslas uzbraukt uz šosejas, uz šosejas pavācās pa uz joslu pa labi, ja kāds aizmugurē brauc ātrāk...
Mums vēl ilgi mācīties braukšanas kultūru uz ceļiem...