iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 06.05.2007 21:51

Šon jamo pārjaucu - kā var kat ko tik debilu izgudrot tik vienkāršā pēc būtības lietā?

Nebrīnīšos, ka tā izgudrotāji fašisti savulaik nobendēja, lai citās pasaules valstīs netiktu tas izgatavots pēc tādas konstrukcijas...

Tas mēsls DEFAULTĀ nevar nodrošināt normālu kontaktu! Dēļ konstrukcijas! Kur nu vēl ja to ražo padomijā... *&^@#! Lamuvārdu nepietiek!

Palaidniex 06.05.2007 13:21

janicc rakstīja: Masas slēdži ir vairumā autodaļu veikalu. Parasti ir diva veida - lētie maksā ap Ls 2 - tie ir ar to pagriežamo kloķi. Ir arī dārgie - viena poga iespiež, ar otru palaiž vaļā - tie ap Ls 8 - 10. Vinču tur pat lētais - a tas ir līdz kādi 300A noteikti.

Vot tāds, kas ar pogām neizturēja - maita nosprāga, tagad kauko cauri laiž, bet īsta kontakta nav...

Palaidniex 06.05.2007 0:22

kirpuss rakstīja: vadzi ku daargs fiat

www.autonet.lv/...

Laikam lētāk ir nopirkt divus jaunus...

Palaidniex 05.05.2007 20:11

smonG rakstīja: Ape Motors... ja viņi ar tevi ķēpāsies...

te vajadzība:

www.biltema.se/...

Par šo paaldies!

Izskatās ticami... Ir jau vēl kantori, kas Biltemas preci ved.

Vienīgais nav skaidrs cik A tur šitais :www.neoshop.lv/...

un vai tas nav tas pats...

Palaidniex 05.05.2007 19:29

Diez cik A tur tie slēdži spooooorta vāģiem?

Cik tādi maxā, kur var dabūt?

Palaidniex 05.05.2007 19:13

shmurger rakstīja: ir viens laukos,belarusaa.kaa reiz nospiezams, saanaa klokjiits ar ko izsleedz. par ampeeriem nezinu,bet izskataas nopietns...

Man jau te ir viens "ziliņa", bet tas #@*&%$ ir noklājies...

Palaidniex 05.05.2007 18:47

nafigators rakstīja: 'Geju-auto' šrotos vajadzētu būt...

Tur kur pūst nafigatori?

Meklēju - visi slēdži nopuvuši...

Palaidniex 01.05.2007 16:02

Stāstam kā bērnd

ārzniekiem:

Ja jau mākslīgā āda - tātad tas ir tas pats kas audums - pārdodas ruļļos.

Audumu pārdod trekošajos metros.

Iespējams, ka 23 cm nepārdos, bet jebko virs metra ar dalījumu pa 50 cm pārdos gan.

Ko nozīmē daudz maz normāla mākslīgā āda?

Virsbūves apvilkšanai, beņķiem vai kāda panelīša apvilkšanai?

Jau rakstiju iepriekš - staipīgais (tātad apvilkšanai derīgs) dermantīns maksāja Ls 1.00 par tekošo metru (platums 1,4)

Bet ir citi materiāli, citi platumi, dažādas nepieciešamības... Piezvani viņiem, tikai neprasi viņiem kā apvilkt, šūt utt...

Palaidniex 01.05.2007 13:08

Vienkāršākā mākslīgā āda tur ir tīri pa lēto.

ja nemaldos tad ~ 1 Ls/m², ja ne pat par tekošo metru.

Nezkapēc liekas ka par tekošo metru.

Ir jau arī daudz kas dārgāks - piemēram īstā auto āda būs kādi ~25 Ls/m²

Viss atkarīgs no tā, ko gribi - mēbeļu dermantīnu vai auto dermantīnu, ādu krāsu/faktūru.

Aizbrauc tak uz to Ūdens ielas veici viņiem.

Izvēle, lai neteiktu vairāk - milzīga!

Palaidniex 01.05.2007 12:36

modena rakstīja: .... materiālus un to īpašības definē "Autoceļu specifikācijas" - kuras jau kādus 7 gadus tiek zināmā veida regulāri tiek pārstrādātas un pielagotas mūsu vajadzībam.....

Pietiktu ar vienu papildinājumu tajā standartā, ka - izbūvētajam un/vai atjaunotajam ceļam ir jāiztur garantijas laiks 3 gadi (bez būtiskām izmaiņām kvalitātē un obligāti, bez nepieciešamības to garantijas laikā remontēt). Ja ceļš sāk brukt ātrāk sodīt ceļa būvētāju ar rubli - uzlikt sodu par pimslaicīgi mirsošo ceļu, kā arī liegt piedalīties 2 gadus valsts un pašvaldību konkursos... Tāc sīkums mainītu oi, cik daudz...

Tagad ir tā, ka izbūvē atklāti sūdīgu ceļa segumu un pēc 1,5 gada aizlāpa bedres garantijas saistību kārtībā. Vot i nevar gribēt no biezpiena izbūvētam ceļam ilgu mūžu, jo ceļa būvētājs ir izturējis pārbaudi - 2 gadi ir, pielaboja bojājumus no savas kabatas...

Palaidniex 01.05.2007 12:31

smonG rakstīja:

modena rakstīja: ...

Mūsu problēma ir tāda - kā LVceļi nespēj iziet uz politisko lēmumu par lieliem ceļiem.... bet mēģin par min izmaksam dabūt max brinumus.....

un tad tam max brīnumam par min izmaksām pārbrauc pāri 100 pārkrauti smagie un sākas viss no gala... Satiksmes ministrija ar pārkrautajiem cīnās kampaņveidīgi, kam maz jēgas...

Protams ja trāpa - ļesovozs (+8 tonnas) - firmai ja nemaldos 5K lašu sods, +vadītājam 250) - tikai tas reti...

ak jā, perevess varot būt, ja esi nopircis atļauju....

Igaui ar pārkrautajiem cīnās visai feini

Un, las traucē uz šosejas pie intensitātes skaitītājiem ar svariem pielikt fotoaparātu? Vai arī līgt katru dienu citai rajona ekipāžai izlases kārtībā nosvērt dažus (!) smagos? Pārkrautu ļesovozu uz aci var atšķirt no pārējiem, nav jābūt ģēnijam...

Palaidniex 30.04.2007 17:30

Ideots rakstīja: es teiksim, būtu ar mieru maksāt lielāku ceļa nodokli ik gadu, JA VIEN:

piemēram būtu viena VIENĪGA stingri uzraudzīta valsts ceļu būves kompānija, kas šos ceļus būvētu KVALITATĪVUS un ar normālu GARANTIJU!

resp., ka mēs varētu tiešām just, ka tā mūsu nauda nonāk TUR, kur tai jānonāk.... bet patlaban ar šito te bardaku pat īsti neko iepīkstēties nevari......bet derētu papētīt bijušo ceļu 'buvju firmeļu īpašnieku mājas, viņu radinieku īpašumus pēdējo 10 gadu laikā....

BET protams, nevienu jau tas nekrata

TĀPĒC, es nevēlos maksāt pat i patreizējos nodokļus.

Aizmirsi vienu lietu - visi ceļinieki norāda uz Latvijas Valsts standatru, saskaņā ar kuru tiek izbūvēti un/vai rekonstruēti ceļi. Kad kāds apvaicājas par nepieciešamību šo standartu pamainīt loģiskā virzienā pēkšņi visi paliek īgni un aizstāv to kā tādu absolūtu patiesību vai nemaināmu aksiomu...

Vienīgais kas nav skaidrs -pieņemot, ka no jebkura ceļu projekta tiek melnajā kasē ieskaitīti 10% vai 15% naudas, kāpēc nevar ceļu būvēt kvalitatīvi? Tāpatās tas ir noteikts gada budžets, slikti taisot daudz ceļus vai labi mazāk ceļus melnās kases apjoms nemainīsies... Bet ar laiku paliks vairāk labu ceļu, jo nedaudz kvalitatīvāk izbūvējot (mazliet sadžrdzinot ceļa izbūvi) ceļu, var panākt ievērojamu kalpošanas laika pieaugumu, tādējādi palielinot lietojamo ceļu īpatsvaru ar katru gadu...

Palaidniex 30.04.2007 16:20

Ideots rakstīja:

Palaidniex rakstīja: vai tur varētu uzturēt autoceļus tādā līmenī, kādi tie tur ir pašlaik?

a KAD tur ir bijuši sūdīgi ceļi?

par bijušo DDR nerunā, tā tokš nau Vācija un arī tut 10 gadu laikā ceļi no mums līdzīgiem ir pārvērtušies par ohoho..... jaunais bānis Lībeka Rostoka A21 ir par piemēru

Jā tieši exDDR ceļi ir pārvērtušies par tādiem dēļ tā ka tur 95 maksā EUR 1.31-1.33, 98 EUR 1.39-1.42...

Palaidniex 29.04.2007 18:30

nafigators rakstīja: ko es rakstiju un netikai izlasi, bet arī pamēģini saprast!!! "līdz 25k eiro nevar dienesta mašīnu nopirkt"-vari pēdiņās ielikt, ja līdz tavam cietajam paurim neaiziet!

Pastāsti, lūdzu, cik un kādi

Tad ieliec arī pēdiņās uzreiz!

Un tikmēr kamēr tādu norakstītāju būš simtiem - valstij nebūs naudas, par ko tavai vecmuterei izmaksāt atbilstošu pensiju.

Gan jau paņems aiz olām arī tos, kas nodokļus kulē krāj...

Retorisks jautājums - vai, ja Vācijā tik masveidīgi nemaksātu/krāptu nodokļus un bencīns maksātu tik pat lēti kā pie mums - vai tur varētu uzturēt autoceļus tādā līmenī, kādi tie tur ir pašlaik?

Palaidniex 29.04.2007 18:27

nafigators rakstīja:

Man tev ar pirkstu pārādīt vai kā? Vai arī vārdu uzvārdu, p.k. tev vajag? Pilnīgs čau!!!

Pats maz tam tici?

Aizej un iepērc kādu Suburban 6.2 vai Escalade, kamēr vēl kosmētiskā operācija ir pa lēto...

Palaidniex 29.04.2007 18:19

nafigators rakstīja: Protams, ka līdz 25k eiro nevar dienesta mašīnu nopirkt! Labāk ir iegādāties mašīnas pa visu banku, norakstīt izdevumos un izsniegt darbiniekiem nekā tiem pedariem 4`to daļu atdot!

P.S.

Parādi man to dienesta Cayenne īpašnieku, kas norakstot auto ir palielinājis darbiniekiem (izņemot sevi, mīļāko, savu sekretāri utt) algas? Nepieliec nu smieklīgs.

Nedz apkopējai nedz kādam darbiniekam pēkot Cayenn un rakstot nost nodokļus aploksnē iekonvertētā aldziņa NEKAD nav palielinājusies.

Palaidniex 29.04.2007 18:15

nafigators rakstīja: Protams, ka līdz 25k eiro nevar dienesta mašīnu nopirkt! Labāk ir iegādāties mašīnas pa visu banku, norakstīt izdevumos un izsniegt darbiniekiem nekā tiem pedariem 4`to daļu atdot!

Tu muļķis esi? Priekš kam kaukādam tirdzniecības aģentam darba vajadzībās ir jāpērk kas īpaši dārgāks par Opel Corsa ar 1,4 dzinēju???

Palaidniex 29.04.2007 18:13

nafigators rakstīja: Redz ir gadījumi, kad nevar un gluži vnk iemesla pēc - ir mašīnas, kurām motori zem 3 un 4 litriem nemaz nav! Kapēc piemēram pērkot hrusleru ar 2,7L man nebūs papildus nodeva, bet pērkot tieši tādu pašu 3,5L man būs jāpiemaksā 1050Ls?! ( principiāli ) mašīna ar 3,5L ir \"luksus prece\" bet tieši tā pati tikai ar 2,7L vairs nav??? turklāt pofigā vai tas hruslers ir 10 gadus vecs pa 5000Ls vai cayenne tikko no konveijera pa 100000Ls....

Tas ka Amurikāņi taisa smagus begemotus ar nenormāli niecīgo litra jaudu, lai arī ir amurikāņu ikdiena un Tava problēma. Ja kāds var uztaisīt automobīli ar augstāku lietderības koeficientu, kāpēc to neieraudzīt un neizmantot???

Ja tev patīk Escalade - tad arī esi gatavs par savu ekskļuzivčinu samaksāt. Man riebj tie begemotiskie pisuāri, kas manāmi uz ielas. Vai tiešām nav citu auto, izņemot amurikāņu busu un visvisādīgāko parket/īsto bobikveidīgo? Tiešām tik ļoti liels ir tas mazvērtības komplekss???

Moš vispār ir jāpāriet uz kaut ko galīgi absurdu un nejēdzīgu???

Piemēram: kakao.lv/...

vai arī kakao.lv/...

Tam arī ar 5.0 litru motoru var būt par maz.

Gribi ko ekskluzīvu - atļāujies samaksāt vai tin dzīvot uz to sapņu zemi amuriku! Tur cilvēkiem par labu toni tiek uzskatīts īpašumā esošs Eiropas auto un tur par to maksā attiecīgus nodokļus.

Izlem pac - ko gribi.

Palaidniex 29.04.2007 17:24

nafigators rakstīja:

dzīvosim 25 kvadrātmetros ar 4 bērniem, braukāsim ar 0,6L dīzelīšiem!

Tev laikam ir kopleksi, ja uzskati ka starp 0,6 dīzeli un 5l V8 motoru neka nav.

Ar 1,8-3,0 litru dzinēju ir iespējams visai neslikti iztikt. Nevajag te ļa-ļa un visus riekstus bērt vienā kulē - dzīvojamo platību un vāģus.

Labāk būtu pieņēmuši, ka nevar norakstīt 18% PVN uz uzņēmumu reģistrētiem vāģiem, kam cena ir virs 25000 EUR.

Tas būtu visai incanc gājiens...

Un atlikt tiršanu ka līdz 25000 EUR nevar nopirkt dienesta mašīnu - viestiešākajā dienesta mažīnas nozīmes izpratnē...

Palaidniex 29.04.2007 15:33

nafigators rakstīja: Es neesmu balsojis, jo visi viņi tur ar pirkstu taisīti!

Ar vārdu paši ir domāti visi kopumā, nevis katrs personiski.

Nejaukt personisko un kolektīvo atbildību!

Ja neesi bijis vēlēt, tad esi pats pielicis roku, tam, ka citi, kas bija vēlēt, kam nebija slinkums, ir ievēlējuši to, ko ievēlējuši.

Palaidniex 29.04.2007 15:16

nafigators rakstīja: 1)Likums skar pilnīgi visus ratus - kā Amerikāņu, tā arī eirožopas, Japānas...

2)5L vēl nenozīmē, ka ar to krāns tiek staipīts!

3)Tiem, kas var atļauties un grib gādāt cayenni, 6L`itrīgu MB, escaladu vai RAM`u, protams šie 2-3k būs pokuj!

Un galu galā runa jau vairāk iet par to, KĀ "VALSTS KARO AR INFLĀCIJU" Te taču skaidri un gaiši redzams, ka tā ir ES tirgus lobēšana - pērkam ES preci, nauda paliek ģimenē! PSC!!! Kapēc tieši LV izceļās ar tik daudziem neārstējamies ideotiem TUR????

Paši iebalsojām ar to Šreku priekšgalā. Bet eiropas auto ir gan ekonomiskāks, gan vadāmāks salīdzinoši ar amurikas brīnumiem. Moš vēl sakarā ar lielo britu salu viesstrādnieku skaitu tļaut vēl vāgus ar stūri nepareizā pusē, jo japānas tirgum ražotais STIenis ir krutāks???

Nekur citur ES arī nemīl ārpus ES tirgum domātus vāģus. Tākā esi mierīgs!

Rezumē - piekrītu, ka ar inflācijas apkarošanu tam nav sakara! Esmu pret nehomoloģizētiem amerikānu autiņiem Eiropā!

Gribās staipīt krānu - uzskati ka tā ir kosmētiskā operācija Žaržecka klīnikā!

Palaidniex 29.04.2007 14:32

nafigators rakstīja:

Stulbs tak tu esi!!! Iedomājies ved uz LV mašīnu ar ~5L motoru, kurai vērtība 5000Ls. Pēc jaunās nodevas pieņemšanas ( kas 100 punkti notiks ) - pie tiem 5000Ls pieskaiti vēl jauno nodevu 2500Ls( puse no vērtības! ) kam? par ko? kas mainīsies? ceļi labāki paliks? CP draudzīgāka? Sievai biežāk dos? Nu kas? NĒ - VALSTS APKARO INFLĀCIJU!!!! m/m/m/m/m/

Skaidrs, ka ar inflācijas apkarošanu, tam nav nekāda sakara, bet, mans personiskais viedoklis ir šāds - gribi 5 litru amerikas tirgum ražotu auto - pērc, tikai iemaksā attiecīgu nodokli par ficīša garināšanu.

Mani, piemēram besī amurikāņu autobūves invāzija šeit. Es nerunāju par retrovāģiem, kas reizēm ir patiesi lieliski autobūves vēstures pieminekļi - kāda sena korvete vai mustangs, kas, tiesa, salīdzinoši ar Eiropas mašīnām, ir pilnībā nevadāmi.

Gribi atvest kādu pajaunu Bleizeri vai Eskalādi - samaksā nodoklīti un reģistrē, tikai uz ielas arī derētu pakontrolēt vai pagriezienu rādītāji ir oranži utt.

Būtiskākais, kas man nav skaidrs (Pans Kleksis jau uzdeva radio SWH šo jautājumu) - kāpēc ar šādu nodokli neapliek motorjahtas, kuterus, lidmašīnas un helikopterus... Tie nu toč nav pirmās nepieciešamības ģimenes transportlīdzekļi...

Runājot par ģimenes busiņiem - labi aprīkots VW Multivan ar 1,9 TDI (visi sarkanie burtiņi) nebūt nav slikts ģimenes auto...Un nesakiet, ka nav ērts vai vietas tajā maz, vai ka tas neiet... Ja neiet - paņemiet VR6 vai 2,5 TDI...

Palaidniex 09.04.2007 23:28

tur uz tilta vajadzētu CP ekipāžu norīkot - dokumentu pārbaudei un verbāla paskaidrojuma pieņēmšanai šim manevram

vēlams valsts numurus pierakstot, lai varētu apvaicāties tekstu - jau piekto dienu šonedēļ sievasmāte dzemdē neizslēgto gludekli...

tikai dokumentus pārbaudīt aiz nobrauktuves, lai pariņķo skrējēji...

vēl jau arī uz paša apļa ir bardaks - nav līniju un daudzi brauc po poņaķijam - man vaig es te braucu...

Palaidniex 09.04.2007 23:13

baarda3 rakstīja: bākugunis respektēju .... , diži neiedziļinos... !!!! ,

lai paliek uz viņu sirdsapziņas.... !!!! - gan jau arī viņu brīdis pienāks ... !!!!

vairāk uztrauc tie 'atsaldēti' , kas pa ass līniju 'autopilotā' rauj padsmit mašīnām garām ... !!!! ,

ar domu - gan jau šie parausies malā.... !!!

a ja nu kāds nepamana , nepaspēj ... !!! ,

kā mersī pirms gada pirms Rīgas , no subarista... !!!

jā ir tur tāc nagļož, bet vēlvairak besī tie, kas pa ceļa nomali pa labo pusi visiem velk garām. Tad respect tām fūrēm, kas šitādiem izdzimteņiem piegriež to skābklīti...

reiz arī vienu tādu praidistu gandrīz grāvī iebiedēju

cauri tonētajiem stikliem varēja redzēt tādu tirliņu, kurš pat savu žaketi ar grūtībām var panest, bet tonētie stikli ļau saņēmties drosmi šādam manevram...

Palaidniex 09.04.2007 23:01

baarda3, klau, bet kā Tev patīk tā ikrīta ātrās palīdzības mašīna, kas izbrauc no Ķekavas un sākoties stūķim ~pie Katlakalna saslēdz migalkas un sirēnu?

forši tā - izskatās, ka kādam operatīvā transportlīdzekļa statuss posmā Ķekava - Rīga ir domāc kā līdzeklis ilgāk no rītiem pačučēt...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti