iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 21.03.2006 15:49

IkdienasViesis rakstīja: Interesants ir fakts, ka policistiem, kuri štrādā ar radaru, absoluti neinteresē garambraucošo autovadītāju cita veida pārkāpumi. Reiz stāvēju pie Dubultu stacijas, kur gaidīju paziņu. Aiz intereses vēroju CP darbību iepretim stacijas laukuma krustojumam. Policisti mērija ar radaru Slokas virzienā braucošos, un apturēja "ātrākos" . Bet, viņiem pilnīgi vienaldzīgi bija braucēji, kuri brauca bez ieslēgtām tuvām gaismām, neinteresanti likās braucēji, kuri gājēju pāreju izbrauca zem TĪRA sarkanā, kur nu vēl pievērst uzmanību tik labi pamanāmiem sīkumiem, kā runāšana pa mobolo pie stūres vai drošibas jostu neesamība. Vienīgais pārkāpums ko viņi manīja, bija TIKAI ātruma pārsniegšana. Līdzīga CP darbības "kvalitāte" vērojama arī citās vietās. Es pat vienu reizi nolēmu riskēt, un šos pakaitināt - gabalu pirms pamanīta CP posteņa ar radarkontroli, izslēdzu savam auto tuvās gaismas...šie vispār tam nepievērsa uzmanību, tikai lūrēja savā radarā....

Kas var būt vienkāršāks - iemācies viena CSN punkta pārkāpumu, iekal sarežģīto (sodanaudas un sodapunktu tabulu) - un uz priekšu. Pārējās likuma nianses jau nav jāzina. Plānu var izpildīt ar zināšanu minimumu. Vari braukt bez gaismām, runājot pa telefonu, šķersojot krustu pie sarkanā, veicot maksas kreiso pagriezienu vienlaicīgi - un netapsi sodīts!

Vienīgais, kad tika pievērsta uzmanība pārējiem pārkāpumiem, bija laiks, kad viņiem atņēma labi apgūtos radarus...

Tiesa tad sākās pigori - pilns iAuto ar nekompetentu (lasi noteikumus nezinošu) CP inspektoru darbības šedevriem. Skumji - nezinīšu dēļ tika pa mici arī kvalitatīvi strādājošiem CP inspektoriem...

Palaidniex 18.03.2006 23:24

VWfans rakstīja: Esmu nobraucis 425 km, un viena lieta drusku rada bažas. Vai var būt tā, ka no paša sākuma svaigai mašīnai dīzeļdegvielas patēriņš ir par 30% palielināts? Šovakar uzpildījos otro reizi, un man sanāca, ka vidējais degvielas patēriņš pa šoseju ir 5,6 litri uz 100 km instrukcijā solīto 4,3 vietā, bet pilsētā - 8,1 litrs solīto 6,2 litru vietā. Vai, autiņu iebraucot, patēriņš normalizēsies?

Nure - kārtējai, kas apjēdzis, ka lielākā daļa ražotāju ieraksta šo ciparu balstoties uz aprēķiniem, nevis uz praksi... Un vēl - tie cipari puslīdz ticami ir bez gaismām, kondišķām ar ieslēgtu kruīzu, no kalna, pa vējam utt...

Palaidniex 18.03.2006 20:51

smaidiigais rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

svarīgāk i jautājums - mati ir vai matu nav...

eu, priecīgas tev paģiras! Var teu uz astes uzsēsties pirmdien no rīta?

Ir ir grūti...

Jābrauc savest sevi kārtībā...

Kā saprast - uzsēsties uz astes?

Palaidniex 18.03.2006 18:15

svarīgāk i jautājums - mati ir vai matu nav...

Palaidniex 18.03.2006 12:44

īstenībā zirgaspēki ir pufenis

par šiperi mašīnu padara tikai un vienīgi griezes moments

un tas, kā dzinēja griezes momentu trasmisija pārveido - novada līdz riteņiem

Palaidniex 01.03.2006 16:45

edzulis rakstīja:

Palaidniex rakstīja: un vēl - priekš kam Tev vasara? ziemā tas megarulzs neiet, vai?

Ziemā Ferrari Un Porsche neredz ielās

Cayene ir simtiem simtiem!

Palaidniex 01.03.2006 14:31

un vēl - priekš kam Tev vasara? ziemā tas megarulzs neiet, vai?

Palaidniex 01.03.2006 14:30

edzulis rakstīja: Driftēšana, apdraudēšana Da beidz, tas notiek ļoti reti un tikai tad kad zinu ko daru. Nedriftēju es nekur un it īpaši starp autiņiem. Viena, divas reizes ir izņēmums. Tā kaite jau man ir garām...

Puis, priekš tam ir slēgta trase.

Palaidniex 01.03.2006 14:23

edzulis rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

edzulis rakstīja:

Skaiti vai nē, bet vasarā, kad ielās parādīsies Porsche un Ferrari, lielu daļu viņu ēdīšu pusdienās

Vo nezināju, ka krānu pagarina uzvara dragreisā, ja oponents nemaz nav uzskatijis par nepieciešamu skrieties...

Tā teikt stāvošu Ferrari var apdzīt arī kājām ejot...

Skatos krāna pagarināšana tev ir baigi aktuālā, ka visu laiku viņu piemini

Vienkārši gribas biki apsmaidīt lielo driftētāju pa ielām, kurš dzīvo kādas bērnības traumas iespāidā pakļaujot sevi (tas štrunc) un citus reāli ņevajadzīgām bet bīstamām situācijām... Ne nu noskriesi to Ferrari ne nuko, ja tas ar Tevi skriesies. Neiet runa par Ferrari Dyno, bet par atbilstošas jaudas verķi...

Tas ka tev tas vāģis ir savā ziņā lielisks - neviens nešaubās, bet tāpēc stulbi par to bļaustīties ir bērnudārza cienīgi...

Palaidniex 01.03.2006 14:02

edzulis rakstīja:

Skaiti vai nē, bet vasarā, kad ielās parādīsies Porsche un Ferrari, lielu daļu viņu ēdīšu pusdienās

Vo nezināju, ka krānu pagarina uzvara dragreisā, ja oponents nemaz nav uzskatijis par nepieciešamu skrieties...

Tā teikt stāvošu Ferrari var apdzīt arī kājām ejot...

Palaidniex 20.02.2006 22:23

protams rakstīja: Leons-minivens?

Jauno Leon (ne-)esi redzējis?

Palaidniex 17.02.2006 13:22

Marchiks_ rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Marchiks_ rakstīja: Varbūt ne gluži par 200 Ls, bet līdz 500 noteikti.

Arodi kaut pa Ls 500... Vēlu veiksmi...

Man pašam ir divas kvatras līdz 500. Ar oficiāli izietu TA, strādājošiem bloķiem u.t.t.

Kad pirktas?

Esi gatavs arī kādu no tām pārdot pa tiem Ls 500? asj?

Palaidniex 16.02.2006 20:09

White_Trash rakstīja:

endr4 rakstīja: Asfaltam- Audi A6 2.7biT quattro, Audi S/RS 4

Grantij- Mitsu Evo, Subaru Impro

ir ljoti daudz taadu auto..

zinaataaji zina staastiit, ka normaalu subaaru atrast ir probleema ne tikai latvijaa. Skatoties uz dazhiem, skumji paliekot, jo sataisiits ir tik suudiigi, ka neviens ritenis taisni nestaav un spaarniem apaksheejaa kraasa spiidot cauri. Principaa nevarot saprast, vai meistari ir ar abaam kreisajaam rokaam, vai arii vienkaarshi P|DARI. Nu ja nejeedz taisiit, tad na#uj vispaar kjerties klaat?

Tas vairāk līdzinās patiesībai...

Palaidniex 16.02.2006 20:08

Marchiks_ rakstīja: Varbūt ne gluži par 200 Ls, bet līdz 500 noteikti.

Arodi kaut pa Ls 500... Vēlu veiksmi...

Palaidniex 16.02.2006 16:43

Nu tad atrodi to ejošo kvatru par tiem Ls 200, kaut bez skates...

Atceries - iet runa par braucošu, kam motors un transmisija strādā, un kas turas ciknecik kopā...

Palaidniex 07.02.2006 13:54

WALA rakstīja: Heh veel kads kuram "miilji" Madonas rajona celji. Bet vispaar es parasti esmu staavus sajuusmaa par celju saakot no Beerzkroga liidz Madonai. Taalak uz Cesvaines pusi iipashi nekad nav bijushas probzas. Pagaajusho 5-7 dienu vienkaarshi eliits bija tas jaunais posms Beerzkrogs - dzelcelja paarvads, vienkaarshi ideaals ledus. Njemot veeraa ka laikam ir pajaatas visaadas piekares gumijas un riepas 3 sezonas pusliselli ap 70 km/h bija dikti nepatiikami vaakt savu "asti". Bet nekas leenaak brauksi talaak tixi.

Madonas raj. ceļi ir feini. TIkai nekādi nevar sabremzēties pie dz. ceļa pārbrauktuvēm ar "stop" zīmēm... Pillīx lec. Ja esi sabremzējies, tad izkustēties arī ir jautri...

Vēl feināki ir kangari ar pliku ledu...

Palaidniex 07.02.2006 13:36

sebs rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

xls99 rakstīja: Labi, labi, mazliet parspileju, bet nu apmeram taa.

Pat nemaz nepārspīlēji...

Mūsdienās ir tā, ka pat diezgan daudz pārkāpjot satiksmes noteikumus piedziņai NAV nozīmes... Nozīmē ir tikai blīves prasmei apieties ar konkrētoe piedziņu...

Nu shis texts skaneeja kaa OPJA teikts, jo shamie parasti gudri spriez un lielaas ar savu brauktprasmi, bet vaitad brauktprasme ir redzama tad kad brauc uz 25km/h!!!??

Pats esi opis. Pastāsti kāda šķirba piedziņai ir ja tu pa šosi mierīgi velc 100, 125, 150 km/h???

Kāda šķirba piedziņai, ja pa šauru spraugu pretējā plūsmā ir jāapdzen kāds, kas brauc 90 km/h? Piebraucam un ātri uzraujam līdz kādiem 130-150 km/h atkarībā no manevram atvēlētā laika un motora jaudas un garām esam...

Kāda te šķirba kāda ir piedziņa???

Kāda šķirba piedziņai braucot pa bedrainajām mazielām? - Nekāda!

Vienīgais kur sāk parādīties piedziņas un nepiedziņas (jebkurš divritenis) šķirba - ir Madonas rajona ceļi ziemā. Tur arī paliek daudz būtiskāks jautājums: riepas/neriepas...

Un tad? Arī pa tādu ceļu var gana droši ar nepiedziņu un neriepām braukt kādus 80 km/h. Sabremzēties ir kā ir, bet bremzēm nav nekāda sakara ar piedziņu...

Vajag ātrāk? Parādiet man to ceļu, pa kuru ir prātīgi braukt > 200 km/h. Šeit, šajā zemē, kur visiem ir uz^%#st uz ceļu kvalitāti - šādu ceļu nav!

Palaidniex 06.02.2006 15:01

xls99 rakstīja: Labi, labi, mazliet parspileju, bet nu apmeram taa.

Pat nemaz nepārspīlēji...

Mūsdienās ir tā, ka pat diezgan daudz pārkāpjot satiksmes noteikumus piedziņai NAV nozīmes... Nozīmē ir tikai blīves prasmei apieties ar konkrētoe piedziņu...

Palaidniex 05.02.2006 8:46

Arnijs rakstīja:

50/50 tam auto būs ar putuplasta dzinēju!

Palaidniex 01.02.2006 23:08

Izturīgas mašīnas ražoja līd max 90-to gadu vidum

vēlāk saprata - ja nelūzt - tātad nepērk jaunas, kaut kas ir jādara - jāsāk ražot neizturīgākas mašīnas, tādas, kas cik-necik iztur ~ 3-5 gadi lietošanas vai 100 - 120 kkm... (lasi operatīvā līzinga nobraukumu) un tad lai kaut izjūk...

secinājumus izdari pats!

Neskatroties, ka tavs iepriekšējais vāģis bija klasi augstāks, tas tomēr bija neproporcionāli izturīgāks...

Palaidniex 25.01.2006 8:44

Starp citu, briest te viens pārdošanai Subars ar 2,5 bīdeli

Protams kvatra, bet mīnuss - automāts

Pluss ir tas, ka maxā lētāk nekā pareizais turbo

Mīnuss - pareizais turbo ar 2x vairāk durvīm skaitās pačotnāks...

Totoes krāsa smuki zila, diski pareizie...

Palaidniex 25.01.2006 0:16

Parādiet edžulim lodziņu, kurā ierakstīt - un visas diskusijas beigsies ar bmw un vārdiem edžul ej tirst!

Labi ka tā nebeidzas katras apollo, tvnet, delpji uc diskusijas un atsauksmes...

Āmen! D

Palaidniex 25.01.2006 0:06

WT - neesi domājis par Subaru Impro kupeju ar 2,5 motoru un mehānisko kārbu.

Nav jau īstais 2,0 ar turbo, bet turbobedres nav

hadenē isti neko salauzt nevar

un maksā arī uzreiz mazāk par to īsto wrx...?

Palaidniex 25.01.2006 0:02

edzulis rakstīja:

Da lab... dzīvojam vienreiz. Varu pateikt godīgi, ka ar GT alfu 2.0 nejutos nebūt droši ņemot garu slaidu līkumu uz 150 vai 160, neatceros. Jutu kā priekša slīd ārā biš un tu nezini ko darīt īsti kā vien atmest. AR veco M3 to pašu vietu varu daudz drošāk izņemt un lielāku ātrumu. Tās ir izjūtas. Neizstāstīt. Jāsajūt vienreiz tad varbūt nebūs tādas replikas. Un 3.2 V6 tur nepalīdzēs.

Pirmkārt atceries - citi arī dzīvo vienreiz, un viņiem iespējams gribas padzīvot kādu brītiņu ilgāk. Gribi justies labi - aizbrauc uz DE un noīrtē laiku Nirburgrigas trasē. Slavenāku apļa laikam nebūs daudz... Tas arī parādīs, ko vari...

Runājot par līkumu un ātrumu - ja nemāki braukt ar FWD tad tā arī pasaki, nevis saki, ka nevar izbraukt...

Paskaties WTCC, tur RWD izceļ tikai startu, pirmais līkums visu startā vinnēto noliek atpakaļ savos plauktiņos...

Braukt driftā nozīmē dzēst ātrumu. Jebkuru līkumu visātrāk var izbraukt tieši izripojot, nevis izslīdot to... Atceries to vienu reizi par visām...

Palaidniex 24.01.2006 23:57

Derēs vēl kāda Honda...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti