Nu vislabākais tad ir čuguna aizvēsturiskais divtaktu dīzelis, ja vērtēt pēc šādas mērauklas...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu vislabākais tad ir čuguna aizvēsturiskais divtaktu dīzelis, ja vērtēt pēc šādas mērauklas...
Par tiem eļļas patēriņiem...
Uz jebkuras eļļas burkas, neskaitot viskozitāti, piemēram, 5W30 vai 10W60 vai kā nu kurai, sastāvu - minerālā, sintētiskā, pussintētika, piemērotība benzīna, dīzeļa, gazificētam dzinējam (šo jau nākas meklēt dziļāk), vēl ir tāds sīkums kā atbilstība dažādo auto dzinēju ražotāju prasībām un līdz ar to uzrādīts kāds konkrēts vai nav uzrādīts nekāds auto ražotāja sertificējums. Katram ražotājam savas prasības dēļ dzinēja uzbūves un izmantoto materiālu specifikas. Katram ražotājam savi būtiskie punkti.
Nu lūk - savulaik viens VAG cienītājs arī lēja lētāko attiecīgās viskozitātes eļļu, pa nosacīti 3,ciktur Ls/litrā (vēl bija latu laiki) eļļu savā OOOO A4 ar 1,9 TDI motoru un arī teica, ka esot normāli liet parastu eļļu un uz katriem 10000 pieliet litru līdz divi. Un nesaprata kāpēc jāpiemaksā par tipa tādu pat eļļu, tik ar VW grupas atbilstošo sertifikātu par piemērotību konkrētajam 1,9 dzinējam. Jo tā maksāja 9+ Ls/Litrā.
Kad pirmo reizi ielēja, tad bija patīkamā šokā par dūmainības izmaiņām, dzinēja subjektīvi rimtāku un vieglāku darbību un par nulle litru eļļas patēriņu uz 10000 km maiņas intervālu. Lūk arī viss stāsts...
Interesanti - kāpēc oplīzinga pacientam būtu īpaši jākrata cik ilgi bez apkopēm/remontiem un vai ar cik dārgām apkopēm vai remontiem pēc 3-5 gadu vai 75-120 km noskrējiena auto būs lietojams?
ja kāds izlaidīs auto ar atslēdzamu vienīgo cilindru, tas nenozīmē, ka par to priecāsies kāds, ja nu vienīgi visiem zināmais degvielas taupīšanas fanāts...
Par ko arī stāsts.
bet ja pērc mašīnu sev, pēc vēvēfana nomām pilnīgai antibaudai (jo rij, maita, degvielu kā ārprāc), tad var nopirkt ko braucamāku par golfu, tikai vienmēr pārsteidz tā šoferu milzonīgā gaušanās par 98% gadījumos tukšā pakaļbeņķa ietilpību vai bagažnieku, kuram vienmēr atradīsies tur neietilpstoša krava... Vai izdomātiem aizbildinājumiem, kad samērā lēti pozicionētam auto neesot ventilējamie beņķi vai vēl nezinkāda fīča, kas parasti ir pieejama 2x dārgākiem auto
Lai 98% laika braukt maksimums divatā un bez nekā grabažniekā, nav nepieciešams mikroautobuss ar piekabi .
Es zinu, ka manā ikdienas auto ir MEGA daudz vietas aizmugurē un ir gana liels grabažnieks, bet kam tas viss, ja 98% laika/kilometru tas viss ir tukšs???
Visiem bagāžnieki EM ir ietilpības robeža, kas tas paliek par mazu. Jāvadā daudz cilvēku/milzu kravas? - pērc būsu!
Man parasti izraisa smaidu šīs vēlmes.
Jo 90% gadījumu tās izsaka tie, kas nav gatavi par šādām opcijām balsot ar savu maku, jeb būsim tieši - nav gatavi nopirkt konkrēto auto savu izteikto vēlmju komplektācijā JAUNU NO SALONA...
Es pareizi saprotu, ka ir vēlme iegūt šitik "daiļu" risinājumu?
Es tik nesaprotu - priekš kam!
Nu, nez, man pietiek un pārsteigumu nav bijis...
Tiesa arī nenesos tur tā, itkā pakaļa būtu aizdedzināta...
Par pretīmnraucošo ieraudzīšanu, reizēm garā labajā līkumā jau laicīgi petot kas notiek, gar apdzenamā labo pusi - visu var laicīgi ieraudzīt un izvērtēt.
Bet tas izpaužas arī pilsēta, kur daudzi autovadītāji sak vērot kam jadod ceļš tikai tad, kad jau apstājušies pie stoplīnijas, nevis savlaicīgi, it īpaši, ja situācija to ļauj...
LV nav ne tuvu vienīgā valsts, kur kraviniekiem ir 80.
Nu, pacels uz 90.
Ieguvumi no bezpbremžu, bezriepu un aizmiugušajiem fūristiem un to izraisītajiem kāzusiem patiešām būs tā vērti?
Par to nespēju pabraukt 90 - vari te nefleitēt - teju visas fūŗas tos 90 var, ja grib attīštīt, ja nu vienīgi atsevišķi eksemplāri, kuriem ierobežotāju izdevās "nepareizi nokalibrēt"
Tādu greznību, kā LT, kur ar speciāli aprīkotu Unimogu tiek uz šosejas birstēti (JĀ, JĀ BIRSTĒTI!) atstarojošie stabiņi, visi pēc kārtas - šeit vēl ilgi neredzēt...
Nopietnu eļļas ražotāju mājas lapās ir pieejami smērvielu piemeklēšanai palīgrīki...
Piemēram - www.valvolineeurope.com/manager/modules/parts/english/lubricant_advisor
Nu nelien tajā pretējās kustības joslā, ja nespēj veikt drošu apdzīšanu.
Redzi ka kāds breuc purnā - nospied bremzi un virzies tuvāk ceļa labajai malai.
Tehniski - jo vairāk netrafarētu CP ekipāžu, jo mazāk šādu ekscessu uz ielām. Tas ir tikai laika jautājums.
Ja tā padomā - kā visi brauca 90-to gadu vidū un īsi pirms krīzes tā ap 2005 - 2007. gadu...
klausies salieķi, apskati to lamatu tehniskos aprakstus un sapratīsi, ka ja nu kādam ir lielāka aerodinamiskā preteklīnba, tad tas ir tavs salieķis. Tie ir auto ar ~vienādu pašmasu un maksimālo pieļaujamo svaru, arī ar aerodinamiku tur viss ir tik līzīgi, ka līdz ātrumiem 90-100 km/h PILNĪGI NEKĀDA (ja nu tikai vēvēfana superkalkulācijās varētu parādīies, kā otrais cīpars aiz komata) iespaida uz patēriņu tam nav un nevar būt...
un tagad rēbuss tieši tev - kādu tieši lielāku gaisa masu ir jāstumda apkārt pie ātrumiem līdz 40 km/h braukājot pa smilšainiem stāviem pauguriem un par kādiem liekiem kg tu tur murgo, pie vienādām svaru katerogijām?
Tīri zināšanai -pašmasa bobikam 1660 kg, sapucētajam pasātam 1716 kg...
+1, jo, lai saražotu enerģiju, kas nepieciešama 280 Zs saražošanai, ir jāizkūpina gaisā noteikts daudzums degvielas, pateizināts ar dzinēja lietderības koeficientu... un nekā savādāk! Nekādas dižas atšķirības starp tiem koeficientiem abiem dampjiem nav...
Un, jo lielākā slodzē un zemākos pārnesumos jābrauc, jo lielāks patēriņš uz 100 km...
Vienkārši kā 2x2
ar to benzīna Aerotn braucāt pa bezceļu poligonā?
reāli pa smiltīm pērāties stāvos uzkalnos?
Pasēja ne vienu reizi vien, bet “peļnu”, droši vien, no izgāztajiem konkursiem jau sen notērēja...
2.11.2017. Tā ap 8:50 no rīta "lielskolotāja" ceļa kurināšanas karalis ar Norderkas kastes numuru 205 vai 250 veica īstu paraugmanevru. Attēlā redzamās bultas virzienā no Maskavas ielas PA TAISNO aizmaucot uz 13. janvāra ielu. Lielkaralim ir iemācīts, ka drīkst ignorējot sekojošas ceļa zīmes šādā secībā:
402. un 410. komplektā ar 301.. Lieki piebilst, ka neviens regulārais Nordekas maršruts, visticamāk, nav saskaņots pa sekojošu maršrutu, kā arī, iespējamais uzraksts "Norīkojumā", neatceļ šo zīmju prasības attiecībā pret tām kastēm...
Es nebrīnos, ka tevi sodīja par labā pagrieziena nerādīšanu! ;)
patiešām!
Tu 86. CSN punktu komplektā ar Tu 86.1 izlasīji?
Kas tieši Brīvības gatvē rīta stūķī aizliegs iebraukt 3. joslā, pat ja Sabtrans. joslu milicis uzskatīs par pilnvērtīgu joslu?
Mašīnu par maz, nepietiekami intensīva satiksme? Pirmš 2 joslas brīvas?
Ja milicis tad kaut ko uzrakstīs, tad to Gaujas ielā tik pat ātri atcels. Ja milicis būs pagadījies īpaši, principiāls ietiepīgs un ražīgs - satiražējot n-tos tādus protokolus -, iespējams tam apvaicāsies vai negrib pastrādāt birojā...
un viss!
domāju, ka speciāli sabiedriskajam transportam domātā josla nav uzskatāma parpilnvērtīgu joslu.
Ja milicis man stāstīs, ka ir, es viņām apvaicāšos - vai pa to joslu es varu braukt - atbilde būs - nē. Tātad man atliek braukšanai tikai 2 joslas...
Unn vēl, ja cītīģāk palasa CSN ir šāds punkts, kas pilnībā pieļauj PIK stundās izmantot joslu
86. Apdzīvotās vietās, ja bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai vienā virzienā ir trīs vai vairākas joslas, kreisajā malējā joslā atļauts iebraukt tikai šādos gadījumos:
86.1. ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas;
uz ceļiem ar trijām joslām katrā virzienā, kur viena (parasti pirmā) no joslām ir sabtransporta josla ir pilnas tiesības tādu ceļu uzskatīt par ceļu ar tikai divām joslām katrā virzienā, jo izņemot CSN atrakstīots izņēmumus braucēji drīkst izmantot tikai 2 joslas...
Tici man, tajā Dacia, par to naudu, cik viņa maksā, absolūti nekas no tā, kas viegli vai bieži lūzt un bojājās, iemontēt nesanāk.
Tas nav nekāds ūbersporta auto ar daudzsviru alumīnija piestūŗējošo piekari, superātru divsajūgu kārbu, miljons elektroniskiem papildasistentiem un neaprakstāmu vadāmību Nordšleifē. Dacia gadījumā cerēt uz superīgu vadāmību līkumainos ceļos nevajadzētu...
Toties nav nācies ko baigi daudz un sliktu dzirdēt par parastu reņa 1.9 dīzeli, par "trauslo" čuguna piekari un iespējām sajukt prātā elektronikai, kas ir mazliet advancētāka par kalkulatoru...
Nu, par skaistumu, izvirzot praktiskus mērķus, arī nebūtu pieklājīgi runāt...
nedomāju ka tam B8 pie 100 kkm kaut kas nu baigi plīsīs...
visādā ziņā nobraukumos ap 65-75 kkm nekas neliecina, ka tur kaut kas verētu sākt mirt un neglābjami plīst.
Piekare tik pat klusa, nu salons paliek drusku skaļāks, bet vienalga klusāks par lielu daļu japāņu auto saloniem...
atzīme 200 kkm 99% pirmo lietotāju pilnībā nekrata.
Un jā 200 kkm pa Vāciju/Beļģiju vai pa dziļu krieviju/mongoliju nebūs viens un tas pats...