Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Palaidniex 12.12.2016 20:33

Kāpēc vispār dajebkurš pirkums jāpiesien šībrīža iluzori lielajai vai mazajai rocībai?

Savulaik ir nācies lietot fototehniku labi aprīkota A4 vērtībā, un ir lietota fototehnika "pa piečuku"

Kā var izlemt pēc cenrāža ko var un ko nevar.

Sievieti savā dzīvē arī izvēlies atbilstoši ienākumiem? Vīnu, ēdienu,kabatas lukturi, zābakus, avīzi?

Neesi mazliet aizgajis ciet mēģinot izprast cik % no mēneša ienākumiem "ir pareizi" atvēlēt viena otra cita pirkuma iegādei?

Vārdus "patīk", "gribu", "nepieciešams", "kapēc gan ne" vispār neuztver kā pietiekamu iemeslu atļauties to vai citu lietu, un tik pat mierīgi nesarūpēt kādu lietu savā dzīvē aiz nevajadzības vai iztikt, nespējot to atļauties?

Palaidniex 12.12.2016 20:26

wannabe rakstīja: Jo tā ir rakstīts noteikumos:

15. Pirms brauktuves šķērsošanas pa gājēju pāreju vietās, kur satiksme netiek regulēta, gājējiem jānovērtē attālums līdz transportlīdzekļiem, kas tuvojas, kā arī jānovērtē to braukšanas ātrums un jāpārliecinās par drošību.

Un cik noteikumi un cik konvencijas cik punktos apraksta apmācītā un eksāmenus likušā auto "vadītāja" rīcību tuvojoties pārejai?

Paģerēt no gājēja, kiurs, iespējams, nekad nav vadījis un arī nevadīst nekādu tr. Līdzekli un kurš nav mācījies CSN spēt nekļūdīgi noprast vai var apstāties, vai 50 metri pilsētā nav par mazu, pie atļautajiem 50 lai šķērsotu ielu, kā atšķirt pārkāpējus, kam būtu laiks apstāties 3x, bet kuri tupa negrib pat piebremzēt?

Palaidniex 12.12.2016 20:21

Tad jau te iAuto vieni vienīgo oligarhi dirn, ja jau te teju katrs otrais volgo xc90 jauno modeli pērk vai ša pirks...

Izņemot vēvēfanu, kam nereālu baudu sagāda bezmotoru maztaburetes...

Bai tev pašam nešķiet, ka piesiet auto vērtību algai kā koeficientam, pie kam da kaut 6 mēnešu ienākumiem ir visai muļķīgi?

Palaidniex 12.12.2016 20:05

Nu, pieņemam 60 k gadā, tas ir 5 k mēnesī

x3 = 15 kEUR

Par to sanāk ĻOTI PLIKS golfs vai Škoda ar apsildāmu tabureti.

Kadi "monstri" pērk mašīnas, par 50-60 keur?

Palaidniex 12.12.2016 19:41

Es te ta lasu un domāju, diez cik saņem tmēnesī tie simti tūkstošu Vāciešu, Fraņču, Itaļu, Angļu, kuri tomer nopērk jaunu auto.

Patiešām no 5 kEUR par Škodas Fabia nopirkšanu līdz 30 mēnesī par noapakota OOOO, BMW vai MB iegādei?

Palaidniex 11.12.2016 21:00

khmm, kas ir atigrīzs un kā tas saistīts ar bremzēm?

Var būt nosauksi galvas apkārtmēru centimetros?

Palaidniex 09.12.2016 16:54

Par 5 k pirkt nolietotu Premium segmenta auto var tikai latvietis parastais.

nav nekā dārgāka par NOLIETOTU premium sergmenta auto, kas domāts krietni maksātspējīgākai publikai.

Paskatoties uz mūsu autoparku - nosaukt valsti par trūcīgu nevar.

Jo vai nu jauni bobiki, vai dārgi uzturēšanā MB, BMW vai OOOO.

Tā kā cit auto nebūtu. Bet nē - jāpēr kauto nevis kas pa kabatai vai kas pašam patīk, bet lai sabiedrīā novērtē un publikai patīk...

Palaidniex 09.12.2016 15:44

kuru tu pēc tam noraksti lūžņos, jo var pārdot vairs tikai pa 500, ja skati var dabūt?

vai arī tu ar to nebrauc?

5 kEUR vērts auto iztur šādā režīmā arī 25-30 kkm gadā...

ja brauc mazāk, tad izdevumi par riepām samazinās un par piekari arī...

bet ja jau ir pilnīgi pajāt ar ko braukt, tad man nav ilūziju par tā auto izskatu un stāvokli, kurš kaut kā nebūt iziet skati

Palaidniex 09.12.2016 15:32

Nu nezinu, 5 gadus vecai škodai, kas rūpīgi lietota kas tieši ik mēnesi pa simtiem EUR ir jāremontē?

Motors beigsies, lai vidējo mēneša izdevumu ciparu uzgrieztu kosmosā? Piekare pilnīgi visa aizmuks?

Salīzinoši jaunam auto, ja ar to brauc, nevis to pa roku galam lauž, remonta izmaksas pa lielam ir reizi 2-3 gados nomainīt bremžu klučus diskus, samainī reizi gadā vai, ja vajag biežāk eļļu, un citus tehniskos šķidrumus, pāris sviras piekarē, riepu komplektus uz 3-4 sezonām uz parastiem 15-16" diskiem...

Kas tieši tik dārgs tur būtu? Nu tā uz pirkstiem?

Palaidniex 09.12.2016 12:04

Nopirkt pa vienreizēju lielāku naudu auto, kura ekspluatācijas un uzturēšanas izdevumi ik mēnsi ir zemāki - ir sliktāka izvēle, nekā nopirkt lētāku lamatu, kuras uzturēšana ik mēnesi ir dārgāka? Un jā jo biežāk lamata jāskrūvē/jāapkopj, jo vairāk dīkstāves, neizpildītu braucienu un nenotikušu lietošanu.

Ja tu nopērc auto pa 500 EUR un mēnesī tas tev ar visu degvielu, drošināšanu un apkopēm apēd 305 eur, tad 36 mēnešos (trijos gados) jau tas ir tas pats, kas nopirkt 5000 vērtu auto un ik mēnesi tērēt tikai 180 eur.

Pie kam otrais auto noteikti izturēs 3 gadus un krietni ilgāk, pie kam to vēl varēs realizēt par auto vērtību, tikām otrs biežāk pievils un atradīšies servisā, kā arī pēc 3 gadiem vbistivcamāk tam būš tikai lūžņu vērtība...

Izvēle - katram pašam sava

Palaidniex 08.12.2016 11:32

laikam jau uz satiksmes drošības konsultanta pašrocīgi modificētajām setrām tas neattiecas...

Palaidniex 08.12.2016 10:59

Par tādu dzīvojamo zonu kā tādu ir interesanti

Kolosāls piemērs Apes un Ropažu T veida krustojums un pāri sliedēm aiziet iebrauktuve reālā dzīvojamā zonā uz daudzdzīvokļu mājām un 45. vidusskolu.

Nezkāpēc no šīs blakusteritorijas izbraucošie ar putām uz lūpām uzskata, ka tiem ir priekšroka pret Apes ielas braucējiem, kuri grib veikt kreiso pagriezienu uz Ropažu ielu. jo nezkāpēc piemirsuši vienu punktu:

65. Izbraucot uz ceļa no blakusteritorijām (pagalmiem, stāvvietām, degvielas uzpildes stacijām, uzņēmumiem u. tml.), transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš gājējiem un citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kas virzās pa ceļu.

Palaidniex 08.12.2016 10:51

Priekšā esošais plūdeni bremzē pirms pārejas, bet audobuss pilnā cukā liek pakaļā, jo lūk gājēs esot vainīgs pie tā, ka tam ir priekšroka šķērsot ceļu, tuvākie auto to ir akceptējuši un stājās, bet dibenā braucējs ar setru visu sastumj čupā, bet vainīgie izrādās gājējs un zīmes "Dodiet ceļu gājēnjam" ievērojošo vieglo?

Es pareizi sapratu?

Bet autobusam nav ne par ko jāatbild? Tam nav jāgarantē drõšība un tiesības uz drošību priekšā esošajiem, Tam nav jāgarantē, ka arī citi varēs izmantot savas tiesības uz ceļa?

Palaidniex 08.12.2016 10:46

Es gribu panākt ko pavisam citu - autovadīāju braukšanas kultūras izmaiņas.

Cik droši jūtās gājējs tevis bieži pieminētajā Vācijā, Dānijā, Zviedrijā, Francija, Itālijā, salīdzinot ar to, ko tu te pa burzmu mēdz atbalstīt.

Vācijā ir neiedomājami kadri, kad Autobuss sasit vieglā auto pakaļu un uzsit to uz gājēju pārejas, vai kā tas ukraiņu video ar ģimeni, kura tā arī netiek pāri ielai pie gājēju pārejas un pēc BMW iekraušanas stabā vispār pārdomā savu gala mērķi un vēlmi nokļūt otrpus ielai.

KO vajag darīt - dot 6 soda punktus kā LT, ņēmt nost apliecību uz 3 mēnešiem par gājēju nelaišanu, visu saistit ar bremžu kluču tērīņu, dažu sekunžu saudējumu grafiku, jo lūk mašīna bezmaz pašam jāstādina, nevis ar bremžu pedāli...

Palaidniex 08.12.2016 10:40

jo? autovadītājam pašam ir saprotams, ka avārija ar citu trransportlīdzekli būs sāpīgāka, nekā kaut kāda tur "bojāgājēja" nonešana?

es vēl pacitēšu:

Ministru kabineta noteikumi Nr.279

Rīgā 2015.gada 2.jūnijā (prot. Nr.27 35.§)

Ceļu satiksmes noteikumi

Izdoti saskaņā ar Ceļu satiksmes likuma

3.panta otro daļu

3. Transportlīdzekļu vadītāju pienākumi

25.3. darīt visu iespējamo, lai netiktu apdraudēti citi ceļu satiksmes dalībnieki, it sevišķi mazāk aizsargātie (gājēji un velosipēdu vadītāji);

Eiropas Ekonomiskā komisija Iekšējā transporta komiteja

Konvencija par ceļu satiksmi

Vīnē, 1968.gada 8.novembrī*

3. Autovadītājiem jāizrāda īpaša piesardzība attiecībā uz mazāk aizsargātajiem ceļa lietotājiem, tādiem kā gājēji un velosipēdisti, un it sevišķi attiecībā uz bērniem, vecākiem cilvēkiem un invalīdiem.

Palaidniex 29.11.2016 11:45

Lietotā auto galvenie parametri:

Marka - Saudzīgos apstākļos saudzīgi lietota

Modelis - Rūpīgi un gādīgi kopts

Palaidniex 22.11.2016 8:34

Tiguanam varbūt arī nespīd. Pasātam spīd ka prieks!

Palaidniex 22.11.2016 8:32

Jo garāks gabals braucams, jo lielāku lomu spēlē akustiskais komforts un klusums mašīnā!

Palaidniex 22.11.2016 8:02

msh rakstīja: Lēts sūds varbūt būs vienā cenā - pieklājīgs raidītājs būs stipri dārgāks. Piecus gadus atpakaļ, būdams anglijā, nopirku priekš sava iPod 5G video raidītāju - kaut kādu lētuci, jebajā vai amazonā, neatceros, par 8 mārciņām - lai varētu braucot taksī klausīties savu mūziku - tāds ciešams sūds bija - pieklājīgs raidītājs bija 30 mārciņas.

Arī pat 60 GBP raidītājs būs mēsls. Ne jau raidītājā ir problēma. Problēma ir FM diapazonā. Vispirms ir vajadsīgs kompresors, kas CD kvalitātes skaņu sataisa piemērotu FM raidīšanai. Un nekas labs arī par pārsimts GBP nav nopērkams

Palaidniex 21.11.2016 8:38

Ja Rīgā, tad Autofficina vai Autobrava

Palaidniex 20.11.2016 22:40

Protams, ka nē!

Bet tam, kas skan kabi ir arī attiecīga cena...

Palaidniex 20.11.2016 21:44

moderno mikroshēmu laikmets ir radījis tik daudz neciešami un sintētiski skanošu grabuļu, ka lai Dievs nogrābstās...

Palaidniex 20.11.2016 21:14

Domāju, ka tā tālajā 1994. gadā nebija pati lētākā uz pasaules magnetola...

Tiesa nekas dārgs tā arī nebija. Mūsdienās tādas ekvivalents maksātu ap 60 EUR

Palaidniex 20.11.2016 21:06

Kāds naivums!

Ir daži kasetnieki, kurus neviens, atkārtoju - NEVIENS modernais auto galvas aparāts nepārspēs skanējumā!

Galvas aparāts nav tikai skaņas nesēja apstrādes ierīce, bet arī gan priekš-, gan gala pastiprinātājs!

Un daudziem labiem kasetniekiem tas vēljoprojām ir skanēt spējīgāks un godīgāks par širpotreba tirgus pieprasījuma apmierinātājproduktiem...

Palaidniex 20.11.2016 20:53

Nebūtu nekāds brīnums!

Mūsdienās skanējuma kvalitātei ir tāda pastarpināta nozīme, itīpaši lētajā galā...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti